Luuletko tosiaankin, että Jumala olisi Perkeleelle paljastanut salaisuutensa, ennen kuin Jeesus tuli sovittamaan meidän synnit?
Eiväthän edes kirjanoppineetkaan olleet kartalla Jumalan suunnitelmasta, vaikka jo esim. profeetta Jesaja ennusti kärsivästä Messiaasta.
Myöskään Jeesuksen opetuslapsille ei meinannut millään mennä jakeluun, kun Jeesus heille tulevasta ristinkuolemastaan kertoi. Vasta myöhemmin heille Pyhä Henki asian avasi!
Sinä pidät Saatanaa kaikkitietävänä, mutta ei se sitä ole!
Voi miten ymmärtämätön oletkaan Teuvo!
27
57
Vastaukset
- TeuvoOnPölvästi
Onneksi saamme lukea totuuden Raamatusta.
KR 1933/-38
2Kor. 5:18 Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran. > Siirry
Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
Room. 5:10 Sillä jos me silloin, kun vielä olimme Jumalan vihollisia, tulimme sovitetuiksi hänen kanssaan hänen Poikansa kuoleman kautta, paljoa ennemmin me pelastumme hänen elämänsä kautta nyt, kun olemme sovitetut; > Siirry
2Kor. 3:6 joka myös on tehnyt meidät kykeneviksi olemaan uuden liiton palvelijoita, ei kirjaimen, vaan Hengen; sillä kirjain kuolettaa, mutta Henki tekee eläväksi. > Siirry
1Joh. 2:2 Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien. > Siirry
1Joh. 4:10 Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi - Pitkäänpalstalla
Aivan! Evankeliumi on Jumalan salaisuus, jota Hän tosiaankaan ei rientänyt Saatanalle paljastamaan, kuten Teuvo väittää!
"Nyt minä iloitsen kärsiessäni teidän tähtenne, ja mikä vielä puuttuu Kristuksen ahdistuksista, sen minä täytän lihassani hänen ruumiinsa hyväksi, joka on seurakunta,
jonka palvelijaksi minä olen tullut Jumalan armotalouden mukaan, joka minulle on annettu teitä varten, täydellisesti julistaakseni Jumalan sanan,
sen SALAISUUDEN, joka on ollut kätkettynä ikuisista ajoista ja polvesta polveen, mutta joka nyt on ilmoitettu hänen pyhillensä,
joille Jumala tahtoi tehdä tiettäväksi, kuinka suuri pakanain keskuudessa on tämän salaisuuden kirkkaus: Kristus teissä, kirkkauden toivo."
Kol 1:24-27 Annan sinulle taas aihetta vereni vuodattamiseen:
"Ei Herra Jumala tee mitään, ilmoittamatta sitä palvelijoilleen, profeetoille"
Leijona ärjyy, kuka ei pelkäisi?
Herra Jumala puhuu, kuka ei julistaisi?
"Kuinka kauan te tyhmät hellitte tyhmyyttänne, pitkäänkö, kerskujat, kerskutte, hullut vihaatte tietoa?"
Herra sanoi Saatanalle: "Hyvä on. Saat tehdä mitä haluat kaikelle mitä hänellä on. Mutta häneen itseensä et saa koskea."
Sitten Saatana lähti pois Herran edestä.
Herra sanoi Saatanalle: "Hyvä on! Tee hänelle mitä haluat, mutta henkeä et saa häneltä viedä!"
Mutta Herran enkeli sanoi Saatanalle: "Herra nuhtelee sinua, Saatana! Herra, joka on valinnut Jerusalemin, käskee sinun vaieta!
Eikö tämä mies ole tulesta temmattu kekäle?"
"Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."- Aidostihuolestunut
Eikö hoito tehoa vai etkö saa sitä Teuvo?
Aidostihuolestunut kirjoitti:
Se on tehonnut erittäin hyvin jo yli 30 vuotta, ja sen ovat kaikki kaltaisesi Saatanan palvelijatkin kyllä huomanneet, kun jatkuvasti janoavat vertani:
"Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta.
Hänen Henkensä opettaa teitä kaikessa ja on tosi, hänessä ei ole petosta.
Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."- AnselmiToiwiainen
Sinun kirjoituksesi menevät aina vain kummallisemmiksi. Miten kirjoittamasi liittyvät aiheeseen?
Etkö tosiaankaan ymmärrä, että Jumalan salaisuutta ei Hän todellakaan paljastanut Perkeleelle, sillä "Kristuksen PITI kärsimän."
"että nimittäin Kristuksen piti kärsimän ja kuolleitten ylösnousemuksen esikoisena julistaman valkeutta sekä tälle kansalle että pakanoille."
Ap t:26:23
Et näköjään ymmärrä, mistä Jeesuksen sovitustyössä on perimmältään kysymys.
Minulla ei ole sinua henkilönä mitään vastaan, mutta kirjoituksesi eivät ole raamatullisia, eivätkä Jeesuksen sovitustyötä korostavia. Taas paloi Saatananan palvelijaltatroput!. Minulta kysyttiin:
Aidostihuolestunut
16.4.2019 13:53
Vastasin:
Se on tehonnut erittäin hyvin jo yli 30 vuotta, ja sen ovat kaikki kaltaisesi Saatanan palvelijatkin kyllä huomanneet, kun jatkuvasti janoavat vertani:
"Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta.
Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."
Olisiko minun pi8tänmyt ulvoa: AamenkiitosJeesus verestäsi!TotuudenHenki kirjoitti:
Taas paloi Saatananan palvelijaltatroput!. Minulta kysyttiin:
Aidostihuolestunut
16.4.2019 13:53
Vastasin:
Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."
