Mulla nyt ulkkis, on romanttisempi kuin suomalainen ex-mies. Mutta kahden ihmisen pohjalta on vielä paha mennä yleistämään. Tää on kuitenki käsitykseni... esim. eikö kielisuudelmat suomalaisimehen kanssa lopu kohtuu pian seurustelusuhteen/avioliiton alettua... ?
Onko ulkomaalaiset miehet romanttisempia kuin suomalaiset?
7
91
Vastaukset
- Anonyymi
No ei lopu ja kielisuudelmilla ei ole mitään tekemistä romantiikan kanssa.
- Anonyymi
Tuntuuko se paremmalta, kun hää romanttisesti täräyttää kuivana persiiseen?
- Anonyymi
Jotkut ulkomaalaiset miehet voikin ehkä olla romanttisempia, mutta oma kokemus ulkomaalaisesta, joka itse ilmoitti pitävänsä ”romantiikasta”, olikin se että hän piti kovasti seksistä ja fyysisestä kontaktista ja niistä puhumisesta. Minusta taas romantiikka on jotain ihan muuta.
- Anonyymi
Piä kivaa, morjes.
- Anonyymi
Jos kaikki vähänkään romantiikkaan viittavat eleet, katsotaan vonkaamiseksi, dissaten niitä, niin aika vaikea on olla romanttinen.
Suudella ei saanut, halauksiin ei vastattu, lapsetkin opetettiin isävastaisiksi.
Koskaan ei olisi ollut sopiva hetki.... mihinkään.
Nyt kun oikea nainen, elämä onkin pelkkää romantiikkaa.
Eikä rakkaani säilytä puhelintaan kuin valtiosalaisuutta.
Nyt ei pelkästään saa, vaan pitää halata, suudella, katsoa ja kehua :)
Ilo oli jo ehtinyt sammua silmistäni. Mut rakas tekee kaikkensa että nyt ilo pysyy silmissä ja sydämessä.
Seuraavaa kuhherruskuukautta suunnitellaan.
Aika helppoa olla nyt romanttinen. - Anonyymi
Itselläni kokemus vain slaavilaisesta miehestä. Hän osti kukkakimppuja ja lahjoja. Muisti jakaa kohteliaisuuksia ulkonäöstä. Myös muutenkin puhui paljon enemmän "kauniita sanoja" kuin kukaan suomalainen mies, mitä minulla on tähän asti ollut. Tunsin olevani hänen kanssaan todellinen nainen.
- Anonyymi
Suomalainen nainen on tyhmä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984