fwb ja palstalaiset

autetaa.toisiamme

Palstanainen! Kenen (tai keiden) palstamiesten kanssa voisit kuvitella olevasi fwb-tyylisessä vakipanosuhteessa, jos olosuhteet olisivat kohdallaan eli esim. asuisitte samalla paikkakunnalla jne ?

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaunis.nainen

Tuollaiseen suhteeseen mennään ulkonäkö edellä. En oikein usko, että palstalaisista kukaan olisi ulkonäkönsä puolesta riittävän kiinnostava. Parisuhteessa luonne onkin sitten paljon tärkeämpi kuin ulkonäkö.

• Sulla tuskin on mitään varaa täällä kenenkään ulkonäköä arvostella, kun itse tuskin incel-miehenä mikään komea olet.

• parin.minuutin.muna

Huomaa ettet ole ollut seksisuhteessa. Ulkonäkö ei merkkaa mitään jos toinen vaan on erittäin hyvä sängyssä. Mitä hyötyä on ulkonäöstä ellei seksihommat suju ollenkaan.

• SittenOnnistuu
        parin.minuutin.muna kirjoitti:

Huomaa ettet ole ollut seksisuhteessa. Ulkonäkö ei merkkaa mitään jos toinen vaan on erittäin hyvä sängyssä. Mitä hyötyä on ulkonäöstä ellei seksihommat suju ollenkaan.

Molemmat siinä pitää olla, ulkonäkö ja taidot hyvät.

• Naisasialooser11

Ja noihin ei ole mahdollisuus kuin 2% alle 24v kauniista naisista.

• darkkisonparturillesasi
        DarkFear kirjoitti:

Sulla tuskin on mitään varaa täällä kenenkään ulkonäköä arvostella, kun itse tuskin incel-miehenä mikään komea olet.

No ainakaan NAL:lla ei ole sasikaljua

• Lisäksi.sasi
        DarkFear kirjoitti:

Sulla tuskin on mitään varaa täällä kenenkään ulkonäköä arvostella, kun itse tuskin incel-miehenä mikään komea olet.

Eipä autistisella eunukillakaan ole osakkeet kauhean korkealla..

• hfthlgwp

Hei, Olen fwb suhteessa eri paikkakunnalla asuvan miehen kanssa. Ei tosin liity palstaan millään tavoin, mikä onkin hyvä.

• Älä sä turhaan täällä viattomia naisia ala haukkumaan vitun incel-paska. Ei ole soveliasta tollainen käyttäytyminen.

• setäkaljunsetäaika
        DarkFear kirjoitti:

Älä sä turhaan täällä viattomia naisia ala haukkumaan vitun incel-paska. Ei ole soveliasta tollainen käyttäytyminen.

Sinäkin olet viaton, jos sanalla tarkoitetaan seksuaalista kokemattomuutta

• setäkaljunsetäaika kirjoitti:

Ai sä itse oot joku nussimaton luuserimies vai saatana!!!!!!!!!!!!!!!! Sen mä vähän susta kaljuuntuneesta persupaskajuntista arvelinkin, kun eipä tollainen sun kaltainen kaljuuntunut persujuntti voisikaan mikään seksuaalisesti kokenut YTM-mies olla.

Eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies. Naisia mulla on myös ollut paljon ihan heti parikymppisestä lähtien.

Ole sä itse vaan joku persuja äänestävä ätmipaskajuntti saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• setäkaljunsetäaika kirjoitti:

Oliko pelkona se, ettei sulla mulkku seiso saatana, jos sä nitä fina-tabletteja alkaisit syömään saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sulla sitä taitaakin usein ne miesten penikset olla mielessä, kun kerran pitää tollaisia asioita ajatella. Ettet vaan itse homo olisi.

• En kenenkään. Sellaisia olosuhteita ei ole/olisi olemassakaan, ei vaikka oisin sinkku kinkku.

Fwb ei oo mun juttu. Ollu koskaan, eikä tuu olemaan.

• Anonyymi

Olet rajoittunut

• Anonyymi kirjoitti:

Olet rajoittunut

No haittaako se jotakuta? Mä olen parisuhdeihminen, en rusinat pullasta ihminen.. Kaikki tai ei mitään. Piste. ☺️

Mulla on oikeus olla.

• Passaantän

Ei kiitos, mulla vain yksi mies sydämessäin.

• ai voisinko🤔
      Vai tarkoittaako ettei minulla olisi parisuhdettakaa.😁

• Anonyymi

Jos olisit sinkku niin sitten fwb-suhteelle ei olisi esteitä?

• Tädit pois palstalta.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4170
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2343
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2238
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      95
      2058
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1867
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1850
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1557
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1521
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1330
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      72
      1142
    Aihe