https://yle.fi/uutiset/3-10767678
"markkinat"
Amsterdam kieltää polttomoottoriautot !
16
88
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sitten????
- Anonyymi
Amsterdam hyväksyy hashiksen .
Mikä on ihmiselle tuhoisinta.
Oikea vastaus on : Uskonsodat ja liikasyntyvyys Afrikassa .
Vesiputkeja Afrikkaan eikä tykkejä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amsterdam hyväksyy hashiksen .
Mikä on ihmiselle tuhoisinta.
Oikea vastaus on : Uskonsodat ja liikasyntyvyys Afrikassa .
Vesiputkeja Afrikkaan eikä tykkejä.No hyvä, että maapallo pääsee eroon ongelmajätteestä nimeltä ihminen....
- Anonyymi
Noupyes. tiio. Uusi kaivosbuumi tulossa kemian ja akkuteollisuuden kasvaviin tarpeisiin. Jalometallin tarve kasvaa akkujen ja tietokoneiden,läppäreiden sekä sähköisten kulkuneuvojen johtimien myötä. Sähkökulutus räjähtää käsiin joten lisää Ydinvoimaa yesendnoup ma pidän tästä. osakekurssi noupyee ylöspäin noupyees.
- Anonyymi
Huomasitko, että Tanska kieltää myös hybridit tuon linkin mukaan v 2035?
Käytännössähän useimmat hybridit liikkuvat vielä pääosan matkoistaan bensalla. Puhtaampi dieselhybridi on vielä melkoisen harvinainen. - Anonyymi
Polkupyörä ja puukengä pakko tulee tilalle, kera kasvikunnan tuotteen!
- Anonyymi
Tämä koskee myös hybridejä, nehän ovat myös bensa autoja. Joten hybridi corollallsi ei ole tulevaisuuden auto!
- Anonyymi
Todella pieni ja ahdas alue, 750 000 asukasta.
Mahtavaa! Upeaa! Vihdoinkin loppuu öljyn hidastus kehitykselle. Nyt on tilaa insinöörien keksinnöille. Kintaat siis käteen ja töihin veljet ja sisaret!!
- Anonyymi
Amsterdam, Hampuri, Stuttgart, Madrid, Köln, Pariisi, Lontoo seuraa... Ja monet muut kaupungit.
https://yle.fi/uutiset/3-10767678
"markkinat"- Anonyymi
Ja sitten Helsinki jos ihmiset ei ala järkeä puhumaan ja antavat vetää maton altansa.
- Anonyymi
Helsinki on nyt muutenkin huopatossu tehdas ja persereikä että tunnelia vain kaivertamaan!
- Anonyymi
Amerikassa ja Kanadassa ajellaan 15L sadalla matka-ajossa kuluttavilla autoilla. Useita satoja miljoonia autoja. Päivässä palaa enemmän polttoaineita kuin suomessa kymmenissä vuosissa.
Arvatkaa paljonko todelliset kulutukset on pätkä-ajoineen.
Maailmassa autojen määrä kasvaa niin rajusti että vaikka olisi 3L sadalla todellista mitä ei enää mahdollista niin CO2 päästöt kasvavat. Koko pohjois ja etelä-amerikka, Venäjä, aasian maat, lähi-itä vähät välittää päästöistä eikä ole veroja - Anonyymi
Viisi syytä ostaa käytetty auto:
1. Käytetty auto on taloudellinen järkivalinta, sillä uuden auton hinta tippuu reilusti heti, kun sen ajaa autokaupasta kotiin.
2. Käytettyjen auton hintoja on helpompi vertailla, ja hyvin pidettynä niiden arvo säilyy hyvin.
3. Käytetty auto on myös ekologinen valinta, maailmassa on paljon hyviä käytettyjä autoja, miksi tilata uutta?
4. Käytettyyn autoon saa hyviä lisäpalveluja, jotka mahdollistavat huolettomat kilometrit ilman yllättäviä huolto- tai korjauskustannuksia.
5. Käytetyn auton voi ostaa myös ilman käsirahaa, jos luottotiedot ovat kunnossa ja työpaikka löytyy.- Anonyymi
Käytetyn ja uuden hinta putoaa aivan samaa tahtia. Jos pistät 30ke autoon niin oli se uusi tai käytetty niin se arvo on 4-5v päästä puolet.
- Anonyymi
Oikein. Käytettyjen polttomoottoriautojen myyjien tulevaisuus on hiilen musta.
https://www.arvopaperi.fi/kumppaniblogit/blackrock/sahkoautot-syrjayttavat-polttomoottoriautot-jo-lahitulevaisuudessa/bf062391-8b42-4735-b33c-365dc57a77f0
"markkinat"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483