Se että rakastat jotakuta

Anonyymi

Ei tarkoita että olet sen kanssa loppuelämäsi.
Onko rakkautta edes olemassa jos ei voi olla yhden ihmisen kanssa koko elämää.

32

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketä sinä rakastat tunnusta pois?

• Minun mielestä yhden ihmisen kanssa pitää olla se yksi elämä.

En osaa ajatella muuta tapaa.

Mummo sanoi aina, että sen minkä otat, sen kanssa olet elon loppuun asti, tuli mitä tuli.

Minusta se on hyvä ohje.

• On juu senkin jälkeen jos toinen paljastuu esim. hulluksi narsistiksi niin hyvä ohje olla silti sellaisen kanssa koko elämä.

• PäläpäIä kirjoitti:

On juu senkin jälkeen jos toinen paljastuu esim. hulluksi narsistiksi niin hyvä ohje olla silti sellaisen kanssa koko elämä.

misspönttiksen mummo toki varmaan tarkoitti että tulee harkita tarkoin ennen ottamista.

• Harmaaritari kirjoitti:

misspönttiksen mummo toki varmaan tarkoitti että tulee harkita tarkoin ennen ottamista.

Niin just!

• misspönttöuuni kirjoitti:

Niin just!

Juu juu... :)

• PäläpäIä kirjoitti:

On juu senkin jälkeen jos toinen paljastuu esim. hulluksi narsistiksi niin hyvä ohje olla silti sellaisen kanssa koko elämä.

PäLäPäIä.

• härö kirjoitti:

PäLäPäIä.

Niin onki, mulla on näköjään ihailijoita...😂👍

Taikka vihailijoita voi se niinki olla..

• PäläpäIä kirjoitti:

Serkkupoika joskus mua moitti, kun erosin yhdestä petkuttajasta et " ei se vaihtamalla parane", vaan paranee se sillon, jos toinen on ihan kahju tai epäsopiva. 😒

• Päläpälä kirjoitti:

Ootko se nyt sinä?

Ootko se nyt sinä?

Juu, tuo tuossa välissä on joku muu. 😊

• Päläpälä kirjoitti:

Juu, tuo tuossa välissä on joku muu. 😊

No hyvä...

No hyvä...

Profiilista voi tarkistaa mitä oon kirjaillut, siellä näkyy keskustelut nyt kaikille jottei tuu epäilyksiä. 😃👍

• Päläpälä kirjoitti:

Profiilista voi tarkistaa mitä oon kirjaillut, siellä näkyy keskustelut nyt kaikille jottei tuu epäilyksiä. 😃👍

Kirjoititko koko ajan itse vai veikö joku sinun nimimerkin välissä?

Pieni se on pienikin kiusa... :(

Kirjoititko koko ajan itse vai veikö joku sinun nimimerkin välissä?

Pieni se on pienikin kiusa... :(

Ne Dissin ja Harmiksen kanssa päivälliset vatkaus ketjussa oon ite kirjottanut, en kattonu onko tuo nimikaimani sinne ehtinyt osallistua. Mutta kaikki on katsottavissa mun profiilista, jos mietityttää missä kohtaa MÄ olen ollut. 😃

Työ ottee jokasorkka nyt väärässä miun suhteen..minä sen vatkaus ketjun tein ja kyllä se oli parodiaa Mailiksesta muun muassa. Eikä se siihin jää. 😆

Tiiän ettei kaikkien huumori yllä ja kohtaa , mutta se on elämää.

• Päläpälä kirjoitti:

Ne Dissin ja Harmiksen kanssa päivälliset vatkaus ketjussa oon ite kirjottanut, en kattonu onko tuo nimikaimani sinne ehtinyt osallistua. Mutta kaikki on katsottavissa mun profiilista, jos mietityttää missä kohtaa MÄ olen ollut. 😃

Työ ottee jokasorkka nyt väärässä miun suhteen..minä sen vatkaus ketjun tein ja kyllä se oli parodiaa Mailiksesta muun muassa. Eikä se siihin jää. 😆

En sano enää mitään.

• Päläpälä kirjoitti:

Olihan siinä Valtakuntakin ja muitakin kelle vastailin, en nyt millään jaksa kahlata sitä läpi. Pihatyöt veti mehut akasta. Ehkäpä huomenissa, jos sitten on vielä tarvis.🤷‍♂️

• Päläpälä kirjoitti:

Palstapsykoosi rekisteröity richterin asteikolla. 6,0-7,9 magnitudia. :-)

• härö kirjoitti:

Palstapsykoosi rekisteröity richterin asteikolla. 6,0-7,9 magnitudia. :-)

Yym, olinkin jo haistavinani järistysten saapuvan piakkoin ja tuon psykoosin kanssa tarttee olla tarkkana. Se iskee helposti, jos ei pysy objektiivisena..😃

• Eihän sitä tiedä jos se jättää mut paremman naisen takia.

• Ei jätä, parempaa naista ja lasten äitiä hälle ei oo, niin olen ymmärtänyt :)

Ei jätä, parempaa naista ja lasten äitiä hälle ei oo, niin olen ymmärtänyt :)

No tottakai valtakunta on paras nainen ja äiti, koska se on lapsikone (kansallissosialistin mielestä upea asia) ja sillä on muutenkin persulaiset mielipiteet. 卍

• PäläpäIä kirjoitti:

No tottakai valtakunta on paras nainen ja äiti, koska se on lapsikone (kansallissosialistin mielestä upea asia) ja sillä on muutenkin persulaiset mielipiteet. 卍

Hänen miehelleen on, ei siitä vaan pääse mihinkään :) On mazykin varmaan omalle miehelleen ja lapsilleen se paras valinta, ei siitäkään mihinkään pääse.

Hänen miehelleen on, ei siitä vaan pääse mihinkään :) On mazykin varmaan omalle miehelleen ja lapsilleen se paras valinta, ei siitäkään mihinkään pääse.

Tykästyin jo sen mieheen kun kuulin sen isukin projektista, hyvä lapsien isukki sillä on .

• PäläpäIä kirjoitti:

Mies ei ole koskaan lapsia ennen halunnut ennen minua😁ettei se lapsien takia minua ole valinnut.

Ei jätä, parempaa naista ja lasten äitiä hälle ei oo, niin olen ymmärtänyt :)

Sen luottamuksen itsestäni paljon aiemmin hajoittanut luonut epävarmuuden suhteen alkuun sitä saa kultaseni korjata pitkään.
        Vahvistuu vain ajan saatossa luottamus takaisin näkynyt luottamus ajan saatossa.

Kyllä epävarmuutena on paljon enemmän muita miehiä kohtaan kuin omaa miestäni enkä halua kenenkään kanssa riidellä oon riidellyt ihan tarpeeksi.

• PäläpäIä kirjoitti:

Hmm, mistä tommonen hakaristin kuva löytyy? 😆

• PäläpäIä kirjoitti:

Perussuomalaiset on tahallaan väärin ymmärrettyjä.
        Ydinongelmia ei hoideta kuin alla-ahokin sanoi ilmastomuutoksella niissä maissa, mikä pahiten saastuttaa pitää puuttua.

Että globaalisesti saadaan taittumaan ilmaston muutos.

• Anonyymi

No johan taas on, tämä palsta on mitä on ja hyvä kai niin.
      Tietysti lähtökohtaisesti tulee ajatella ettei ole kuin se yksi rakkaus koko elämässä. Niin teki myös minun mummoni kunnes mies kuoli vuonna 1939 ja hänelle jäi kaksi lasta ja pientila hoidettavakseen. Molemmat lapset olivat alle 3 vuotiaita. No, pakkohan tuossa tilanteessa on etsiä se uusi mies. Mummo etsikin uuden miehen jonka kanssa eli kunnes kymmeniä vuosi myöhemmin mies kuoli. Mummo sanoi minulle että mikä helkkari suomalaisia miehiä vaivaa ja ettei hän nyt kehtaa kolmatta ottaa...se siitä ikuisesta rakkaudesta, vitun pöntöt.

AsianVierestä

• Anonyymi

Mun eno ollut naimisissa 40 vuotta saman naisen kanssa. Siinä on rakkautta. Menivät naimisiin 22 vuotiaana molemmat saman ikäisiä eno ja sen vaimo. Oon käynyt siellä jouluna viimeiset 36 vuotta joten voin sanoa että siinä on aitoa rakkautta. Jos tietää mitä rakkaus on niin ei edes etsi parempaa vaan kehittää sitä suhdetta sen yhden kanssa.

• Anonyymi

Pitkän suhteen jälkeen on ollut vapauttavaa tuntea voimakasta rakkautta ja olla siinä mielessä aivan suhteeton :)

• Anonyymi

No, ei kannata itseään kahlita mihinkään sellaiseen mikä tuntuisi monta vuotta epämiellyttävältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3474
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      403
      2757
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2718
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1827
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1457
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1350
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      88
      1077
    8. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1066
    9. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      80
      943
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      30
      868
    Aihe