Pituus 15 v

Anonyymi

Hei olen 15 v poika täytin joulukuussa 15 ja oon 169 cm ja lääkäri sano et kasvu pyrähdys Kait hidastuu nii en kasva enää nii nopee mutta kasvanko enää esim 182 cm mu faijja on 186 ja äiti 166 ja oon kasvan puoles vuodes vaa 1 senti Kait
Vittu että kyllä masentaa nii vittuna
Mut oon kuullu et porukka on ollu joku 170 ja armeijan jälkee 190cm tai 180cm
Oisko mitää apua vai ammunko itteeni vaa päähä

6

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Syö vähemmän, paastoa/fasting, pienennä ruuan annoskokoa, lopeta binge eating, nykyään ylensyönti on monelle se isoin ongelma ei ruuan niukastelu, syö kahdesti ateria per päivä, makaa sängyllä älä istu. Venyttele hartiat korviin niin kuin michael phelps korjaa ryhdin. Saat pituutta.

      Kuluta vähemmän asioita. Esim. vaatteita, ruokaa, aikaa toistoihin. Helpottuu arki. Ryhmäpaine on tietämättömille ja turhaa välittää miltä näyttää tai onko jotain. Tehokkaampaa (more efficient) valita funktionaalisuus ennen koettua arvoa (ihmiset myy tuotteitaan mielikuva markkinoinnilla jotta ryhmään kuluuminen olisi tärkeää kun ostaja valitsee tuotteen). Muutkaan ei tiedä, vain mielipiteitä. Jos ei ole tieteellisellä toiminta tavalla määritetty asiaa ei ole kunnollista. Omassa päässä voi yrittää läpäseekö testin tai luottaa johonkin toiseen joka on luotettava oikealla motiivilla. Scientific method.

    • Anonyymi

      Kyllä sä vielä kasvat. Mäkin kasvoin vielä armeijan aikana (11 kk) 2 cm. Ja kolmenkympin jälkeen se kasvu suorastaan pyrähtää... mut ikävä kyllä, vain leveyssuuntaan.

    • Anonyymi

      monet suurmiehet ovat pieniä kooltaan, mutta ikävä kyllä kasvat vielä.

    • Anonyymi

      Et sinä voi muuta kuin huolehtia riittävästä ravinnon saannistasi, kaikki muu tulee geeneistä. Kaikkeen sopeutuu, kun se on.

    • Anonyymi

      Turhasta pituudesta tai suuresta koosta ei ole kuin haittaa.

      Voi tulla huono ryhti, eli kumara selkä, kun painovoima alkaa tehdä tehtäväänsä iän myötä. Olen aina ihaillut noiden pienempikokoisten aikuisten erinomaista ryhtiä.

      Sitäpaitsi maailma on suunniteltu keskikokoisille. Keskikokoa suuremmalla on ongelmia monenmoisissa arjen asioissa, ruoanlaitosta lähtien. Sopivia kenkiä tai vaatteita voi olla vaikea löytää, alennusmyynnistä varsinkaan, kun niitä isoja kokoja kaupassa alunpitäen ei ole ollutkaan kuin vähän.

      Kyllä jo 169 cm on jo aivan miehen mitta hyvinkin. Luultavasti kasvat siitä vieläkin.

    • Anonyymi

      Kiitos kaikille vastauksista
      Arvostan :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe