No niin! Nyt riittää

Mitä hemmettiä te touhuatte taas?????????

Väki ruotuun. Mars, mars.

Toisten nimimerkkejä ei saa käyttää ja kiusata. Sen on loputtava. :(

Minä tunnistan ettei tuo ole Päläpälä (ei totisesti ole) eikä Dissi ole siinä oikean henkilön kanssa keskustellut kuten ei myöskään Harmis.

Anna jo olla, nyt pitää Sinunkin jo rauhoittua, olet saanut ilosi...

88

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä on suunnattu adoptoidulle palsta-ukille.

Hän tietää touhunsa.

• Äskenhän sinä syytit minua!

• Sinä olet ukki :)

Tulithan sinä, odottelin.

• Mustamaalaamista.

• Vihertäjä kirjoitti:

Mustamaalaamista.

Lempeydellä, ja sinä tykkäät.

(tiedän siitä, mitä enemmän sätkit).

Huomiota pieni kaipaa, huomiota vain.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Lempeydellä, ja sinä tykkäät.

(tiedän siitä, mitä enemmän sätkit).

Huomiota pieni kaipaa, huomiota vain.

En halua huomiotasi. Jätä minut rauhaan.

• Vihertäjä kirjoitti:

Olet kuin ahven koukussa :)

Noh... jos tämän kerran.

• Vihertäjä kirjoitti:

No niin. Olen lukenut lisää palstaa ja tulevaisuudessa en kommentoi sinulle enää mitään.

Valikoin muutenkin jatkossa kenelle vastaan ja kenelle en.

No niin. Olen lukenut lisää palstaa ja tulevaisuudessa en kommentoi sinulle enää mitään.

Valikoin muutenkin jatkossa kenelle vastaan ja kenelle en.

Eli tajusit viimein olleesi väärässä minun suhteeni, ja että olet vain riidan kylväjä tyhjän nalkuttaja.

Huh, kiitos. Nyt ei tarvitse enää siis lukea sinun tyhjänpäiväisiä vaahtoamisia triplapostauksineen?

Lainatakseni Brave Heartia:
        Ffreeeeeeeedoooooooooom!

• Vihertäjä kirjoitti:

Eli tajusit viimein olleesi väärässä minun suhteeni, ja että olet vain riidan kylväjä tyhjän nalkuttaja.

Huh, kiitos. Nyt ei tarvitse enää siis lukea sinun tyhjänpäiväisiä vaahtoamisia triplapostauksineen?

Lainatakseni Brave Heartia:
        Ffreeeeeeeedoooooooooom!

Hyvästi pelleilijät.

Hyvästi pelleilijät.

🎼 Sä kätes ojenna ja taaksetaivuta 🎶

Hiphei *räkäistä naurua* nyt alkoi juhlat 🤣

Pusi pusi 😙

Kuka se on minun kisumummu *rapsuttaa vatsaa* :3

• Vihertäjä kirjoitti:

🎼 Sä kätes ojenna ja taaksetaivuta 🎶

Hiphei *räkäistä naurua* nyt alkoi juhlat 🤣

Pusi pusi 😙

Kuka se on minun kisumummu *rapsuttaa vatsaa* :3

Sä et rapsuta mua milliäkään!

Sä et rapsuta mua milliäkään!

Minun pitää mennä. Mutta nautinnollista ilta kaikille!

Dipidiipadaapadaaa 🎶

• On se päläpälä.

• Kyllä minä tunnistan milloin oikeasta kyse ja milloin kiusasta.

Poikiakin sotketaan tähän :( Dissin välit Mazyyn jne.

Kyllä minä tunnistan milloin oikeasta kyse ja milloin kiusasta.

Minä selitin jo kopioi nimimerkki siirrä toiselle kirjoitusohjelmalle muuta kirjaimet vaikka isoksi kyllä se on.

Jos on niin kyseinen asia voi vaikka tekstiviestiksi kopioida ja verrata L ja i kummat kirjaimet ovat.

• valtakunta kirjoitti:

Minä selitin jo kopioi nimimerkki siirrä toiselle kirjoitusohjelmalle muuta kirjaimet vaikka isoksi kyllä se on.

Jos on niin kyseinen asia voi vaikka tekstiviestiksi kopioida ja verrata L ja i kummat kirjaimet ovat.

