Onko se
A. Rasismi
B. Homofobia
C. Jos ätmi tulee kouluunne tai työpaikallenne örisemään
Me joilla ei ole mitään saumoja nuoriin naisiin voimme keskittyä naisille kostamiseen.
Mikä ärsyttää naisia
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ai niiku mennä Omppuun ammuskeleen??
- Anonyymi
Suomeen tulleet ulkomaalaiset raiskaajat ovat jo puoli kostoa. Meidän pitää vain rakentaa tästä lähtien kaikki VOKit pelkästään suvakkialueille, niin saavat suvakit sitten itse tuta matujen mahdin. Kuitenkin suurin osa suvakeista on naisia.
- Anonyymi
Tahallinen varallisuus tai varattomuushan naisia voivat ärsyttää.
Ööö, sovinismi.
- Anonyymi
Jopettaja Lopettaja tekee noita huumorijuttujaan aika hyviäkin kyllä ovat.
Naapuri kun aikaakin sitten kertoi että tuo Kikka kuoli aika nuorena, ihmetyin että aika nuorena kuoli tuo esiintyjä. Sukkula Venukseen ja muita juttuja mitä tällä olikin sitten. - Anonyymi
Minua kyllä ihmetytti tuollainen asia kun kuuntelin Kikka:n juttuja ja naapurikin sanoi että ei on tämän levyjä.... pitää olla todella vaarallista juttua jotka tuollaista tekevätkään sitten.
Naapuri todella sanoi ja ihmettelin että miten noin nuorena nopeasti kuolee. Kovempaa porukkaa kuin ylimarsalkkaa sitten :D - Anonyymi
Suu on kiinni ja nappulat painelevat vain itseään kirjoittamalla erilaisia kirjaimia.
Anonyymi kirjoitti:
Suu on kiinni ja nappulat painelevat vain itseään kirjoittamalla erilaisia kirjaimia.
Eiku ei oo tapana kirjoitella suu auki ammollaan eikä puhua ääneen vaan kirjottaa.😃
- Anonyymi
kun duunari eli ätmi sanoo moi niin se ärsyttää ja jos sanot muuta niin se on raakaa riidan haastamista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694791KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883745- 1813380
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?763165Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241921
- 1791724
- 301676
- 431385