https://www.is.fi/viihde/art-2000006080322.html
Naiset haluaa hinnalla millä hyvänsä suosiota somessa
Varastatteko toisen ottamia somekuvia
6
151
Vastaukset 6
- Anonyymi
Naiset on kyllä tyhmiä
- Anonyymi
Tuo on yksi syy siihen, miksi lähdin facesta. Niin yleistä jenkkien ja erityisesti lattarien keskuudessa, ettei kukaan pidä sitä yhtään minään. On se jännää, että hyvin harva osaa tuottaa minkäännäköistä sisältöä itse. Tai ei viitsi. Voisi edes jakaa kuvan tekijän nimellä. Sometykkäykset loppujen lopuksi aika turhia. Ei niitä seuraavana päivänä kukaan muista. Toki eri asia, jos se on työ.
- Anonyymi
Eiköhän se riipu siitä ketä seuraa, jos seuraa jotain malleja tai muita heruttelijoita niin harvoinpa he mitään uutta sisältöä keksivät.
Sillähän nuo leipänsä tienaa...siis sillä että te kyttätte niiden kuvia.
Heh, Vale-nti-vaginali.
- Anonyymi
Tiedän yhen naisen joka käyttää toisten ottamia kuvia facebookissa omassa profiilissaan ihan kuin ne olisivat naisen itsensä ottamia. Suomessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta361645- 88987
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290839Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste75770Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii259725Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O45705- 69684
- 33603
- 74587
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty57584