Tuulivoima työllistää

Anonyymi

Lehdissä uutisoitiin, että tuulivoimapuistot työllistävä jo nyt 55.000 suomalaista. Täälä väitetään, että kaikki työ teetetään ulkomaalaisilla. Nyt on sitte sekin väite kumottu. Kyllä olis tärkeää, että saatais niitä tuulimyllyjä tännekki tuomaan työtä ja hyvinvointia ja kunnalle kiinteistöveroja.

12

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missä lehdissä, kerro nimet.7lehdessä ja Helsinkiin Sanomat?

• Anonyymi

Akaan lehti ja kuhmolainen

• Anonyymi

Ainuttakaan paikallista ei työllistynyt Korpikylään rakennettujen tuulivoimaloiden rakennustyössä. Eivät majoittuneet Ylitorniolla, eivätkä Torniossa. Rakennustarvikkeita ja -aineita ei ostettu paikallisilta, joku traktoriurakoitsija oli saanut pariksi päiväksi töitä, siinä kaikki.

Verotuloilla ei ole edes pieni Simon kunta pelastunut eli nekin ovat marginaalisia. Humpuukia koko tuulivoimalavouhotus.

• Anonyymi

Onko niissä tuulivoimayhtiöiden kanssa tehdyissä maanvuokrasopimuksissa sovittu,kuka maksaa tuulivoimalan purkukustannukset,kun se aika koittaa?

• Anonyymi

Kemin tehdas työllitää Ylitorniollakin ja tuottaa kotilauksille sivutuotteena sähkön

• Anonyymi

Eipä tänne haluta puhdasta sähköä vaikka mesutaan ilmastomuutoksesta. Kaikki syyt vastustaa tuulivoimaa on tekosyitä.

• Anonyymi

Joo nyt ei muutakuin lobbarit töihin säätytalolle reilusti lobbaamaan tuulivoiman käyttöön otosta .Kyllähän tuo Raanujärvelle suunniteltu tuulipuisto toisi hyvää mainosta näivettyneelle kulmakunnalle.Niin ja työtä plus kunnalle verotuloja eikä jäis mitään hiilijalanjälkiä.

• Anonyymi

Korpikyläläiset on kaikki eläkkeellä, ei niitä tartte työllistää. Työvoima sieltä, missä sitä on. Maaseussa näky uutinen olevan, taisi olla huhtikuussa.

• Anonyymi

Äsken oli telkkarissa nainen, jonka talon lähellä n 1 km:n päässä oli näitä härpäkkeitä. Ei voinut asua paikalla, vaan ehkä tunnin pari voi olla tuossa talossa, johon läpsytys kuului.
      Haluaisitko omalle reviirillesi n kilometrin päähän noita härveleitä? Minä en ainakaan, vaikka en asu edes Ylitorniolla, onneksi!

• Anonyymi

Nuotiorannan kaatopaikka onko auki

• Anonyymi

https://yle.fi/uutiset/3-8274888

kyllä tulee kuntaa uusia nuoria asukkeja rakentamaan kotia ja tulevaisuutta kun on tarjolla lähietäisyydellä tuulivoimaa.

Turismikin kasvaa, kaikki turistit haluavat tulla luontoon ihailemaan tuulivoimaloita.

• Anonyymi

Lintujen sanotaan lentävän tuulimyllyihin ja kuolevan, ei kuulkaa linnutkaan niin tyhmiä ole, osaa ne lennellä ohikin. Enemmän autojen keulaan kuolee lintuja. Ja siitä metelistä sen verran että mullakin on mökki, alle kahden kilometrin päässä tuuli voimaloista, ei niistä mitään läpytystä kuulu, eikä muutenkaan häiritse.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5145
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3678
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1524
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1411
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1302
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1208
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1127
    Aihe