Sain lankomiehetä lahkajsi 1,5 kilon paketin naudan sisäfilettä (Rainbow). Keittelin 3 tuntia kera sipulin, porkkanan ja grilimausteen. Sitten viipaloin ja otin makupinnan grillissä. Grillauskastikkeen tein keitinliemestä, fariinisokerista ja ketsupista. Maun viimeistelin aromisuolalla. Ja voi juku että oli hyvää. Appiukkokin, eläkkeellä oleva rekkakuski, kehui, ettei koskaan ole syönyt yhtä hyvää pihviä. Kaikki hupeni viimeistä murusta myöten. Kyllä se niin on, että se joka keitetyn paistaa, se makean maistaa.
Makean maistaa
7
93
Vastaukset
- Anonyymi
Ooh! Nyt syntyi kyllä herkkua! Grillimamma tykkää! Ihanaa luovuutta tuo aromisuola. Suosittelen myös kaikkia kokeilemaan keitetyn lihan viimeistelyä jäähtyneessä uunissa! Näin vältät PAH-yhdisteet (Pahaa Aiheuttavat Hiiligrilli yhdisteet). Sluuurps, tämä ohje pääsee grillimman kansioon.
- Anonyymi
Kyllä soijanakit on herkullisempia kun sisäfile piffi😋
- Anonyymi
Sisäfile menee pilalle liiasta kypsyttelystä. Muuttuu koostumukseltaan sahajauhoksi.
Paras keittoliemi syntyy luullisesta lihasta. - Anonyymi
Onhan nää jotain pilailupäivityksiä, onhan? 😂
En ole vuosiin käyttänyt Suomi24 keskustelua, kun aikanaan meni Veneilykeskustelut tähän samaan suuntaan. Kiva et joillain on aikaa! 😀- Anonyymi
Grillimamman jutut voisi siirtää veneilypalstalle, eivät liity ruuanlaittoon millään tavalla.
- Anonyymi
Höpsistä. Grillimamma on kaikkien kotikokkien ja ihanien julkkiskokkien puolustaja. Kyllä grilliherkut tehdään keittämällä. Savustaminen on vaan niin nyt pinnalla, sitä vastaan täytyy puolustautua! Mitä muuta laitatte keitinliemeen kuin suolaa ja pippuria? Itse laitan laakerinlehteä, tuoksuu niin ihanasti lihakeitolta. Pahimpia kerettiläisiä ovat ne jotka esikypsentävät uunissa tiukassa foliopaketissa. Ei tule aitoa alkuunkaan.
Grillimamma- Anonyymi
”Mitä muuta laitatte keitinliemeen kuin suolaa ja pippuria?”
Itse laitan Poppamiehen karhunvatukka-chilikastiketta. Se on tosi tulista ja sopii vain aikuisten ribseihin. Teelusikallinen viiteen litraan keitinvettä on jo tosi tulista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044641Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743911391- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11892tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866