Lihan syöntiä tulee vähentää pakostakin

On se sitten ihmisten omatoiminen teko tai pakottamalla nostamalla liha- ja maitotuotteiden veroa.

Suomen kansa on vain sairaanpaa. Terveyskeskuksien ja apteekkien jonot vain jatkaa kasvamistaan.
Kelan rahoittaa ihmisten itse aiheutettujen elintasosairauksien lääkitykset, jotta saadaan oireet pidettyä kurissa.
Itse sairauden lähdettä ei paranneta. Jatketaan samaan malliin ja syödään siihen pääle kalliita lääkkeitä ja
vingutaan kun ei ole varaa terveelisempään elämään.

Ei ne elintasosairaudet ole tullut niiden tiettyjen lääkkeiden puutoksesta, vaan sieltä lautaselta ja muista
huonoista elintavoista.

Sairaudet eivät periydy. Ruokailutottumukset ja uskomukset ruosta periytyvät.

Ravintotieteilijät raapivat päätään, kun kansa syö mitä haluaa – mutta parannamme koko ajan, ja 2020-luvulla DASH:in pitäisi kuulua kaikkien arkeen

https://yle.fi/uutiset/3-10730414
Ilmoita

Taidat olla jotenkin vinksahtanut.
1 VASTAUS:
Kun syö monipuolisesti kaikkea ja kohtuudella, niin pysyy terveenä. Lisäksi tietenkin täytyy harrastaa liikuntaa mahdollisimman paljon. Silloin mielikin pysyy virkeänä. Eikä tarvitse syödä purkista vitamiineja ja hivenaineita.
+Lisää kommentti
En vähennä.
Ilmoita
Kannatan. Aloitetaan koirien vähentämisellä!
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Lihan syöntiä tulee vähentää pakostakin

On se sitten ihmisten omatoiminen teko tai pakottamalla nostamalla liha- ja maitotuotteiden veroa.

Suomen kansa on vain sairaanpaa. Terveyskeskuksien ja apteekkien jonot vain jatkaa kasvamistaan.
Kelan rahoittaa ihmisten itse aiheutettujen elintasosairauksien lääkitykset, jotta saadaan oireet pidettyä kurissa.
Itse sairauden lähdettä ei paranneta. Jatketaan samaan malliin ja syödään siihen pääle kalliita lääkkeitä ja
vingutaan kun ei ole varaa terveelisempään elämään.

Ei ne elintasosairaudet ole tullut niiden tiettyjen lääkkeiden puutoksesta, vaan sieltä lautaselta ja muista
huonoista elintavoista.

Sairaudet eivät periydy. Ruokailutottumukset ja uskomukset ruosta periytyvät.

Ravintotieteilijät raapivat päätään, kun kansa syö mitä haluaa – mutta parannamme koko ajan, ja 2020-luvulla DASH:in pitäisi kuulua kaikkien arkeen

https://yle.fi/uutiset/3-10730414

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta