Litteä maa kutsuu

Liityin juuri Facebook-ryhmään, jonka kaikki jäsenet tunnustavat maan olevan litteä.

Heti tuli litteämpi olo.


(Hirn)

50

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Välittömästi sain kutsun Pohjois-Carolinan Raleigh'ssa pidettävään litteyskonferensiin, johon minulla on VIP-lippu.

      Herttinen sentään.

      • Heti iski pukeutumispaineet päälle.

        Kuinka litteyskonferenssiin oikein pukeudutaan?

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Heti iski pukeutumispaineet päälle.

        Kuinka litteyskonferenssiin oikein pukeudutaan?

        (Naurua)

        Mjaa-a

        Akateeminen asukokonaisuus on kenties liian poikkeava, joten luulen että päädyn jonkinlaiseen rentoon, kompaktiin ja kevyeen settiin.

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjaa-a

        Akateeminen asukokonaisuus on kenties liian poikkeava, joten luulen että päädyn jonkinlaiseen rentoon, kompaktiin ja kevyeen settiin.

        (Hirn)

        Ehkä kannattaa garderobista kaivaa esiin jotain litteää!

        Miksi en ole ymmärtänyt näin hyvän idean olemassoloa ennen? Jos lautaset ovat litteitä, niin miksi ei maakin? Vesi pysyy lautasella, mutta tuskin millään pingispallolla. Tuonhan nyt tajuaa jo aasikin.

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Ehkä kannattaa garderobista kaivaa esiin jotain litteää!

        Miksi en ole ymmärtänyt näin hyvän idean olemassoloa ennen? Jos lautaset ovat litteitä, niin miksi ei maakin? Vesi pysyy lautasella, mutta tuskin millään pingispallolla. Tuonhan nyt tajuaa jo aasikin.

        (Reps)

        Mullistavan idean isä, yhdysvaltalainen Mark Sargent, on todella vakuuttava puhuja, mediavaikuttaja ja henkinen johtaja yhteisössämme.

        Todella joviaali ja täysipäisen oloinen heppu (Lippis on vähän tylsä, nuhjuinen).

        Hienoa!


      • Anonyymi

        Vähän kuin pancake sitten tuollainen konferenssi, litteä kuin maapallo on pyöreä.


      • "Välittömästi sain kutsun Pohjois-Carolinan Raleigh'ssa pidettävään litteyskonferensiin, johon minulla on VIP-lippu. "

        Saitko liput myös NHL:n välieriin tai jopa finaaliin?


    • Litteää maata, eli kiekkoa, kantavat neljä norsua, jotka seisovat valtavan kilpikonnan päällä ..

      Jos et tiedä mistä puhun, niin oon tosi pettynyt.

      • Anonyymi

        Minä tiedän ainakin jää-Kekkosen, mutta niin olipa jännittäviä tyttöjen kilpailuja salibandykin oli tyttöjen kilpailuissa aika jännittävä ottelu, vähän kuin jää-Urhea Urho Kekkonen, vai olikohan Urho Kakkainen, eikä Kekkonen.

        Tulee urheat kakat kun Kekkonen urheasti Kakkaisee pönttöön,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä tiedän ainakin jää-Kekkosen, mutta niin olipa jännittäviä tyttöjen kilpailuja salibandykin oli tyttöjen kilpailuissa aika jännittävä ottelu, vähän kuin jää-Urhea Urho Kekkonen, vai olikohan Urho Kakkainen, eikä Kekkonen.

        Tulee urheat kakat kun Kekkonen urheasti Kakkaisee pönttöön,

        Sä olet dille,


      • Kiekkomaailma!

        just varasin lähikirjastoon kaks sarjan ekaa kirjaa, aloittaakseni taas alusta,
        Kirjastonhoitaja sit poimii ne kirjat sieltä mulle valmiiksi, (uuk)


      • m.wurst kirjoitti:

        Kiekkomaailma!

        just varasin lähikirjastoon kaks sarjan ekaa kirjaa, aloittaakseni taas alusta,
        Kirjastonhoitaja sit poimii ne kirjat sieltä mulle valmiiksi, (uuk)

        Mä oon koiralenkillä alkanut kuunteleen carpe jugulumia äänikirjana..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä oon koiralenkillä alkanut kuunteleen carpe jugulumia äänikirjana..

        Mä olin muuten sairaalassa silloin, tai just pääsin pois, kun että T.P oli vaihtanut maisemaa..

        Möks..😔


      • Ja taivas on kupoli minkä takana on nestettä. Kuu on 30 kilometrin korkeudessa. Aurinko vähän kauempana. Ne kiertävät litteää maapalloa, niinkuin kohdevalo osoittaen vain tiettyä kohtaa päivästä. Painovoima on vain valhe, oikeasti sitä ei ole. Kaikki on pelkkää tiheyttä (density). Lentokoneet huijaavat kokoaan, maapall... siis kiekko on pienempi mitä kerrottu. Kaikki NASAn kuvat on valheita. ISS on International Fake Station, oikeasti ne on valjaissa ja avaruuskävelyt on veden alaisia juttuja. Should i carry on? :D Ai niin, pilvet on auringon takana osittain. /end sarcasm. Itse en ole todistanut että maapallo on pyöreä tai litteä, se voi yhtä hyvin olla vaikka kaksikymmentätahoinen. Ja tietenkin ontto sisältä.

        Menee vähän överiksi nyt, mutta menköön. Voi herättää ajatuksiakin. Yksi lempielokuvistani on "As Above, So Below" Alkemiaa. Todellisuus on niinkuin me sen ajattelemme. Siitä on tutkimuksiakin tehty. Kollektiivi ajattelee tiettyä juttua, vaikka 9/11 niin silloin esimerkiksi kolikon heitosta tuli enimmäkseen klaava. (tai kruuna, en muista kumpi) Mutta massa ajatus voi vaikuttaa asioihin. Huomannut kanssa, jos ajattelee itse positiivisesti, niin tuppaa asiat menemään paremmin. Jos ajattelee negatiivisesti koko ajan, niin kaikki menee persiilleen. Tiedä sitten johtuuko se siitä että kiinnittää huomiota enemmän negatiivisiin tai positiivisiin asioihin oman tilanteen mukaan. Yleensä ihmiset jostain kumman syystä muistaa huonot muistot paremmin joissain asioissa, vaikka positiivisia juttuja tapahtuisi enemmän. Tämä nyt taas hairahtui polulta. :D Pitäisi ajatella itsekseen vain näitä ja sitten tehdä se perus "Pohdintaa aamukahvin äärellä" ketju.

        Mikä on Carpe Jugulum? Voisin googlettaa sen ja lukea wikistä, mutta sitten en voisi kysyä ja käydä sosiaalista kanssakäymistä.


      • Irvokas kirjoitti:

        Ja taivas on kupoli minkä takana on nestettä. Kuu on 30 kilometrin korkeudessa. Aurinko vähän kauempana. Ne kiertävät litteää maapalloa, niinkuin kohdevalo osoittaen vain tiettyä kohtaa päivästä. Painovoima on vain valhe, oikeasti sitä ei ole. Kaikki on pelkkää tiheyttä (density). Lentokoneet huijaavat kokoaan, maapall... siis kiekko on pienempi mitä kerrottu. Kaikki NASAn kuvat on valheita. ISS on International Fake Station, oikeasti ne on valjaissa ja avaruuskävelyt on veden alaisia juttuja. Should i carry on? :D Ai niin, pilvet on auringon takana osittain. /end sarcasm. Itse en ole todistanut että maapallo on pyöreä tai litteä, se voi yhtä hyvin olla vaikka kaksikymmentätahoinen. Ja tietenkin ontto sisältä.

        Menee vähän överiksi nyt, mutta menköön. Voi herättää ajatuksiakin. Yksi lempielokuvistani on "As Above, So Below" Alkemiaa. Todellisuus on niinkuin me sen ajattelemme. Siitä on tutkimuksiakin tehty. Kollektiivi ajattelee tiettyä juttua, vaikka 9/11 niin silloin esimerkiksi kolikon heitosta tuli enimmäkseen klaava. (tai kruuna, en muista kumpi) Mutta massa ajatus voi vaikuttaa asioihin. Huomannut kanssa, jos ajattelee itse positiivisesti, niin tuppaa asiat menemään paremmin. Jos ajattelee negatiivisesti koko ajan, niin kaikki menee persiilleen. Tiedä sitten johtuuko se siitä että kiinnittää huomiota enemmän negatiivisiin tai positiivisiin asioihin oman tilanteen mukaan. Yleensä ihmiset jostain kumman syystä muistaa huonot muistot paremmin joissain asioissa, vaikka positiivisia juttuja tapahtuisi enemmän. Tämä nyt taas hairahtui polulta. :D Pitäisi ajatella itsekseen vain näitä ja sitten tehdä se perus "Pohdintaa aamukahvin äärellä" ketju.

        Mikä on Carpe Jugulum? Voisin googlettaa sen ja lukea wikistä, mutta sitten en voisi kysyä ja käydä sosiaalista kanssakäymistä.

        Sehän onpi Terry Pratchettin kirja. Kyllä sun pitäis kiekkomaailma tietää. Ja nyt ei ole lätkästä kyse.
        Tuossa aiemmin oli tutkittu eri kaupunginosien onnellisuutta ja havaittiin ( pylläri) , että siellä missä on eniten työttömiä on myös enemmän onnettomia ihmisiä. Mutta sitä eivät tutkijat osanneet selittää miksi myös työssäkäyvät olivat siellä yhtä tyytymättömiä. Kun kyllähän se negatiivinen ilmapiiri tarttuu, väittäisin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä olin muuten sairaalassa silloin, tai just pääsin pois, kun että T.P oli vaihtanut maisemaa..

        Möks..😔

        oli kyllä suuri menetys kirjallisuudelle,

        just joku tovi sitten luin viimeiseksi jääneen 'Paimenen kruunun' ja itkuhan siinä tuli.


      • m.wurst kirjoitti:

        oli kyllä suuri menetys kirjallisuudelle,

        just joku tovi sitten luin viimeiseksi jääneen 'Paimenen kruunun' ja itkuhan siinä tuli.

        Juu.. mäkin luin sen. 😔


    • Mjaa

      Tarkoitatko että Mark Sargent, todella vakuuttava puhuja, mediavaikuttaja ja henkinen johtaja yhteisössämme, on kopsannut tämän idiksen jostain?

      • Twiittasin Markille suhteellisen kiukkuisen twiitin ja hän vastasi ettei ole koskaan lukenut mitään Mesopotamiasta, tai Gilgameshista, joten ei ole voinut millään muodolla kopioida ideaa, vaan että se on hänen omansa.

        Uskoin Markin vakuuttaviin sanoihin, sillä hän vaikuttaa erittäin avoimelta ja innovatiiviselta kvasitieteellisine paljastuksineen luonnontieteiden, että ihmisen metafyysillä tasoilla tapahtuvan leikin saralla.

        Jatkan ryhmässä määrätietoisena - todellisuuden kampitusyrityksistä huolimatta.


        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Twiittasin Markille suhteellisen kiukkuisen twiitin ja hän vastasi ettei ole koskaan lukenut mitään Mesopotamiasta, tai Gilgameshista, joten ei ole voinut millään muodolla kopioida ideaa, vaan että se on hänen omansa.

        Uskoin Markin vakuuttaviin sanoihin, sillä hän vaikuttaa erittäin avoimelta ja innovatiiviselta kvasitieteellisine paljastuksineen luonnontieteiden, että ihmisen metafyysillä tasoilla tapahtuvan leikin saralla.

        Jatkan ryhmässä määrätietoisena - todellisuuden kampitusyrityksistä huolimatta.


        (Hihitystä)

        Huolestuttavia seikkoja

        Katselin juuri Netfliksistä Markin ohjelmaa Behind the Curve, ja huomasin hänen asustelevan äitinsä kanssa.

        Olen lievästi shokissa.

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Huolestuttavia seikkoja

        Katselin juuri Netfliksistä Markin ohjelmaa Behind the Curve, ja huomasin hänen asustelevan äitinsä kanssa.

        Olen lievästi shokissa.

        (Reps)

        En kuitenkaan enää twiittaa, sillä Markin sisäiset asiat eivät kuulu minulle.

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        En kuitenkaan enää twiittaa, sillä Markin sisäiset asiat eivät kuulu minulle.

        (Reps)

        Hengitän paperipussiin.

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Hengitän paperipussiin.

        (Hirn)

        Liiallisen paperipussiin hengittelyn vuoksi menetin tajuntani hiilidioksidimäärän noustessa veressä ylitse kriittisen määrän.

        Juuri ennen tajuntani menetystä, näin omituisen näyn:

        First cut of embryo

        Planeetan suurin solu on naisen kantama munasolu. Se on täydellisen pyöreä. Se ei ole alkio, vaan jättimäinen planeetta vaarallisessa avaruudessa, jossa liikkuu kaikenlaista roskaa ja rojua.

        Mutta kuitenkin on niin, että tuo sama solu pitää sisällään kaikki vaihtoehdot, elämän koko kirjon, tulevan ja menneen.

        Twiittaan tämän, ja toivon Markin äidin lukevan sen.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Liiallisen paperipussiin hengittelyn vuoksi menetin tajuntani hiilidioksidimäärän noustessa veressä ylitse kriittisen määrän.

        Juuri ennen tajuntani menetystä, näin omituisen näyn:

        First cut of embryo

        Planeetan suurin solu on naisen kantama munasolu. Se on täydellisen pyöreä. Se ei ole alkio, vaan jättimäinen planeetta vaarallisessa avaruudessa, jossa liikkuu kaikenlaista roskaa ja rojua.

        Mutta kuitenkin on niin, että tuo sama solu pitää sisällään kaikki vaihtoehdot, elämän koko kirjon, tulevan ja menneen.

        Twiittaan tämän, ja toivon Markin äidin lukevan sen.

        (Hihitystä)

        Laitan perään:

        With all my Love


    • Anonyymi

      No ei muuta, kuin foliohattu päähän.

    • Akuutti psykoosi?

      • Mjaa

        En usko. Mark vaikutti vain jollain tapaa leikkisältä sällilltä, mediatemppuilijalta.

        En yhtään ihmettele, miksi.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjaa

        En usko. Mark vaikutti vain jollain tapaa leikkisältä sällilltä, mediatemppuilijalta.

        En yhtään ihmettele, miksi.

        (Hihitystä)

        Mietin että kuka palstalainen siellä on. Ettet vain olisikin Päläpälä?


    • Joo ja kuu paistaa.

      • Täällä sataa vaan räntää.

        Jotainhan tässä on huvinsa vuoksi tehtävä/toimitettava.

        (Naurua)


    • Mark Sargentin äiti, Gynthia Sargent on lähettänyt minulle meiliä! Kirje on loistava.

      Ensinnäkin Gynthia kiittää minua siitä että olen tukemassa hänen poikansa lähes "parlamentaarisia" pyrkimyksiään nousta maailman suurmiesten joukkoon. Samaan hengenvetoon hän valittelee sitä ettei tiedä millä laidalla Suomi litteällä maailmankartalla sijaitsee, eikä siten voi katsoa suuntaani minua lämmöllä muistellakseen. Hän myöskin kiitti minua siitä että olin kehunut hänen kaunista paitapuseroaan, sekä keittiön interiööriä, sekä ruokaa, jota oli (filmissä) pojalleen valmistanut. Hän hetkeksi heittäytyi kokkaamisen saloihin, ja avautui Pohjois-Carolinan keittiön todellisesta luonteesta. Luin tekstiä suurella milenkiinnolla, sillä aidosti pidin rouvasta. Hän taisi olla leski, sillä miestä ei mainittu. Kuitenkin rivien välissä hän oli läsnä, sillä rakkaus poikaan heijasteli Gynthian omaa rakkautta mieheensä, joka tuntui poissaolevalta.

      Lievän jaarittelun sijaan (Joka on yhdysvaltalaiselle kirjoitustavalle ominaista), Gynthia kykeni heijastelemaan tunteitaan varsin laadukkaalla tavalla ja tyylillä, ja huomasin, että hän oli selvästi älykkäämpi kuin poikansa. Gynthia oli tunneälykäs, sillä korulauseissa kuulsi ja höyrysi mausteikas keitos, jonka saatoin lähes haistaa tänne karttamaailman laidalle asti.

