Se minulle nyt kertokaa,kun itse en mä voi.
Mikäs olikaan Kemin lumilinnan kävijämäärä tällä kaudella?
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä kävin yhden kerran. Silloin oli ilmainen päivä, hyvin paljon kävijöitä.
- Anonyymi
Kemin matkailulla on tiedottajia,mutta kävijämäärää ei tiedoteta. Aiempina vuosina kerrotut kävijämäärät ovat vaihdelleet sen mukaan,kuka niistä on kertonut.
Minkä johtopäätöksen teet tällaisesta toiminnasta? - Anonyymi
Olen tehnyt omat johtopäätökseni jo 20 vuotta sitten ja ne pysyy muuttumattomina edelleen.
- Anonyymi
Oi armas viimein nyt naamiosi peitä ja silmiin mua katsoen saat tietää totuuden.
- Anonyymi
Lehtien kautta ihmiset uskovat kaikki mitä syötetään . Ottaisivat asioista selvää ja perehtyisivät asioihin mikä on totta . Se kyllä selviää , kun osaa tutkia asioita ja hakea oikeista paikoista . Ei ole tämän vuodenkaan kävijämääriä julkaistu . Olisi varmaankin hehkutettu jos olisi ollut kansainvaellus . Ollaan hiljaa . Matkailun motto näyttää olevan edelleen : " se on salaisuus , sitä emme kerro " .
- Anonyymi
Jep jos kävijöitä olisi ollut paljon varmasti olisi hehkutettu että nyt menee lujaa. Siis aika varma veikkaus että kävijöitä oli vähän.
- Anonyymi
No taloushan on kuitenkin turvattu. Emoyhtiölle on piikki auki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on kätevää. Mulle saa avata samanlaisen piikin punaiseen kukkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä se Oikean yrittämisen ja veronmaksajien omistaman yhtiön rahoituseron räikeys paljastuu: kun Oikea yrittäjä tarvitsee lainaa,hän tarvitsee lainalleen vakuudet tai,jos sellaisia ei ole yrityksellä riittävästi, jonkun ulkopuolisen takaajan
Kun veronmaksajien ,siis tässä tapauksessa kaupungin,omistama yhtiö tarvitsee esim.kassalainaa,niin lainattava raha löytyy tietysti kaupungin kassasta. Siis veronmaksajien takaamana.
Joten Oikea yrittäjä on rahoituksen saannissa aivan eri asemassa kuin kaupungin omistama yhtiö
Että on siinä "tasapuolinen" kilpailuasetelma.
- Anonyymi
Mistäs heitit tuon luvun ??????
- Anonyymi
Jos Täikön torilla käy tilaisuuksia katsomassa järjestäjien mukaan noin 3000 ihmistä niin sen mukaan lumilinnan kävijämäärä voisi olla 300 000. Siis samassa suhteessa.
- Anonyymi
Ei ole Ojalan laskuoppi mennyt perille , kun tollasia lukuja järjestäjät heittelevät ???
- Anonyymi
Sehän on nyt ympärivuotinen
- Anonyymi
Mitä se kävijämäärään vaikuttaa jos on ymparivuotinen? Vai ilmoitetaanko kävijämäärä vasta sitten kun se romahtaa kasaan kuin korttitalo tai suljetaan sisäilmaongelman vuoksi?
- Anonyymi
En tiedä, mutta luulisin, että talvella käy enemmän porukkaa. Käyköhän kesällä ulkomaalaisia turisteja?
Onko ne mökit kesällä?
- Anonyymi
Ainaki milioona on käyny tähän mennesä.
- Anonyymi
Oiskohan ihan miljoonaa? Miljoonia on kuiteski laitettu rojektiin veronmaksajien rahoja. Mikähän olisi suhde tällä hetkellä kävija/ euro?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291859Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571812Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3581600- 1501227
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2141188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 111044
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51009- 2851005
- 82971