Naiset eivät pääse yli vanhenemisestaan

Benchmark

Nuorena ja kauniina naiset tottuvat siihen että miehet ovat heistä kiinnostuneita ja myötäilevät heidän pöhköjä mielipiteitään ja typeriä oikkujaan. Sitten kun nainen vanhenee ja rupsahtaa, katoaa ihailevien miesten kaarti. Kouriintuva esimerkki tästä on somesuosion hiipuminen. Ei kurpilla ole niin "lit" instagram kuin nuorilla tytöillä. No kaikki tämä johtaa sitten katkeruuteen ja hunoon käytökseen. Kaikki jotka ovat joskus työskennelleet asiakaspalvelussa voivat vahvistaa että rasittavimpia valittajia ovat vanhat ämmät.

35

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tjaah

No minun asiakaspalvelukokemukseni mukaan rasittavimmat valittajat olivat keski-ikäsiä miehiä.

• Kaunis.nainen

Olipas taas katkeran vanhan papan nillitys. Ei elämä ole kiinni, jostain ig-tilistä, mitä siitä loppupelissä saa irti? Riittää, että mieheltäni saan ihailevia katseita.. Henkisesti tyhjää touhua, jos kaikki pyörii pelkän ulkonäön ympärillä, kun se on katoavaista kaikilla. Asiakaspalvelussa, jotkin nuoretkin töykeitä ja vanhat ukot. Eipä noita vanhoja pappojakaan faniteta instassa.

• Lerpukkaa

Lerppa tais saada itkupotku raivarit, kun nuoret naiset häneen vilkaisekkaan. Pikemminkin miehillä ikääntyminen vaikeampaa. Deittiprofiileissa kurttuja peitetään aurinkolaseilla ja ollaan nuorekkaita, kun poseerataan motskan vieressä nahkatakki päällä, mikä on vähän koomista. Elämässä on muutakin, kuin some ja ihailun tarve,joten ei harmita pätkääkään.

• Naisasialooser11

Kolmas nolo katkera kurppa ilmoittautui. Kurpat on helppo saada houkuteltua kivensä alta rutisemaan naama punaisena.

Ikääntyiminen on naiselle ensimmäinen kuolema, sen sijaan miehelle ikääntyminen on iso etu ja komistaa ja miehistää miestä.

Nainen on täysin riippuvainen somessa(kin)saatavasta miesten huomiosta ja yrittää epätoivoisena änkyttää ettei muka harmita pätkääkään olla ilmaa kaiken ikäisten miesten silmissä vaikka silmänrpäys sitten esitteli persettään instassa ja kerjäsi tykkäyksiä miehiltä.

• ukotstalkkaavat

Eivät keski-ikäiset naiset missään instassa kerjää tykkäyksiä. Mutta jos on ikäisekseen hyvän näköinen niin kyllä saavat muualla somessakin lukuisia pokausyrityksiä ja jos sattuu olemaan jossain asiakaspalvelutyössä niin ei ole harvinaista että joku ukko alkaa stalkkaamaankin. Että kyllä meillä miehillä on paljon helpompaa kun ollaan pääasiassa näkymättömiä.

• Rhgff

Kyllä ne keski-ikäisetkin naiset somessa hilluu. Samalla lailla vaan ei ole seuraajia kuin nuorempana ;-)

• ukotstalkkaavat
        Rhgff kirjoitti:

Kyllä ne keski-ikäisetkin naiset somessa hilluu. Samalla lailla vaan ei ole seuraajia kuin nuorempana ;-)

Joo somessa kuten fb:ssa muttei läheskään yhtä lailla instassa.

• Anonyymi
        Rhgff kirjoitti:

Kyllä täytyy olla sekaisin jos 40 kurppa laittaa itsestään kuvia instaan/fb.
        Eihän muumio kiinnosta ketään.

Epätoivoisin kurppa-sinkku luulee, että joku kiinnostuu hänestä. "katsokaa miten olen säilynyt nuorekkaana! " hheh

• Tässä on sellainen pikku jutska, että me oikeasti wanhat ihmiset ei olla nuoruudessa edes oltu siellä instassa, niin ei olla totuttu saamaan sieltä huomiota, eikä siis voi sanoa, ettei enää saataisi sieltä huomiota. Instagram-tilit on lähinnä perustettu siksi, kun työkuvioissa tai vastaavissa on asiasta keskusteltu ja todettu että sitä kauttakin voi verkostoitua. Tykkääjien sukupuolta ei tule edes noteerattua, se on aika samantekevää. Enemmän merkkaa, onko tykkääjä sellainen, jolla on itselle mieluisia kuvia (ei yleensä selfieitä) Ja eniten tykkäämisistä kyllä ilahtuu, jos niitä tulee vaikka onnistuneeseen luontokuvaan, kuin omakuvaan.
      Eli instagram ei ole oman ulkonäön esittelyä varten, siis meille vanholle mummeleille:)

• Mää kattoin eilen sun kuvat. Wau!

Tykkäsin.

• elisakettu kirjoitti:

Mää kattoin eilen sun kuvat. Wau!

Tykkäsin.

Mitkä kuvat? Instagram? Oletko instassa nykyään?
        Mut oo kiitos 😊 Tul Turkusse päin taas joskus niin nähdään.. Kesällä!

• Anonyymi

Mutta kyllä siellä on kymmenen kertaa enempi naisia kuin miehiä. ja yllättävää minäkin vanhana miehenä sai 18 000 viestä ja pääasiassa nuorilta naisilta ja yli 90 % tarjos seksiä, Tässä muutama sana totuutta

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta kyllä siellä on kymmenen kertaa enempi naisia kuin miehiä. ja yllättävää minäkin vanhana miehenä sai 18 000 viestä ja pääasiassa nuorilta naisilta ja yli 90 % tarjos seksiä, Tässä muutama sana totuutta

Sekoitatko nyt tinderiin? Mä en ig:ssa edes käytä koko viesti-toimintoa, pitäisi varmaan laittaa bioon siitä maininta.

• kurppa.kangistuu.äkkiä

niin naiset ei pääse yli vanhenemistaan eikä sen jälkeen pääse mistään yli

• nyt-en-ymmärrä

Miksi odottaisin tykkäämisiä instagramissa, kun olen siellä vain lasteni takia. Kellään tuntemallani mielenkiintoisella, itseään kunnioittavalla miehellä ei ole instagram-tiliä, jollei omien lasten seuraamista varten. Nehän on teinien touhuja.

• kikkeli.kuvien.koukussa

eli kikkeleitä metsästät ja löytäis jostain suuren

• riippuumitäjaketä

Jopas nyt taas yritetään nostaa itsensä jalustalle, vai ettei oikein "itseään kunnioittavalla" ole insta-tiliä. Eiköhän se enemmänkin riipu siitä ketä tai mitä seuraa, kyllä akkojen fb päivitykset usein ovat nolompia.

• Miehestä pääsee yli nopeasti. Enpä jää haikailemaan.

• No joo, kyllä pääsee yli mistä vaan, mikäli niin haluaa. kyllä kaikkeen tottuun. Eihän miehetkään siitä, etteivät pillua saa, keski- iän jo ylittäneet, huonohampaiset, kaljamahaiset, wittuntuvat ja sitten naisia arvostellaan, vaikka ei varaa, koska pillua ei saada,ei mistään ja maksullisiin ei mennä, ajattelevat he.

• Anonyymi

Kolmekymppisen kurpan on turha edes pitää mitään instagram-profiilia. Yleensä tuon ikäisillä naisilla on jo perhe ja lapsia!

• Anonyymi

No monet sitten vasta menevät ig:n kun on mitä esitellä; parisuhdetta, perhettä, kotia, matkoja jne.

• Anonyymi

No entäs kannattaako perheellisten miesten pitää??

Minä olen lähemmäs viiskymppinen ja olen ollut vasta muutaman vuoden instassa. Mutta mulla onkin siellä kaikkia muita kuvia paitsi omia kuviani (no ok, muutama on).

Mä en oikeasti tajua edes, että miksi jollain on vaan omia naama-, tissi- tai peppukuviaan siellä?? Tai no vissiin koska pinnallinen maailma...

-pihallatipunen-

• Anonyymi

Kokaiini ruokakauppoihin aspiriinin viereen ja viskin ruokakauppoihin myös :D

• Anonyymi

LOL kaikenlaisia keski-ikäisiä huoria jotka luulevat että heillä on yhä väliä. Nuoremmat ja kauniimmat on jo ottaneet näiden paikan.

• Anonyymi

Niinhän ne ätmit palstalla väittää mutta todellisuus on toinen. Jopa ätmi ottaa kurpan!

• Anonyymi

Kaikilla naisilla on väli. Ei se katoa vanhetessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän ne ätmit palstalla väittää mutta todellisuus on toinen. Jopa ätmi ottaa kurpan!

Ei ota. kurppaa ei halua YT eikä AT-mies. Vanha nainen on arvoton jokaisen miehen silmissä

• Anonyymi

Mä oon vanha kurppa ja tyytyväisempi ulkonäkööni ja elämään kaikinpuolin, kuin olin nuorena koskaan, mä jopa pidän itseäni tällä hetkellä paljon kauniimpana kuin nuorena

Mä en valita (no, lapsille voi ehkä sanoa välillä et olis kiva, kun siivoaisitte huoneenne... jos se valittamiseksi luokitellaan, toki heidän mielestään on kyllä valittamista 😉)

Mä oon pääosin aina iloinen ja positiivinen, nautin vaikka minkälaisista pienistäkin elämän asioista!
      Nuorena olin suorittaja ja menossa aina jotakin kohti ja halusin/tahdoin aina jotakin, ja voi kyllä, olin paljon nyrpeämpi ja valitustakin kuului jollei asiat menneet miten halusin ja tahdoin

Mulla ei ole edes FB, instassa mulla on yksityinen tili, jossa olen hyväksynyt seuraajiksi vain ihmiset, jotka tunnen oikeasti ja hyvin, itsestäni en kuvia sinnekään lataile, mitään muita some tilejä ei ole

Mä en välttämättä allekirjoita ap:n tekstiä 😃

• Anonyymi

Nämä papparaiset täällä ovat ajastaan jäljessä, koska pissikset siellä enimmäkseen ovat huulet törröllä kuvissa, no mikä nyt välttämättä ole tyylikästä. Itse julkaisen matka ja ruokakuvia.joista tulee paljon tykkäyksiä. .Saan ihailua omalta mieheltäni, enkä tarvitse huomionhakua muilta.. Elämässä on muutakin, kuin instakuvat.. Työ, harrastukset ja perhe. Katkerien pappojen kannattais, se henkinen tyhjiö täyttää jollain muulla, kun naisten haukkumisella, kun se ei pidemmän päälle kanna.. Katkeruus syö syvältä ihmistä😀

• Anonyymi

Niin entiset pissikset esittelevät itseään nyt 50 vuotiaana instassa kaikki muokkausvälineet käytössä.😄

• Anonyymi

Luuletko, ettei ne nuoret ja pissikset muokkaa kuviaan?? Osaa ei edes livenä tunnista.. Eiköhän aikuisella naisella ole muutakin tekemistä..

• Anonyymi

Nuoret ja pissikset ovat täysin riippuvaisia miesten huomiosta, vanhatkin naiset ovat, mutta he eivät enää sitä huomiota saa ja ovat siksi kärsineet tuskallisen henkisen kuoleman.

Ja nolona täällä yrittävät änkyttää, etteivät jaksa enää seurustella:D vaikka oikeasti tekisivät mitä vain jos saisivat seurustella YT-miehen kanssa edes päivän. Kumma kyllä nuoret naiset jaksvat hyvin serurustella YT-miehen kanssa vaikka vientiä olisi muidenkin miesten keskuudessa.

• Mjaa, kaikk meistä on ollut nuoria, mutta kaikki ei ole ollut kauniita eikä varsinkaan suosittuja. Riuhdo siitä, ei ole mitään tottumista eikä ylipääsemistä.

Nuoruus on hetki vain, vanhuus on iän tuomaa rauhaa.

• Anonyymi

Pitää kutinsa, nuorena ruma nainen ei menetä mitään ,mutta nuorena kaunis nainen menettää kaiken

• Anonyymi kirjoitti:

Pitää kutinsa, nuorena ruma nainen ei menetä mitään ,mutta nuorena kaunis nainen menettää kaiken

En tiiä nii, riippuu kai siitäkin kuinka sen menetyksen kokee. Välttämättä ei koe menettävänsä yhtään mitään. Välttämättä kaunis ei edes ymmärrä olevansa kaunis, eikä ruma ruma. Sitä monesti ihminen näkee itsensä erilailla, mitä ympäristön ihmiset.

Menetyskin on aika subjektiivinen kokemus..kun joku kokee menettävänsä toinen ei ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      92
      2452
    2. Mistä löytää kadonnut motivaatio?

Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että
      Sinkut
      141
      2228
    3. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      2048
    4. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      171
      1560
    5. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      138
      1267
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      193
      888
    7. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      85
      886
    8. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      174
      846
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      451
      796
    10. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      51
      667
    Aihe