Olemme uuden jääkauden partaalla!

14

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskon vastakkaisasettelun jatkuvan vielä pitkään, siitä kun on vain pekkää hyötyä monille tahoille.

    • Anonyymi

      Jonkun denialistin yleisönosastokirjoitus ei ole kovin luotettava lähde.

      Hohhoijaa.

      • Anonyymi

        Oletko hiukan vajaa, eihän tuossa avauksessa ollut kyse muusta kuin uutiskynnyksen ylittämisestä. Monien muidenkin medioiden ja myös tutkijoiden on silloin otettavaa kantaa. Ja mikä parasta; Perusteltava kantansa.


    • Hetkessä eläen ja ympäristöä katsellen

    • Anonyymi

      Mielipidekirjoitus vuodelta 2016 ei ole uutinen. Kannattaisi ehkä myös tutustua sivustoon www.antti-roine.com ennenkuin ryhtyy hänestä tekemään auktoriteettia itselleen.

    • Anonyymi

      Käsittämätöntä tuubaa. Melkein arvasinkin että kyseinen hengen jättiläinen kieltää myös evoluution eikä näe ristiriitaa tieteen ja uskonnon välillä. En jaksanut lukea loppuun, olisiko vielä flateartherikin?
      Näillä linkeilläkö kuvittelet ampuvasi alas ilmastonmuutoksen? Mikä sinua siinä niin ahdistaa? Toisaalta, anna tulla vaan lisää - toimivat tasan tarkoitustasi vastaan.

    • Anonyymi

      Aloittajan kirjoitustyyli on jostakin kovin tuttu.

    • Kyllä Roine on perehtynyt asioihin paljon huolellisemmin kuin yksikään pallstan ilmasto-vouhottajista. Mitään virheellistä argumenttia ei tuosta artikkelista löydy ja olen varma että Tekniikka ja Talous lehti tarkistaa edes jonkinlaisella seulalla asioiden oikeellisuuden ennenkuin julkaisee yhtään mitään.

      Mutta jos palstan tieteenvastaiset niuhottajat jonkin virhellisen lauseen tai asian löytävät niin olkaa hyvät ja osoittakaa se myös.

      Pelkkä lässytys ei nyt riitä, antakaa tulla...

      • Anonyymi

        Nimittelemällä keskustelijoita vouhottajiksi paljastat oikean karvasi. Vähän samalla lailla kuin yksi tiede - lehden palstan vakiotrolleista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimittelemällä keskustelijoita vouhottajiksi paljastat oikean karvasi. Vähän samalla lailla kuin yksi tiede - lehden palstan vakiotrolleista.

        Itseasiassa vouhottaja on lievä ilmaisu tieteenvastaisista tolloista joiden näkemys tieteestä perustuu iltalejtien lööppeihin.
        Tällä palstalla on satoja anonyymeja lässyttäjiä ja heihin tehoaa parhaiten brutaali kielenkäyyttö.
        Ainakin lässyrys toivon mukaan vähenee.

        GuessWho


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa vouhottaja on lievä ilmaisu tieteenvastaisista tolloista joiden näkemys tieteestä perustuu iltalejtien lööppeihin.
        Tällä palstalla on satoja anonyymeja lässyttäjiä ja heihin tehoaa parhaiten brutaali kielenkäyyttö.
        Ainakin lässyrys toivon mukaan vähenee.

        GuessWho

        Viestin on kirjoittanut kuka tahansa kun se ei ole rekisteröidyllä tunnuksella kirjoitettu...


    • Anonyymi

      Ensinnäkin T&T-lehdellä ei taatusti ole pätevyyttä tarkistaa artikkelin oikeellisuutta - kuten ei sinullakaan. Ihminen, joka toisaalla blogissaan kieltää evoluution ei tiedä tieteestä mitään ja hänen muidenkin mielipiteidensä arvo romahtaa saman tien.

      • Anonyymi

        Näin on. Johannes Kepler joskus laskeskeli raamatullisten ilmoitusten perusteella maailman luomisen päivämäärää. Ja samalla hetkellä astronomialta putosi perusteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Johannes Kepler joskus laskeskeli raamatullisten ilmoitusten perusteella maailman luomisen päivämäärää. Ja samalla hetkellä astronomialta putosi perusteet.

        Vertauksesi ontuu - olisiko Kepler laskeskellut maailman luomisen päivämäärää jos tiede olisi selvittänyt asian jo 150 vuotta aikaisemmin? En usko.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2864
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      974
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      12
      955
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      83
      823
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      94
      710
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      596
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      575
    Aihe