      Hieno ihminen.


      (Hihitystä)

      • Reaktiivinen maailmankuva

        Huomasin juuri että Facebookiin on perustettu "Flat panic" niminen ryhmä, joka on luultavasti seurausta suuren suosion saaneesta omasta ryhmästäni - johon yhä kuulun.

        Aion terrorisoida sitä seuraavaksi.

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Reaktiivinen maailmankuva

        Huomasin juuri että Facebookiin on perustettu "Flat panic" niminen ryhmä, joka on luultavasti seurausta suuren suosion saaneesta omasta ryhmästäni - johon yhä kuulun.

        Aion terrorisoida sitä seuraavaksi.

        (Hirn)

        Pettymysten verkko

        Flat panic-ryhmä koostuu pääasiallisesti teknokraateista, semitieteilijöistä ja insinööripelleistä, eli juuri siitä porukasta, jolla ei ole edes töitä, mutta vapaa-aikaa sitäkin enemmän. Tämä epämääräinen massa ei kiinnosta ketään muuta kuin sitä itseään, eikä sen muoto siten määrittele niitä speksejä, joita haen.

        Tämän kuvan sain vain vilkaisemalla ruutua.

        Boring

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Pettymysten verkko

        Flat panic-ryhmä koostuu pääasiallisesti teknokraateista, semitieteilijöistä ja insinööripelleistä, eli juuri siitä porukasta, jolla ei ole edes töitä, mutta vapaa-aikaa sitäkin enemmän. Tämä epämääräinen massa ei kiinnosta ketään muuta kuin sitä itseään, eikä sen muoto siten määrittele niitä speksejä, joita haen.

        Tämän kuvan sain vain vilkaisemalla ruutua.

        Boring

        (Naurua)

        Itse tulin vilkaisseeksi ruutua, ja valitettavasti inspiraationi oli ehtynyt.

        (Naurua)

        https://www.youtube.com/watch?v=o_1aF54DO60


      • Funeau kirjoitti:

        Itse tulin vilkaisseeksi ruutua, ja valitettavasti inspiraationi oli ehtynyt.

        (Naurua)

        https://www.youtube.com/watch?v=o_1aF54DO60

        Mjoo

        Mä harvoin (Eka kerta) poimin kommentin kommenttimassasta; vittuako kommenteilla yleensäkään tekee?

        God spent a little more time making her.


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Mä harvoin (Eka kerta) poimin kommentin kommenttimassasta; vittuako kommenteilla yleensäkään tekee?

        God spent a little more time making her.

        Ainoa asia tässä "kommentissa" on se ongelma, että se on esiaseteltu. Se ei ole vapaa kommenttien kommentoivassa maailmankuvassa.

        Se ontuu.

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Ainoa asia tässä "kommentissa" on se ongelma, että se on esiaseteltu. Se ei ole vapaa kommenttien kommentoivassa maailmankuvassa.

        Se ontuu.

        (Hirn)

        Mjoo

        Pitkällisen pohdinnan jälkeen ymmärsin Lanan parodioivan. Lana Del Ray on kirjoittaja, joka hallitsee sekä itsensä, että yleisön.

        Tämä on satiiria, rubiinia ja marakasseja - samassa pussissa.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Pitkällisen pohdinnan jälkeen ymmärsin Lanan parodioivan. Lana Del Ray on kirjoittaja, joka hallitsee sekä itsensä, että yleisön.

        Tämä on satiiria, rubiinia ja marakasseja - samassa pussissa.

        (Hihitystä)

        Mitähän Mark Sargentille kuuluu?

        Eksyin hieman aiheesta.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Mitähän Mark Sargentille kuuluu?

        Eksyin hieman aiheesta.

        (Naurua)

        Ehkä maailma on pannukakku.

        (Reps)


    • Anonyymi

      Ethän sinä voi mennä sinne litteyskonferenssiin, katsos jos menet vahingossa maapallon reunan yli niin tiput avaruuteen!

      • Tuota en tullut ajatelleeksi.

        Aion kuitenkin mennä sinne lentokoneella, joten putoamisvaaraa ei siten ole.

        (Hirn)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Tuota en tullut ajatelleeksi.

