fwb ja palstalaiset

autetaa.toisiamme

Palstanainen! Kenen (tai keiden) palstamiesten kanssa voisit kuvitella olevasi fwb-tyylisessä vakipanosuhteessa, jos olosuhteet olisivat kohdallaan eli esim. asuisitte samalla paikkakunnalla jne ?

20

<50

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaunis.nainen

Tuollaiseen suhteeseen mennään ulkonäkö edellä. En oikein usko, että palstalaisista kukaan olisi ulkonäkönsä puolesta riittävän kiinnostava. Parisuhteessa luonne onkin sitten paljon tärkeämpi kuin ulkonäkö.

• Sulla tuskin on mitään varaa täällä kenenkään ulkonäköä arvostella, kun itse tuskin incel-miehenä mikään komea olet.

• parin.minuutin.muna

Huomaa ettet ole ollut seksisuhteessa. Ulkonäkö ei merkkaa mitään jos toinen vaan on erittäin hyvä sängyssä. Mitä hyötyä on ulkonäöstä ellei seksihommat suju ollenkaan.

• SittenOnnistuu
        parin.minuutin.muna kirjoitti:

Huomaa ettet ole ollut seksisuhteessa. Ulkonäkö ei merkkaa mitään jos toinen vaan on erittäin hyvä sängyssä. Mitä hyötyä on ulkonäöstä ellei seksihommat suju ollenkaan.

Molemmat siinä pitää olla, ulkonäkö ja taidot hyvät.

• Naisasialooser11

Ja noihin ei ole mahdollisuus kuin 2% alle 24v kauniista naisista.

• darkkisonparturillesasi
        DarkFear kirjoitti:

Sulla tuskin on mitään varaa täällä kenenkään ulkonäköä arvostella, kun itse tuskin incel-miehenä mikään komea olet.

No ainakaan NAL:lla ei ole sasikaljua

• Lisäksi.sasi
        DarkFear kirjoitti:

Sulla tuskin on mitään varaa täällä kenenkään ulkonäköä arvostella, kun itse tuskin incel-miehenä mikään komea olet.

Eipä autistisella eunukillakaan ole osakkeet kauhean korkealla..

• hfthlgwp

Hei, Olen fwb suhteessa eri paikkakunnalla asuvan miehen kanssa. Ei tosin liity palstaan millään tavoin, mikä onkin hyvä.

• Älä sä turhaan täällä viattomia naisia ala haukkumaan vitun incel-paska. Ei ole soveliasta tollainen käyttäytyminen.

• setäkaljunsetäaika
        DarkFear kirjoitti:

Älä sä turhaan täällä viattomia naisia ala haukkumaan vitun incel-paska. Ei ole soveliasta tollainen käyttäytyminen.

Sinäkin olet viaton, jos sanalla tarkoitetaan seksuaalista kokemattomuutta

• setäkaljunsetäaika kirjoitti:

Ai sä itse oot joku nussimaton luuserimies vai saatana!!!!!!!!!!!!!!!! Sen mä vähän susta kaljuuntuneesta persupaskajuntista arvelinkin, kun eipä tollainen sun kaltainen kaljuuntunut persujuntti voisikaan mikään seksuaalisesti kokenut YTM-mies olla.

Eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies. Naisia mulla on myös ollut paljon ihan heti parikymppisestä lähtien.

Ole sä itse vaan joku persuja äänestävä ätmipaskajuntti saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• setäkaljunsetäaika kirjoitti:

Oliko pelkona se, ettei sulla mulkku seiso saatana, jos sä nitä fina-tabletteja alkaisit syömään saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sulla sitä taitaakin usein ne miesten penikset olla mielessä, kun kerran pitää tollaisia asioita ajatella. Ettet vaan itse homo olisi.

• En kenenkään. Sellaisia olosuhteita ei ole/olisi olemassakaan, ei vaikka oisin sinkku kinkku.

Fwb ei oo mun juttu. Ollu koskaan, eikä tuu olemaan.

• Anonyymi

Olet rajoittunut

• Anonyymi kirjoitti:

Olet rajoittunut

No haittaako se jotakuta? Mä olen parisuhdeihminen, en rusinat pullasta ihminen.. Kaikki tai ei mitään. Piste. ☺️

Mulla on oikeus olla.

• Passaantän

Ei kiitos, mulla vain yksi mies sydämessäin.

• ai voisinko🤔
      Vai tarkoittaako ettei minulla olisi parisuhdettakaa.😁

• Anonyymi

Jos olisit sinkku niin sitten fwb-suhteelle ei olisi esteitä?

• Tädit pois palstalta.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      76
      6825
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6503
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      380
      6292
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      364
      4092
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2492
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2409
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      48
      2149
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      141
      1504
    9. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1472
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      196
      1212
    Aihe