Mikäs olikaan Kemin lumilinnan kävijämäärä tällä kaudella?

Anonyymi

Se minulle nyt kertokaa,kun itse en mä voi.

17

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä kävin yhden kerran. Silloin oli ilmainen päivä, hyvin paljon kävijöitä.

• Anonyymi

Kemin matkailulla on tiedottajia,mutta kävijämäärää ei tiedoteta. Aiempina vuosina kerrotut kävijämäärät ovat vaihdelleet sen mukaan,kuka niistä on kertonut.
      Minkä johtopäätöksen teet tällaisesta toiminnasta?

• Anonyymi

Olen tehnyt omat johtopäätökseni jo 20 vuotta sitten ja ne pysyy muuttumattomina edelleen.

• Anonyymi

Oi armas viimein nyt naamiosi peitä ja silmiin mua katsoen saat tietää totuuden.

• Anonyymi

Lehtien kautta ihmiset uskovat kaikki mitä syötetään . Ottaisivat asioista selvää ja perehtyisivät asioihin mikä on totta . Se kyllä selviää , kun osaa tutkia asioita ja hakea oikeista paikoista . Ei ole tämän vuodenkaan kävijämääriä julkaistu . Olisi varmaankin hehkutettu jos olisi ollut kansainvaellus . Ollaan hiljaa . Matkailun motto näyttää olevan edelleen : " se on salaisuus , sitä emme kerro " .

• Anonyymi

Jep jos kävijöitä olisi ollut paljon varmasti olisi hehkutettu että nyt menee lujaa. Siis aika varma veikkaus että kävijöitä oli vähän.

• Anonyymi

No taloushan on kuitenkin turvattu. Emoyhtiölle on piikki auki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän on kätevää. Mulle saa avata samanlaisen piikin punaiseen kukkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä se Oikean yrittämisen ja veronmaksajien omistaman yhtiön rahoituseron räikeys paljastuu: kun Oikea yrittäjä tarvitsee lainaa,hän tarvitsee lainalleen vakuudet tai,jos sellaisia ei ole yrityksellä riittävästi, jonkun ulkopuolisen takaajan
        Kun veronmaksajien ,siis tässä tapauksessa kaupungin,omistama yhtiö tarvitsee esim.kassalainaa,niin lainattava raha löytyy tietysti kaupungin kassasta. Siis veronmaksajien takaamana.
        Joten Oikea yrittäjä on rahoituksen saannissa aivan eri asemassa kuin kaupungin omistama yhtiö
        Että on siinä "tasapuolinen" kilpailuasetelma.

• Anonyymi

Mistäs heitit tuon luvun ??????

• Anonyymi

Jos Täikön torilla käy tilaisuuksia katsomassa järjestäjien mukaan noin 3000 ihmistä niin sen mukaan lumilinnan kävijämäärä voisi olla 300 000. Siis samassa suhteessa.

• Anonyymi

Ei ole Ojalan laskuoppi mennyt perille , kun tollasia lukuja järjestäjät heittelevät ???

• Anonyymi

Sehän on nyt ympärivuotinen

• Anonyymi

Mitä se kävijämäärään vaikuttaa jos on ymparivuotinen? Vai ilmoitetaanko kävijämäärä vasta sitten kun se romahtaa kasaan kuin korttitalo tai suljetaan sisäilmaongelman vuoksi?

• Anonyymi

En tiedä, mutta luulisin, että talvella käy enemmän porukkaa. Käyköhän kesällä ulkomaalaisia turisteja?

Onko ne mökit kesällä?

• Anonyymi

Ainaki milioona on käyny tähän mennesä.

• Anonyymi

Oiskohan ihan miljoonaa? Miljoonia on kuiteski laitettu rojektiin veronmaksajien rahoja. Mikähän olisi suhde tällä hetkellä kävija/ euro?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      16
      1741
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      140
      1712
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      307
      1361
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1098
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1092
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      132
      998
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      935
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      915
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      898
    Aihe