https://www.is.fi/politiikka/art-2000006084897.html
Antti Rinne haluaa ihmisten liikkuvan jalan tai polkupyörällä. Hän itse ei pystyisi kilometriä kävelemään saati kauppareissua polkupyörällä. Varmasti kulkee aina autolla.
Ennen maistui pekonipasta, mutta vaimo pisti kasvissyöjäksi. Nyt hän vaatii, että kaikki ihmiset lopettavat lihapullat, kebabit ja makkaraperunat. Tietysti muslimit saavat jatkaa Antin mukaan halal lihan syöntiä.
Pekka Haavisto vaatii asumaan pienessä asunnossa ilmastonmuutoksen torjumiseksi, syömään naatteja ja matkustamaan junalla. Hän itse asuu palatsin kokoisessa asunnossa miehensä kanssa.
ha käyvät lomillaan vähintään kerran vuodessa Etelä-Amerikassa.
Kaikkien järkevien ihmisten pitää osallistua EU-vaaleihin, jotta Persut saavat äänivyöryn.
Jokainen on otettava mukaan autoon ja uurnille. Sitten voi juhlia äänestystä pihvillä tai burgerilla.
Grillit myös voidaan kuumentaa vaalien kunniaksi. Syököön demarit ja vihreät porkkanaa.
Kikattavien selfie tyttöjen hölmöyksiin ei lähdetä mukaan. (Emma Kari, Maria Ohisalo).
AUTOT KUULUVAT MEILLE!
2
77
Vastaukset 2
- Anonyymi
Grillatkaa lihaa ja ajakaa autoilla, kunnes SDP ja Vihreät saavat selfie tytöt päättämään meidän asioista!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831019
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43585
- 46557
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61505