Huomasin tuossa etten irronnut tuolista.
(Hirn)
Mun pitäs varmaan laihduttaa
55
<50
Vastaukset
Toinen paha paikka on vuode. Jos vuoteelle asettuu makaamaan, jää siihen. Peti jollain tavalla imaisee itseensä.
(Hihitystä)Funtsikaan nyt että kadulla kävelee jokin yksilö, jolla on tuoli juuttunut kiinni perseeseen.
(Reps)Funeau kirjoitti:
Funtsikaan nyt että kadulla kävelee jokin yksilö, jolla on tuoli juuttunut kiinni perseeseen.
(Reps)Vuoteeltavoi yrittää pois kierähtämällä, mutta sitten tippuu lattialle ja jää siihen.
(hihitystä)Funeau kirjoitti:
Vuoteeltavoi yrittää pois kierähtämällä, mutta sitten tippuu lattialle ja jää siihen.
(hihitystä)Minä olen harjoitellut nyt näitä, koska niin ohjeistettiin.
Ei saa kiepsahtaa liian lujaa. Totta kai mätkähtää kontilleen.
Ei pidä reutoa. Hillityt hallitut liikkeet.Funeau kirjoitti:
Funtsikaan nyt että kadulla kävelee jokin yksilö, jolla on tuoli juuttunut kiinni perseeseen.
(Reps)Voisin maalata tuosta mielikuvasta taulun :D
Funeau kirjoitti:
Raakalainen.
(Hirn)Aloin jo alustamaan. Panen henkilölle mustan hatun päähän. Se sopii siihen idylliin. Tuolin istuinosa tulee olemaan punosta kuin kreetalaisessa katukahvilassa. Asento kyyry ja askel lyhyt.
Näin.misspönttöuuni kirjoitti:
Aloin jo alustamaan. Panen henkilölle mustan hatun päähän. Se sopii siihen idylliin. Tuolin istuinosa tulee olemaan punosta kuin kreetalaisessa katukahvilassa. Asento kyyry ja askel lyhyt.
Näin.Kreetalaisethan on tosi hoikkia. Mä käyn matkoilla Floridassa, niin sulaudun massaan.
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Kreetalaisethan on tosi hoikkia. Mä käyn matkoilla Floridassa, niin sulaudun massaan.
(Hirn)Floridassa tarttuu rämealligaattori hanuriin.
Voidaan tehdä siitäkin taulu.
Kuvia vilisee silmissä :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Floridassa tarttuu rämealligaattori hanuriin.
Voidaan tehdä siitäkin taulu.
Kuvia vilisee silmissä :DAiai. Se olisikin jo rajumpi kuin punostuoli.
misspönttöuuni kirjoitti:
Aiai. Se olisikin jo rajumpi kuin punostuoli.
Olis varmaan.
Lentokoneissa on tosi kiva matkustaa mun vierellä.
En ole mitenkään tiellä, enkä mahdu vessaan.
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Olis varmaan.
Lentokoneissa on tosi kiva matkustaa mun vierellä.
En ole mitenkään tiellä, enkä mahdu vessaan.
(Hirn)Voihan syliin tulla? : )
Mikä laihdutusbuumi täällä on?
Älkää suunnitelko, paino voi lähteä ennen kuin tajuattekaan. Mistäs sitten otetaan?Funeau kirjoitti:
Mä taidan tilata netistä jonkinlaisen nosturisysteemin, ja extra largen työtuolin.
Ai sellaisen, mitä käytetään kierreportaissa. Olen nähnyt kun mummot ja papat matkustavat sellaisissa avusteisissa tuoleissa. Se on kuin raastuvan penkki, ryhti säilyy ja maaliintulo on varmaa. Irtoaa myös hanurista :D
Ai sellaisen, mitä käytetään kierreportaissa. Olen nähnyt kun mummot ja papat matkustavat sellaisissa avusteisissa tuoleissa. Se on kuin raastuvan penkki, ryhti säilyy ja maaliintulo on varmaa. Irtoaa myös hanurista :D
Just joo.
Uimahalleissa on kanssa sellaisia, ja niillä voidaan laskea altaaseen tällaisia.
