Oletteko huomanneet että pulla päivässä pitää pyllyn pyöreänä? Minulla on kokemusta asiasta ja tahdon tietää olenko ainoa. Lääkäritkin ovat sanoneet että se johtuu pullan ravintoaineista. Epäillään että pullassa olevat entsyymit aiheuttaisi pyöreyttä, koska minulla on ainutlaatuinen aineenvaihdunta.
Pulla ja pylly
11
2031
Vastaukset
- Treenari
Sinun pitää sitten vain onnitella itseäsi, sillä minulla asia menee ihan tosin päin. Joudun treenaamaan tosi kovaa, jotta peppu pysyisi kunnossa. Olen myös hyvin tarkka ruokavalion kanssa. No, sinulle on soutu vähän toisenlaiset geenit kuin minulle. En jaksa oikein uskoa että kyse oli mistään ihmeellisistä entsyymeistä. Jos on, niin niitä pitäisi saada pulloon ja ei muuta kuin myyntiin.
Syödään pullia ne kasvattaa kul...makarvoja.
- Anonyymi
Ja syödään särkeä se kasvattaa järkeä .
- isopylly
Jaa. No tuskin se pullasta johtuu. Sinulla vain on niin hyvät geenit. Olen kateellinen.
- Kuolematon
Niin voihan se olla että kaikenlaiset ravintotieteilijät ovat väärässä. Kaikki se joka on hyvää, niin sitä ei sitten muka saisi syödä. Jos tämä pitää paikansa niin minunkin olisi pitänyt olla kuollut jo aikoja sitten,
- pinkeetä
Ja mitäköhän pyöreyttä tarkoitat - tiukkaa teinitytön pakaroiden muotoa vai afroamerikkalaisten naisten hyllyvää liikamuodostumaa?
- Anonyymi
olen huomannut
- Anonyymi
Sanonta pitäisi mennä pulla päivässä pierettää.
- Anonyymi
Tuskin sentään pulla päivässä,mut pullapitko päivässä voi jotain vaikuttaa pyöreyteen.
Onnekas olet, sinulla menee hiilarit oikeisiin paikkoihin.
- Anonyymi
Isoisä sanoi, että pitää syödä paljon makaronia, jos haluaa isot rinnat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627