Niin, mutta selvästi joku tekee taitavasti kiusaa.

En muuta kantaani.

Väärin ymmärrys se on, joka eskaloitui.

• valtakunta kirjoitti:

Väärin ymmärrys se on, joka eskaloitui.

No katsotaan.

Minä olen samaa mieltä, että hän oli Päläpälä. Tapahtuman jälkeen hän tuli kirjoittamaan minulle seuraavaa:

"Päläpälä (27.4.2019 12:06)

Se ketju olikin jääääärjettömäään pitkä jo! No mä laitan 4🌹...

https://youtu.be/I4RdOpHImb0

Sit meen nuolee haavojani ko Dissi ei tunnistanu mua..muks.😥"

Keskustelin saman nimimerkin kanssa, kyllä siellä oli se sama 13-vuotiaana maaseudulle muuttanut nainen, joka oli lastensa kanssa tänään ulkona. Tyttäret odottavat innolla isänsä kohta rakentamaa leikkimökkiä. Dissi oli kyllä vakuuttunut hetken siitä, että kyseessä ei ollut Päläpälä. Mutta minä olen varma, että kyseessä on kohta kolme vuotta tuntemani nainen, jolla on kaksi pientä lasta.

• Faith.Hope.Love kirjoitti:

Minä olen samaa mieltä, että hän oli Päläpälä. Tapahtuman jälkeen hän tuli kirjoittamaan minulle seuraavaa:

Keskustelin saman nimimerkin kanssa, kyllä siellä oli se sama 13-vuotiaana maaseudulle muuttanut nainen, joka oli lastensa kanssa tänään ulkona. Tyttäret odottavat innolla isänsä kohta rakentamaa leikkimökkiä. Dissi oli kyllä vakuuttunut hetken siitä, että kyseessä ei ollut Päläpälä. Mutta minä olen varma, että kyseessä on kohta kolme vuotta tuntemani nainen, jolla on kaksi pientä lasta.

Ihanalta mieheltä vaikuttaa🥰

Siis pälän mies.

• valtakunta kirjoitti:

Siis pälän mies.

Lapset olivat kuulema piirtäneet leikkimökin kuvia. Näyttivät ihan linnoilta. Sellaista ei taida ihan tulla? ;)

Lapset olivat kuulema piirtäneet leikkimökin kuvia. Näyttivät ihan linnoilta. Sellaista ei taida ihan tulla? ;)

Eihän sitä koskaan tiedä, kuinka hyvä nikkari.

• valtakunta kirjoitti:

Eihän sitä koskaan tiedä, kuinka hyvä nikkari.

Lapsilla voi olla suureellisia käsityksiä pienestä leikkimökistä - kuvittelevat sen jonkinlaiseksi satulinnaksi?

Hyvää yötä! Olin jo nukkumassa, mutta ei nukuttanutkaan niin palasin tänne hetkeksi.

Lapsilla voi olla suureellisia käsityksiä pienestä leikkimökistä - kuvittelevat sen jonkinlaiseksi satulinnaksi?

Hyvää yötä! Olin jo nukkumassa, mutta ei nukuttanutkaan niin palasin tänne hetkeksi.

Lapset on hyvin omaksuu näkemänsä Elsa prinsessa on hyvin suosittu meillä lenteli kruunut ja käsineet kun tämä tuli.
        https://m.youtube.com/watch?v=emkviw4eCFo

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Joo näin on vihertäjä ja misspönttöuuni, trolleja, jotenkin ilmestyneet sotkemaan keskusteluja, trollailemaan, normaaleja juttuja.

• Anonyymi

Ei täällä olla kavereita tai pidetä mitään "yhtä suurta perhettä".

Trollausta vaan apinan raivolla.

• Kyllä se on Pälis minustakin.

• Minä keskustelin puolitoista viikko sitten seuraavaa sen feikki Päläpälän kanssa. Kävin nytkatsomassa - sen nicki oli lopetettu ja ei omannut ollenkaan kuvaa - joten kyseessä ei tänään ollut aikaisempi feikki.

Faith.Hope.Love (18.4.2019 21:15)

PäIäpäIä kirjoitti:
        Minua huvittaa huvittuttaa🤣😆🤣

Sinä et taida olla se oikea Päläpälä. Tai sitten en ymmärtänyt tyyliä?

PäIäpäIä

19.4.2019 9:40

Faith.Hope.Love kirjoitti:
        Näytä lisää

Olen minä. Kevät viiraa😆😄😅

• Anonyymi

Minä keskustelin puolitoista viikko sitten seuraavaa sen feikki Päläpälän kanssa. Kävin nytkatsomassa - sen nicki oli lopetettu ja ei omannut ollenkaan kuvaa - joten kyseessä ei tänään ollut aikaisempi feikki.

Faith.Hope.Love (18.4.2019 21:15)

PäIäpäIä kirjoitti:
        Minua huvittaa huvittuttaa🤣😆🤣

PäIäpäIä

19.4.2019 9:40

Näytä lisää

Olen minä. Kevät viiraa😆😄😅

Joku on tehnyt uuden feikki profiilin PäLäpäIä.

• Anonyymi kirjoitti:

Joku on tehnyt uuden feikki profiilin PäLäpäIä.

Ei se noin mene. Kaksi erilaista Päläpälää voi luoda. Molemmissa "pieni L" korvataan "isolla i:llä eli I". Toinen on jo käytetty, enkä usko, että tänään olisi toista versiota käytetty.

Ei se noin mene. Kaksi erilaista Päläpälää voi luoda. Molemmissa "pieni L" korvataan "isolla i:llä eli I". Toinen on jo käytetty, enkä usko, että tänään olisi toista versiota käytetty.

Nimimerkin kirjaimet pystyy tarkistamaan kopsaamalla ja liittämällä nimimerkin alkuperäisestä lähteestä tälle convertterille.

https://caseconverter.com/

• Toivottavasti kaikki nyt huomaavat viimeintään tästä ketjusta, että nämä Pönttiksen väittämät minusta ovat puhtaasti mustamaalaamista.

• *pusuttaa mekastajaa*

Onko sulla ollut paha olla tänään?

Kerro huolet pois...pieni ukki.

• Tätä minä joudun kestämään.

• Vihertäjä kirjoitti:

Tätä minä joudun kestämään.

Burrr.....

*juoksee perässä*

Todellakin. : )

• Vihertäjä kirjoitti:

Tätä minä joudun kestämään.

Etkö sinä näe, että minä hoidan sinua?

• Mene pois. Ei jutella toisillemme.

• Vihertäjä kirjoitti:

Mene pois. Ei jutella toisillemme.

Aaannna nyyyt kun vähän hoidan...

*maanittelee*

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Aaannna nyyyt kun vähän hoidan...

*maanittelee*

Lapsellista.

• Anonyymi kirjoitti:

Lapsellista.

Ja loppunut.

• Anonyymi

Palstan ykköstrolli pymppy-pertsa varmaan taas tehnyt feikkiprofiilin.

• Hyvää iltaa. Kyllä se Päläpälä on. Sama energisen rento tyyli. Ihmiset vainoharhaisia trollien takia vissiinkin. Vaikka olisikin ollut trolli, niin älkää ruokkiko niitä. Innostuvat vaan.

Tässä kätevä työkalu, jos joku ei ole varma jonkun nimimerkistä. Tarkistaa helposti isot ja pienet kirjaimet.
      https://caseconverter.com/

• Anteeksi, mutta sinä olet yksi palsta-ukin nimimerkeistä. Olen pahoillani etten koskaan ole uskonut nimimerkkiisi. Se on ihan liian feikki.

Anteeksi, mutta sinä olet yksi palsta-ukin nimimerkeistä. Olen pahoillani etten koskaan ole uskonut nimimerkkiisi. Se on ihan liian feikki.

Eipä se niin nokonuukaa. Sitä saa uskoa mihin tahtoo. Hyvä kun kerroit kuitenkin.

• Irvokas kirjoitti:

Eipä se niin nokonuukaa. Sitä saa uskoa mihin tahtoo. Hyvä kun kerroit kuitenkin.

Saanko tiedustella yhtä asiaa.

Miksi nimenäsi on "Irvokas"?

Saanko tiedustella yhtä asiaa.

Miksi nimenäsi on "Irvokas"?

Pelasin joskus World of Warcraftia Hordella örkki warriorilla. Se näytti sen verran rumalta että nimesin sen Irvokkaaksi. Ollut siitä lähtien nimimerkkinä, noin 13 vuotta.

• Irvokas kirjoitti:

Pelasin joskus World of Warcraftia Hordella örkki warriorilla. Se näytti sen verran rumalta että nimesin sen Irvokkaaksi. Ollut siitä lähtien nimimerkkinä, noin 13 vuotta.

Aivan.

Anteeksi, mutta sinä olet yksi palsta-ukin nimimerkeistä. Olen pahoillani etten koskaan ole uskonut nimimerkkiisi. Se on ihan liian feikki.

Irvokas on oma ittensä, ei oo kenenkään trollin multipersoona. Aivan aito ja fiksu kaveri hän on. Oon aivan varmas siitä. Luotan vaistooni tässä kohtaa lujasti. 😊👍

Meen nukkumaan, öitä Pönttis ja Irvokas! Ja muutkin!

• Päläpälä kirjoitti:

Irvokas on oma ittensä, ei oo kenenkään trollin multipersoona. Aivan aito ja fiksu kaveri hän on. Oon aivan varmas siitä. Luotan vaistooni tässä kohtaa lujasti. 😊👍

Fiksu ja fiksu. Tämmönen tavis vaan. :P Se on hyvää yötä sinne päin.

• Päläpälä kirjoitti:

En uskalla jutella sinulle ennen kuin olet vaihtanut pysyvästi toiseen merkkiin.

Sen nämä aiemmat feikkipelleilyt ovat nyt tehneet.

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

En uskalla jutella sinulle ennen kuin olet vaihtanut pysyvästi toiseen merkkiin.

Mitä pahaa voisi tapahtua jos uskaltaisit kuitenkin jutella? Voi hyvää päivää...

• Irvokas kirjoitti:

Fiksu ja fiksu. Tämmönen tavis vaan. :P Se on hyvää yötä sinne päin.

No asiallinen tyyppi kumminkin. Susta tulee hyviä viboja..tuntosarviin. 😄👍

Ainakin mun luottamus on sun puolella, muista en tiiä.

Heh, en meinaa vaihtaa nikkiä mutta ajan kanssa kattelet miltä tuntuu. 😃

• Jaha. Palsta hiljentyi. Vitun hieno palstapäivä...

• Juu, huomaan sen...

Pyydä Meiz takaisin.

Juu, huomaan sen...

Pyydä Meiz takaisin.

Minulla ei ole hänen numeroaan. Ja eikös se muutenkin ole Pälän itsensä vallassa.

• Vihertäjä kirjoitti:

Minulla ei ole hänen numeroaan. Ja eikös se muutenkin ole Pälän itsensä vallassa.

Vihertäjäkin on aivan oikeassa, kuten Valtakuntakin. Nää on tarkkoja tyyppejä, ei niitä niin vaan huijata! 😃

• Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

Vihertäjäkin on aivan oikeassa, kuten Valtakuntakin. Nää on tarkkoja tyyppejä, ei niitä niin vaan huijata! 😃

Mutta jälleen kerran, pönttistä vietiin kuin metrin mittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jälleen kerran, pönttistä vietiin kuin metrin mittaa

Ei viety. Pönttis on tunnistanut kaikki feikki profiilit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei viety. Pönttis on tunnistanut kaikki feikki profiilit.

Aina naurattaa kun täällä kehuskellaan miten tunnistavat kirjoittajan ja sitten meneekin pieleen hheh. Itseeni on väitetty vaikka keneksi.

• On se oikea Päläpälä. Kävin katsomassa, että se aikasempi feikki oli lopetettu ja parhaimmillaan kirjoitan, sillä toisella mahdollisella Päläpälä feikillä. Kaksi vaihtoehto oli rekattuun merkkiin. Toinen poistettu ja huomenna minä poistan tämän itse tai annan oikean Päläpälän haltuun.

Eli täten todistettu, että ei ole ollut kuin yksi Päläpälä ja yksi feikki nyt luotu toinen feikki, jolla ei feikata tai kiusata Päläpälää.

• Anonyymi

Täten todistettu myös palstan kolme luuseria jotka eivät uskoneet päläpälää vaikka se oli tekstien perusteella ilmiselvästi hän.

