Ex talousrikolliset tornio

rahallapääsee

Mites mahtaa nykyään näillä herroilla mennä onko limusiineja pihalla ja isot hallit ja paljon työmiehiä ?

9

631

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outokumpuparas

Tuli noista autoista mieleen .tornion kokoisessa kaupungissa kun alkaa oleen liikaa rekvisiittaa esim.näitä limusiineja pihat täynnä niin varmaan saa verottajan perään .sama ko ajelis helikopterilla entiseen tullin bubiin:) no kukaan ei Torniossa oo kateellinen :) toivottavasti on päässy velka saneeraukseen tai muutaman hyvän piri ukon bulvaaniksi niin hommat jatkuu..

• Exyrittäjä

Joo ja ollaan sitten niin rikollisia kaikki avotaloon lusimaan, ettei kukaan konna kivitalossa ala kiristään ja lisää kakkua muille vasikoinnista.hienoja miehiä nää talous konnat .rahaa haiseen ja ollaan niin olevinaan harvalla näillä on onnistunu noi hommat ,mut ei mun tietääkseni kemi tornio aluellaa .eihän tästä oo ko vajaa 10 vuotta ko näitä tuomittiin .kovin moni ei saanu kiinteitä ,ku akan pieksäjät ja vasikat niille annettiin avotalopaikat "suur rikolliset " nämähän tunnusti ja vasikoi toisia niin paljon ettei kyttiksellä ollu papereita tarpeeksi no onneks on päässy sieltä alueelta aikoja pois .Siinä nippeli tietoa :)

• Joopaajoo

Samaa mieltä ,suurinpiirtein .eikö Haaparannalla ollu kans yks vasara joka rakennushommia duunas pääs avotaloon jne...

• naapurinisso

Kuka tietää mikä on Situs In Versus, ei annettu laittaa keskustelun aloitusta, niin koitan täälltä.

• Anonyymi

Joku lusi aika pitkään pamahti julkisesti uskoonkin hetkiseksi. Taaperpesi linnasta ulos niin siihen se luja usko loppu. Toimi hetken oikein toimitusjohtajana, kokemusasiantuntijana, yritysjohdon konsulttina että hyvin menee niin se elämän koulu kouluttaa pientä kulkijaa tosin pitkä oli tuo koulu tässä tapauksessa. Varmaan kohta uuden Mersun käteisellä ostaa. No any way onnea ja menestystä hänelle toivotan.

• Anonyymi

Taitaa pakolaiset olla niitä uusia rikkaita talousrikokset pizzeriat Tornossa menestyvät jopa rikkaimpia Torniossa ovat!

• Perskeles jos sen virheen menee tekemään, että ostaa uuden Mersun, saa takuulla kaikki Tornion Mersukateelliset niskaansa ! Vanhojakin Mersuja Torniossa kadehditaan, niin entäs sitten uudet?

Late Lapista.

• Anonyymi

"limusiineja pihat täynnä "

Tämä taitaa olla jonkinlainen torniontauti?

Muualla nuoret miehet tuovat itseään esiin urheilemalla, olemalla trendikkäästi vaatetettu, opineisuudellaan, ...

Torniolaiset miehet pätevät ja keräävät pihapiiriinsä loppuunajettuja autoraatoja, jotkut joitakin koneraakkejakin, esim. maatalouteen liittyviä.
      Ovathan pois pahanteosta autoraatojen kanssa häslätessään, mutta eihän tuo ulkopuoliselle hauskalta näytä.
      Romu mikä romu. Kierrätys oli oikeampi ratkaisu kuin pihasäilytys.

• Anonyymi

haaparannan konnalla näkyy olevan bmv ja porsseja bisnes mies edelleen tornion jokke ajaa bussia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      29
      2390
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2303
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2054
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      36
      1716
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1668
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      27
      1049
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1037
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      995
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      932
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      904
    Aihe