Tämä ei tietenkään ilahduta alarmistiporukkaa, mutta pitää sisällää totuuden siemenen.
Melkoista humpuukiahan tuo ilmastovouhotus on ollut, eikä kukaan järkevästi ajetteleva voi sellaista todeksi kutsua.
Tässä kerrataan asioita, joista jokainen voi ottaa opikseen. Varsinkin kirjoituksessa mainittu hölmöläisporukka.
https://blogit.iltalehti.fi/eija-riitta-korhola/2019/04/06/holmolaisten-paiva/
hyvä kirjoitus ilmastosta
Anonyymi
5
69
Vastaukset
Siinäpä oiva kirjoitus ilmastohörhöilystä.
Paremmaltahan tuo näyttää, kuin päijänteen huussin ikkunasta.Onko Eija-Riitta Korhola nyt denialistien paavi?
- Anonyymi
Voisitko vähän avata, että mitä tuolla aivopierullasi oikein tarkoitat?
- Anonyymi
Eija-Riitta on nainen jos et tiennyt. Naispaaveja voi olla vain vihreiden friikki-puolueessa.
- Anonyymi
Hyvä huomio. Suomea on turha syyllistää mihinkään : kehitysmaiden ongelmiin, orjakauppaan, ilmastonmuutokseen, ylikulutukseen jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as843393Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253043- 512942
- 592793
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582608Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482570On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542369Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802241- 692118
- 452112