        Aion kuitenkin mennä sinne lentokoneella, joten putoamisvaaraa ei siten ole.

        (Hirn)

        Mutta jos lentokone lentää maapallon reunan yli niin ainakaan se ei hajoa paskaksi kun se putoaa, se vaan putoaa ikuisesti avaruudessa, jollei sitten osu meteoriittiin ja johonkin muuhun planeettaan :P


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos lentokone lentää maapallon reunan yli niin ainakaan se ei hajoa paskaksi kun se putoaa, se vaan putoaa ikuisesti avaruudessa, jollei sitten osu meteoriittiin ja johonkin muuhun planeettaan :P

        Kieltämättä hyvä pointti.

        Ehkä on parempi vain pysyä täällä Telluksella, sillä avaruus on vaarallinen paikka; oli sitten maa litteä, lattea tai ei.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Kieltämättä hyvä pointti.

        Ehkä on parempi vain pysyä täällä Telluksella, sillä avaruus on vaarallinen paikka; oli sitten maa litteä, lattea tai ei.

        (Naurua)

        Mjoo

        Mjoo

        Ites digautan pallomaisia juttuja, kuten palloja, jotka ovat litistetty litteäksi.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Mjoo

        Ites digautan pallomaisia juttuja, kuten palloja, jotka ovat litistetty litteäksi.

        (Hihitystä)

        Tämä filosofisen inspiraation helmenä voidaan olettaa kaksi eri asiaa: litteä maaon ollut joskus pallo, ja litteä maa voi siis jossain tulevaisuudessa olla jälleen pallo.

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Tämä filosofisen inspiraation helmenä voidaan olettaa kaksi eri asiaa: litteä maaon ollut joskus pallo, ja litteä maa voi siis jossain tulevaisuudessa olla jälleen pallo.

        (Reps)

        Pallo vai kiekko?

        https://www.youtube.com/watch?v=Aj6Kc1mvsdo

        Pallossa on sellainen ominaisuus, että se voi pyöriä samaan aikaan vain yhteen suuntaan yhden akselin ympäri. Jos pyörimisliike jostain syystä päättyisi pannukakku vetäytyisi palloksi. Mutta ilman "jotain syytä" pyörimismäärä säilyy.


      • scrg kirjoitti:

        Pallo vai kiekko?

        https://www.youtube.com/watch?v=Aj6Kc1mvsdo

        Pallossa on sellainen ominaisuus, että se voi pyöriä samaan aikaan vain yhteen suuntaan yhden akselin ympäri. Jos pyörimisliike jostain syystä päättyisi pannukakku vetäytyisi palloksi. Mutta ilman "jotain syytä" pyörimismäärä säilyy.

        Inertia

        Tutustumme mitä pikimmin asiaan. Saattaa olla että Mark Garfield ei ole ihan pihalla siitä mitä fokusoi yhteisössämme.

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Inertia

        Tutustumme mitä pikimmin asiaan. Saattaa olla että Mark Garfield ei ole ihan pihalla siitä mitä fokusoi yhteisössämme.

        (Hirn)

        Sorry

        Sargent

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Inertia

        Tutustumme mitä pikimmin asiaan. Saattaa olla että Mark Garfield ei ole ihan pihalla siitä mitä fokusoi yhteisössämme.

        (Hirn)

        Taitoluistelijat iloksemme hyödyntävät pyörimismäärän säilymistä aloittamalla piruetin raajat kaukana ja sitten vetäen ne lähelle akseliaan ja pyörivät vimmaisesti niin että pää on mennä sekaisin.

        Pulsarit on universumin taitoluistelijoita.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Taitoluistelijat iloksemme hyödyntävät pyörimismäärän säilymistä aloittamalla piruetin raajat kaukana ja sitten vetäen ne lähelle akseliaan ja pyörivät vimmaisesti niin että pää on mennä sekaisin.

        Pulsarit on universumin taitoluistelijoita.

        normaalilla ihmisellä sellainen pyöriminen pistää tasapainoaistin sekaisin. Antaako kyseisen kuvion nimitys vihjeen siitä mitä he todellisuudessa ovatkin, piruetti, piruja? Naisethan osaa olla kyllä melkoisia piruja...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe