Mitä Jeesus todella sanoi?

Anonyymi

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielenkiintoinen aloitus, mutta mahtaako kiinnostaa täällä ketään.

• Anonyymi

Olihan Heikki Räisänen maamme arvostetuin ja tunnetuin teologi ulkomaillakin.

• Anonyymi

Eipä taida kiinnostaa, älyllysyys eikä oikea tieto ei kiinnosta näitä örveltäjiä.

• Niinkuin lusteet kootaan ja tulessa poltetaan niin on tapahtuva maailman lopussa.

Ihmisen Poika lähettää ankelinsä ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki jotka ovat pahennukseksi ja jotka tekevät laittomuutta. Ja heittävät heidät tuliseen pätsiin, siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.

Mutta Jumalan omat loistavat silloin Isänsä valtakunnassa niin kuin aurinko. Jolla korvat on, se kuulkoon.

Matt. 13: 40-43

Paavalin mukaan evankeliumi on pahennukseksi juutalaisille.

• Ovatko islamin pojat Jeesuksen enkeleitä jotka on lähetetty lustetta polttamaan.

• Anonyymi

No ei ole, ei kukaan ole.

• Anonyymi

1Kor.15:47 Ensimmäinen ihminen oli maasta, maallinen, toinen ihminen on taivaasta. 1Kor.15:47 Biblia (1776) Ensimäinen ihminen on maasta ja maallinen, toinen ihminen on itse Herra taivaasta. Kirjoitetaan: Ensimmäinen. Joh.3:13,31

• Anonyymi

Paavali kirjeet eivät ole mitään Jeesuksen sanoja.

• Anonyymi

Matt.13:3 Ja hän puhui heille paljon vertauksilla...... Aika paljon puhuikin. Matt.13:34. Mark.4:34 ja ilman vertausta hän ei puhunut heille. Mutta opetuslapsillensa hän selitti kaikki, kun he olivat yksikseen.

• Heikki Räisänenkin torjutaan palstalla vähin tiedoin ja totuuten pyrkimättä.

• Anonyymi

Ihan mieleenkiitoinen katselmus. Sinänsä asiasta voi vetää nyt sen johtopäätöksen että Johannes olisi varmaan ollut persu ja kaikkien tämän palstan hörhökrisseliden kaveri, joka olisi uskonut että jesse tulee ja vetää turpiin kaikkia homoja ja mamuja.

• Sitä ei tarkkaan ottaen kukaan tiedä, mitä Jeesus todella sanoi tai jätti sanomatta. Mutta minusta hänen eettiset opetukset ovat hyviä, vähän samaan tapaan kuin siihen aikaan kreikkalaiset filosofit tai mm. Kungfutse esittivät.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Ainoastaan Jeesuksen suuhun pannut helvettiuhkailut häiritsevät hänen rakkauden sanomaansa. Olivatko ne Jeesuksen sanomia sitä ei tiedä varmasti kukaan.

• Anonyymi

1Kor.4:5 Älkää sentähden lausuko mitään tuomiota, ennenkuin aika on, ennenkuin Herra tulee, joka myös saattava valoon pimeyden kätköt ja tuova ilmi sydänten aivoitukset; ja silloin kukin saa kiitoksensa Jumalalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5137
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2149
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1807
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1424
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1207
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1026
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      970
    Aihe