44v mies ja 21v nainen ovat samalla tasolla ulkonäöllisesti

Anonyymi

18

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täytyy olla äijällä paksusti massia tilillä, ei tuo muuten onnistuisi....

    • Anonyymi

      Jos mies haluaa pidemmän naisen on sillä kyllä fetissi. Ja raajojen pituus ei kyllä riipu pituudesta usein(monella mallilla normaali raajat,pitkä selkä). Normaalit ja lyhyemmät naiset ovat usein naisellisia, toisin kun nämä teidän miesnaiset mitä ihailette,shemale crush?

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkera tappinainen suuttui kun tunnisti itsensä. Mies haluaa pitkän ja näyttävän naisen, eivät missit ja mallit sattumalta ole pitkiä.

        Myös 157cm pätkä YTM haluaa pitkän naisen vaikka saisi varmasti myös pituisensa kääpiön

        https://www.telegraph.co.uk/content/dam/news/2018/02/27/TELEMMGLPICT000001901145_trans_NvBQzQNjv4BqqVzuuqpFlyLIwiB6NTmJwRiahic0oB25xXFjAcZ3aU0.jpeg?imwidth=450

        Lyhyt nainen ei ole millään tapaa naisellinen vaan muistuttaa tontun ja possun risteytystä

        Ikävä murskata sun luulot mutta lyhyemmät naiset yleensä OVAT naisellisempia(naturellisti) ja jos sinulla raksuttaisi siellä päässä tajuaisitkin miksi. Muutenkaan naisen ei kuulu olla miehen mittainen, paitsi teidän shemale loverien mielestä : p
        Koska mallit ovat yleensä muodottomia ja raajat luisevia 20 sentin korot vaan pidentävät vaikutusta vaikka varmaan turhaa edes kertoa tätä koska teikeläisille vain pituus naisessa merkitsee lol.
        Sille minä en voi mitään jos asut jossain luolassa porsaiden kanssa tai jostain syystä vihaat normaaleja naisellisia naisia. Shemale sivustoja on nykyään paljon,sieltä vaan valkkaamaan ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä murskata sun luulot mutta lyhyemmät naiset yleensä OVAT naisellisempia(naturellisti) ja jos sinulla raksuttaisi siellä päässä tajuaisitkin miksi. Muutenkaan naisen ei kuulu olla miehen mittainen, paitsi teidän shemale loverien mielestä : p
        Koska mallit ovat yleensä muodottomia ja raajat luisevia 20 sentin korot vaan pidentävät vaikutusta vaikka varmaan turhaa edes kertoa tätä koska teikeläisille vain pituus naisessa merkitsee lol.
        Sille minä en voi mitään jos asut jossain luolassa porsaiden kanssa tai jostain syystä vihaat normaaleja naisellisia naisia. Shemale sivustoja on nykyään paljon,sieltä vaan valkkaamaan ;)

        Opin jo tarhassa että makuasioista on turha kiistellä. Toisen päätä ei saa kääntyyn vaikka miten yrittäisi. Yksi pitää äidistä, toinen tyttärestä, jotkut molemmista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä murskata sun luulot mutta lyhyemmät naiset yleensä OVAT naisellisempia(naturellisti) ja jos sinulla raksuttaisi siellä päässä tajuaisitkin miksi. Muutenkaan naisen ei kuulu olla miehen mittainen, paitsi teidän shemale loverien mielestä : p
        Koska mallit ovat yleensä muodottomia ja raajat luisevia 20 sentin korot vaan pidentävät vaikutusta vaikka varmaan turhaa edes kertoa tätä koska teikeläisille vain pituus naisessa merkitsee lol.
        Sille minä en voi mitään jos asut jossain luolassa porsaiden kanssa tai jostain syystä vihaat normaaleja naisellisia naisia. Shemale sivustoja on nykyään paljon,sieltä vaan valkkaamaan ;)

        Lyhyt tattinainen ei ole millään tapaa naisellinen, älä valehtele itsellesi. Tottakai naisen kuuluu olla pitkä ja näyttävä eikä mikään veneentappi pönäköine säärineen mikä sinä ilmeisesti olet.

        Jos pitkä nainen ei olisi naisellinen niin et näkisi sellaista YT-miehen kainalossa tai siis YT-miestä sellaisen naisen kainalossa monessa tapauksessa.

        Mallit eivät ole muodottomia, sinulle muodokas tarkoittaa varmasti pallon muotoista naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyt tattinainen ei ole millään tapaa naisellinen, älä valehtele itsellesi. Tottakai naisen kuuluu olla pitkä ja näyttävä eikä mikään veneentappi pönäköine säärineen mikä sinä ilmeisesti olet.

        Jos pitkä nainen ei olisi naisellinen niin et näkisi sellaista YT-miehen kainalossa tai siis YT-miestä sellaisen naisen kainalossa monessa tapauksessa.

        Mallit eivät ole muodottomia, sinulle muodokas tarkoittaa varmasti pallon muotoista naista.

        No miksi esim. joku Lopez sitten kelpaa YT-miehille, se on 164 cm. Noita pikkusia naisia on yt:n kainaloissa paljonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi esim. joku Lopez sitten kelpaa YT-miehille, se on 164 cm. Noita pikkusia naisia on yt:n kainaloissa paljonkin.

        Eva Longoria 157 cm , YT:n kainalossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyt tattinainen ei ole millään tapaa naisellinen, älä valehtele itsellesi. Tottakai naisen kuuluu olla pitkä ja näyttävä eikä mikään veneentappi pönäköine säärineen mikä sinä ilmeisesti olet.

        Jos pitkä nainen ei olisi naisellinen niin et näkisi sellaista YT-miehen kainalossa tai siis YT-miestä sellaisen naisen kainalossa monessa tapauksessa.

        Mallit eivät ole muodottomia, sinulle muodokas tarkoittaa varmasti pallon muotoista naista.

        Naisen ei EDELLEENKÄÄN kuulu olla miehen mittainen eikä kukaan sitä haluakaan paitsi jotkut fetissi äijät. Katsos,naisista kun YLEENSÄ katsotaan ekana muodot/naisellisuus ei pituus lol(pituus on maskuliininen asia). Niin kuin sanoin,fetissi tai shemale sivuja on netti täynnä,sinne valkkaamaan kun ei feminiiniset naiset kelpaa:)
        Kai se nyt on sanomattakin selvää että suurin osa seksikkäistä maailman naisista(kilpailut,näyttelijät jne) on normaali pituisia. (mallit erikseen)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen ei EDELLEENKÄÄN kuulu olla miehen mittainen eikä kukaan sitä haluakaan paitsi jotkut fetissi äijät. Katsos,naisista kun YLEENSÄ katsotaan ekana muodot/naisellisuus ei pituus lol(pituus on maskuliininen asia). Niin kuin sanoin,fetissi tai shemale sivuja on netti täynnä,sinne valkkaamaan kun ei feminiiniset naiset kelpaa:)
        Kai se nyt on sanomattakin selvää että suurin osa seksikkäistä maailman naisista(kilpailut,näyttelijät jne) on normaali pituisia. (mallit erikseen)

        Sen verran vielä että tämä jankkaaja ei taida ihan kilistää hetero kelloa mutta onko ihmeellistä tällä palstalla. : p


    • Anonyymi

      Pidempi nainen lyhyen miehen rinnalla on törkeän näköistä. Mies näyttää ns reppanalta.

      • Anonyymi

        Totta tuokin


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Rahalla saa. Tuo mies on top 10 mies ja saa naisia.

    • Kun mä näin ton jutun, niin arvasin heti, että Naulapää linkittää sen tänne.

    • Anonyymi

      Jotenkin hupaisaa, että aina noita juttuja linkitettävä tänne. Jokainen ottaa kenet haluaa ja saa, so wha't.. Eikö ap:lla muuta mielenkiintoa elämässä ole??

      • Anonyymi

        Ei sillä taida, sillä on palava trauma normaali naisia kohtaan. Vaan hercules naiset kelpaavat kuulema: p


    • Itse tykkään kun nainen on lyhyempi kuin mie..

      Lyhyet naiset on naisellisempia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe