Totuuden hetki...

Kohta menee kirjalliset läpi tai ei...😬

54

<50

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menee ne läoi!👍👍👍👍😃

      • Läpi peellä. Mä ahmin puolen kilon salaattikulhostani reunat jännätessäni..😬😰


      • HortenMarket kirjoitti:

        Läpi peellä. Mä ahmin puolen kilon salaattikulhostani reunat jännätessäni..😬😰

        No kyllähän ne läpi meni ekalla, että heilahti! 😁👌👍💪

        Ajo-opetusluvatkin tuli, joten viikonloppuna, jos keli sallii, tää poika pärrää jo. 😜


      • Dissi kirjoitti:

        No kyllähän ne läpi meni ekalla, että heilahti! 😁👌👍💪

        Ajo-opetusluvatkin tuli, joten viikonloppuna, jos keli sallii, tää poika pärrää jo. 😜

        JEEEEEEEEE!!!!!!!!!😀😆😁👍👍

        Onnittelut!!!🌹🌹

        Mojova virtuaali halirutistus, niin että äijä punertuu...😃

        Hieno homma, olen iloinen!


      • HortenMarket kirjoitti:

        JEEEEEEEEE!!!!!!!!!😀😆😁👍👍

        Onnittelut!!!🌹🌹

        Mojova virtuaali halirutistus, niin että äijä punertuu...😃

        Hieno homma, olen iloinen!

        Tähän vielä onnittelu biisiksi...

        https://youtu.be/42am-6aamlk

        Ja sit juoksen tekee työni. Oli pakko tulla notkuu tänne, kun muistin sun kirjalliset on tänään...jos oot vaik tääl kertomassa kuin menee..😃


      • HortenMarket kirjoitti:

        Tähän vielä onnittelu biisiksi...

        https://youtu.be/42am-6aamlk

        Ja sit juoksen tekee työni. Oli pakko tulla notkuu tänne, kun muistin sun kirjalliset on tänään...jos oot vaik tääl kertomassa kuin menee..😃

        Taino tääkin käy..

        https://youtu.be/16eeHNcRleM

        Karvisella on mopo..❣️


      • HortenMarket kirjoitti:

        Tähän vielä onnittelu biisiksi...

        https://youtu.be/42am-6aamlk

        Ja sit juoksen tekee työni. Oli pakko tulla notkuu tänne, kun muistin sun kirjalliset on tänään...jos oot vaik tääl kertomassa kuin menee..😃

        Kiitosta, kiitosta. 😬👌

        Kyllä oli vähän erilaisia kuin siellä nettitreeniohjelmassa. Oli vielä niin köpönen tabletti millä se tehtiin, että ei meinannut nähdä edes liikennemerkkejä. Enkä katsellut palautteita. Se vaan, että hyväksytty oli tulos. 😀💪



      • Dissi kirjoitti:

        Muuten löyty mun näköinen pyöräkin...😬

        https://www.nettimoto.com/kawasaki/zx-9r/2402192

        Aeee että! Tuollasen haluuuun! 🤪💪

        Sie pystyt tekemään perinteisestäkin katupyörästä streetfighterin. Poistamalla sivukatteet ja peräkatteen, vaihdat valomaskin sieppeenpään.


      • härö kirjoitti:

        Sie pystyt tekemään perinteisestäkin katupyörästä streetfighterin. Poistamalla sivukatteet ja peräkatteen, vaihdat valomaskin sieppeenpään.

        Juu. Näin mietinkin... mut tuossa ois muuten jo sopiva. 😊👌


      • Dissi kirjoitti:

        Muuten löyty mun näköinen pyöräkin...😬

        https://www.nettimoto.com/kawasaki/zx-9r/2402192

        Aeee että! Tuollasen haluuuun! 🤪💪

        Aaaa, kawaski..kawasaki kawanasaki..🤗

        Ihan kiva, mut take it easy sitten sen kanssa. 🏍️

        Toi on näköjään raumalla.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Aaaa, kawaski..kawasaki kawanasaki..🤗

        Ihan kiva, mut take it easy sitten sen kanssa. 🏍️

        Toi on näköjään raumalla.

