Kertokaahan arvon Kemiläiset vähän eri asuinalueista. Muuttajana nuori nainen ja kolme pientä koiraa. Mies kulkee keikkatöissä, ja suurimman osan ajasta olen kotona yksin. Missä olisi turvallista ja rauhallista, hyvät reitit käyttää koiria ulkoilemassa ja mieluiten kauppa lähellä. Mitä olen Kemissä vieraillut, on näyttänyt meno aika rauhattomalta ja pelottavalta jos pitäisi yksin koirien kanssa kulkea.
Kemiin asumaan?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ainakaan Marttalaan muuta,sieltä löytyy kaikki narkkarit.Koivuharjun läpi ne kaupunkiin kulkee,mutta täällä pärjäilee.Kauheen myöhään en suosittele lenkkeileen. Ruutti on hyvää aluetta,ehkä paras.Rannassa ja Kiikelissä mukava kävellä koirienkin kanssa,ainakin päiväsaikaan rauhallista.
- Anonyymi
Päivät olen töissä, joten lenkkeily sijoittuu iltaan. Uskaltaako siellä iltaisin liikkua yksin missään?
- Anonyymi
uskaltaa! muuten masennut. masentavaan ympäristöön. ei saa jäädä kotiin pelkäämään.
- Anonyymi
Juuri näin. Ei saa jäädä tuleen makamaan.
- Anonyymi
Joka kaupungissa/kunnassa on omat narkkarinsa yms.
Kemi on ihan normaali kaupunki jossa voi kulkea ulkona myös illalla koirien kanssa.. Huoh.- Anonyymi
Hui kamala. Kuinka kauan vrk:ssa koirat ovat keskenään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hui kamala. Kuinka kauan vrk:ssa koirat ovat keskenään?
Ei Kemi ole koiraystävällinen, muuta Tornioon!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483