Dissi, harmis ja pönttis. Kuinka ollakaan, juuri nuo eniten äänessä olevat.
        Viidakon vanha sanonta, tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.

• Anonyymi kirjoitti:

Täten todistettu myös palstan kolme luuseria jotka eivät uskoneet päläpälää vaikka se oli tekstien perusteella ilmiselvästi hän.

Dissi, harmis ja pönttis. Kuinka ollakaan, juuri nuo eniten äänessä olevat.
        Viidakon vanha sanonta, tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.

En minä noin sanoisi. Sitä paitsi Dissi oli melkein järkyttynyt, että ilmeisesti feikki Päläpälä kirjoitti hänelle. Dissi uskoi niin ja miksei pönttis sekä harmis saanut luulla myös, sillä ehkä kirjoittajan tyyli poikkesi heistä liiaksi normaalista.

• Anonyymi

En minä noin sanoisi. Sitä paitsi Dissi oli melkein järkyttynyt, että ilmeisesti feikki Päläpälä kirjoitti hänelle. Dissi uskoi niin ja miksei pönttis sekä harmis saanut luulla myös, sillä ehkä kirjoittajan tyyli poikkesi heistä liiaksi normaalista.

Kirjoittajan eli päläpälän tyyli ei poikennut yhtään normaalista kirjoittelustaan.
        Dissille tärkeintä on vain esittää viisaampaa kuin todellisuudessa on.
        Harmis ei ollut yhtä kiihkoissaan joten enemmän järkeä löytyy sieltä.
        Pönttis on kehuskellut miten tunnistaa anonyymit trollikirjoittelijat lauserakenteista ym. mutta eipä sekään pitänyt paikkaansa kuten ei muutkaan pönttiksen lupaukset.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Te ootte kaikki ihan vitun säälittäviä eikä teistä tuu koskaan mitään.

• Niinkö sinulle on sanottu :(

• Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

Niinkö sinulle on sanottu :(

Ei. Minä sanoin juuri niin teille kaikille luusereille.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei. Minä sanoin juuri niin teille kaikille luusereille.

Ja että luuseriksikin? Meistä sinä olet ihan hyvä tyyppi *halaa*

• Anonyymi

Motoristien sanonta autoilijoista: ovat pelkureita auton koppinsa sisällä ja muutenkin luusereita kaikki rekkakuskitkin luusereita järjestään :D

• Anonyymi

Mä oon juonut punkkua, kaljaa, pari jallua, pari fisua...

Mut en vitussa pääse samoihin fiilareihin mitä sinä. Mitä oot tänään vetänyt...?

• Anonyymi

Miksi sä murtaudut toisten koneille ja tiedostoihin?

• Kyllä Pälis pisti kuules huiputtaen koko kööriä, tai ainakin mua. :oD

Mä tein koko päivän innolla kirjallisia, siinä ei hirveen tarkasti kerennyt tutkailla, onko feikki pälis vai ei... Luotin omaan intuiitioon ja fiilikseen. Se kun saa vallan, ei kenenkään vakuuttelut enää auta. :oD

Mutta kyllä mä uskon, että Pälis osaa tuollaisiakin tempauksia tehdä, ihan vaan hassutellessaan. ;o) On se sellainen hupsu. :o)

Ei näitä palstajuttuja toinna niin vakavasti oikeasti ottaa... Ja kannattaa antaa aikaa, kyllä kaikki selviää ajallaan. :o) Jos lähtee pitkällä pölkyllä huitomaan sinne tänne, niinkuin itsekin eilen, ei sitä huomaakaan mikä on totta ja mikä ei... Sit pitäis osata puhaltaa peli poikki ja katsella vähän mitä muuta maailmassa tapahtuu. :o)

Mä sain eilen 15 kirjallistentistä 14 läpi....ensin yks meni aamusta 88% oikein ja sit kaikki yli 93%;sti. Yks oli täysin oikeinkin. :oD Nykyään on 25 kpl kirjalliskirjallisia kysymyksiä ja 50 kuva-arvoitusta. Niistä saa olla väärin vissiin 7? Tiesitkös, että polkupyöräilijällekin pitäis puottaa lyhyet? Mä en...tai siis nyt tiedän. :oD

• Tiedoksi vielä, että enää ei voi luoda feikki Päläpälä eli jatkossa Päläpälät ovat aitoja. Tämä ei ole aito ja peruutan sen heti tämän kirjoittamisen jälkeen. Sitten molemmat feikkimahdollisuudet on estetty. Se aikaisempi feikki lopetti jo aikaisemmin ja sulki Päläpälänsä. Tämän loin illalla ja tällä on nyt kirjoitettu vain kolme kertaa ja ei kertaakaan tätä ennen sinulle. Kuvaa tässä ei ole ollut kertakaan. Laitoin tämän tähän siksi, että luulemasi feikin olisin pystynyt ainakin minä luomaan. Joten et ollut aivan väärässä epäillessäsi, mutta jatkossa rekattua feikki Päläpälää ei ole mahdollista luoda, sillä merkkikikkailuun oli mahdollista vain kahdella tavalla. Ne on nyt käytetty.

Menestystä moottoripyörä-asioissa ja hyvää työpäivää.

• PäIäpälä kirjoitti:

Tiedoksi vielä, että enää ei voi luoda feikki Päläpälä eli jatkossa Päläpälät ovat aitoja. Tämä ei ole aito ja peruutan sen heti tämän kirjoittamisen jälkeen. Sitten molemmat feikkimahdollisuudet on estetty. Se aikaisempi feikki lopetti jo aikaisemmin ja sulki Päläpälänsä. Tämän loin illalla ja tällä on nyt kirjoitettu vain kolme kertaa ja ei kertaakaan tätä ennen sinulle. Kuvaa tässä ei ole ollut kertakaan. Laitoin tämän tähän siksi, että luulemasi feikin olisin pystynyt ainakin minä luomaan. Joten et ollut aivan väärässä epäillessäsi, mutta jatkossa rekattua feikki Päläpälää ei ole mahdollista luoda, sillä merkkikikkailuun oli mahdollista vain kahdella tavalla. Ne on nyt käytetty.

Menestystä moottoripyörä-asioissa ja hyvää työpäivää.

Joo, noi osaa sotkea ja sellainen aito hassuttelukin menee vähän pilalle, kun ei tiedä kuka oikeesti on kyseessä. Muahan ei hassuttelu haittaa yhtään, kun se henkilö on oikeasti se mikä on. Vähän kai mä sua puolustin siinä ja olin jollekin luulemalleni perseilijälle inhottava. :oD
        Huvittaa itseänikin se kettuilu! :oD Persvako ja mitä lie kaikkea keksinkään. ;oP

No kirjallisten treenit paukkuu nyt heittämällä kaikki aina läpi. Pitää varata ensviikoks aika ja käyvä ne hoitamassa jo poikkeen. Sit ensviikon lauantaina käyn katsoo, oisko kummitytön isällä mulle minkälaiset ajovarusteet tarjolla. Siltä kuulemma joutais pois. Tarviis välttämättä ostaa kuin kengät uutena. :o)

Motukkaaan itseensä pitää alkaa luoda jotain budjettia, jos sen sais heinäkuun alkuun kun ois lomaa. Ja vähintään loppuun, kun sit ois ns. lapseton loma. Sitten vois naisen kanssa turuutella jonnekin rannikolle. Porvoossa oltiin viime kesänä, että joku muu vastaava mesta ois hyvä. :o) Pitää mietiskellä ja pähkiä yhdessä reitti.

Taijan ottaakin aamupäiväunoiset....jäi yöunet hiukka vähemmälle.... ;o)

• Dissi kirjoitti:

Joo, noi osaa sotkea ja sellainen aito hassuttelukin menee vähän pilalle, kun ei tiedä kuka oikeesti on kyseessä. Muahan ei hassuttelu haittaa yhtään, kun se henkilö on oikeasti se mikä on. Vähän kai mä sua puolustin siinä ja olin jollekin luulemalleni perseilijälle inhottava. :oD
        Huvittaa itseänikin se kettuilu! :oD Persvako ja mitä lie kaikkea keksinkään. ;oP

No kirjallisten treenit paukkuu nyt heittämällä kaikki aina läpi. Pitää varata ensviikoks aika ja käyvä ne hoitamassa jo poikkeen. Sit ensviikon lauantaina käyn katsoo, oisko kummitytön isällä mulle minkälaiset ajovarusteet tarjolla. Siltä kuulemma joutais pois. Tarviis välttämättä ostaa kuin kengät uutena. :o)

Motukkaaan itseensä pitää alkaa luoda jotain budjettia, jos sen sais heinäkuun alkuun kun ois lomaa. Ja vähintään loppuun, kun sit ois ns. lapseton loma. Sitten vois naisen kanssa turuutella jonnekin rannikolle. Porvoossa oltiin viime kesänä, että joku muu vastaava mesta ois hyvä. :o) Pitää mietiskellä ja pähkiä yhdessä reitti.

