Olemme uuden jääkauden partaalla!

14

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskon vastakkaisasettelun jatkuvan vielä pitkään, siitä kun on vain pekkää hyötyä monille tahoille.

    • Anonyymi

      Jonkun denialistin yleisönosastokirjoitus ei ole kovin luotettava lähde.

      Hohhoijaa.

      • Anonyymi

        Oletko hiukan vajaa, eihän tuossa avauksessa ollut kyse muusta kuin uutiskynnyksen ylittämisestä. Monien muidenkin medioiden ja myös tutkijoiden on silloin otettavaa kantaa. Ja mikä parasta; Perusteltava kantansa.


    • Hetkessä eläen ja ympäristöä katsellen

    • Anonyymi

      Mielipidekirjoitus vuodelta 2016 ei ole uutinen. Kannattaisi ehkä myös tutustua sivustoon www.antti-roine.com ennenkuin ryhtyy hänestä tekemään auktoriteettia itselleen.

    • Anonyymi

      Käsittämätöntä tuubaa. Melkein arvasinkin että kyseinen hengen jättiläinen kieltää myös evoluution eikä näe ristiriitaa tieteen ja uskonnon välillä. En jaksanut lukea loppuun, olisiko vielä flateartherikin?
      Näillä linkeilläkö kuvittelet ampuvasi alas ilmastonmuutoksen? Mikä sinua siinä niin ahdistaa? Toisaalta, anna tulla vaan lisää - toimivat tasan tarkoitustasi vastaan.

    • Anonyymi

      Aloittajan kirjoitustyyli on jostakin kovin tuttu.

    • Kyllä Roine on perehtynyt asioihin paljon huolellisemmin kuin yksikään pallstan ilmasto-vouhottajista. Mitään virheellistä argumenttia ei tuosta artikkelista löydy ja olen varma että Tekniikka ja Talous lehti tarkistaa edes jonkinlaisella seulalla asioiden oikeellisuuden ennenkuin julkaisee yhtään mitään.

      Mutta jos palstan tieteenvastaiset niuhottajat jonkin virhellisen lauseen tai asian löytävät niin olkaa hyvät ja osoittakaa se myös.

      Pelkkä lässytys ei nyt riitä, antakaa tulla...

      • Anonyymi

        Nimittelemällä keskustelijoita vouhottajiksi paljastat oikean karvasi. Vähän samalla lailla kuin yksi tiede - lehden palstan vakiotrolleista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimittelemällä keskustelijoita vouhottajiksi paljastat oikean karvasi. Vähän samalla lailla kuin yksi tiede - lehden palstan vakiotrolleista.

        Itseasiassa vouhottaja on lievä ilmaisu tieteenvastaisista tolloista joiden näkemys tieteestä perustuu iltalejtien lööppeihin.
        Tällä palstalla on satoja anonyymeja lässyttäjiä ja heihin tehoaa parhaiten brutaali kielenkäyyttö.
        Ainakin lässyrys toivon mukaan vähenee.

        GuessWho


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa vouhottaja on lievä ilmaisu tieteenvastaisista tolloista joiden näkemys tieteestä perustuu iltalejtien lööppeihin.
        Tällä palstalla on satoja anonyymeja lässyttäjiä ja heihin tehoaa parhaiten brutaali kielenkäyyttö.
        Ainakin lässyrys toivon mukaan vähenee.

        GuessWho

        Viestin on kirjoittanut kuka tahansa kun se ei ole rekisteröidyllä tunnuksella kirjoitettu...


    • Anonyymi

      Ensinnäkin T&T-lehdellä ei taatusti ole pätevyyttä tarkistaa artikkelin oikeellisuutta - kuten ei sinullakaan. Ihminen, joka toisaalla blogissaan kieltää evoluution ei tiedä tieteestä mitään ja hänen muidenkin mielipiteidensä arvo romahtaa saman tien.

      • Anonyymi

        Näin on. Johannes Kepler joskus laskeskeli raamatullisten ilmoitusten perusteella maailman luomisen päivämäärää. Ja samalla hetkellä astronomialta putosi perusteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Johannes Kepler joskus laskeskeli raamatullisten ilmoitusten perusteella maailman luomisen päivämäärää. Ja samalla hetkellä astronomialta putosi perusteet.

        Vertauksesi ontuu - olisiko Kepler laskeskellut maailman luomisen päivämäärää jos tiede olisi selvittänyt asian jo 150 vuotta aikaisemmin? En usko.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe