Jäät vähissä

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikkien aikojen minimissä? Olisi edes mittaushistorian minimissä mutta kun ei ole.

    • Anonyymi

      En tiedä mittaushistorian minimeistä mutta tuo näyttää olevan noin kaksi ja puoli keskihajontaa vuosien 1981-2010 keskiarvon alapuolella. Huhtikuun 10. päivän tienoilla jääpeite oli kolme keskihajontaa kesikiarvon alapuolella.

      Tilastollisesti merkittävä poikkeama.

      • Anonyymi

        Ihan normaali tilanne.
        Ei ne jäät sieltä minnekään katoa.


      • Anonyymi

        Pohjoisnavan ikijää on heikentenyt ja jatkaa sulamista. Koko on pieni. Jos muutos ei tapahtuisi 200 vuodessa mutta kun tapahtuu niin kuolema odottaa tai paistuminen kuumuudessa ja tuuletus päällä 24/7 lumipalloefekti.

        Sulaminen olisi ok jos se olisi vienyt ainakin 100 000 vuotta. Nyt jäätiköt katoaa parissa sadassa vuodessa. Jotain on tehtävä. Ihmisten nukuttava ja asuttava tiiviisti. Kulutustavaroiden valmistus lopetettava ja roskien kulut valmistajille (puhelimet/ruuat/autot/muovit/elektroniikka).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjoisnavan ikijää on heikentenyt ja jatkaa sulamista. Koko on pieni. Jos muutos ei tapahtuisi 200 vuodessa mutta kun tapahtuu niin kuolema odottaa tai paistuminen kuumuudessa ja tuuletus päällä 24/7 lumipalloefekti.

        Sulaminen olisi ok jos se olisi vienyt ainakin 100 000 vuotta. Nyt jäätiköt katoaa parissa sadassa vuodessa. Jotain on tehtävä. Ihmisten nukuttava ja asuttava tiiviisti. Kulutustavaroiden valmistus lopetettava ja roskien kulut valmistajille (puhelimet/ruuat/autot/muovit/elektroniikka).

        On se niin kamalaa kun nyt sulaminen vaan jatkuu.

        Olisin niin onnellinen kun Suomea peittäisi 3km jäävuori. Ahhh, saan melkein orgasmin kun ajettelen jäävuorta..


    • Anonyymi

      1. Ilmakehän hiilidioksidipitoisuus nousee voimakkaasti.
      2. Maasta lähtevässä lämpösäteilyssä on havaittu muutos.
      3. Ilmakehän lämpötila on noussut.
      4. Samoin merien lämpösisältö.
      5. Jäätiköt ovat huvenneet.
      6. Merenpinta on lähtenyt nousuun.
      7. Maapallo on litteä.
      8. Kuu on juustoa.
      9. Marssilaiset valtaa maan kun merenpaisumus tulee.
      0. Graalin malja on AGW-punarusehtava.

    • Anonyymi

      Ai ai ai! Taas näyttää luonto närhemmunat horholle ja denialistille! Kyllä lämpenee!

      • Anonyymi

        Joo aina on lämmennyt kesällä muuten kuin aurinkominimien aikoina.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe