kuten tämä blogaaja neitokainen?
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/0454e52c-1b6e-41a5-9eb2-819936c2eaff
Oletteko saaneet mälliä silmään
19
58
Vastaukset
- Anonyymi
Että tälläinen nainen tämä Desiree:
"Yhdenillan jutuissa sattuu yleensä eniten kämmejä ja kyllä, olen harrastanut tällaisia. Siitä en tunne minkäänlaista häpeää. Olen nainen joka tykkää seksistä, mitä sitten. Herran vuonna 2019 on ihan ok että nainen tykkää seksistä. Vaikka naisella olisi yli 100 seksikumppania mittarissa niin siinä ei ole mitään ihmeellistä. On korkea aika siirtyä kivikaudesta aikaan asfaltin jälkeen ja tajuta että naisetkin tykkäävät seksistä ja meillä on oikeus harrastaa seksiä jos me haluamme. Se ei tarkoita että olisimme kevytkenkäisiä. Se ei myöskään tarkoita että meillä ei olisi oikeus käyttää valkoista häämekkoa jos haluamme. ""Se ei tarkoita että olisimme kevytkenkäisiä"
Mitähän se sitten tarkoittaa? että ovat niitä h-alkuisia?
En .
Naiset nussii väkivaltaisia jännämiehiä saa jännämiehiltä tauteja ja tulehduksia.
- Anonyymi
Useinkin. Ei ole tullut tulehduksia
Otsikkoon, että ikävä kyllä. Ei tunnu kivalle, menee silmä punaiseksi ja kipeytyy. 🤣
Tyhmät nuijapäät koittaa puhkoa silmän!blade83 kirjoitti:
Jos kumppanilla hsv2 niin en suosittele, koska siinä voi mennä sitten jo näkökin..
Heh, ei ole mennyt näkö. :D
Ja jos mä nyt kuolen kumppanini mahdollisiin sairauksiin, niin sitten mennään. Soronoo. Loppuun asti tässä muutenkin on aikomus yhdessä olla. :)HortenMarket kirjoitti:
Heh, ei ole mennyt näkö. :D
Ja jos mä nyt kuolen kumppanini mahdollisiin sairauksiin, niin sitten mennään. Soronoo. Loppuun asti tässä muutenkin on aikomus yhdessä olla. :)Mä en tiedä sun kumppanisi sairauksia, mutta herpes silmässä tuskin on naurun asia...
blade83 kirjoitti:
Mä en tiedä sun kumppanisi sairauksia, mutta herpes silmässä tuskin on naurun asia...
Mä tiiän, ettei sillä ole. Mutta herpeksiä ei ole näkynyt mullakaan, ei edes suupielessä. :D
Ei me muutkaan kaikki olla niin hurjia elukoita seksin suhteen, että oltas nuohottu kaikki pesänjakajat ja muut kyläpyörät läpi varsinkaan ilman suojia. . :)
Eikä ne sukupuolitaudit tosta vaan päälle hyökkää, jos on parisuhteessa vain yhden kanssa eikä naiskentele muitakin. Meillä ei harrasteta seksiä, kun oman elämänkumppanin kanssa. Ja on jo vuosia oltu yhdessä, joten kaikki taudit on jo tarttunut mitä on ollutkin, ei voi enää pelastaa jos jotain on...:)
Uusiakaan tauteja ei mistääntule, kun nuohoo vain toistensa kimpussa.HortenMarket kirjoitti:
Mä tiiän, ettei sillä ole. Mutta herpeksiä ei ole näkynyt mullakaan, ei edes suupielessä. :D
Ei me muutkaan kaikki olla niin hurjia elukoita seksin suhteen, että oltas nuohottu kaikki pesänjakajat ja muut kyläpyörät läpi varsinkaan ilman suojia. . :)
Eikä ne sukupuolitaudit tosta vaan päälle hyökkää, jos on parisuhteessa vain yhden kanssa eikä naiskentele muitakin. Meillä ei harrasteta seksiä, kun oman elämänkumppanin kanssa. Ja on jo vuosia oltu yhdessä, joten kaikki taudit on jo tarttunut mitä on ollutkin, ei voi enää pelastaa jos jotain on...:)
Uusiakaan tauteja ei mistääntule, kun nuohoo vain toistensa kimpussa.Jotta kyllä mä nauran, kuolen sitten mihin vaan jos vaan saan kuolla ukkoni vierelle. Se on paras paikka kuolla, jos mihin.
HortenMarket kirjoitti:
Uusiakaan tauteja ei mistääntule, kun nuohoo vain toistensa kimpussa.Eipä tietenkään hyökkää...En sitä tarkoittanutkaan. Kyllä oman luotettavan partnerin kanssa voi touhuta vapaasti.
Pointti oli vaan se, että nämä asiat on hyvä itse kunkin selvittää etukäteen partneriltaan ettei tule yllätyksiä. Puhuin paremminkin yleisellä tasolla, en niinkään sinusta.
Kaikki ihmiset kun eivät edes tiedä, että herpes voi tarttua myös silmään...Limakalvohan se sielläkin on. Helposti tarttuu.Ne nuijapäät luulee tietysti silmämunaa munasoluksi, nuijia kun ovat, ja muna kun muna..
Ja aloittaja voi ruikkia ihan omaan silmäänsä..blade83 kirjoitti:
Eipä tietenkään hyökkää...En sitä tarkoittanutkaan. Kyllä oman luotettavan partnerin kanssa voi touhuta vapaasti.
Pointti oli vaan se, että nämä asiat on hyvä itse kunkin selvittää etukäteen partneriltaan ettei tule yllätyksiä. Puhuin paremminkin yleisellä tasolla, en niinkään sinusta.
Kaikki ihmiset kun eivät edes tiedä, että herpes voi tarttua myös silmään...Limakalvohan se sielläkin on. Helposti tarttuu.Noniin, tuntui vaan niin kohdistetulta, eli koin sen kohdistetulta, sori.
Ei mulla ole koskaan ollut kahta partneria samaan aikaan, joiden kanssa seksiä harrastan ristiin rastiin. Se on se jonka kanssa seurustelen ja jos ei sekään, niin ei kukaan muukaan. Ja itse ainakin olen ollut aina tarkka omista touhuistani, enkä höveli. Tokihan en voi tietää miten paljon miehet joiden kanssa olen seurustellut on puhuneet totta mm. entisistä suhteistaan...:)
Voihan olla, että on jätetty kertomattakin...mutta myöhästä se nyt enää on menneitä murehtia. Testeihin luotan kumminkin. Ja itseeni, etten sählää muiden kun mieheni kanssa.
Tottakai voi tarttua.Wwuwuw kirjoitti:
Ne nuijapäät luulee tietysti silmämunaa munasoluksi, nuijia kun ovat, ja muna kun muna..
Ja aloittaja voi ruikkia ihan omaan silmäänsä..Juu ei ne varmaan tajua onko ne silmässä, emättimessä vai perseessä. :)
- Anonyymi
Itse olen sitä mieltä, että seksinharrastaminen pitäisi kieltää parisuhteiden ulkopuolella. Seksuaalisuus on sairaassa kieroutuneessa tilassa nykyään. Oksettavia fetissejä jne. Kaikki vain suvaitsevaisuuden nimissä. Suvaitsevuudellekin pitäisi saada rajat.
Onneksi ei itse tarvitse olla osallisena tässä rumbassa. Mirlummin yksin ja selibaatissa. - Anonyymi
Kerran runkatessa lensi omasta munasta hörpötit silmille. Kyllä nauratti. Hehee!
- Anonyymi
Tukien väärinkäyttöä tuollainen. Maailmanmeno tulee silmille nääs.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603525Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252828Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3551907- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101121Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2031069Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889- 45880
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105877