Mitä varten nainen laihduttaa

Anonyymi

Komea mies pettää naista kuitenkin ja nainen sit masentuu ja lihoo ja joutuu kaiken aloittaa taas alusta. Parempi olla vaan laihduttamatta.

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei naiset ymmärrä että komeat top 10 miehet panee muitakin naisia.

    • niin niin.. se oma terveys ja kropassaan viihtyminen on tietysti ihan sivuseikkoja,
      nainenhan on olemassa vain miehiä varten, eikä naisen päähän mahdu muuta ajatusta ko et miten saisi sen kaikkein komeimman trinssin ittelleen..
      niinku,

    • Anonyymi

      Itse ainakin laihdutan, siksi jotta mahtuisin kivempiin vaatteisiin.

    • Anonyymi

      Nainen haluaa ilahduttaa jännämiehiä että vartalo on kaunis ja siksi laihduttavat.

    • Kai tähän miehetkin saa vastata? Laihdutan koska haluan olla terve vielä 20:n vuodenkin päästä.

    • Anonyymi

      Tarvii aika paljon treenata kunnolla jos aikoo laihtua. Se on koko päivätyä. Minä kävin salilla 6 kertaa viikossa ja treenasin 20 tuntia viikossa pyöräilyä punttien nostelua ja kaikkea. 34 kg lähti 4 kuukaudessa.

      • Mjaa, mä sain ihan ruokavaliolla, tanssimalla hiki päässä ja pyöräilemällä 13 kg kuukaudessa pois. ✌


    • Niinpä. Mättää vaan mättöö mahaan minkä ehtii, siihin se kumminkin lopulta päätyy. No eivaan, itellä on ainakin aina paino lähtenyt ikään kuin automaattisesti laskuun eron myötä, ihan sama on ollut pulskempi tai hoikkeliini..ei oikeen ruoka maita yksinään silleen kun kaverin kanssa.

      Ja surullisenakaan ei ruoka maita, laihtuu jos suree. Hyväntuulisena syö helpommin. Ja sinkkuna ei juuri ehdi muutenkaan kotona minkään ruoan ääressä oleksimaan, vaan heiluu heilumistaan joko töissä tai harrastuksissa. Näin varattuna sitä helposti jämähtää kotiin. Että on aina paikalla. 😁

    • Anonyymi

      Mä laihdutan siksi, koska haluan olla hengissä vähintään niin kauan kuin lapseni ovat täysi-ikäisiä, mielellään vielä senkin jälkeen...
      Sairaudet ja osa lääkityksistä aiheutti valtavan painon nousun kohtuullisen lyhyessä ajassa itsellä ja painon valtava nousu taas puolestaan aiheutti lisää sairauksia
      Ja nyt sitten laihdutetaan... Tai no, tehdään pysyviä elämäntapamuutoksia, joka ei oo ihan yksinkertaista, kun kilpirauhasen vajaatoiminta ei oo vieläkään ihan ihanteellisella tasolla ja ikääkin alkaa olla, niin paino ei enää tipukaan samaa tahtia kuin joskus muinoin! Raskauksien jälkeen muutamissa kuukausissa sai painon normaaliin tiputettua helposti, vaikka ylimääräistä olikin liiaksi kertynyt siinä kohtaa
      Nyt liikun, liikun, liikun ja käytän appia johon merkkaan kaikki syömiset jne, mut hitaasti laskee vaan, eiköhän sitä sit jonakin päivänä taas ole normaalissa painossa ja toiveena myös et olis muutamia pillereitä vähemmän napattavana

    • Sitä varten, että sisäelimet piippaa? Piip piip piip.

      Sitä varten pitäisi miehenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe