Mies, sanotko suoraan epäkiinnostavalle naiselle, että kiinnostuksen puute johtuu siitä että nainen on läski? Onko pokkaa? Kuinka yleistä tällainen on? Vai keksittekö tekosyyn ja hivuttaudutte takavasemmalle
Mies, sanotko suoraan naista läskiksi
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kai sitä asiaa tulisi kaunisteltua vähän, ennen hivuttautumista takavasemmalle. En ainakaan itse ole sellainen dorka, että haukkuisin toista läskiksi.
- Anonyymi
Suhteessa sanoisin v.tun läski mee lenkille siitä :)
- Anonyymi
Lenkiltä voi löytyä samanhenkistä ja hyvännäköistä seuraa :)
- Anonyymi
Hei pullukka. Tuutko tänään :)
- Anonyymi
En sano vaikka ehkä pitäisi koska se saattaisi motivoida pullukoita laihduttamaan. Olen aivan liian kiltti.
- Anonyymi
En usko, että motivoisi.
- Anonyymi
Mitäs sitten jos nainen ei ole läski, mutta muuten epäkiinnostava? Vai onko se mahdollista? Eli kaikki naiset kelpaa, jos eivät ole läskejä? Eivät kyllä oman kokemukseni mukaan kelpaa.
- Anonyymi
No eivät tietenkään kelpaa. Mutta tulin torjutuksi ja oletan sen johtuvan painostani, en muutakaan keksi.
- Anonyymi
Kyllä mulla pokkaa olisi, mutta en nää mitään järkevää syytä sanoa niin. Miksi pitäisi loukata tietentahtoen, vaikka se olisi totuus? Jos joku tunnustaa kiinnostuksensa, niin hän luottaa siihen, että jos tulee takkiin, niin toinen osaa edes käyttäytyä antaessaan pakit.
Joskus valkoinen valhekin on toisen kunnioittamista. - Anonyymi
Sanon naiselle että en voisi panna sinua koska nainen sanoo mua rumaksi.
- Anonyymi
Jaa, että miehestä kiinnostunut nainen sanoisi sitä miestä rumaksi...
Typerän miesmarttyyrin aivopieru havaittu jälleen.
- Anonyymi
Naiselle voi ihan hyvin sanoa, että se on läski, koska nainen on tietoisesti valinut elämäntavan, jonka tuloksena nainenkin tietää tulevansa pikkuhiljaa läskikis.
Ei lenkkeile, ei kuntoile, epäterveellinen ruokavalio, liikkuu vain autolla, syö epäterveellisesti ja lopetti kuntoilemisen heti alkuunsa, kun se tuntui liian raskaalta ja mukavampi on vaan maata röhnöttää ja katsella saippuaoopperaa tv:stä. Tarvitseeko sitä vielä erikseen perustellakkin jos ei kiinnosta? EIkö kohtelias ei kiitos riitä?
- Anonyymi
Läski akka tulee kalliiksi. Sehän syö kahden edestä ja tarvii kaks puutarha tuolia, että mahtuu istumaan.
Wc pönttökin piti uusia, kun halkesi läski akan alla ja piti kattoon asentaa vinssi, että sai kiskottua sen sieltä lattialta ylös ja piti tilata usa:sta erikois valmisteinen wc pönttö, kun siellähän näitä super läskejä on yleisesti esiintymänä.
Autokin piti vaihtaa lava autoksi, että saa läski akka matkustaa auton lavalla makuullaan, kun ei minkään autoon hyttiin mahdu ja bensaa menee aivan hirvesti tuon ryhävalaan kuskaamisessa Mac Donaldsiin, jossa tilaus tulee suoraan auton lavalle, kun ryhävalas hajotti kaikki istuimet Mac Donaldsissa ja sai porttikiellon, kunnes painaa alle 100 kg.
Kyllä se painaa nyt lähemmäs 250 kiloa. - Anonyymi
Kyse on enemmänkin kokonaisuudesta kuin painoindeksistä kiinnostumisen suhteen. Enkä todellakaan sanoisi ketään läskiksi tuollaisessa tilanteessa. Läski on haukkumis-sana. Ei kenenkään kannata laihduttaa jonkun toisen takia. Laihduttaminen pitää tehdä vain oman terveyden ja itsensä takia.
- Anonyymi
Ei kait kukaan normaali sanoa tuollaisia syitä suoraan, eikä se johdu siitä etteikö olisi pokkaa vaan siitä että yleensä ihmisillä pitäisi olla jonkinlaiset käytöstavat.
Ja eiköhän niitä syitä yleensä ole muitakin kuin vain yksi. Miksi sanoisin epäkiinnostavalle naiselle että kiinnostuksen puute johtuu ylipainosta? Sehän ei olisi rehellistä..