        Joo. Näkö saa olla räyhee, mutta ei sillä silti tartte sinkoilla. 😃

        Niin. Aika kaukana, mut sopiva malli vaan. 😊👌


      • Dissi kirjoitti:

        No kyllähän ne läpi meni ekalla, että heilahti! 😁👌👍💪

        Ajo-opetusluvatkin tuli, joten viikonloppuna, jos keli sallii, tää poika pärrää jo. 😜

        Nice! Onneksi olkoon! :)


      • Irvokas kirjoitti:

        Nice! Onneksi olkoon! :)

        Tänks! 😊


      • Dissi kirjoitti:

        Joo. Näkö saa olla räyhee, mutta ei sillä silti tartte sinkoilla. 😃

        Niin. Aika kaukana, mut sopiva malli vaan. 😊👌

        Juu EI! Sillä ei sinkoilla. 🤣

        Toisaalta se kyllä sinkoaa helposti. Mutta viimeistään siperia opetta, jos riehaantuu liikaa.

        Ootko kattellut lähempää mitä olis tarjulla?


      • härö kirjoitti:

        Sie pystyt tekemään perinteisestäkin katupyörästä streetfighterin. Poistamalla sivukatteet ja peräkatteen, vaihdat valomaskin sieppeenpään.

        Eiks se pyörä tartte sitten muutoskatsastaa ees periaatteessa? Vai koskeeko vaan teknisiä muutoksia kuten jarrut, tekniikka tms?☺️

        Katteethan ei varsinaisesti kai ole ajon kannalta sellaset osat mitkä muuttaa oleellisesti toimintaa tai turvallisuutta?

        Tuulensuojana ja halkojana toki..mites syyläri, kun se on sirllä katteitten takana...jääks se paljaaks tai vaurioherkäksi??


      • HortenMarket kirjoitti:

        Eiks se pyörä tartte sitten muutoskatsastaa ees periaatteessa? Vai koskeeko vaan teknisiä muutoksia kuten jarrut, tekniikka tms?☺️

        Katteethan ei varsinaisesti kai ole ajon kannalta sellaset osat mitkä muuttaa oleellisesti toimintaa tai turvallisuutta?

        Tuulensuojana ja halkojana toki..mites syyläri, kun se on sirllä katteitten takana...jääks se paljaaks tai vaurioherkäksi??

        Mjaa onhan ne näköjään paljaana nuissakin..oli pakko kuiteskii ettiä video..

        https://youtu.be/fv109COfF6k

        Partajooseppi solkkaa muutostöistään..


      • Dissi kirjoitti:

        Juu. Näin mietinkin... mut tuossa ois muuten jo sopiva. 😊👌

        Älä rupee itte muokkaa, menee äkkiä koko ajoaika tuunaamiseen ja vituikskin helposti näköjään, kun on piuhaa ja letkua, reititystä ja sopivan partikkelin metsästystä.😣


      • HortenMarket kirjoitti:

        Älä rupee itte muokkaa, menee äkkiä koko ajoaika tuunaamiseen ja vituikskin helposti näköjään, kun on piuhaa ja letkua, reititystä ja sopivan partikkelin metsästystä.😣

        Joo. Mä hommaan suht valmiin paketin.

        Enkä oo kerennyt kattelemaan tarkemmin ja lähempää. Ei passaa ihan simona vielä kiusailla ihtiään. 😬

        Kunhan äkkiä sais vaan kortin. Ja kelitkin paranis! 🤨


      • Dissi kirjoitti:

        Joo. Mä hommaan suht valmiin paketin.