Olisiko minun pi8tänmyt ulvoa: AamenkiitosJeesus verestäsi!Korjataan:
Olisiko minun pitänyt ulvoa: AamenkiitosJeesus verestäsi!- Olisipitänyt
TotuudenHenki kirjoitti:
Korjataan:
Olisiko minun pitänyt ulvoa: AamenkiitosJeesus verestäsi!Mutta ei se enää sinua auttaisi.
Olisipitänyt kirjoitti:
Mutta ei se enää sinua auttaisi.
Jos tuon olisin huutanut, olisin herjannut Pyhää Henkeä, ja silloin olivat Hartaanselän pusket varmaan hyppineet juurineen maasta, ja mustat kissat olisivat suorittaneet ylilennon,
- Todista
TotuudenHenki kirjoitti:
Jos tuon olisin huutanut, olisin herjannut Pyhää Henkeä, ja silloin olivat Hartaanselän pusket varmaan hyppineet juurineen maasta, ja mustat kissat olisivat suorittaneet ylilennon,
Todista tuo väitteesi Raamatulla jos voit.
- Veikkaan23ehkä
TotuudenHenki kirjoitti:
Oletko sinä minkä ikäinen? Vaikutat aika kypsymättömältä nuorelta.
Todista kirjoitti:
Todista tuo väitteesi Raamatulla jos voit.
Mielelläni todistan, koska se on lähettäjäni Jeesuksen Kristuksen tahto:
"Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."
Eikä sanaakaan verestä.
Miksi hartaanselkäläiset jatkuvasti luulevat, vaikka Jeesus sanoi:
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan."
Minkä käskynrikkojia te olettekaan. Päätelkää itse:
"Älä käytä väärin Herran, Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka käyttää väärin hänen nimeään."
Vieläkö ulvotte: AamenkiitosJeesus!- Tiaknoossi
Etköhän sinä ole lievästi sanottuna paranoidinen.
Tulipa mieleen hyvä Jeesuksen opetus ymmärtämättömille opetuslapsille, Varsinkin, kun Hartaanselän puskat kuhisevat samanlaisia:
Jeesus vastasi: "Oletteko tekin yhä noin ymmärtämättömiä?
Ettekö käsitä, että se, mikä menee suusta sisään, jatkaa kulkuaan vatsaan, ja sitten se ulostetaan.
Mutta se, mikä tulee suusta ulos, on lähtöisin sydämestä, ja se saastuttaa ihmisen. Juuri sydämestähän lähtevät pahat ajatukset, murhat, aviorikokset, siveettömyys, varkaudet, väärät todistukset ja HERJAUKSET.
Nämä ne ihmisen saastuttavat, ei se, että syö pesemättömin käsin."
Eikä tuota saastaa saada verelläkään puhtaaksi.- AitoaTeuvoa
Jumalattoman pitkästi sepustusta mutta ei vahingossakaan vastausta kysymykseen. Ymmärrän ettei hän edes voi todistaa valhetta Raamatulla oikeaksi.
Hyvin ymmärrän, että Saatanan palvelijoille totuus jumalattoman, eli Saatanan puhetta.
"Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."
En taatusti olisi täällä kaltaistesi tekopyhitettyjen herjattavana, ellei Kristus olisi minulle 11.8.1985 ilmestynyt, ja kolmen vuoden kuluttua tämän kansan keskelle lähettänyt:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
Sinunkin uskosi totuuteen on täsmälleen Jeesuksen ilmoituksen mukainen:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
"Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."
"Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."
"Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.
Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."LOPETTAKAA tuo väittely heti ja tehkää sovinto .Te olette lähinnä häpeäksi Kristukselle tuolla toistenne herjaamisella ......Kysymys ymmärrättekö ketä te herjaatte kun toisianne herjaatte ?? ??
Menkää itseenne.Onko Saatana jo Hyvikseltäkin vienyt hermot, kun Kristuksen totuuden julistaminen onkin häpeää Kristukselle.
Minä en sille voi mitään, että sinä syyllistyit Pyhän Hengen herjaukseen.
Sinun lienee parasta lopettaa kirjoittelu jos teksti on tuollaista .Teet häpeää Jumalalle kirjoituksillasi .
Se ,miksi kirjoitin ja varoitin on se ,että juuri tunnen Pyhän Hengen ohjanneen kirjoittamaan.
Meneekö se ymmärrykseesi vai haluatko herjata lisää.Pahan tekijä olet, sillä Saatana on kääntänyt pahiksen hyvikseksi, kuten kirjoitettu on:
"Voi niitä, jotka sanovat pahaa hyväksi ja hyvää pahaksi!
Pimeyden he kääntävät valoksi ja valon pimeydeksi, karvaan makeaksi ja makean karvaaksi."
Minä olen vuosia kirjoittanut Jeesuksen ohjauksessa näyn ja puheen vahvistamana suoraan Herralta .Omat osaalueet tullut suoraan puheella Pyhän Hengen kautta .
Enempää minulla ei ole sinulle asiaa .Perinteellistä Saatanan selitystä:
"Mooses sanoi Aaronille: "Tästä Herra puhui, kun hän sanoi: -- Niissä, jotka ovat minua lähellä, minun pyhyyteni tulee näkyviin, ja koko kansa saa oppia tuntemaan minun valtani ja voimani."
Aaron ei saanut sanaakaan suustaan."
Hyvis: "Enempää minulla ei ole sinulle asiaa ."- AamenkiitosJeesus
"Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?"
- Jepulisjepp
Jep jep Jepulisjepp!
AamenkiitosJeesus ja JepulisJep ne yhteen soppii,
veri lentää kun menevät pussauskoppiin.
"Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi! "- Noinikkäästeen
Teuvon viimeisin kirjoitus paljastaakin, ettei hän ole mikään Raamatun tuntija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1996110Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442307
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2301425- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256