moikka kaikille.
olenpa ärsyyntynyt ja rahaa menettänyt hyvä uskoinen. ford merkkisestä autostani oli radio mennyt enterkoodi tilaan ja tilasin ajan autotalo wetterille ja sanoivat hoitavansa asian kuntoon.hinta oli 35e.-
veinpä autoni sinne ja puolentunninpäästä tuli viesti että auto on valmis haettavaksi.menin tiskille ja sain "huonoja uutisia" sanoi että ei saatu kuntoon,oli mennyt vikatilaan.no,senhän takia vein sen sinne.lasku oli 53e.-eivä saanu kuntoon. sain kuulemma hyvitystä.maksoin ja vitutti.kotiin kun lähdin niin matkalla hoxasin et moottorinvikavalo palaa.soitin asiasta ja pyysi katsomaa akunnavan et onko hyvin kiinni koska asetaja oli irroittanut sen? onko minun maksajan homma tarkistaa "asentajan"jäljiltä et kaikki on kiinnitetty?pyysivä tulemaan että laitetaan auto piuhaan niin nähdään missä vika.95e.-
kyllä vituttaa tuo kusetus.
nim.wetteri
autopalveua rovaniemellä
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattee tarkistaa auton ohjekirja kansio. Siellä oli mulla ainaki se koodi siihen radioon.
Se tulee siihen aina jos jostain syystä virrat katkeaa- Anonyymi
Niinpä !!! Siinä alkaa jo olla rahastamisen makua, silti on hyvä että
varoittavat jo etukäteen, että paljonko aikovat rokottaa, ;))) - Anonyymi
ilmoja tuntuu pitelevän "wetterillä", paljonkohan olisi maksanut sitten
se vian korjaus ?
- Anonyymi
Tyypilistä tupla w meininkiä
- Anonyymi
Mistähän lie johtunee että toi wetteri onkin näillä palstoilla niin usein kielteisessä valossa.
Autoa hankkiessa on aihellista miettiä millaisen autoliikkeen kanssa joutuu seuraavat vuodet toimimaan. - Anonyymi
Mulla ollu Fokus 10 vuotta.Kertaakaan en ole sitä wetterille vienyt.Pikku pajat osaa samat asiat puolet halvemmalla.Sikäli onnekas olen ollu ettei 10 vuoteen ole laitettu kuin syyläri ja kytkin . Autolla ajettu 240t . Hihnat laittaa pienimmätkin korjaamot. Ainoastaan akun olen käynyt tarjouksesta hakemassa wetteriltä. Suosittelen muillekin pienempiä korjaamoita , kyllä ne osaa.
- Anonyymi
vetterillä pelkkä ulko-oven avauskin maksaa jo viiskymppiä.Itse kyllä kierrän tuon puljun kaukaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760