        Enkä oo kerennyt kattelemaan tarkemmin ja lähempää. Ei passaa ihan simona vielä kiusailla ihtiään. 😬

        Kunhan äkkiä sais vaan kortin. Ja kelitkin paranis! 🤨

        No niimpä se on viisainta minustakin. Pääsee ajelemaan ja ei tartte olla nyrkit paskassa. Kun niitä kerran valmiitakin löytyy. 😊

        Harrastelijat on sitten vähän jo oma lukunsa tietty, kellä noi tuunaamiset yms. muutenkin on sitä mielialalääkettä elämään. Joku tuunaa autoja ja jotku prätkiä, kuka mitäki. Jotku tuunaa naisia ja rahottaa niiden tuunaamiset ( sugardaddyt)..😜

        Kelit on kyllä kehnot tällä haavaa mitä tulee ajelukeleihin. Mikään hellekkään paras todellakaan ole, syksystä usein kelit on sopivat ja ihan parhaat. Kun ei satele.


      • HortenMarket kirjoitti:

        No niimpä se on viisainta minustakin. Pääsee ajelemaan ja ei tartte olla nyrkit paskassa. Kun niitä kerran valmiitakin löytyy. 😊

        Harrastelijat on sitten vähän jo oma lukunsa tietty, kellä noi tuunaamiset yms. muutenkin on sitä mielialalääkettä elämään. Joku tuunaa autoja ja jotku prätkiä, kuka mitäki. Jotku tuunaa naisia ja rahottaa niiden tuunaamiset ( sugardaddyt)..😜

        Kelit on kyllä kehnot tällä haavaa mitä tulee ajelukeleihin. Mikään hellekkään paras todellakaan ole, syksystä usein kelit on sopivat ja ihan parhaat. Kun ei satele.

        No sinäänsä jos mä tykästyn lajiin, saatan sit jotain tuunatakin. Mutta se sit myöhemmin. 😁
        Valmis paketti nyt. Ja hyvät renkaatkin. Sittenpähän paremmin tietää, mitä pitäis muokata.

        Niin, ei vesisadekelit ole hyviä ajokelejä. Visiiri huurtuu ja joka paikka märkänä, sekä pito-ongelmia. 🤔

        Mutta mä veikkaan, että jahka saan oman pyörän, niin sit mennään, oli keli mikä tahaansa... ainakin aluks. 😝 Hirmu kytö jo, mikä enteilee sitä pikkutyhmyriä, joka uhmaa kaikkea. 😜


      • Dissi kirjoitti:

        No sinäänsä jos mä tykästyn lajiin, saatan sit jotain tuunatakin. Mutta se sit myöhemmin. 😁
        Valmis paketti nyt. Ja hyvät renkaatkin. Sittenpähän paremmin tietää, mitä pitäis muokata.

        Niin, ei vesisadekelit ole hyviä ajokelejä. Visiiri huurtuu ja joka paikka märkänä, sekä pito-ongelmia. 🤔

        Mutta mä veikkaan, että jahka saan oman pyörän, niin sit mennään, oli keli mikä tahaansa... ainakin aluks. 😝 Hirmu kytö jo, mikä enteilee sitä pikkutyhmyriä, joka uhmaa kaikkea. 😜

        Se hän siinä vaarana piilee, että kun toi juttu imasee mukaansa, sieltä ei ole paluuta. Ja mikäs siinä, on niitä huonompiakin harrastauksia. Ei ollenkaan huono harrastus se tuunaaminenkaan, jos se kiinnostaa. Hiukka imasee kyllä rahhaa, mutta sitähän saa pankista. 😁

        Joo, renkaat aina kunnossa! Visiiri huurtuu juu, kannattaa kattoa kypärä missä on hyvä ilmankierto. Paras pito on muutenkin ajovauhti suhteutettuna olosuhteisiin.
        😃 Minkä vaan vehkeen saa hatelikkoon, jos vetää överiksi...


        Sitte meet ja hyvä, että meet...se on sen verran kallis harrastus vakuutuksineen että todella kannattaa ajellakin koko rahan edestä, eikä seisottaa pihavajassa tyhjänpanttina!
        😊


      • Dissi kirjoitti:

        No kyllähän ne läpi meni ekalla, että heilahti! 😁👌👍💪

        Ajo-opetusluvatkin tuli, joten viikonloppuna, jos keli sallii, tää poika pärrää jo. 😜

        Onnea! "Mä ooon rekkamies....Tuhansia töitä, valvottuja öitä
        Viikkoja tiellä, saan asfalttia niellä"

        eiku... :D


      • HortenMarket kirjoitti:

        Se hän siinä vaarana piilee, että kun toi juttu imasee mukaansa, sieltä ei ole paluuta. Ja mikäs siinä, on niitä huonompiakin harrastauksia. Ei ollenkaan huono harrastus se tuunaaminenkaan, jos se kiinnostaa. Hiukka imasee kyllä rahhaa, mutta sitähän saa pankista. 😁

        Joo, renkaat aina kunnossa! Visiiri huurtuu juu, kannattaa kattoa kypärä missä on hyvä ilmankierto. Paras pito on muutenkin ajovauhti suhteutettuna olosuhteisiin.
        😃 Minkä vaan vehkeen saa hatelikkoon, jos vetää överiksi...


        Sitte meet ja hyvä, että meet...se on sen verran kallis harrastus vakuutuksineen että todella kannattaa ajellakin koko rahan edestä, eikä seisottaa pihavajassa tyhjänpanttina!
        😊

        No saa viedäkin. Tuleepahan jotain muuta tehtyä, kun tönötettyä yhdessä kohti. Ja kyllä mä veneelläkin oisin ajellut enemmän, mut se ei ihan yhtä helppoa ollut vaan lähteä. Rahtailet bensat ja kuorit sen pressuista, irrottelit ja sama käänteisesti kun tulit takas.

        Motskarin ottaa tallista, ajaa tankille, surauttaa jonnekinpäin, käy juomassa kahvit jossain ja turauttaa takas. Menee töihin sillä, käy moikkaa kamuja.... mutta veneellä meno oli rajatumpaa.... harva on vesistöjen äärellä. 😬


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Onnea! "Mä ooon rekkamies....Tuhansia töitä, valvottuja öitä
        Viikkoja tiellä, saan asfalttia niellä"

        eiku... :D

        No on mulla kuorma-aytokortti kyllä. 😁👍

        Mut kiitti. 😊



      • Dissi kirjoitti:

        No saa viedäkin. Tuleepahan jotain muuta tehtyä, kun tönötettyä yhdessä kohti. Ja kyllä mä veneelläkin oisin ajellut enemmän, mut se ei ihan yhtä helppoa ollut vaan lähteä. Rahtailet bensat ja kuorit sen pressuista, irrottelit ja sama käänteisesti kun tulit takas.

        Motskarin ottaa tallista, ajaa tankille, surauttaa jonnekinpäin, käy juomassa kahvit jossain ja turauttaa takas. Menee töihin sillä, käy moikkaa kamuja.... mutta veneellä meno oli rajatumpaa.... harva on vesistöjen äärellä. 😬

        Mulla oli teininä kevari ja täytyy sanoa, että aina kun se pyörä oli ehjä mä olin sillä liikenteessä. Ei malttanut kauaa istuksia kellään kylässä eikä missään kahvillakaan, kun piti päästä ajelemaan. Luulen, että sullakin saattaa tulla se vimma, että tie imee mukaansa. Et se pyörä ei oo enää vaan kulkuväline, se on kohta melkein osa sua. 😊

        Mulla on justiinsa se, miksi en voi alkaa harrastamaan mitään ajopelejä koska ne vie mut mukanaan. Näin perheellisenä varsinkaan, hirvee ristiriita ja kiukku sitten, kun kumpaankin pitäs venyä ja välimalli ei riitä. 😒

        Vaikee olla kotona oleva äiti, jonka tavoittaa kun nykäsee vaan hihasta. Jos samaan aikaan olis se nainen joka rakastaa luutua ajokkinsa kanssa yhteen. 😉

        Mut juu, aja aja aja...nauti.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Mulla oli teininä kevari ja täytyy sanoa, että aina kun se pyörä oli ehjä mä olin sillä liikenteessä. Ei malttanut kauaa istuksia kellään kylässä eikä missään kahvillakaan, kun piti päästä ajelemaan. Luulen, että sullakin saattaa tulla se vimma, että tie imee mukaansa. Et se pyörä ei oo enää vaan kulkuväline, se on kohta melkein osa sua. 😊

        Mulla on justiinsa se, miksi en voi alkaa harrastamaan mitään ajopelejä koska ne vie mut mukanaan. Näin perheellisenä varsinkaan, hirvee ristiriita ja kiukku sitten, kun kumpaankin pitäs venyä ja välimalli ei riitä. 😒

        Vaikee olla kotona oleva äiti, jonka tavoittaa kun nykäsee vaan hihasta. Jos samaan aikaan olis se nainen joka rakastaa luutua ajokkinsa kanssa yhteen. 😉

        Mut juu, aja aja aja...nauti.

        Työpäivätkin saattaa olla keljun pitkiä, kun oottelee vaan et päivä päättys ja pääsis rakkaan ajokkinsa päälle ja kääntämään hanaa. 💪😃

        Mulla ainakin on aina ollut varsinkin moottoripyörien kanssa semmonen ongelma...kiukuttaa kun mikään estää menemästä ajelemaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitäs me "rekkamiehet" tsäh :D

        https://www.youtube.com/watch?v=GQaRoE_dybg

        Siinä sulle niin voit vertailla nyt kun oot mopediukko ;D

        No mulla on niin hyvä nainen, että ei tartte vertailla. 😂
        Ei kiukuttele ja siltähän mä tään mopojutunkin keksin. 😀


      • Dissi kirjoitti:

        No mulla on niin hyvä nainen, että ei tartte vertailla. 😂
        Ei kiukuttele ja siltähän mä tään mopojutunkin keksin. 😀

        Joo ei tuota ääneen saa vertaillakaan
        ihan vain hissun kissun ettei sun kissa sihahda :D


      • HortenMarket kirjoitti:

        Työpäivätkin saattaa olla keljun pitkiä, kun oottelee vaan et päivä päättys ja pääsis rakkaan ajokkinsa päälle ja kääntämään hanaa. 💪😃

        Mulla ainakin on aina ollut varsinkin moottoripyörien kanssa semmonen ongelma...kiukuttaa kun mikään estää menemästä ajelemaan.

        No kaveri möi just siks pärränsä pois, samoin toinenkin, kun ei kerennyt ajamaan, vaikka se oli. Pienemmät lapset tekee sen tavallaan. Et voi mennä mihkään ja se ajoaika on tempastava laittaa ihan kalenteriin ja tietty sit on paska keli.... kyllähän se v.tuttaa! 🙄

        Mulla vaan on aikas hyvin sinäällään pullat uunissa, että on omaa aikaakin jo. Sit viikko/viikko muksutkin. Arkisin sit mulla voi olla vapaata ja nainen töissä, kaverit töissä, niin sopivaa aikaa turauttaa itse extemporee jonnekin päiväajelulle yksin. 😬👌


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo ei tuota ääneen saa vertaillakaan
        ihan vain hissun kissun ettei sun kissa sihahda :D

        Naureskelis noille jutuille vaan. 😁


      • Dissi kirjoitti:

        No kaveri möi just siks pärränsä pois, samoin toinenkin, kun ei kerennyt ajamaan, vaikka se oli. Pienemmät lapset tekee sen tavallaan. Et voi mennä mihkään ja se ajoaika on tempastava laittaa ihan kalenteriin ja tietty sit on paska keli.... kyllähän se v.tuttaa! 🙄

        Mulla vaan on aikas hyvin sinäällään pullat uunissa, että on omaa aikaakin jo. Sit viikko/viikko muksutkin. Arkisin sit mulla voi olla vapaata ja nainen töissä, kaverit töissä, niin sopivaa aikaa turauttaa itse extemporee jonnekin päiväajelulle yksin. 😬👌

        Niinpä, siks nauti. Nauti kun se on mahdollista. 💪😁

        Nämä on itelläkin justiinsa valintakysymyksiä. halusin olla äiti, joten tein päätöksen luopua entisestä ja Kawasaki sai lähteä. Tosin se on aina mun isällä, joka pitää kun kukkaa kämmenellä ja puunaa..mutta ei passaa istuskella edes selkään, ees kokeilemaan.

        Mulla on oltava kun alkoholistilla, ei yhtään huikkaa tai se on menoa taas. 😜

        Tiukka itsekuri joittekin asioitten suhteen.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Niinpä, siks nauti. Nauti kun se on mahdollista. 💪😁

        Nämä on itelläkin justiinsa valintakysymyksiä. halusin olla äiti, joten tein päätöksen luopua entisestä ja Kawasaki sai lähteä. Tosin se on aina mun isällä, joka pitää kun kukkaa kämmenellä ja puunaa..mutta ei passaa istuskella edes selkään, ees kokeilemaan.

        Mulla on oltava kun alkoholistilla, ei yhtään huikkaa tai se on menoa taas. 😜

        Tiukka itsekuri joittekin asioitten suhteen.

        No vielä säkin kerkeet pärräilemään. 😁💪
        Pidetään sit miitit vaikka puhiksen kanssa jossain. Palstamotoristit! 😝


      • Dissi kirjoitti:

        No vielä säkin kerkeet pärräilemään. 😁💪
        Pidetään sit miitit vaikka puhiksen kanssa jossain. Palstamotoristit! 😝

        Pujiksen kanssa meillä on jo tärskyt sovittuna, Kymiringillä. 😃

        Tuu sä kans.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Pujiksen kanssa meillä on jo tärskyt sovittuna, Kymiringillä. 😃

        Tuu sä kans.

        Juu, jahka saan menopelin! 😀💪


      • HortenMarket kirjoitti:

        Eiks se pyörä tartte sitten muutoskatsastaa ees periaatteessa? Vai koskeeko vaan teknisiä muutoksia kuten jarrut, tekniikka tms?☺️

        Katteethan ei varsinaisesti kai ole ajon kannalta sellaset osat mitkä muuttaa oleellisesti toimintaa tai turvallisuutta?

        Tuulensuojana ja halkojana toki..mites syyläri, kun se on sirllä katteitten takana...jääks se paljaaks tai vaurioherkäksi??

        Muutoskatsastus

        Rekisteröintikatsastuksia suorittavat katsastajat suorittavat myös muutoskatsastuksia.
        Muutoskatsastus pitää suorittaa, jos ajoneuvon rakennetta tai veroperustetta muutetaan
        merkittävästi. Muutoskatsastuksessa katsastaja tarkastaa muutetun kohteen sopivuus ja
        turvallisuus ajoneuvoon. Ajoneuvon on vastattava rekisteriin merkittyjä tietoja. Ajoneuvolaki määrää myös muutoskatsastusvelvollisuudesta:
        Moottorikäyttöinen ajoneuvo ja siihen tai sen perävaunuun kytkettävä ajoneuvo on
        ennen sen ottamista käyttöön esitettävä muutoskatsastukseen, jos ajoneuvon rakennetta tai käyttötarkoitusta muutetaan olennaisesti tai siihen liitetään tai siitä
        poistetaan osia tai varusteita, jotka muuttavat merkittävästi ajoneuvon ominaisuuksia
        tai käyttötarkoitusta. Ajoneuvo on esitettävä muutoskatsastukseen myös. jos ajoneuvoon kohdistuvan veron tai maksun edellytykset muuttuvat taikka ajoneuvon luokittelu- tai alaluokittelutieto ei enää pidä paikkaansa. (Ajoneuvolaki 61 §.)
        Valtioneuvostonasetus ajoneuvojen hyväksynnästä 19.12.2002/1244 25 § tarkentaa ajoneuvolain mukaiset olennaiset muutokset ajoneuvoissa. Moottoripyöriä koskevat muutokset ovat mm. ulkomittojen muutos, alkuperäisestä poikkeavan moottorin asentaminen
        ja jos osia on vaihdettu 25 prosenttia.


    • Anonyymi

      Onnea testiin. Itse sain lisäaikaa niiden tekemiseen lukihärön vuoksi. Inssiajo on melko vaikea saada ensiyrittämällä läpi.

      • Joo. Mulla neni jo läpi.

        Nyt vaan päristelee vähän naisen pyörällä ja totuttelee siihen, niin eiköhän se käsittelykoe ja inssikin mee läpi. Eniten mua toi kirjallinen osuus hörnäs. 😬


      • Dissi kirjoitti:

        Joo. Mulla neni jo läpi.

        Nyt vaan päristelee vähän naisen pyörällä ja totuttelee siihen, niin eiköhän se käsittelykoe ja inssikin mee läpi. Eniten mua toi kirjallinen osuus hörnäs. 😬

        Älä kiilaa rampilta eteen :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Älä kiilaa rampilta eteen :D

        Mut sä tiedät ketkä ökyt työntää töykeesti eteen rampilta! 😏


      • Dissi kirjoitti:

        Mut sä tiedät ketkä ökyt työntää töykeesti eteen rampilta! 😏

        Heehee en tiiiä :D

        Kaikki on ollut vain harhaa ja kangastusta.


      • Dissi kirjoitti:

        Mut sä tiedät ketkä ökyt työntää töykeesti eteen rampilta! 😏

        Se oli H niin kuin Hamilton :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Se oli H niin kuin Hamilton :D

        Pröystäilevät mersukuskiökyt työntää rampilta väkisin eteen! 😬😖✊


    • Anonyymi

      Suoritin autokoulun 14 päivässä. Sanoin että on kiire saada kortti. Olin jo autolla ajoa opetellut pitkään ettei se ollut ongelma kn kävin salaa harjoittelemassa pikkuteillä ja isän kesämökkitiellä

    • Anonyymi

      Mun äiti on autokoulun opettaja. Sain kortin jo 18 vuotiaana.

    • en tiedä, olitko se sinä, joka puhui itsarista.
      Tällanen biisi tuli mieleen.
      On tietenkin tökeröä vertailla kasvi- ja eläinkunnan olentoja, mutta männyn käpyä voisi ehkä verrata eläimen munasarjaan, jos jotakin vertailuja on pakko tehdä.

      • Väärä valinta.
        Etsi Pelle Miljoonan kappale: Kuolemaantuomitun laulu!.
        Löytyy Youtubesta!


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Väärä valinta.
        Etsi Pelle Miljoonan kappale: Kuolemaantuomitun laulu!.
        Löytyy Youtubesta!

        Ellet löydä, kuuntele tää: https://m.youtube.com/watch?v=q4FV6DAoonM

        Ellet osaa ruotsia, niin eti Sit Näkän biisi "En tahdo sua menettää"


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Ellet löydä, kuuntele tää: https://m.youtube.com/watch?v=q4FV6DAoonM

        Ellet osaa ruotsia, niin eti Sit Näkän biisi "En tahdo sua menettää"

        No en ole itsaris miettinyt tosiaankaan ja vaikka moottoripyöräilyä meinaan alkaa harrastaa, siltikin pidän henkikultaa arvokkaana. 😂


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Ellet löydä, kuuntele tää: https://m.youtube.com/watch?v=q4FV6DAoonM

        Ellet osaa ruotsia, niin eti Sit Näkän biisi "En tahdo sua menettää"

        Näkä Närhi.
        Ei hän ihan suoraan käännä ja laulussakin on Tumppi Varonen. Silti.

        Sumenkielinennversio kortoo Näkän tyttären itsarista. Sveduversio kertoo Berliinin muurista. De e samma.

        Ja jatkobiisi on "Maailman vahvin tyttö ei asu enää täälä".


      • Dissi kirjoitti:

        No en ole itsaris miettinyt tosiaankaan ja vaikka moottoripyöräilyä meinaan alkaa harrastaa, siltikin pidän henkikultaa arvokkaana. 😂

        Haha, itse olin eka kertana prätkän kyyissä Intiassa.
        Arvaa pelottiko?

        Mut toisaalta kuski oli ajanut ennenkin.


    • toivotaan että menee

      • Meni jo... Se oli vartissa selvä tapaus. :o)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      261
      6108
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      145
      3586
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2599
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2052
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1625
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1621
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1473
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1290
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      106
      1143
    Aihe