Taijan ottaakin aamupäiväunoiset....jäi yöunet hiukka vähemmälle.... ;o)

Tuo Päläpälä feikki ei voi vastata, sillä se on peruutettu. Peruutin sen. Eilen illalla varmuuden vuoksi tukin sen viimeisen feikkimahdollisuuden luomalla tuon feikin ja näyttämällä kaikille, että se on mahdollista, mutta ei ollut käytössä. Aito Päläpälä on viikkoja pientä hetkeä lukuunottamatta ollut liikkeellä aina. Hetken puolitoista viikkoa sitten feikillä oli sama kuva hetken kuin Pälälällä, mutta hän ei pitkään leikki jaksanut ei päivittänyt enää kuvaa, kun Päläpälä vaihtoi. Itse kävin pienen keskustelun tämän feikin kanssa. Huvikseen tuo tuntui kirjoittelevan feikillä ja vakuutti hirmuisestit olevansa aito Päläpälä, mutta ei ollut, sillä hänen tekstinsä ovat nyt ilman kuvaa ja mustina.

Kohta tuo feikki muuttuu myös mustaksi sinisestä. Samalla mahdollinen kuva häviäisi.

• Anonyymi

"Kyllä Pälis pisti kuules huiputtaen koko kööriä, tai ainakin mua. :oD

Mä tein koko päivän innolla kirjallisia, siinä ei hirveen tarkasti kerennyt tutkailla, onko feikki pälis vai ei... Luotin omaan intuiitioon ja fiilikseen. Se kun saa vallan, ei kenenkään vakuuttelut enää auta. :oD"

Seliseli.
        Vain muutama tyyppi epäili feikiksi, savolaiset pääosassa joten eihän tuo yllätys ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kyllä Pälis pisti kuules huiputtaen koko kööriä, tai ainakin mua. :oD

Mä tein koko päivän innolla kirjallisia, siinä ei hirveen tarkasti kerennyt tutkailla, onko feikki pälis vai ei... Luotin omaan intuiitioon ja fiilikseen. Se kun saa vallan, ei kenenkään vakuuttelut enää auta. :oD"

Seliseli.
        Vain muutama tyyppi epäili feikiksi, savolaiset pääosassa joten eihän tuo yllätys ollut.

Tunnetusti savolaiset reagoi vähän hitaasti... tulee koalat mieleen.

• Anonyymi kirjoitti:

Tunnetusti savolaiset reagoi vähän hitaasti... tulee koalat mieleen.

Hämäläiset se oli - hämäläiset ne hitaita on. Jatkosota käytiin vain sen takia, että hämäläiset eivät ehtineet Talvisotaan. Savolaiset ovat vääräleikoja ja vääntelevät asioita.

• Anonyymi

Hämäläiset se oli - hämäläiset ne hitaita on. Jatkosota käytiin vain sen takia, että hämäläiset eivät ehtineet Talvisotaan. Savolaiset ovat vääräleikoja ja vääntelevät asioita.

FHL,stä on kehkeytynyt huumorimies. Johtuisko siitä että on päässyt maistamaan naisen pimppiä..

• Anonyymi kirjoitti:

FHL,stä on kehkeytynyt huumorimies. Johtuisko siitä että on päässyt maistamaan naisen pimppiä..

No ei siinä tarvitse päästä maistamaan, kunhan on naisystäviä niin huumorintaju kasvaa. Kahden viikon päästä luokseni on tulossa muutama mies ja nainen katsomaan elokuvia. Ihmissuhteet ja niissä toiminen kasvattaa huumoritajua!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      57
      3195
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2911
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2729
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1827
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1091
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      991
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      830
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    Aihe