Mieluummin niin, että mies voisi sanoa kiinnostavalle naiselle että lähdetään yhdessä lenkille.Läskit saa laihdutettua. Jospa veis lenkille pyylevän pyllerön. Tiiä mimmonen kaunokainen sieltä kuoriutuu...jos lihavuus hirvittää.😜👍
Niin ruokavaliolla ja liikunnalla lähtevät kilot pois. Itse tiputin vuonna 2012 painoni 88 kiloon, kun edellisenä vuonna olin painanut jotain 107 kiloa. Eli lähti pois melkein 20 kiloa pois runsaassa vuodessa. Painoindeksi muuttui runsaasta 28:sta jonnekin 23:een. Pituutta minulla on 194 ja olen mies, mutta sain tämän pudotuksen aikaan muuttamalla ruokavaliota ja liikumalla enemmän. :)
- Anonyymi
Niin, miehistä pahinta ei ole lihavuus, sillehän voi tehdä jotain. Pahinta on rumat geneettiset piirteet esim. pienet rinnat, ruma naama, lyhyet koivet jne. Sellainen ei kelpaa kellekään.
kiva.nähdä kirjoitti:
Niin ruokavaliolla ja liikunnalla lähtevät kilot pois. Itse tiputin vuonna 2012 painoni 88 kiloon, kun edellisenä vuonna olin painanut jotain 107 kiloa. Eli lähti pois melkein 20 kiloa pois runsaassa vuodessa. Painoindeksi muuttui runsaasta 28:sta jonnekin 23:een. Pituutta minulla on 194 ja olen mies, mutta sain tämän pudotuksen aikaan muuttamalla ruokavaliota ja liikumalla enemmän. :)
Juu. Äkkiä vaan tulee takas korkojen kera, jos repsahtaa. Jostain syystä kropalla on myös läskimuisti.😌
HortenMarket kirjoitti:
Juu. Äkkiä vaan tulee takas korkojen kera, jos repsahtaa. Jostain syystä kropalla on myös läskimuisti.😌
En tiedä onko läskimuistia, mutta huonot elämäntavan helposti palauttavat kilot. Itselläni on sahannut paino sadan kilon molempaa puolta eli lievässä ylipainossa.
Onko seuraavalla viikolla mitenkä töitä? Itselläni on aikaa kirjoitella maanantaina puolita päivin ja siitä eteenpäin iltaisin. Aamu päivät pitää tehdä yliopistolla töitä. MItenkä sinä sovitat työn, perheen arjen ja tänne kirjoittamisen?Anonyymi kirjoitti:
Niin, miehistä pahinta ei ole lihavuus, sillehän voi tehdä jotain. Pahinta on rumat geneettiset piirteet esim. pienet rinnat, ruma naama, lyhyet koivet jne. Sellainen ei kelpaa kellekään.
Kellekkään kelpaa, mutta ehkä kilpaa ei ole kosijoita. Mulla taitaa karkeesti arvioiden olla siinä 20 paikkeilla koko saldo mitenkään päin minusta kiinnostuneita.
Ei varmasti kovin pal väärin mee.kiva.nähdä kirjoitti:
En tiedä onko läskimuistia, mutta huonot elämäntavan helposti palauttavat kilot. Itselläni on sahannut paino sadan kilon molempaa puolta eli lievässä ylipainossa.
Onko seuraavalla viikolla mitenkä töitä? Itselläni on aikaa kirjoitella maanantaina puolita päivin ja siitä eteenpäin iltaisin. Aamu päivät pitää tehdä yliopistolla töitä. MItenkä sinä sovitat työn, perheen arjen ja tänne kirjoittamisen?Joka päivä olis aamusta puoleen päivään arkena. Mutta kun on lyhyt matka, ei kulu aikaa kulkemiseen.
Mä ilmestyn tänne, kun muilla perheenjäsenillä on muuta puuhaa ja oon touhunnut kotiaskareet..hypin miten sattuu. Kirjotan kun ehdin, looetan kun kotona tarvitaan tai on itellä joku homma tehtävänä.
Ei mulla ole kellon kanssa aikataulua.☺️HortenMarket kirjoitti:
Joka päivä olis aamusta puoleen päivään arkena. Mutta kun on lyhyt matka, ei kulu aikaa kulkemiseen.
Mä ilmestyn tänne, kun muilla perheenjäsenillä on muuta puuhaa ja oon touhunnut kotiaskareet..hypin miten sattuu. Kirjotan kun ehdin, looetan kun kotona tarvitaan tai on itellä joku homma tehtävänä.
Ei mulla ole kellon kanssa aikataulua.☺️Törmätään sitten, kun molemmat satumme tänne tulemaan samoihin aikoihin. Itse ryhdyn yleensä siinä kello 21 jälkeen nukkumaan eli nyt joudun toivottelemaan hyvää yötä!
Hyvää työpäivää ja hyvää yötä!kiva.nähdä kirjoitti:
Törmätään sitten, kun molemmat satumme tänne tulemaan samoihin aikoihin. Itse ryhdyn yleensä siinä kello 21 jälkeen nukkumaan eli nyt joudun toivottelemaan hyvää yötä!
Hyvää työpäivää ja hyvää yötä!Hyvää yötä!😃
Jos on vittumainen eukko niin sanon suorat sanat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293