Mites Väyrynen?

Anonyymi

Tähtää resitentiksi! On se kyllä sinnikäs.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paten on ollut sitä vaikeaa ymmärtää ja hyväksyä miksi Suomen kansa ei ole hänestä presitenttiä tahtonut.

    • Anonyymi

      "Aika sinnikäs" Se aika-sana on kyllä lievä ilmaus Väyrysestä puhuttaessa, hänen kohdalla kun kyse on äärimmäisestä pakkomielteestä.
      Onneksi hän saa sentään näytellä presidenttiä omassa kesäteatterissa, uimalakki päähän ja Urkiksi, niin eikö tuo pahimpana mielihaluun auta.

    • Anonyymi

      Tärähtänyt se on. Eikö normi ihmiselle menis jakeluun vähemmälläkin ettei kansa tahdo siitä presitenttiä. Kuka haluais höyrähtänyttä fossiilia presitentiksi. Hakis jo vanhainkodille paikkaa...

      • Anonyymi

        Meinaako ikärasismi taas vaivata? Paavon ois pitänyt pysyä kepussa niin kepussakin ois ollut yks älykkö.


    • Anonyymi

      Paavo on tohtori ja varmasti harkinnut tämän loppuun saakka... Ei voinnut tulla eduskuntavaaleissa ehdolle Lappiin kun vaimo oli sairas. Sanoi jo ennen vaaleja, että ei välttämättä pääse uudeltamaalta läpi... Kyllä Paavo tietää riskit, mutta ei ole mitään hävittävää! Hyvä Paavo!

      • Anonyymi

        Paavolla on bisnestä vähän siellä ja täällä... Keminmaassa hieno kylpylä ja lomanviettopaikka jopa kohtalaista viiniä omasta takaa. Paavon geenit ovat paremmat kuin muilla "jyrsilöillä." Näin Persuna toivotan parempaa jatkoa tavoitteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavolla on bisnestä vähän siellä ja täällä... Keminmaassa hieno kylpylä ja lomanviettopaikka jopa kohtalaista viiniä omasta takaa. Paavon geenit ovat paremmat kuin muilla "jyrsilöillä." Näin Persuna toivotan parempaa jatkoa tavoitteisiin.

        Viinistä et sitten ymmärrä yhtään mitään. Ei semmoista marjoista tehtyä kuraa voi viiniksi kutsua.


      • Anonyymi

        Etelässä ihmiset on fiksumpia ja koulutetumpia eivät äänestä hulluja eduskuntaan.


    • Anonyymi

      Sampo Terholle kävi samoin... Loikkarit ovat äänestäjien pettureita.

    • Anonyymi

      Montako Persua on kemijärven kaupunkivaltuustossa ? Mitä paikkoja non saanu haalittua itelleen? Eiks niistä osa oo ainaki sinisii ?

    • Anonyymi

      Siniset ja paavo puolue voisi yhdistää voimat

    • Anonyymi

      Eikö Paavolle löydy saattohoitajaa? Moni kuoleva sidotaan sänkyyn, ettei aiheuta
      vahinkoa muille.

      • Anonyymi

        Kärnäkö se siellä kirjottelee?


    • Anonyymi

      Paavo rakastaa kampanjointia ja vaaleja. Vaikkei Paavo saisi yhtään ääntä, hän olisi silti ehdolla. Antaa miehen harrastaa. Paavo on antanut meille paljon, antaa miehen nyt nauttia, jos kerran kampanjoinnista noin nauttii.

    • Anonyymi

      Päämäärät ja poliittinen palo ovat intohimo ja pitävät kiinni elämässä, vaikka kotona olisi vakavaa sairautta tai menetyksiä.
      Paavon isä oli hyvin pitkäikäinen, joten Paavolla on vielä kauan aikaa ajaa asiaansa, jos terveys kestää.

    • Anonyymi

      Joo antaa Paavon painaa. Kyllä se resitentinvaaleissa voi toiselle kierrokselle vielä päästä, mutta ei resitentiksi. Tämä ei ole niinkään Paavon hyvyyttä, vaan muiden ehdokkaiden huonoutta.

    • Anonyymi

      Varmemmin Paavosta tulee pressa, kuin Hessun biojalostamo toteutuu.

      • Anonyymi

        Aivan, Paavolla on päämääriä ja suunnitelmia, ilman niitä menee kaikki
        lekkeripeliksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, Paavolla on päämääriä ja suunnitelmia, ilman niitä menee kaikki
        lekkeripeliksi.

        Sinnikkäästi on koko elämänsä pyrkyröiyt vallan kahvaan, pressaksi on aina halunnut. Ongelmaksi on sitten muodostunut se, että muut on olleet toista mieltä aina.
        Ei kyllä Suomen politiikasta löydy toista henkilöä joka olisi noin sinnikkäästä aina ajanut omaa etuaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinnikkäästi on koko elämänsä pyrkyröiyt vallan kahvaan, pressaksi on aina halunnut. Ongelmaksi on sitten muodostunut se, että muut on olleet toista mieltä aina.
        Ei kyllä Suomen politiikasta löydy toista henkilöä joka olisi noin sinnikkäästä aina ajanut omaa etuaan.

        Eipä ymmärrä lopettaa höperihtimistään. Paavon kotikunnasa oli aikoinaan mies nyt jo edesmennyt, joka soitteli radion "Saa sanoa" -ohjelmaan alvariinsa. Tuokin mies oli politiikassa melkoinen kiusankappale ja änkyrä. Teki valituksia ja vetkutti asioiden hoitamista lautakunnissa ja muissa luottamustoimissa. Samanlaista jääräpäisyyttä kuin Paavollakin. Paavon aika on ohi!


    • Anonyymi

      Mitä mieltä Väyrynen on sellutehtaasta?

    • Anonyymi

      Riippu_tissi
      Jortikkaa vipuvarteen. .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe