Ei ole enää pikku-Aryalla kalleintaan varjeltavana
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kohua-herattanyt-seksikohtaus-kirvoitti-game-of-thrones-tahdelta-rajun-vitsin-luulin-ensin-etta-se-on-pilaa/7379274?cmp=mtvuutiset_mtvuutiset_muu_online_suomi24_convert_jatkuva_uusimmat_468x400#gs.7v3zgv
Nyt poksahti
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Poks sanoo pimppi
- Anonyymi
Ja poks voi sanoa myös ilmapallo jos paineilmalla täytät liian kovaksi.
- Anonyymi
Ruma teininainen! Epänaisellinen.
Voi saatana, mitä sekavaa jonniinjoutavaa solkotusta!
No johan hän on 22- vuotias irl ja varmaan sarjassakin aikuinen..?
Ja kun pojilla on noin hyvä mielikuvitus, et roolihahmojenkin seksielämä innostuttaa, niin kai te voitte jonkun kurpan iskeä ja kuvitella, et se sun käsikirjoituksessa on nuori neitsyt teini?🤣
Mie toivoin että Sandor Clegane olis hoitanu homman kotiin..
:D- Anonyymi
Oletko yhtä ruma kuin Hurtta?
- Anonyymi
KonnaKettu kirjoitti:
Yhtä pitkä. :D
Sandori on komea mies. :DEntäs naama? Onko samanlainen?
- Anonyymi
Epärealistista että Arya on seikkaillut ympäri vaarallista Westerosia vuosikaudet, ilman että on joutunut henkensä pitimeksi antamaan pillua. Olisi ollut hauskempaa jos hound olisi vaatinut seksiä vastineeksi suojelusta.
Näyttelijä Maisie Williamsilla on muuten erittäin hyvässä kuosissa oleva vartalo vaikka hahmonsa on sellainen epänaisellinen hobitti. Tulee mieleen termi TV-ugly. - Anonyymi
Ihan turha sarja. Olen katsonut puoli jaksoa enkä katso enempää. Ei kiinnosta lasten sadut!
- Anonyymi
Kunniavieraat poksuttelevat kilpaa tänä keväänä.
- Anonyymi
Arya poksautti hengiltä Yön kuninkaan!
- Anonyymi
Seuraavaksi poksauttaa muutaman neitsytsedänkin palstalta. Varokaa vaan kun hiipii kohta äänettömänä lähettyvillänne!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2415517Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k263930Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182324Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852182Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481431Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611279Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321182Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1261082- 36954
- 164846