Usein kuunnellut radiojuontajapareja, joilla tuntuu olevan molemminpuolinen syvä keskinäinen psykologinen synkkaaminen olemassa. Ja kun he ovat vielä eri sukupuolta, niin kuinka sellaisessa tilanteessa elävässä elämässä voi välttyä tilanteen luisumasta tunteiden syövereihin kaikkine seuraamuksineen. (Telkussa ei tämäntapaisia ohjelmia ole olemassa joten radion kautta tunnelma on vain kuulohavaintojen varassa.)
Itse voisin kuvitella, että sympaattisen työkaverin kanssa tuossa tilanteessa voisin hyvin äkkiä rakastua suinpäin partneriini.
Kuinka asiat voidaan käsitellä ja hoitaa järkevästi ilman turhia draamoja?
Vai onko elämä raadollisempaa kuin kuvittelen?
Radiojuontajien keskinäinen psykologia
Anonyymi
1
158
Vastaukset
- Anonyymi
Elämä on vähemmän raadollista kuin kuvittelet. Ei kai toisen ymmärtäminen ole samaa kuin ihastuminen tai rakastuminen. Monessa ammatissa pitää mielien synkata yhteen, että työtä voi tehdä.
Ja vaikka ihastuisikin työtoveriinsa, niin aikuisuuteen kuuluu kyky hiilitä impulsseja, vaikka sitä ei somea ja viihdeteollisuutta seuraamalla uskoisikaan. Näin siis silloin, kun ei halua suhteeseen mennä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871504
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141400Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras531211- 281104
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne118952Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46908- 19872
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797- 46723
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76715