Tarviin halin

Tänään on mennyt kaikki päin honkia. En ymmärrä naisia sitten yhtään. Olen kuulemma pettymys. Hetkellinen "masis" päällä.

Nyt tarviin piristystä. Ketkä ilmottautuvat mukaan virtuaaliseen joukkohaliin 🤗

64

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Halaus täältä. Älä sure. 🤗

      • Kiitos 🤗

        Minähän alan muistuttamaan ihan Jalkasientä.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Kiitos 🤗

        Minähän alan muistuttamaan ihan Jalkasientä.

        Täällä voi saada toisilta vaikutteita.

        Et sentään pyytänyt thaityttöstä vaan virtuaalihalin 😊


    • Miehet ei hali keskenään. piste. En siis lähde joukkohaliin mutta virtuaalisesti voin olalle taputtaa, en mitenkään silleen homppelisti vaan miehekkään reippaasti että "kyllä se siitä" tai vaikka virtuaalioluen tarjota koska "Kyllä se siitä".

      • No nyt tuli kiusallinen olo.

        Öh kiitos *kiskoo äkkiä oluen naamaan*


      • No jos me tytöt ollaa siinä välissä?😆

        Öitä kaikille teille mussukoille!!!


      • Vihertäjä
        HortenMarket kirjoitti:

        No jos me tytöt ollaa siinä välissä?😆

        Öitä kaikille teille mussukoille!!!

        Kauniita unia, ja kiitos rapsutuksista 😊


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Kauniita unia, ja kiitos rapsutuksista 😊

        😄💓😋


    • Kyllä täältä lähtee semmoinen kunnon karhuhali. :D Taputus vielä olalle. Et ole pettymys, tai en ainakaan semmoista huomannut ole mitä juttujasi on vastaan tullut. Tsemppiä, seuraavaan taistoon areenalle vaan!

    • Halaus tietää ahditelu syytettä rumalle ätmille.

      • Anonyymi

        Äläpä höpötä


      • Anonyymi

        Kyllä siinä pääsee miituu projektiin syylliseksi heti.
        Ei kannata halailla.
        Huomisen otsakkeet jo näkee silmissään : " Tämä-selvä ahdisteli vihertäjää".


    • Iso mojova hali!!🤗😆

      Raps raps...tutilullaa..😊

    • Halataan!

      *juoksee & paiskautuu päin näköä, aloittaja maissa eli kentässä*

      Nouse ylös. Se oli tsiinä :D

      • Hyvää yötä. *kopistaa aloittajasta hiekat*


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hyvää yötä. *kopistaa aloittajasta hiekat*

        Köh hyvää köh yötä köh. Kiitos juuri tätä tarvitsinkin.


      • Anonyymi

        39 wee?


      • Anonyymi

        Ei kannata halata nojatuolia kovin voimakkaasti kuten minä joskus vahingossa teen: huonekalut tuhoutuvat jos pimeydessä kompuroi, ja tuhoutuu itsekin osittain sitten.

        Kompuroipa pimeydessä halaten huonekaluja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata halata nojatuolia kovin voimakkaasti kuten minä joskus vahingossa teen: huonekalut tuhoutuvat jos pimeydessä kompuroi, ja tuhoutuu itsekin osittain sitten.

        Kompuroipa pimeydessä halaten huonekaluja.

        Tunnen kotini sen verran hyvin etten eksy pimeässäkään.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Tunnen kotini sen verran hyvin etten eksy pimeässäkään.

        Kuitenkin käytät salaa otsalamppua.


    • Anonyymi

      Minulta saat halin, noin. Nuku hyvin.

    • Anonyymi

      Mitä saitko pakit rumalta?

    • Anonyymi

      Iso voimahali sinulle Vihertäjä ja pusu poskelle! Älä aja masennusta pois vaan kuuntele mitä se sinulle tunnetasolla kertoo. Ymmärrettyäsi tunteen / tunteiden välittämän viestin, olet entistä vahvempi ja eheämpi ihminen. Kokemusta on. Stemppiä! N

      • Anonyymi

        Kadir beneath Mo Moteh" Zinda, his face black, his eyes red" – viha, kipu, epämiellyttävä olo... joko itsellä tai jollain toisella

        Minullla itselläni olisi ainakin että eivät tytöt tekisi enää epämiellyttävää oloa, koska olen heitä yrittåänyt miellyttää.


    • Anonyymi

      Vastaan puskista etten leimaudu. Halaan vain Yussufia tiedä sä se!

      • Anonyymi

        Vantaan puskista joku vastaa avaruusötököille,: emme tiedä sinun ajatuksiasia, ollenkaan emme yhmmårrä.


      • Anonyymi

        Kuin viiru-pöllö, eläin huonoinen kivääreineen :D


    • Anonyymi

      Huuhukin eläin viirupöllö, mitä nyt kuuluu huhuile vain takaisin minäkin sitten elåimelliseti huhuilen viiruillessalina takaisin jotain kun ellåin olet.

    • En hali muita miehiä kuin isääni ja miestäni.

      Kysyit miten on mennyt?
      Meillä on ollut todella kiirettä tässä taapero ja vauva ollut kipeänä ja sit äidinmaidon lypsyt päälle sitä myöten itkua taaperosta tissistä.
      Ja vauvan nenän tukkosuuden avaamista sekä unettomia öitä.
      tänää tukkoisuutta vauvalla aamullakin mutta nyt on hetki kun ei ole tukkoisuutta.
      Lypsäsin nyt aamulla 2dl ja vauva söi samalla ja nukahti nyt sit tissitän taaperoa

      Miehen kiukuttelua 3tuntia siitä etten heti luota häneen ja kertoo vasta lopussa syyn kun olen ihan ihmeissään mikä on ongelma miksi yrittää kärpäsestä tehdä härkästä ja kun olen vielä pinteessä olisi edes illalla kiukutellut.

      Ihme kiukuttelija muita ja kouluun ei tipu apuja ja tällöin jatkuu ensilukukausi taas.

      Niin ja itse kipeänä ollut noh mutta

      • Mistä ihmeestä masiksen saat?


      • Anonyymi

        Onnea vauvasta, olet sinä huumorintajuton silti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onnea vauvasta, olet sinä huumorintajuton silti.

        En ole huumoritajuton tykkään vaan hyvästä huumorista harvalla palstalaisella sitä on. Aloitus ei ollut huumoria.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        En ole huumoritajuton tykkään vaan hyvästä huumorista harvalla palstalaisella sitä on. Aloitus ei ollut huumoria.

        Sulla on huono huumorintaju.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on huono huumorintaju.

        Ai senkö takia kun en tykkää huonosta huumorista😁


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Ai senkö takia kun en tykkää huonosta huumorista😁

        Sulla on huono huumorintaju, olet tosikko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on huono huumorintaju, olet tosikko.

        😁

        Olen komedioiden ystävä, kuluneet vitsit on vain kuluneita kun tietää mitä ennakosti tulee.

        Tosikko pitää olla jossain määrin mutta se ei minusta huumoritajutonta on oltava lapsien takia kun heidän tilanne taso pistää vitsiä väärään aikaan on mautonta.


      • Tuo vauvan tukkonenä on ilkeä kun ne eivät osaa hengittää suun kautta. Tietää äitille pitkiä öitä valvoa että saa henkeä. En keksi muuta kuin suolatipat apoteekista ja just tuo imeminen.

        Miten se on mahdollista että poika saa tarvitsemiaan tukikeinoja. Kyllä on yhteiskunta sekaisin. Sipilää syytän.

        Mahotonta menoa teillä :D. Entä jos vain päättäisitte luottaa toisiinne. Tai ainakin sinuun pystyy luottamaan kuin kallioon. Enhän minä miehestäsi tiedä.

        Mutta koita parantua :)


      • Tuo vauvan tukkonenä on ilkeä kun ne eivät osaa hengittää suun kautta. Tietää äitille pitkiä öitä valvoa että saa henkeä. En keksi muuta kuin suolatipat apoteekista ja just tuo imeminen.

        Miten se on mahdollista että poika saa tarvitsemiaan tukikeinoja. Kyllä on yhteiskunta sekaisin. Sipilää syytän.

        Mahotonta menoa teillä :D. Entä jos vain päättäisitte luottaa toisiinne. Tai ainakin sinuun pystyy luottamaan kuin kallioon. Enhän minä miehestäsi tiedä.

        Mutta koita parantua :)


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Tuo vauvan tukkonenä on ilkeä kun ne eivät osaa hengittää suun kautta. Tietää äitille pitkiä öitä valvoa että saa henkeä. En keksi muuta kuin suolatipat apoteekista ja just tuo imeminen.

        Miten se on mahdollista että poika saa tarvitsemiaan tukikeinoja. Kyllä on yhteiskunta sekaisin. Sipilää syytän.

        Mahotonta menoa teillä :D. Entä jos vain päättäisitte luottaa toisiinne. Tai ainakin sinuun pystyy luottamaan kuin kallioon. Enhän minä miehestäsi tiedä.

        Mutta koita parantua :)

        Kyllä on asia on, tuo luottamus ei ole tahdon alainen täysin. Arvailu alkaa kun toinen ei anna järkevää syytä, niin 3 tuntia myöhemmin kerrotaan kun yritetty kärpäsestä nostaa härkästä. Toisen suuttumuksena kertoi syyn olevan ”et luota minuun”

        Jos minun täytyy anella illalla hoitaisi tuon kiukuttelunsa ja muut siinä käytiin koko tunneskaalansa läpi.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Tuo vauvan tukkonenä on ilkeä kun ne eivät osaa hengittää suun kautta. Tietää äitille pitkiä öitä valvoa että saa henkeä. En keksi muuta kuin suolatipat apoteekista ja just tuo imeminen.

        Miten se on mahdollista että poika saa tarvitsemiaan tukikeinoja. Kyllä on yhteiskunta sekaisin. Sipilää syytän.

        Mahotonta menoa teillä :D. Entä jos vain päättäisitte luottaa toisiinne. Tai ainakin sinuun pystyy luottamaan kuin kallioon. Enhän minä miehestäsi tiedä.

        Mutta koita parantua :)

        KAikki olisi ollut hyvin kun olisi tapahtunut ei silloin kun on riippuvainen monesta ihmisestä sillä hetkellä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä on asia on, tuo luottamus ei ole tahdon alainen täysin. Arvailu alkaa kun toinen ei anna järkevää syytä, niin 3 tuntia myöhemmin kerrotaan kun yritetty kärpäsestä nostaa härkästä. Toisen suuttumuksena kertoi syyn olevan ”et luota minuun”

        Jos minun täytyy anella illalla hoitaisi tuon kiukuttelunsa ja muut siinä käytiin koko tunneskaalansa läpi.

        Onhan tuo kyllä vaikea, jos toinen pelailee tuollaisia lapsellisia pelejä. Sanoisi vaan suoraan niin ei tarvitsisi miettiä. Puhumattomuus jos mikä on liiton tappaja.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Onhan tuo kyllä vaikea, jos toinen pelailee tuollaisia lapsellisia pelejä. Sanoisi vaan suoraan niin ei tarvitsisi miettiä. Puhumattomuus jos mikä on liiton tappaja.

        Ei se ole lapsellista peliä, sanoitus nyt ikävästi. Kyllä se oli täysin romahdus toiselle. Puhumatta ei se enää ole mutta on sitäkin harrastanut vaikka se kertonut mistä ongelma tuli.

        Tuo kertomatta syytä on varmasti monen ongelma mitä täälläkin olen kuullut koska oletetaan se olevan aina syynä ensimmäisenä.

        Minusta oli tilanne taju kyllä nyt hukassa jospa miehilläkin on hormooni lasku vaikuttaa mielialaan.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Onhan tuo kyllä vaikea, jos toinen pelailee tuollaisia lapsellisia pelejä. Sanoisi vaan suoraan niin ei tarvitsisi miettiä. Puhumattomuus jos mikä on liiton tappaja.

        Siis ei nyt kertonut mistä ongelma tuli.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei se ole lapsellista peliä, sanoitus nyt ikävästi. Kyllä se oli täysin romahdus toiselle. Puhumatta ei se enää ole mutta on sitäkin harrastanut vaikka se kertonut mistä ongelma tuli.

        Tuo kertomatta syytä on varmasti monen ongelma mitä täälläkin olen kuullut koska oletetaan se olevan aina syynä ensimmäisenä.

        Minusta oli tilanne taju kyllä nyt hukassa jospa miehilläkin on hormooni lasku vaikuttaa mielialaan.

        Ajattelin että kyse oli valtapelistä, mutta ei ilmeisesti sitten ollutkaan.

        Olipa kyse hormooneista tai mistä tahansa, niin osataan me miehetkin olla oikukkaita ja välillä tunnetilojen vietävissä.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Onhan tuo kyllä vaikea, jos toinen pelailee tuollaisia lapsellisia pelejä. Sanoisi vaan suoraan niin ei tarvitsisi miettiä. Puhumattomuus jos mikä on liiton tappaja.

        Asiasta toiseen tuskin toinen saattaisi itseänsä ehdon tahdoin noloon asemaan.


      • Onneksi olkoon "valtakunta"! Se lapsi siis syntyi? Kumpaa sukupuolta ja paljonko painoi syntyessään


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Ei se ole lapsellista peliä, sanoitus nyt ikävästi. Kyllä se oli täysin romahdus toiselle. Puhumatta ei se enää ole mutta on sitäkin harrastanut vaikka se kertonut mistä ongelma tuli.

        Tuo kertomatta syytä on varmasti monen ongelma mitä täälläkin olen kuullut koska oletetaan se olevan aina syynä ensimmäisenä.

        Minusta oli tilanne taju kyllä nyt hukassa jospa miehilläkin on hormooni lasku vaikuttaa mielialaan.

        sun mies on ihastunu toiseen naiseen ? Vaihtelua vauva arkeen.


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Onneksi olkoon "valtakunta"! Se lapsi siis syntyi? Kumpaa sukupuolta ja paljonko painoi syntyessään

        Pojan vuoro tällä kertaan tuli

        Ihan vähän yli 4 kiloinen, joka kerta vähän isommaksi kasvavat..

        Vauva ei itse oikein paljoa itke vaan suurimman ajan nukkuu ja joudun herättelemään syömään sekä itkukin hyvin vaimea


      • valtakunta kirjoitti:

        Pojan vuoro tällä kertaan tuli

        Ihan vähän yli 4 kiloinen, joka kerta vähän isommaksi kasvavat..

        Vauva ei itse oikein paljoa itke vaan suurimman ajan nukkuu ja joudun herättelemään syömään sekä itkukin hyvin vaimea

        Onneksi olkoon ja hyvää yötä pienen lapsen kanssa! :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        sun mies on ihastunu toiseen naiseen ? Vaihtelua vauva arkeen.

        ei sitä koskaan tiedä.
        Olisi kyllä iso kunnioitus jos eroaisikin sitten hyvin nopeaa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Pojan vuoro tällä kertaan tuli

        Ihan vähän yli 4 kiloinen, joka kerta vähän isommaksi kasvavat..

        Vauva ei itse oikein paljoa itke vaan suurimman ajan nukkuu ja joudun herättelemään syömään sekä itkukin hyvin vaimea

        Ei niitä vauvoja pakkosyöttää tarvitse. Kyllä ne ihan itse heräävät, kun nälkä tulee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä vauvoja pakkosyöttää tarvitse. Kyllä ne ihan itse heräävät, kun nälkä tulee.

        Olet väärässä. Ei kannata mutuilla jos ei tiedä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä vauvoja pakkosyöttää tarvitse. Kyllä ne ihan itse heräävät, kun nälkä tulee.

        Ikävä kyllä tarvitsee herättää syömään, se on ihan lääketieteellinen fakta kyllä huomaa kun joku ei osaa lasten kasvatusta.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Olet väärässä. Ei kannata mutuilla jos ei tiedä.

        Juu se on väärässä. Suurin osa äideistä kun kokevat lapsi syö kun tarvitsee se väärällä tavalla hoitaa koko lapsuuden säännölliset ruoka-ajat ja myös terveellinen läpielämän mielenterveyttäkin.


      • valtakunta kirjoitti:

        Juu se on väärässä. Suurin osa äideistä kun kokevat lapsi syö kun tarvitsee se väärällä tavalla hoitaa koko lapsuuden säännölliset ruoka-ajat ja myös terveellinen läpielämän mielenterveyttäkin.

        Siis tukee mielenterveyttä.


    • Anonyymi

      Ap vitun pelle, tosi hetkellinen masis joo jos sulla on tommonen profiilikuva. Vedä käteen ni helpottaa

      • Anonyymi

        Näillä super palstalaisilla on aina niin kovat ongelmat ja masentaa. Sitten kun saa palsta ryhmähaleja niin helpottaa ja elämä maistuu, jaksaa taas tukotella keskustelut täyteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näillä super palstalaisilla on aina niin kovat ongelmat ja masentaa. Sitten kun saa palsta ryhmähaleja niin helpottaa ja elämä maistuu, jaksaa taas tukotella keskustelut täyteen.

        Näin se menee 😄


    • "Jokainen mies, joka sanoo ymmärtävänsä naista on joko erehtynyt tai valehtelee päästääkseen uimaan tämän liiveihin."

      Enpä tiedä, mitä tuo lohduttaa, jos lohduttaa lainkaan, mutta ehkä sekin on lohduttavaa tietää, ettei ole yksin.

      Tahi sitten ei...

      • Tottahan tuo on. Naisten ja miesten aivotkin poikkeavat rakenteellisesti toisistaa.


      • Anonyymi

        Ja kun jokainen ihminen on aina erilainen omine ajatuksineen, ei voisi yleistää ketään, kuten tunteitakaan ei voisi yksilöistää.


      • Anonyymi

        Darmok and Jalad at Tanagra .... arvaa mitä tarkoittaa vain yksi sana?

        Kerrassaan huvittavia avaruus-metoforisia juttuja, pitäisi itsekin keksiä jotain tuollaisia antti ussi paavi hiljainen kolmio...


      • Anonyymi

        ..hiljainen kolmio, mutta vihainen neliö ja entistä suureampi kuutio.


    • Anonyymi

      Sitten joo painaa vääriä nappeja, eli ostaa uusia appeja...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      630
      22599
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      134
      22193
    3. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      120
      12052
    4. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      395
      9887
    5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      272
      6985
    6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      25
      5861
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      152
      3104
    8. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      13
      2385
    9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      68
      1834
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      117
      1641
    Aihe