Vastakkaisen sukupuolen edustaja

Anonyymi

lähestyy sinua ja tulee juttelemaan. Mitä ajattelet tilanteesta?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllähän sitä on tullut juteltua monenkin vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Kahden veljen omistajalta smalltalk kommunikointi sujuu ihan luonnostaan. Jos taas juttelija alkaa ehdottelemaan jotakin treffien tapaista niin se ei käy jollei kyseessä ole Hän! Lopetan keskustelun ja siirryn muualle niin kohteliaasti kuin tilanteessa voi.

    • Anonyymi

      mä usein mietin että:

      "Mitä sä juonit? Mitä minusta haluat? Mikä taka-ajatus sulla on?"

    • Anonyymi

      Nolostun ja änkytän. Tyttökammoni alkaa aiheuttamaan oireilua. Kanssani on aika vaikea jutella. No sitten jos luottamukseni voittaa niin puhelen kyllä ja aika paljon.

    • Juttelin viime lukuvuonna yhden yliopistoböönan bussipysäkillä. Tämä lähestyi ja tuli syömään samaan pöytään lupaa kysymättä. Pidin keskustelumme perusteella kyseistä naista ihmeotuksena ja totesin, että ei ole minun tyyppiäni. Hän tulin toisen kerran samaan pöytään. Ja yritti kolmannen kerran, mutta silloin torppasin hänet ilmoittaen, että hän ei saa istua vastatusten, sillä siihen on pian tulossa ystäväni, joten paikka on varattu. Muutenkin käyttäytyin torjuvasti. Sen jälkeen hän ei ole enää innustunut lähestymään. Minusta hän haki miestä, vaikka teoriassa saattoi myös haluta jatkaa bussipysäkkikeskustelua, kun tutukseen katsoi.

      Toinen tapaus tapahtui maaliskuussa 2017. Lukiolainen abiturientti tuli tarjoamaan puhulinnumeroaan, sillä oli edellisellä kerralla ihastunut minuun, kun olimme nähneet. En ottanut vastaan puhulinnumeroa, mutta annoin hänelle sähköpostiosoitteeni, joka taisi olla väärin kirjoitettu. Emme koskaan enää kohdanneet. Tein hölmösti, kun en ottanut vastaan puhelinnumeroa, mutta vuoden takaa oli kokemuksena se, että noin samanikäinen oli perunnut treffimme ja se oli tapahtunut puhelimitse. Lisäksi tässä lukiolaisen yllättävässä lähestymisessä oli yllätyseffekti, sillä en ollut valmis kohtamaan häntä ja oikeastaan ajattelin silloin, että olin onnellinen sinkkuna. Kaikki ei mennyt putkeen ja suosittelen vastaanottamaan puhelinnumeroita, jos joku nainen sellaisia teille tarjoaa. Mutta toisaalta väkisin ei kannata rakentaa suhdetta yliopistoböönaan, jos ei ole minkäänlaisia henkilökemioita hänen suuntaansa.

      • Anonyymi

        Oletko hetero mietin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko hetero mietin.

        Kyllä minä ihastuneena katselin marraskuussa 2016 bussissa sitä lukiolaista silmiin. Elimme toistemme silmissä. Seuraavan kerran nähtyämme maaliskuussa 2017 hän tuli tarjoamaan puhelinnumeroaan. Mutta jostaan syystä en ottanut vastaan. Selitys käytökseen oli myös se, että meillä oli paljon ikäeroa. Hän oli syntynyt vuonna 1998 ja minä 70-luvulla. Välissä oli kokonainen vuosikymmenen ikäeroa. Olin solminut treffit vuoden vaihteessa 2016 yliopiston 19-vuotiaan ekaluokkalaisen kanssa. Tämä oli peruuttanut treffimme pääasiassa siitä syystä, että minä olin häntä selvästi vanhempi. Ikäero siinä painoi molemmissa tapauksissa. Sitä paitsi uskonnollisten näkemysten takia minun pitäisi olla kihloissa ennen kuin saisin olla naisen kanssa, joten en ole naimassa kaikkia, jotka vaan irti saa. Jos minun pitäisi määritellä itseni. Niin. Olisin USKOVAINEN, HETERO, PIHTARI.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Aikuiselle miehelle tämä
        jos täällä vielä olet.
        Viimeisiä säkeitä täällä.
        Alan olla sanaton
        Kaikkeni antanut.


    • Anonyymi

      Se saa mut sanomaan syököön Paskaa!

    • heheheheheheheheh, eipä tuosta pelkoa enää, tässä keski- iän kynnyksellä jo kurppiintuu hyvää vauhtia, minä itse siis.

      Saa olla ihan rauhassa, tilanteessa kuin tilanteessa
      =)

    • Anonyymi

      Poistun tilanteesta vähin äänin.

    • Mitäs siinä pitäisi ajatella. Melkein päivittäin tulee juteltua. Ei kai siinä mitään kummempaa.

    • Anonyymi

      En mitään yleensä. Yleensä pidän heitä lähtökohtaisesti kavereina. En yleensä aseta mitään ennakko odotuksia ensi kohtaamisella.

      Tietysti pienen flirtin arvoiset miehet ovat asia erikseen.. pieni hymy;-)

    • Anonyymi

      Riippuu henkilöstä. Jos on Köriläs mankinissä tai Äijä pikku stringeissä, en laittaisi vastaan. Saattaisin lähteä vaikka lenkille, siis kävelylenkille...

    • Anonyymi

      Käykö se kiinni jne. on ensimmäinen ajatus. Naiset nykyään sama juttu. yöks.

    • Anonyymi

      On jotain vailla. Pitäis tehdä sen hyväks jotakin tai antaa rahaa.

    • Anonyymi

      Pahat on mielessä, jos juttelemaan asti uskaltautuvat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      299
      3304
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1798
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1283
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1183
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1113
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      864
    Aihe