millaiset olisi hyvät treffit

Anonyymi

niin millaiset olisi hyvät treffit ja miten haluaisit tutustua vastakkaiseen sukupuoleen eli missä ja miten sinä tai se toinen pyytää ulos ja tarviiko treffien olla ihmeelliset tai unelma treffit vai käykö tavallinen arki treffit

53

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mieluiten arki treffit, mä en halua tutustumis tilanteessa mitään ihmeellistä ja vielä vähemmän unelma treffejä=unelmat hyvin harvoin vastaa todellisuuden kanssa
      Toki mä en oo enää nuori, joten vaikuttanee vahvasti asiaan!
      Mitä pinnallisempi ihminen, vailla suurempia ajatuksia, sitä vahvempi ei kiitos! Ja tällä pinnallisuudella en tarkoita sitä etteikö itsestään tarvisi huolehtia, tottakai on kiva, jos ihminen on käynyt suihkussa, sillä on puhtaat vaatteet ja hampaatkin on joskus muistettu pestä

      • Anonyymi

        yleensä ei torahampaita pestä


    • Mentäis vaikka ulos nättiin paikkaan istumaan ja varmasti pitäisin kädestä.

      Ihan se riittäis : )

      • Ulos = luontoon. Ei typerään ravintolaan.

        Ottasin eväät ja syöttäsin ne ukkelille
        ja lörpöttelisin koko Karjalan kannaksen sukuhistorian ja sitten voitais ihmetellä onko nokkoset alkaneet jo vihertää ja tutkia vaikka muurahaispesää.


      • Onkohan siellä punkkeja? Ehkä olisi kuitenkin turvallisempaa sisällä olla :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ulos = luontoon. Ei typerään ravintolaan.

        Ottasin eväät ja syöttäsin ne ukkelille
        ja lörpöttelisin koko Karjalan kannaksen sukuhistorian ja sitten voitais ihmetellä onko nokkoset alkaneet jo vihertää ja tutkia vaikka muurahaispesää.

        No tuo eväshomma on kyllä mukava, voikkareita ja kahvia nutskilla tai sitten vaikka ihan termarikahvi, tosin jos nutskin saa sitten pitää olla jotain hyvää grillimakkaraa kanssa. Noista eetvartti tai perinteinen ukkopekka:

        https://anna.fi/ruoka/vinkit/suuri-grillimakkaravertailu-katso-mita-suosikkimakkarasi-sisaltaa

        On muuten aika olematon lihapitoisuus osassa noista.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Onkohan siellä punkkeja? Ehkä olisi kuitenkin turvallisempaa sisällä olla :)

        Siellä ei ole muita punkkeja kuin minä, noh pari pientä muurahaista, suojelisin treffikaveria, levittäisin kaikki hyönteiskarkotteet ja voiteet :D



      • Harmaaritari kirjoitti:

        Onkohan siellä punkkeja? Ehkä olisi kuitenkin turvallisempaa sisällä olla :)

        Hei, minä olen punkki. Punkkari siis.
        Onko se väärin?


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ulos = luontoon. Ei typerään ravintolaan.

        Ottasin eväät ja syöttäsin ne ukkelille
        ja lörpöttelisin koko Karjalan kannaksen sukuhistorian ja sitten voitais ihmetellä onko nokkoset alkaneet jo vihertää ja tutkia vaikka muurahaispesää.

        Siis ihan just niinkuin minun kanssani! Tosin en Karjalan kannaksesta paljon tiedä, mutta Pohjois-Pohjanmaalta sitä enemmän.
        Vaan niinhän se on, että jos joku asia kuulostaa liianhyvältä ollekseen totta, niin ei se sitä olekaan.
        Harmi!


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Onkohan siellä punkkeja? Ehkä olisi kuitenkin turvallisempaa sisällä olla :)

        Itse olen punkki, mut on mulla parikin kertaa punkki iskeytynyt.
        En oo vielä kuollut.


    • Anonyymi
      • oOoohHhh! <3


      • Mutta mikä on tuo kumma sana olla "härillään"?

        *rapsuttaa punaista tukkaa*


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mutta mikä on tuo kumma sana olla "härillään"?

        *rapsuttaa punaista tukkaa*

        Anteeksi, ilmaisu oli varmaan väärä tähän kohtaan.

        Urbaani sanakirja:
        Kiimassa
        Sanotaan että lehmä on härillään kun on otollinen aika sen saada hedelmöitystä sisälleen, sopiva vaihe lehmän elonkierrossa ryhtyä kasvattamaan uutta lehmänpoikasta sisällään.
        Joskus myös äijäporukoissa saatetaan leikkisästi arvuutella kylän naisista että olisiko niistä joku "härillään" eli ikään kuin suopea mahdollisia seksuaalisia lähestymisiä kohtaan.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, ilmaisu oli varmaan väärä tähän kohtaan.

        Urbaani sanakirja:
        Kiimassa
        Sanotaan että lehmä on härillään kun on otollinen aika sen saada hedelmöitystä sisälleen, sopiva vaihe lehmän elonkierrossa ryhtyä kasvattamaan uutta lehmänpoikasta sisällään.
        Joskus myös äijäporukoissa saatetaan leikkisästi arvuutella kylän naisista että olisiko niistä joku "härillään" eli ikään kuin suopea mahdollisia seksuaalisia lähestymisiä kohtaan.

        AsianVierestä

        Jassoo! Kuiva rinkeli paiskautui suustani ATK-näytölle.

        P.s. Kultapieni "lehmänpoikanen" on sitten vasikka.
        Jos et kikkailisi noilla sanoilla.


      • Anonyymi

        Suolarinkelit sellaiset pienet pureskeltavat, vähän kuin suolakalatkin ja TUC-suolakeksit, tai saksalaisten pretzelit, voi ajanvietettä katsoessaan illalla pureskella tuollaisia.

        Jos pureskelee paljon salmiakkikarkkeja ja unohtaa pestä hampaat ennen nukkumaan menoa niin kun noissa on ammoniumkloridia, eli salmiakkia, tuhoa hampaita, mutta myös puhdistaa niitä hyvin, kuten ammoniakki yleensäkin puhdistusaineena :)


    • Anonyymi

      Hyvät treffit on sellaiset, joilla saapi pillua.

      • Väärä vastaus. Hyvät treffit ovat sellaiset kun olet tajunnut, että ne ovat kestäneet jo 67 vuotta.


    • Anonyymi

      Sellaiset joista jää hyvä mieli koko seuraavaksi päiväksi

    • Hyvät rehvit on tietenkin sellaiset että minä teen ruokaa ja nainen syö.

      • Anonyymi

        Se on kyllä totta. Ja sen jälkeen mä voin syödä sut :)


    • Eipä ne tarvitse mitkään ihmeelliset olla.

      Tärkeintä on että pystyy tutustumaan toiseen keskustelemalla rauhassa. Voivat olla vaikka kävelylenkki, rauhallisessa kaffilassa, tai jotain.

      • Kävelylenkki on hyvä! Ei ole muita säätäjiä tai uteliaita ympärillä kuhisemassa


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kävelylenkki on hyvä! Ei ole muita säätäjiä tai uteliaita ympärillä kuhisemassa

        Kävelylenkki on aika huono. Minä ainakin suhteellisen nopeana kävelijänä helposti kävelen liian nopsaan ja hitaammin menevä voi siitä hiilestyä, minun taas on hankala sovittaa omaa luontaista rytmiä toisen hitaampaan rytmiin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kävelylenkki on aika huono. Minä ainakin suhteellisen nopeana kävelijänä helposti kävelen liian nopsaan ja hitaammin menevä voi siitä hiilestyä, minun taas on hankala sovittaa omaa luontaista rytmiä toisen hitaampaan rytmiin.

        Kysyisin, että mikä kiire sulla on? :D

        "Hei, hei..mihin sä meet" juoksisin perässä ja sanosin, että rauhotu... : )

        Voihan sitä istua penkillä tai kalliolla.

        Se muuten on silleen totta, että pitkillä miehillä on pitkä askel ja lyhyt mimmi ottaa siinä kolme loikkaa miehen yhteen askeleeseen, juu, enpä taas muistanut.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kysyisin, että mikä kiire sulla on? :D

        "Hei, hei..mihin sä meet" juoksisin perässä ja sanosin, että rauhotu... : )

        Voihan sitä istua penkillä tai kalliolla.

        Se muuten on silleen totta, että pitkillä miehillä on pitkä askel ja lyhyt mimmi ottaa siinä kolme loikkaa miehen yhteen askeleeseen, juu, enpä taas muistanut.

        Niin mutta oikeasti, se voi olla hankalaa ja kypsyttää sitä lyhempää aikalailla kun toinen harppoo ihan huomaamattaan, voi tulla negatiivinen fiilis että tuonko perässä pitäs lkoppuikänsä juosta :D Ja toiselle että tuota sitä sais aina ootella :D Siksi suolisttelisin alkuun jotain muuta kuin pitkää kävelyä. Lyhyt lenkki voisi mennä niin siinä ei ehdi ärtymystä syntyä :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin mutta oikeasti, se voi olla hankalaa ja kypsyttää sitä lyhempää aikalailla kun toinen harppoo ihan huomaamattaan, voi tulla negatiivinen fiilis että tuonko perässä pitäs lkoppuikänsä juosta :D Ja toiselle että tuota sitä sais aina ootella :D Siksi suolisttelisin alkuun jotain muuta kuin pitkää kävelyä. Lyhyt lenkki voisi mennä niin siinä ei ehdi ärtymystä syntyä :)

        Sinä oot miettinyt tuonkin :'D

        Lyhyt menee, onhan siinä sillon paljon mielenkiintosempaa mietittävää niin se harppominen katsos unhoittuu kaiken muun kivan alle...että mielellään loikkii miehen perässä : )


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sinä oot miettinyt tuonkin :'D

        Lyhyt menee, onhan siinä sillon paljon mielenkiintosempaa mietittävää niin se harppominen katsos unhoittuu kaiken muun kivan alle...että mielellään loikkii miehen perässä : )

        Ei sitä tarvitse miettiä kun on ihmisten napinoita hidastamisesta saanut kuulla aina :D jyrkimpinä protesteina tulee mieleen kun yksi kaverini joskus kun oltiin reissussa aina ykskaks pysähtyi seista tollistelemaan aina kun sitä alkoi ärsyttämään kävelynopeus eli siis usein, se eteneminen sitten aika vaivalloista kun sitä piti sitten aina odotella että milloin se lössykkä sieltä jaksaa taas lähteä tulemaan. Joku koira ehkä ois hyvä kolmanneksi pyöräksi, se sitten saisi syyt niskoilleen rivakasta menosta :D


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kävelylenkki on hyvä! Ei ole muita säätäjiä tai uteliaita ympärillä kuhisemassa

        Lähtisin kävelylle kanssasi! Vaan sinä tuskin minun kanssani...
        Harmi!


    • Anonyymi

      Hyvät treffit on sellaiset, että treffikumppani on heti kiinnostava ja hänen kanssaan haluaa parisuhteeseen. Ei tarvitse hienoja puitteita, juttelua rauhassa mukavasti vaikka toisen sohvalla.

      • Hyvin kiteytetty! Voi vaikka tarjota roseekuplaa -yhden-lasin ja istua sohvalle : )

        Ai. Romanttista!

        Ei treffien tarvii olla mitään rakettitiedettä ja räiskettä.


    • Mulla on ollut lähinnä hyviä tapaamisia.
      Ehkä siks kun olen rehellinen.

    • Kyllä ne olis sellaiset, jossa voisi melko täysillä ja rauhassa jutella ja keskittyä siihen toiseen.
      Vaihtaa merkitseviä katseita, hiljaisten hetkien aikana...siis jos sellaisella samalla levelillä oltaisiin, noin muuten. :)
      Kalliot, vesi, aurinko, vieno tuulenvire...

    • Anonyymi

      Sellaiset olisi ne parhaat treffit, joille minäkin pääsisisin...

    • Vaikka kävelyllä jossain luonnonrauhaisessa maisemassa. Metsäpolulla, joen rantaa pitkin tai kipuaminen jonnekkin kalliolle näköalaa ihastelemaan. Eipä se sen kummallisempia tarvitse. Siinä turista samalla kun taivaltelee rauhalliseen tahtiin ja pysähtelee ihmettelemään luonnon juttuja vaikka.

    • Pitkät treffit, eli koko illan ja yön yli kestävät treffit...
      Sen lyhemmillä treffeillä en ole koskaan käynytkään....En välitä tavata naista kuka ei välitä panostaa minuun edes sen vertaa.

    • Loppu elämän mittaiset.

    • Mie korjaan loppuelämän yhteen.

    • Anonyymi

      Huiltoasemalla kahvit. Sopivasti arkista vilskettä ympärillä, mutta mahdollisuus myös rauhallisempaan, kahdenkeskiseen jutusteluun. Jos deitti on ihana, voi istuskella vaikka läpi yön, jos taas deitti on himppa epäihana, voi liueta kaupan kautta himaan nopeallakin aikataululla.

    • Anonyymi

      Niin hyvät treffit... minä varmastikin tarjoaisin hyvää ruokaa ja hyvän elokuvan sekä hyvän leposijan. Turvallisemmin kuin poliisi :D

    • Anonyymi

      Hyvät treffit ovat unelmatreffit, jossain hämyisessä ilmapiirissä klubilla. Siemaillaan yhdessä valittua aivan törkeän kallista shampanjaa. Musiikki soi hiljaa taustalla, pientä naposteltavaa on tarjolla.

      Sitten vain huomaa olevansa rakastunut!

      • Anonyymi

        Onkohan shamppi kesä kuningasravut heti alkuruokana, pienen vodka-ryypyn, kera, aperatiivina kunigasravuillekin... sitten kun aperatiiveista on päästy niin pääruokiiin....


      • Anonyymi

        Sitten ravustaja jos on niin tunnistaa, jos on pakastettuja kuningasrapuja: VOI VITTU MITÄ PASKAA, EN IKINÄ TULE TÄHÄN RAVINTOLAAN ENÄÄ IKINÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan shamppi kesä kuningasravut heti alkuruokana, pienen vodka-ryypyn, kera, aperatiivina kunigasravuillekin... sitten kun aperatiiveista on päästy niin pääruokiiin....

        Ravut voi olla hyviä, mutta en itse treffeillä pidä paljosta syömisestä. Voi tulla ähky - ei hyvä.


      • Anonyymi

        Ravuista ei kyllä tule ähkuä, niissä on niin vähän syömistä... minua huvitti selviytyjissä tuo peppi, vai tai siis sen rinnassa lukee nimemä isolla PEPPI... miten pelkää rapuja jos ottavat saksilla kiinni..

        Ravuissa todellakaan ei ole paljon syötävää ihan hyvin käy joku kuningasrapukikin salaatin sekaan alkupalaksi, sitten vasta pääruokaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ravuista ei kyllä tule ähkuä, niissä on niin vähän syömistä... minua huvitti selviytyjissä tuo peppi, vai tai siis sen rinnassa lukee nimemä isolla PEPPI... miten pelkää rapuja jos ottavat saksilla kiinni..

        Ravuissa todellakaan ei ole paljon syötävää ihan hyvin käy joku kuningasrapukikin salaatin sekaan alkupalaksi, sitten vasta pääruokaan.

        OK, jos se "pääruoka" on se deittikumppani. Syötävän upea!


    • Anonyymi

      Ensimmäisillä treffeillä jonkun kotona voisi olla järjestäjälle noloa jos ei yhtäkään kaukosäädintä löytyisi sitten mistään, kuten itselläni oli juuri samsungin säätäjä oli pyörinyt sohvan alle piiloon :D

      Olisi täysin äänellä ja mekaanisesti tehty huoneistokin _D
      VHS-videonaururi ehkä toimii kunhan laitamme johtot vaikka tuohon pikkutelkkariin...

    • Anonyymi
    • Viime rehvit oli ihan jees.
      Nainen tuli luokseni viinitonkan kanssa , kävelimme täällä metsissä , saunaa , hierontaa , syvällisten keskusteluja ja paljon seksiä....meni koko viikonloppu peittojen välissä sitten lopuksi mutta tais pelästyä uskonnollisuuttani sitten loppujen lopuksi :D
      Mukava mimmi , minua hiukan iäkkäämpi:)

      • Ja minä tein ruuat kun hän haluasi välttämättä luututa lattiat :)))


      • Anonyymi

        Joo kokaa en suosita koska on aina se vaara että kun on kovin puuduttava alkaloidi, että voit vahingossa rikkoa luitasi huomaamattomasti... mutta kuka nyt reiveihin tuo jotain kokaa on niin kallistakin sitten, erittäin vaarallista...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo kokaa en suosita koska on aina se vaara että kun on kovin puuduttava alkaloidi, että voit vahingossa rikkoa luitasi huomaamattomasti... mutta kuka nyt reiveihin tuo jotain kokaa on niin kallistakin sitten, erittäin vaarallista...

        Käy sää vaa niis reiveis:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      154
      27137
    2. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      627
      24105
    3. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      189
      17140
    4. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      402
      10137
    5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      336
      9062
    6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6308
    7. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4053
    8. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      191
      3728
    9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      79
      2203
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      124
      1823
    Aihe