Ryypätäänkö tänään

Tämä-selvä

Ja haukutaan kaikki naiset?

44

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Mä en ole ikinä tajunnut tota kun paidalla hinkataan jalkoväliä..Not Hot!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä en ole ikinä tajunnut tota kun paidalla hinkataan jalkoväliä..Not Hot!

        Älä muuta sa, tulee mieleen roisi maalaisukko joka hankaa kirppusia muniaan pyyhkeellä..😂


      • Päläpälä kirjoitti:

        Älä muuta sa, tulee mieleen roisi maalaisukko joka hankaa kirppusia muniaan pyyhkeellä..😂

        Kas kun eivät juuriharjalla hinkkaa..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kas kun eivät juuriharjalla hinkkaa..

        Häähhää, sellastakin on nähty...toki hyvin jo pehmennyt versio harjasta..


    • Haukutaan

      Olen erityisesti jazulin hakkumisen kannalla joka antaa vain komeille jännämiehille.


      • turhatlätinät24

        Jazuli? Kuulostaa miehen nimeltä kulttuureissa, missä on imaameja.

        Mutta jäähän sulle vielä kaikki muut maailman naiset/miehet kuin joku nettijazuli. Eikö kukaan heistäkään ole lämmennyt "upealle" luonteellesi? Ei varmaan yksi jazuli koko maailmaa kaada...


      • TurhatLätinät24

        Sori, sääntöjen vastainen nimimerkki, näin kuplan ulkopuolisessa katsantokannassa nikkien esi-isänikit, muu sukupuu taikka tehdasasetukset eivät näyttäydy kiinnostavina saati yleissivistykseen kuuluvina asioina.


    • Viinamies

      Miehet ja naiset vois pitää yhteisen saunaillan jossain mökillä jossa tutustutte toisiinne. Paljon viinaa ja lyön vaikka vetoa että seuraavana päivänä mökiltä poistuu onnellisia miehiä ja naisia saaneena ja pariskuntana.

      • AsianVierestä

        Varmasti tuo lopputulos olisi hyvin todennäköinen.
        Yksi kuuma, kiihkeä, lämmin ja ymmärtäväinen tunteita herättävä yö voi muuttaa kaiken...paremmaksi tai sitten huonommaksi...hmm...harva ottaa tuollaisia riskejä.

        Haukkua naisia? Kannattaa hankkia joku ylivilkas lintukoira tuohon tehtävään, se jaksaisi haukkua kaikki naiset ja miehet syystä ja syyttä.


      • Narumyyjä

        Raitista miestä ei pyydä kukaan mökille, hänen ylistyslauluaan omasta raittiudestaan kukaan ei jaksa kuunnella.
        Hänellä ei ole heilaa helluntaina.


      • Narumyyjä
        Narumyyjä kirjoitti:

        Raitista miestä ei pyydä kukaan mökille, hänen ylistyslauluaan omasta raittiudestaan kukaan ei jaksa kuunnella.
        Hänellä ei ole heilaa helluntaina.

        Jonain päivänä raitis mies lähtee mökille viimeisen kerran. Rautakaupan kautta.
        Nyt riittää tuumii raitis mies, tämä on tässä.


    • Viinamies

      Jos mies juo viinaa ei mies saa naisiakaan. Se on sama kun luopuu seurustelusta sitten jos viina ei maistu.

    • Kaisanoasaa

      Tänään voisi juopotella koska yksinäisyys masentaa joten voisi haukkua naisia perkele koska ne nussii väkivaltaisia jännämiehiä.

    • wanhaämmä

      Vähän tässä harkitsen... punkkupullo on ollut pölyttymässä jo toista vuotta kaapin päällä. Ei kai se miksikään ole menny.

      Naisissa ei nyt ole mitään haukkumista, noin yleensä. Jos ihan väkisin yritän, niin yksi vähän onneton persunraato käyttäytyi huonosti tässä viikolla, mutta luulen että sillä oli jotain mt-ongelmaa. Sitä paitsi olen kaksi kertaa tällä viikolla ilahtunut ihan aidosti uuden tuttavuuden seurasta, molemmat naisia.

      • Kaisanoasaa

        Mites muuten kun mulla ollut samppanja pullo jääkaapissa 3 vuotta. Voikohan sitä vielä juoda?


      • wanhaämmä
        Kaisanoasaa kirjoitti:

        Mites muuten kun mulla ollut samppanja pullo jääkaapissa 3 vuotta. Voikohan sitä vielä juoda?

        Maistamalla se varmaan selviää? Joskus olen kaatanut viemäriin pari vuotta sitten vanhaksi leimattuja oluita. En maistanut ensin, kun en uskaltanut.

        Mä luulen, etten jaksa juopotella tänään. Ehkä huomenna. Käyn vetämässä tuhdin iltapalan ja painun nukkumaan.


