Ilmastonmuutoksesta on eriäviä mielipiteitä!

https://images.cdn.yle.fi/image/upload//w_1198,h_674,f_auto,fl_lossy,q_auto/13-3-10750447.jpg

Toinen kuvan miehistä tai siis miesoletetuista puhuu pehmeitä ilmastonmuutoksesta.
Toinen herroista asuu puolisonsa kanssa hulppeassa talossa. Hän myös lentää lomillaan kauas.

Toinen herroista viettää lomansa kotimaassa. Asuu kaukolämmitetyssä kerroostalossa.
Herra myös oikeasti kulkee työmatkansa polkupyörällä Suomessa ja Brysselissä.

Ilmastouskovaiset äänestivät pahasti hutiin! Äänestäjä onko sinua vesätetty, vai oletko vain tyhmä?

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja tuon paljon lentelevän kiinnostus tuntuu liittyvä lähinnä sen oman pakoputken ympärillä tapahtuviin asioihin ja pride-paraateihin.
      Kuka ihme tuollaisia äänestää?

• City vihreät. Tosin Halla-aho oli niilläkin kulmilla 1.
        Halla-ahon hiilijalanjälki on 100 kertaa pienempi, kuin "ilmastonsuojelija"Haavistolla. Pelkästään asuminen suurperheen kanssa on ekologisempaa, kuin parisuhteessa elävän ja paljon lentäen lomailevan Haaviston. Halla-aho on ikänsä liikkunut fillarilla ja vihreät taksilla.
        Oksettaa brassailu asioilla, joita ei itse noudata!

• Anonyymi

PELASTAKAA SUOMI ILMASTORAHASTUS KOPLALTA!!!! Suomen pahempia rikkollisia nämä jotka turvautuvat historian pahimpaan ilmastorahastusvalheeseen. Pitäisi pitää siitä melua mihinkä ovat ilmastorahastuksella kansalaisilta varastetut rahat ovat menneet, siitä ei nämä suuren luokan huijarit puhu mitään. Lapsia käytetään tämän valheen levittämiseen. Tämä on lasten hyväksi käyttöä. Esimerkiksi auton käyttämaksu on laiton piti jäädä pois. Polttoaineen hinta huitelee pilvissä. Me pien eläkeläiset kärsimme kaiken tämän roskan. Meiltä on vielä eläkeindeksit ryövätty. HÄVETKÄÄ SUOMEN TERMIITTIPUOLUEET!!! Laittomat sähkön siirtomaksut saisi jäädä pois ym... Raakasti lentovero kaikille. Koiravero takaisin koirat sotkevat jalkakäytäviä , räksytys tuo melu haittoja.

• Anonyymi

Suomen päästöt saadaan puolitettua, kun kaikilta ilmastohörhöiltä otetaan ajokortti pois. Heidät sijoitetaan yhteismajoitukseen, jota lämmitetään roskien polltolla. Passia hörhöt eivät tarvitse, koska lentäminen on ilmaston kannalta
      Tuhoisaa. Hörhöt voivat kasvattaa ituja yhteismajoituksessa.

• Anonyymi

Katollisilla on pyhäinvaelluskohteita,missä on aktivistien vastaava,esim sataman vedenpinnan korkeuden rajatolppa.Miksi puhutaan nyt grööllannista irtosi jääpala,miksi vedenpinta ei nouse.

• Anonyymi

Argeoloogisten tutkimusten mukaan grööllannissa on kasvanut puita,miksi nyt sitten on kova parku jos grööllannissa jää sulaa.Takavuosina oli cia projekti nuoret kuubaa vastaan sosiaalisessa mediassa.Jospa nytkin siten etteivät nuoret eivät mene kouluun, huomion kohdistamisesta globalisaation haitoista ja siten jenkkien maailmanvalloituksesta ilmastoon.Varmuuden vuoksi jos ei tiedetä onko ongelma iso ei ilmastotalkoisiin voimia pidä tuhlata,sopiihan asiaa kevyemmin pitää esillä.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5213
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2716
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      31
      2001
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      36
      1945
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      32
      1819
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1717
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1284
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1252
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      35
      1090
    Aihe