(Hihitystä)Funeau kirjoitti:
Just joo.
Uimahalleissa on kanssa sellaisia, ja niillä voidaan laskea altaaseen tällaisia.
(Hihitystä)Tossa viikolla kun olin vesijumpassa, niin löllittyäni altaasta pois sieltä hävisi vesi.
Vähänkö porukat oli nyreissään.Funeau kirjoitti:
Tossa viikolla kun olin vesijumpassa, niin löllittyäni altaasta pois sieltä hävisi vesi.
Vähänkö porukat oli nyreissään.Kiukkuisimmat tapaukset sätkivät altaanpohjalla ja vetelivät sammakkoa.
(Reps)Funeau kirjoitti:
Just joo.
(Hihitystä)Nostetaanko myös vai pohjaan asti :D
Nostetaanko myös vai pohjaan asti :D
Mä olen selalista "kelluvaa" sorttia. Jos mut laskettaisiin avomerelle, lilluisin varmaan Kuubaan asti.
Funeau kirjoitti:
Tossa viikolla kun olin vesijumpassa, niin löllittyäni altaasta pois sieltä hävisi vesi.
Vähänkö porukat oli nyreissään.Venttiili auki.
Funeau kirjoitti:
Mä olen selalista "kelluvaa" sorttia. Jos mut laskettaisiin avomerelle, lilluisin varmaan Kuubaan asti.
Funtsi jos sulta repee purje matkallasi maailman ympäri, niin mä voin lainata sulle mun alkkarit mastoon.
Kyllä sitä vähemmissäkin pärjää, kun ketään ei ole katselemassa.
(Naurua)Funeau kirjoitti:
Hahah, miksi teistä tulee sillä viikolla vitsikkäitä kun ihminen ei saa nauraa ja reudota :D
Aistin tarkoituksenhakuisuutta. Ai saamari sattuu haavaan.misspönttöuuni kirjoitti:
Hahah, miksi teistä tulee sillä viikolla vitsikkäitä kun ihminen ei saa nauraa ja reudota :D
Aistin tarkoituksenhakuisuutta. Ai saamari sattuu haavaan.Kerran kun mä olin leikkauksessa, niin kirurgi etsi ensin oikeaa puolta leikata, kun olen niin pallomainen.
Hyvä kun erottaa perseen naamasta.Funeau kirjoitti:
Kerran kun mä olin leikkauksessa, niin kirurgi etsi ensin oikeaa puolta leikata, kun olen niin pallomainen.
Hyvä kun erottaa perseen naamasta.Ai niin perseessä oli se tuoli.
(Reps)Funeau kirjoitti:
Kerran kun mä olin leikkauksessa, niin kirurgi etsi ensin oikeaa puolta leikata, kun olen niin pallomainen.
Hyvä kun erottaa perseen naamasta.Ole jo hiljaa vai haluatko minut takaisin kirralle :'D
Funeau kirjoitti:
Ai niin perseessä oli se tuoli.
(Reps)*kivuliasta naurua*
Painan samalla suolia sisään, että pysyvät siellä
Ei helv... :'Dmisspönttöuuni kirjoitti:
*kivuliasta naurua*
Painan samalla suolia sisään, että pysyvät siellä
Ei helv... :'DMun suolet on tuolla metrin syvyydessä. Ei niitä ole kukaan koskaan nähnyt.
(Reps)Funeau kirjoitti:
Mun suolet on tuolla metrin syvyydessä. Ei niitä ole kukaan koskaan nähnyt.
(Reps)Varmaan puolalaiset kaivosmiehet olis eksperttejä tutkimaan mun sisiskaluja, niin syvällä ne on.
Menisivät hissillä alakertaan.Funeau kirjoitti:
Varmaan puolalaiset kaivosmiehet olis eksperttejä tutkimaan mun sisiskaluja, niin syvällä ne on.
Menisivät hissillä alakertaan.Niin
Kuinkas helvetti ajaelet hissillä kun ei hissi lähde liikkeelle.
Viikon kapuaminen kolmanteen kerrokseen.
Ei stnaFuneau kirjoitti:
Niin
Ei stnaJos ostaa uudet kengät, niin ne on korttelin päässä kuluneet jo puhki.
Mun suolet on tuolla metrin syvyydessä. Ei niitä ole kukaan koskaan nähnyt.
(Reps)Rauhoitu. Kohta näkyy täällä ja en haluaisi. Palstailu aiheuttaa Tuntemattoman sotilaan tykistökeskityksen jälkeiset tunnelmat pieneen toimistohuoneeseeni.
Tunnen kuinka haima liukuu sapen paikalle. Tyhjään koloon, noin, lumps.
*naur*misspönttöuuni kirjoitti:
Rauhoitu. Kohta näkyy täällä ja en haluaisi. Palstailu aiheuttaa Tuntemattoman sotilaan tykistökeskityksen jälkeiset tunnelmat pieneen toimistohuoneeseeni.
Tunnen kuinka haima liukuu sapen paikalle. Tyhjään koloon, noin, lumps.
*naur*No ei oo kuule helppoa ei.
Ja täällä vaan saatana laihdutetaan ja vittu kuntoillaan.Funeau kirjoitti:
No ei oo kuule helppoa ei.
Ja täällä vaan saatana laihdutetaan ja vittu kuntoillaan... Ja syödään jotain jogurttia.
(Reps)Funeau kirjoitti:
Niin
Ei stnaSinä taidat olla hyvin kerroksellinen ihminen enkä tarkoita kroppaa :)
Mikset aiemmin ole naurattanut näin? Aistin, että sinulla on hyvä kevät, olet iloinen ja vapautunut, etkö olekin :)misspönttöuuni kirjoitti:
Sinä taidat olla hyvin kerroksellinen ihminen enkä tarkoita kroppaa :)
Mikset aiemmin ole naurattanut näin? Aistin, että sinulla on hyvä kevät, olet iloinen ja vapautunut, etkö olekin :)Justhan mä avauduin mun elämästä ja olemuksesta, ja sitten sanotaan iloiseksi ja vapautuneeksi.
Omituista sakkiaFuneau kirjoitti:
.. Ja syödään jotain jogurttia.
(Reps)Tzatziki kiellettiin,
sekin.
Siitä se oikeastaan alkoikin.
Aina sanottiin, että Välimeren maissa ihmiset ovat terveitä ja pitkäikäisiä öljyineen ja fetajuustoineen.
Kissan p.skat. Heti lähti sisäelin kun vedettiin sille linjalle.Funeau kirjoitti:
Justhan mä avauduin mun elämästä ja olemuksesta, ja sitten sanotaan iloiseksi ja vapautuneeksi.
Omituista sakkia*silittää harvinaista lörpöttelijää ja nauraa vain toiselle kyljellä ja keuhkolla*
Tzatziki kiellettiin,
sekin.
Siitä se oikeastaan alkoikin.
Aina sanottiin, että Välimeren maissa ihmiset ovat terveitä ja pitkäikäisiä öljyineen ja fetajuustoineen.
Kissan p.skat. Heti lähti sisäelin kun vedettiin sille linjalle.Tzatzit nyt on perinteisesti tehty itse, koska se on niin tajuttoman helppo valmistaa.
En vain mahdu perseeltäni jääkaappiin, kun ainekset ovat jäätyneet takaseinään kiinni.Funeau kirjoitti:
Tzatzit nyt on perinteisesti tehty itse, koska se on niin tajuttoman helppo valmistaa.
En vain mahdu perseeltäni jääkaappiin, kun ainekset ovat jäätyneet takaseinään kiinni.Taas kreikkalainen misu mahtuu menemään vaikka mistä raosta.
https://ineedbride.com/wp-content/uploads/2018/03/skyfall-adds-tonia-sotiropoulou-as-new-bond-girl-14113_0x410-300x236.jpgFuneau kirjoitti:
Taas kreikkalainen misu mahtuu menemään vaikka mistä raosta.
https://ineedbride.com/wp-content/uploads/2018/03/skyfall-adds-tonia-sotiropoulou-as-new-bond-girl-14113_0x410-300x236.jpgTäällähän vois pitää misukisat, joissa paras vosu postattaisiin framille!
Huippuidis!
(Naurua)
Liian pieni tuoli..
https://youtu.be/vfT2Y01xKLsTänään jakoin laihista. Pudotin sen 7,5 kiloa, mutta sitten kroppa sanoi ettei tunnu hyvältä. Pidin siis taukoa ja taas sitä mennään.
Joo siis kaikki laihikset on jonkun sairaan pään tuotoksia, ja joilla ei tee muuta kuin itseänsä kiduttaa.
Maailma liikkuu ikään kuin sekä poispäin, että kohti.
Aivan kipeää.
(Naurua)
- Anonyymi
Juttusi ovat kertakaikkiaan rasittavia koska monologisi täyttää kaikki ketjut. En lue niitä mutta voisitko rajoittaa että muidenkin kommentteja näkyy?
- Anonyymi
Ei, kyllä ne ovat epärasittavia, eikä niitä tarvitse edes kommentoida, jos ne eivät sisällä kysymyksiä.
Näin olen antanut itseni ymmärtää. Anonyymi kirjoitti:
Ei, kyllä ne ovat epärasittavia, eikä niitä tarvitse edes kommentoida, jos ne eivät sisällä kysymyksiä.
Näin olen antanut itseni ymmärtää.Mjoo
Musta jotenkin kyselevät nettikirjoittelijat ovat, tai näyttäytyvät, varsin omituisessa valossa.
Mitä kyseltävää tässä nyt olisi?
(Hihitystä)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Mjoo
Musta jotenkin kyselevät nettikirjoittelijat ovat, tai näyttäytyvät, varsin omituisessa valossa.
Mitä kyseltävää tässä nyt olisi?
(Hihitystä)Kyseltävää ei pitäisi olla. Itse lähtisin näin liikkeelle.
Anonyymi kirjoitti:
Kyseltävää ei pitäisi olla. Itse lähtisin näin liikkeelle.
Mjoo
Siis mua tod ärsyttää se että joku saatanan pelle tulee kysymään multa esmes sitä että missä hän mahtaa tällä hetkellä olla.
(Reps)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Mjoo
Siis mua tod ärsyttää se että joku saatanan pelle tulee kysymään multa esmes sitä että missä hän mahtaa tällä hetkellä olla.
(Reps)Jos minulle kävisi noin, vaihtaisin heti omaa sijaintiani vastamaatta elein tai sanoin.
- Anonyymi
Monikin trukkikuski on lähes yhtä iso kuin trukkinsa... no saapahan isomman kuorman kyytiin kun kuski tarjoaa vielä sellaiset 150-200kg lisää vastapainoa... :D
Haa!
Tarkastin asian.
Trukin vastapaino on taka-akselin takapuolella, joten fätso ei muuta painopistettä lainkaan, vaan status pysyy samana - lukuunottamatta sitä että paino lisääntyy itse akseleille.
Haa!
Tarkastin asian.
Trukin vastapaino on taka-akselin takapuolella, joten fätso ei muuta painopistettä lainkaan, vaan status pysyy samana - lukuunottamatta sitä että paino lisääntyy itse akseleille.
(Hihitystä)Muodostan tilanteesta visuaalisen kuvan.
Jorma P tanssahtelee trukkinsa luokse ja hurauttaa hakemaan pari kuormaa. Jorma P olettaa, että hänen kuollut painonsa lisää trukin nostokapasiteettiä. Jorma P tumppaa haarukat lastiinsa ja nostaa... ja nostaa.
Sitten Jorma P on nenällään.
(Hihitystä)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Muodostan tilanteesta visuaalisen kuvan.
Jorma P tanssahtelee trukkinsa luokse ja hurauttaa hakemaan pari kuormaa. Jorma P olettaa, että hänen kuollut painonsa lisää trukin nostokapasiteettiä. Jorma P tumppaa haarukat lastiinsa ja nostaa... ja nostaa.
Sitten Jorma P on nenällään.
(Hihitystä)Tai sitten voi käydä näin että rekan perävaunu hajoaa alta ylikuormituksen takia xD
https://www.youtube.com/watch?v=P1741jvHMQo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760