    • no helevetti,

      *tsup*

      testissä uus appelsiininmakuinen lonkero, ei tuo kyl vanhaa kunnon orankilonkeroa päihitä.
      vähä niinku jotain täysin keinotekoista (vettä ja sokeria lukuunottamatta) "appelsiini"-tiivistemehua hiilihapoilla ja alkoholilla,

    • Haukutaan välillä kaikki miehet.

      Mä aloitan: VuhVuhHauRäksRäksMrrrrrrr..ja pohkeesta kiinni.

      • wanhaämmä

        Hyvä idea. Mä jatkan.

        Hauhau-hauhau-hauhauhau!


      • Tuhma hauva! Eipäs nuuskita munia.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Tuhma hauva! Eipäs nuuskita munia.

        Miun koiralta on munat nippastu poies...Haukkuu se silti ja nuuhkii..


    • korkkaritkattoon

      Ja kaikki naiset baariin nauttimaan elämästä 💄💃

    • Joo! Hauhauhauhau ja hau...

      • Miu!
        🐈💨


      • Dissi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Miu!
        🐈💨

        Murräyh! 🐺


      • Dissi kirjoitti:

        Murräyh! 🐺

        Olitko muuten joskus vuosiavuosia sitten kirjoitellut naisen logiikkaan nim.merkillä röh-röh..? Tai jotain siihen suuntaan..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Olitko muuten joskus vuosiavuosia sitten kirjoitellut naisen logiikkaan nim.merkillä röh-röh..? Tai jotain siihen suuntaan..

        En. Joskus vaan kirjoitin sinne ihan randomilla että ei ole naisessa logiikkaa. 😝

        Mutta ei sitä ole kenessäkään. 😂

        On vähän alavireinen olo.... voisitsä keksiä jotain nasevaa? 🤔


      • Dissi kirjoitti:

        En. Joskus vaan kirjoitin sinne ihan randomilla että ei ole naisessa logiikkaa. 😝

        Mutta ei sitä ole kenessäkään. 😂

        On vähän alavireinen olo.... voisitsä keksiä jotain nasevaa? 🤔

        Vastaa mun aloitukseen...

        Pieni tosijuttu.. Niin katsotaan.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Vastaa mun aloitukseen...

        Pieni tosijuttu.. Niin katsotaan.

        Koitan ettii sen...


    • AsianVierestä

      No jopas on sakkia.
      Tunnustan jutelleeni SDP:n kansanedustajan kanssa lentokoneessa(punaiset tangat), Vanhasen kanssa ulkomailla, Niinistön kanssa lentokentällä, Halla-ahon kanssa baarissa.
      Jokainen heistä saa minulta 100 pistettä inhimillisyydestä, moniko teistä ansaitsisi saman?

      • KilttiMies89

        Varmaan suurin osa ihmisistä ajattelisi myös minusta kasvotusten jutellessa että olen ihimillinen ihminen. Ei meinaan ole tapana laukoa tällaisia juttuja tosielämässä.


    • KilttiMies89

      On suorastaan typerää väittää että sen muka näkee ulkomaailmassa päältäpäin jos mies vihaa ja halveksuu naisia ja että siinä olisi syy miksi ei saa seksiä tai parisuhdetta. Ei se niin mene vaan yleensä juuri ne miehet saa eniten naisia ja seksiä jotka kohtelevat naisia kaikkein huonoimmin. Sellaiset ätmit jotka vain huutelevat täällä nettipalstoilla mutta ovat tosielämässä kilttejä hissukoita eivät saa mitään.

    • KilttiMies89

      Ei, ihmisestä ja ihmisen eleistä ei näe yleensä mitään päältäpäin ja väärintulkinnan mahdollisuus on niin suuri että ainakaan itse en lähtisi päättelemään mitään kenenkään eleistä. Itse en ainakaan aspergerina osaa lukea eleitä juuri ollenkaan.

      • KilttiMies89

        Helposti käy niin että luulen että joku vittuilee minulle silloin kun niin ei tapahdu ja suutun verisesti tai sitten en edes tajua sitä koska minulle vittuillaan.


    • Mjaa

      Olen aina kokenut erityisen vastenmielisiksi ryhmät, jotka tekevät jotain samaa. Kaikenlaiset paraatit ja kuviokellunnat, jopa ryhmäluistelu, jollain tasolla etoo.

      Universaalissa hermeettisyydessä ei tapahdu samaan aikaa mitään samaa, eli kyse on illuusiosta, yrityksestä hallinnoida kaaosta.

      Audini ei ole osa kaaosta, vaan kaaos itse, eli täydellisyys.

      (Hirn)

    • Kiltti-ätmi

      Kyllä nainen aina jotain paskaa jännämiestä panee.

    • Miksi viattomien naisten, pitää naisten ikävistä temppuilusta ottaa vastaa negatiivista palautetta?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe