Aion vietellä palstanaisen

Myös varatut saavat olla varuillaan

156

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aion iskeä itseni.

      Käynks mä usein täällä 🕶

    • Anonyymi

      Eikö tommosessakin oo hirvee vaivannäkö jonkun parin minutin takia.

      • No ei nyt parin minuutin takia kannata vietellä


    • Anonyymi

      lol,luin "aion vietellä kalmaisen" :D

      peppis.zombina

      • Taitas olla helpompi vietellä :D


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Taitas olla helpompi vietellä :D

        shhhh nyt naurattaa ja selkä just rusahti,ei sais hytkyä haha joo,ei kalmainen ainakaan torjuis:D "kovin oli jäykkä ja hiljainen plikka mutta iho kuin kuutamo" haha:D


      • Anonyymi kirjoitti:

        shhhh nyt naurattaa ja selkä just rusahti,ei sais hytkyä haha joo,ei kalmainen ainakaan torjuis:D "kovin oli jäykkä ja hiljainen plikka mutta iho kuin kuutamo" haha:D

        Mutta palstanaisissa tuskin on kalmaisia?


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Mutta palstanaisissa tuskin on kalmaisia?

        jaa-a,paha sanoa;D on ainakin yksi,mä! eikö nimikin jo kerro?: p mä nyt kyllä olekin jo orgaaninen jäte ettei musta saa deitti kalua enää tekemälläkään:D


      • Anonyymi kirjoitti:

        jaa-a,paha sanoa;D on ainakin yksi,mä! eikö nimikin jo kerro?: p mä nyt kyllä olekin jo orgaaninen jäte ettei musta saa deitti kalua enää tekemälläkään:D

        Sinähän olet käsittääkseni viehättävä neitonen parhaassa iässään


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Sinähän olet käsittääkseni viehättävä neitonen parhaassa iässään

        Nyt vaan aloitetta kehiin ja toimintaa. Täällä on alettu aktivoitua.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Sinähän olet käsittääkseni viehättävä neitonen parhaassa iässään

        Peppis on hot. Kadun etten tallentanut hänen kuvagalleriaansa kovalevylleni.


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Mutta palstanaisissa tuskin on kalmaisia?

        Jutut naurattavat niin paljon jotta jo lahkeeseen lirahtaa ja selkä naksahtaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        jaa-a,paha sanoa;D on ainakin yksi,mä! eikö nimikin jo kerro?: p mä nyt kyllä olekin jo orgaaninen jäte ettei musta saa deitti kalua enää tekemälläkään:D

        En ole koskaan tainnut nähdä sinusta kuvaa zombiettarena.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Peppis on hot. Kadun etten tallentanut hänen kuvagalleriaansa kovalevylleni.

        Ei uskaltais hiplata, voi polttaa näppinsä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jutut naurattavat niin paljon jotta jo lahkeeseen lirahtaa ja selkä naksahtaa.

        Onneks ei sentään itketä :D


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Sinähän olet käsittääkseni viehättävä neitonen parhaassa iässään

        Pujikselle hot peppis pupu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pujikselle hot peppis pupu.

        Wuwwuww käy paremmin.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        En ole koskaan tainnut nähdä sinusta kuvaa zombiettarena.

        heeei mä kävin kuvia läpi ja löysin pari:) tää oli aika hyvä,aika zombimainen;D
        https://aijaa.com/8GzUtc

        nää ei sit oo ihan uusia 2-4 vuoden takaa: p

        peppis.zombina


      • Anonyymi kirjoitti:

        heeei mä kävin kuvia läpi ja löysin pari:) tää oli aika hyvä,aika zombimainen;D
        https://aijaa.com/8GzUtc

        nää ei sit oo ihan uusia 2-4 vuoden takaa: p

        peppis.zombina

        Vau tuo on tosi hyvä! Näkee että tykkäät zombeista 😊. Minun nimimerkki viittaa luonnon ohella kalman vihreyteen.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Vau tuo on tosi hyvä! Näkee että tykkäät zombeista 😊. Minun nimimerkki viittaa luonnon ohella kalman vihreyteen.

        joo,ja hauska juttu tossa kuvassa on että siinä ei ole mitään filtteri härpäkkeitä,ihan itte (meikkien)kanssa..kysymys kuuluu,miksi näytän niin zombilta..koska olen peppis.zombina!:D mä olen kans aina digannut zombeista varsinkin resident evil peleistä,niistä OIKEISTA;) ja sit kun tää terveys meni alas ja homeet jylläs niin porukka kutsui mua mutaatio zombiks,kun pysyn elossa täällä lol aina ei kyllä pysty lukemaan/kattomaan zombi kamaa,rupee yrjöttää:)
        Oletko lukenut biohazard sarjiksia??:)
        luonto ja kalma ei oikein sovi yhteen haha;D


      • Anonyymi kirjoitti:

        joo,ja hauska juttu tossa kuvassa on että siinä ei ole mitään filtteri härpäkkeitä,ihan itte (meikkien)kanssa..kysymys kuuluu,miksi näytän niin zombilta..koska olen peppis.zombina!:D mä olen kans aina digannut zombeista varsinkin resident evil peleistä,niistä OIKEISTA;) ja sit kun tää terveys meni alas ja homeet jylläs niin porukka kutsui mua mutaatio zombiks,kun pysyn elossa täällä lol aina ei kyllä pysty lukemaan/kattomaan zombi kamaa,rupee yrjöttää:)
        Oletko lukenut biohazard sarjiksia??:)
        luonto ja kalma ei oikein sovi yhteen haha;D

        Olen enemmän elokuvien ystävä. RE 1-3:a on tullut kokeiltua, mutta ne oli liian ahdistavia.

        Minä taas liitän luonnon ja kalman yhteen. Sinnehän sitä viimein maadutaan. Ja uudemmissa zombijutuissahan zombit tahtoo olla jotain itiöhommia tai niistä kasvaa jotain tms. Luonto on muutenkin villi, kaunis ja brutaali.


      • Anonyymi kirjoitti:

        joo,ja hauska juttu tossa kuvassa on että siinä ei ole mitään filtteri härpäkkeitä,ihan itte (meikkien)kanssa..kysymys kuuluu,miksi näytän niin zombilta..koska olen peppis.zombina!:D mä olen kans aina digannut zombeista varsinkin resident evil peleistä,niistä OIKEISTA;) ja sit kun tää terveys meni alas ja homeet jylläs niin porukka kutsui mua mutaatio zombiks,kun pysyn elossa täällä lol aina ei kyllä pysty lukemaan/kattomaan zombi kamaa,rupee yrjöttää:)
        Oletko lukenut biohazard sarjiksia??:)
        luonto ja kalma ei oikein sovi yhteen haha;D

        Pitää painua pehkuihi, mutta vielä viimeisiä ajatuksia heittelen.

        Piti kysyä että tykkäätkö demoneista ja saatanallisista jutuista? Itseäni kiehtoo kaikki helvetillinen ihan puhtaasti genrenä (en siis ole saatananpalvoja :D).

        Niin ja tule takaisin palstalle. Täällä kaivataan lisää naisvahvistusta. Nyt vaan kipaset hakemaan sen prepaid liittymän ja rekkaat. Ja hankkiudu tuosta homeluukusta eroon. Mikä sinua pitelee siellä?


    • Anonyymi

      Katsoinko juuri paljasta persettäsi :D

      • Jos olet mies, niin pahoittelut siitä että jouduit näkemään


    • Anonyymi

      Hehheh, oikeaa toimintaa.

      • Oletko palstanainen?


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Oletko palstanainen?

        olen, antautuvainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        olen, antautuvainen.

        Nyt alkoi kyllä epäilyttämään


    • Onnea vaan Pujikselle, uskon että kun jaksat vongata palstalla, niin joku päivä sinua vielä onnistaa.

      Varo kuites ätmejä.

      • Anonyymi

        Harmaaritaria on jo onnistanut.


      • En kylläkään kauaa jaksa


      • Anonyymi

        Ei ätminaisia ole olemassakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmaaritaria on jo onnistanut.

        Hyvä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmaaritaria on jo onnistanut.

        Onko? Milloin?


      • pujotteIija kirjoitti:

        En kylläkään kauaa jaksa

        Kai sinä toisen vuosikymmenen jaksat? Se on vain elämää.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Hyvä niin.

        Oli kyllä aika yllättävää, että Pönttis avautui niin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko? Milloin?

        Harmis ja Pönttis ovat paraikaa p.nemassa palstalasta alulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli kyllä aika yllättävää, että Pönttis avautui niin.

        Olin aika yllättynyt. Avautuminen oli kuitenkin viisasta, nyt Ikis voi edetä asiassa tarvitsematta pelätä erehtyvänsä Pönttiksen tunteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kyllä aika yllättävää, että Pönttis avautui niin.

        Yllättävää on se että moni sanoo olevansa kiinnostunut pönttiksestä. En näe mitään syytä miksi itse kiinnostuisin. Palstalla on useita kiinnostavampia naisia näkemättä arvioituna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yllättävää on se että moni sanoo olevansa kiinnostunut pönttiksestä. En näe mitään syytä miksi itse kiinnostuisin. Palstalla on useita kiinnostavampia naisia näkemättä arvioituna.

        Sisäinen kauneus on katsojan (lukijan) silmässä.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Olin aika yllättynyt. Avautuminen oli kuitenkin viisasta, nyt Ikis voi edetä asiassa tarvitsematta pelätä erehtyvänsä Pönttiksen tunteista.

        Mitä?! Aiotko sinä seuraavaksi tunnustaa rakkautta Pönttikselle?!


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Harmis ja Pönttis ovat paraikaa p.nemassa palstalasta alulle.

        sitä ei tule koskaan tapahtumaan näiden kahden kesken. yllättävää ettei pönttis osaa yhään lukea ihmisiä.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Mitä?! Aiotko sinä seuraavaksi tunnustaa rakkautta Pönttikselle?!

        Minä olen vain sivustaseuraaja nykyään, en osallistu palstaromantiikkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sitä ei tule koskaan tapahtumaan näiden kahden kesken. yllättävää ettei pönttis osaa yhään lukea ihmisiä.

        Pönttis on niin rakastunut.

        Luulen että Harmiskin rakastaa Pönttistä. Palstahäitä odotellessa...


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Sisäinen kauneus on katsojan (lukijan) silmässä.

        Näin se menee. Täällä muutama kiinnostunut ihminen ja oikeassa elämässä ei kai tällä hetkellä sitten yhtään kun palstalta pitää vongata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitä ei tule koskaan tapahtumaan näiden kahden kesken. yllättävää ettei pönttis osaa yhään lukea ihmisiä.

        Miksei? Onko Pönttis mennyt harhaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin se menee. Täällä muutama kiinnostunut ihminen ja oikeassa elämässä ei kai tällä hetkellä sitten yhtään kun palstalta pitää vongata.

        En väheksy kenenkään tunteita.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Pönttis on niin rakastunut.

        Luulen että Harmiskin rakastaa Pönttistä. Palstahäitä odotellessa...

        kyllä jos joku täältä jotain löytäisi, olisi se kaunista.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Pönttis on niin rakastunut.

        Luulen että Harmiskin rakastaa Pönttistä. Palstahäitä odotellessa...

        Näkihän harmiksen reaktion kun pönttis ilmoitti aloittaneensa seurustelun. Harmis katosi palstalta moneksi päiväksi.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Pönttis on niin rakastunut.

        Luulen että Harmiskin rakastaa Pönttistä. Palstahäitä odotellessa...

        Jospa jätettäis heidät rauhaan.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Minä olen vain sivustaseuraaja nykyään, en osallistu palstaromantiikkaan.

        "nyt Ikis voi edetä asiassa tarvitsematta pelätä erehtyvänsä Pönttiksen tunteista."

        Ikis = Iku-Turso. Eli oli freudilainen lipsahdus.

        Turso rakastaa Pönttistä 🎶


      • Anonyymi kirjoitti:

        kyllä jos joku täältä jotain löytäisi, olisi se kaunista.

        Olisihan se ihanaa. Olen muistaakseni lupautunut jo bestmaniksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei? Onko Pönttis mennyt harhaan?

        pönttis valitsee harhoja.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        "nyt Ikis voi edetä asiassa tarvitsematta pelätä erehtyvänsä Pönttiksen tunteista."

        Ikis = Iku-Turso. Eli oli freudilainen lipsahdus.

        Turso rakastaa Pönttistä 🎶

        Turso rakastaa ihan eri naista. Ikis on Harmiksen alkuperäinen nikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkihän harmiksen reaktion kun pönttis ilmoitti aloittaneensa seurustelun. Harmis katosi palstalta moneksi päiväksi.

        Se oli kyllä reaktio.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näkihän harmiksen reaktion kun pönttis ilmoitti aloittaneensa seurustelun. Harmis katosi palstalta moneksi päiväksi.

        Se jäi multa näkemättä, mutta reaktio ei yllätä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jospa jätettäis heidät rauhaan.

        Luulen että he ovat paraikaa vällyjen välissä.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Luulen että he ovat paraikaa vällyjen välissä.

        Kumpikaan ei olisi niin nopea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumpikaan ei olisi niin nopea.

        En aliarvioisi eläimellistä himoa joka voi iskeä kuin salama kirkkaalta taivaalta.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Turso rakastaa ihan eri naista. Ikis on Harmiksen alkuperäinen nikki.

        Kovin asia kuitenkin kaivelee sinua. Surullisinta on, että olisin veikannut sinulla olleen mahdollisuuksia Pönttikseen jos vain olisit avannut suusi.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Kovin asia kuitenkin kaivelee sinua. Surullisinta on, että olisin veikannut sinulla olleen mahdollisuuksia Pönttikseen jos vain olisit avannut suusi.

        Tota... eikös noi kaksi kirjoitelleet sähköpostia. Ja kumpikin totesi että no thanks? Tällaista jotain palstalla oli.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Kovin asia kuitenkin kaivelee sinua. Surullisinta on, että olisin veikannut sinulla olleen mahdollisuuksia Pönttikseen jos vain olisit avannut suusi.

        Minä olen hyvilläni asian uudesta käänteestä.

        Minulla ei ole kiinnostusta tulla yhdistetyksi Pönttikseen "romanttisessa" mielessä, ja nyt sille on tullut piste. Pönttis ja Harmis ovat palstapari, ja minä vain ulkopuolinen kommentoija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tota... eikös noi kaksi kirjoitelleet sähköpostia. Ja kumpikin totesi että no thanks? Tällaista jotain palstalla oli.

        Ei mun mielestä Iku ja Pönttis ole koskaan sähköpostailleet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tota... eikös noi kaksi kirjoitelleet sähköpostia. Ja kumpikin totesi että no thanks? Tällaista jotain palstalla oli.

        Rakkaudesta se hevonenkin potkii. Näillä kahdella oli pitkään sähköä ilmassa. Nyt se on jo laimentunut Pertin katkeraksi itkuksi.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Minä olen hyvilläni asian uudesta käänteestä.

        Minulla ei ole kiinnostusta tulla yhdistetyksi Pönttikseen "romanttisessa" mielessä, ja nyt sille on tullut piste. Pönttis ja Harmis ovat palstapari, ja minä vain ulkopuolinen kommentoija.

        En tajua mitä siinä kukaan näkee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tota... eikös noi kaksi kirjoitelleet sähköpostia. Ja kumpikin totesi että no thanks? Tällaista jotain palstalla oli.

        Kirjoiteltiin tosissaan Pönttiksen kanssa, mutta juttu ei edennyt elämänkatsomuksellisten seikkojen vuoksi.

        Päädyttiin siihen että annetaan asian olla.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Rakkaudesta se hevonenkin potkii. Näillä kahdella oli pitkään sähköä ilmassa. Nyt se on jo laimentunut Pertin katkeraksi itkuksi.

        Olen tasapainossa uuden paljastuksen suhteen.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Rakkaudesta se hevonenkin potkii. Näillä kahdella oli pitkään sähköä ilmassa. Nyt se on jo laimentunut Pertin katkeraksi itkuksi.

        Kuka potkii ja missä? Näet jotain mitä en itse näe.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tajua mitä siinä kukaan näkee.

        Pönttis on hauska palstahahmo, mutta hänestäkin voi saada yliannostuksen.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Olen tasapainossa uuden paljastuksen suhteen.

        Palstakäyttäytymisesi kertoo muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka potkii ja missä? Näet jotain mitä en itse näe.

        Vihertäjällä on syynsä hämmentää keittoa.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Palstakäyttäytymisesi kertoo muuta.

        Sinun palstakäyttäytymisesi kertoo sinusta jotakin.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Palstakäyttäytymisesi kertoo muuta.

        Iku-Turso on alkanut liikehtimään palstalla paljastuksen jälkeen enemmän?


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Sinun palstakäyttäytymisesi kertoo sinusta jotakin.

        Olen kiinnostunut kuulemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iku-Turso on alkanut liikehtimään palstalla paljastuksen jälkeen enemmän?

        Ei katso asiaa hyvällä vaikka vakuuttaakin muuta?


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Vihertäjällä on syynsä hämmentää keittoa.

        Anna vaan tulla, elä pidättele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun mielestä Iku ja Pönttis ole koskaan sähköpostailleet?

        On ne, kumpikin oli kiinnostunut toisesta mutta jotain meni pieleen. Tossa just Iku sanoikin. Muistan tämän koska itse kehotin niitä josku ssähköpostitteluun ja sitten selvisi että ne olikin kirjoitelleet ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne, kumpikin oli kiinnostunut toisesta mutta jotain meni pieleen. Tossa just Iku sanoikin. Muistan tämän koska itse kehotin niitä josku ssähköpostitteluun ja sitten selvisi että ne olikin kirjoitelleet ;D

        Iku-Turso teki jotain pahaa siinä. Siitä ne riiteli palstalla pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne, kumpikin oli kiinnostunut toisesta mutta jotain meni pieleen. Tossa just Iku sanoikin. Muistan tämän koska itse kehotin niitä josku ssähköpostitteluun ja sitten selvisi että ne olikin kirjoitelleet ;D

        Niin ja anteeksi mutta tästä koko keskustelusta tulee mieleen yläkoulu :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Iku-Turso on alkanut liikehtimään palstalla paljastuksen jälkeen enemmän?

        En tekisi tästä pitkälle meneviä johtopäätöksiä.

        Opiskelussa jakso on lopuillaan, ja olen suorittanut kaikki kurssini puolitoista viikkoa etuajassa. Ensi viikko on vielä väljempää, sitten tulee kolmen viikon rutistus ennen kesälomaa.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Anna vaan tulla, elä pidättele.

        En ryhdy spekuloimaan vaikuttimillasi, mutta sanoin että sulla on syysi käyttäytyä kuten kayttäydyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On ne, kumpikin oli kiinnostunut toisesta mutta jotain meni pieleen. Tossa just Iku sanoikin. Muistan tämän koska itse kehotin niitä josku ssähköpostitteluun ja sitten selvisi että ne olikin kirjoitelleet ;D

        Ei me hirveästi kirjoiteltu. Siitä touhusta puuttui henkinen yhteys joka on kirjoittelussa se tärkein juttu.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Ei me hirveästi kirjoiteltu. Siitä touhusta puuttui henkinen yhteys joka on kirjoittelussa se tärkein juttu.

        Jätä nyt misspönttöuuni rauhaan. Missi oli pitkään ahdistunut sinusta. Painostitko sitä?


      • Iku-Turso kirjoitti:

        En ryhdy spekuloimaan vaikuttimillasi, mutta sanoin että sulla on syysi käyttäytyä kuten kayttäydyt.

        Voisiko johtua siitä etten pidä siitä että palstakaveriani ahdistelee joku vanha patu?


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Voisiko johtua siitä etten pidä siitä että palstakaveriani ahdistelee joku vanha patu?

        Jaa'a.

        En ryhdy arvioimaan julkisesti vaikuttimiasi. Yksityisesti minulla on veikkaukseni siitä kuka kirjoittaa nikillä "Vihertäjä", mutta en näe tarpeelliseksi sanoa sitä ääneen. Jokainen voi päätellä itse.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Jaa'a.

        En ryhdy arvioimaan julkisesti vaikuttimiasi. Yksityisesti minulla on veikkaukseni siitä kuka kirjoittaa nikillä "Vihertäjä", mutta en näe tarpeelliseksi sanoa sitä ääneen. Jokainen voi päätellä itse.

        Ei nyt palata syihin miksi flirttailit minulle. Se oli tosi homoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun mielestä Iku ja Pönttis ole koskaan sähköpostailleet?

        Se oli sitä aikaa, kun ikulla oli joku muu niistä monista edellisistä nikeistään. Hän kävi todella kuumana pönttikseen, mutta siitä on jo pitkä aika....


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Voisiko johtua siitä etten pidä siitä että palstakaveriani ahdistelee joku vanha patu?

        Sinulle palstaummikolle konkarin vinkki....Palstalla(kin) pärjää hyvin kunhan vain pitää huolen omista asioistaan. Sheriffin esittäminen on tarpeetonta. Asiat kyllä hoituvat omalla painollaan ajan kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle palstaummikolle konkarin vinkki....Palstalla(kin) pärjää hyvin kunhan vain pitää huolen omista asioistaan. Sheriffin esittäminen on tarpeetonta. Asiat kyllä hoituvat omalla painollaan ajan kanssa.

        Kiitos vilpittömästä vinkistä Pertti. Minusta on kuitenkin nautinnollista keskustella kanssasi.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Kiitos vilpittömästä vinkistä Pertti. Minusta on kuitenkin nautinnollista keskustella kanssasi.

        Ei siitä minulle tarvitse sanoa jos saat nautintoa hänen kanssaan käydyistä keskusteluista ;) Sano se hänelle itselleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei siitä minulle tarvitse sanoa jos saat nautintoa hänen kanssaan käydyistä keskusteluista ;) Sano se hänelle itselleen.

        Ei minulla ole tarvetta esittää sheriffiä. Valikoin taisteluni. Jos motiivini kiinnostaa, asianomaiset tavoittavat minut suomi24 sähköpostilla.

        PS. Olen yksi vanhimpia palstalaisia täällä.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Ei minulla ole tarvetta esittää sheriffiä. Valikoin taisteluni. Jos motiivini kiinnostaa, asianomaiset tavoittavat minut suomi24 sähköpostilla.

        PS. Olen yksi vanhimpia palstalaisia täällä.

        Minkäs ikäisenä olet aloittanut?

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs ikäisenä olet aloittanut?

        xL

        En muista yhtään minkä ikäinen olin tai minä vuonna tänne eksyin. Merkkipaaluna mainittakoon, että Teemu Milton kanssa täällä aikoinaan väänsin. Eli kauan sitten.


    • Anonyymi

      Nyt riittää toi pönttis-harmis lässytys. Onko PAKKO pilata joka ketju,häipykää tekemään uusi ketju teidän pönttis kiimalle ja antakaa pujottelijan pitää omansa.

      • Anonyymi

        Tämä pitää pujottelijan ketjun näkyvillä, snaijaatko?


      • Pönttis luonnollisesti kokeneena traktorikuskina on viettelylistani kärkipäässä


      • pujotteIija kirjoitti:

        Pönttis luonnollisesti kokeneena traktorikuskina on viettelylistani kärkipäässä

        Sinuna keskittyisin wanhaanämmään.

        Leikkisitte junaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä pitää pujottelijan ketjun näkyvillä, snaijaatko?

        Aivan sama mutta tulee jo korvista ulos tuo jatkuva länkytys pönttis sitä tätä,harmis bla blaa..Antakaa muiden ketjujen olla rauhassa ja kommentoikaa asiallisesti. Vai onko liian vaikeaa?


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Sinuna keskittyisin wanhaanämmään.

        Leikkisitte junaa.

        On tässä nyt palstalla tapahtunut selvä jako.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Sinuna keskittyisin wanhaanämmään.

        Leikkisitte junaa.

        Mutta osaako kumpikaan ajaa junaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sama mutta tulee jo korvista ulos tuo jatkuva länkytys pönttis sitä tätä,harmis bla blaa..Antakaa muiden ketjujen olla rauhassa ja kommentoikaa asiallisesti. Vai onko liian vaikeaa?

        Aiotko sakottaa? Miten?


      • He niin rakastaa omaa luomustaan..
        Täällä on pari jantteria ketkä tuntee toisensa ja ovat luoneet siihen pönttiksen hahmon. Sitten porukalla höpistään joutavia.
        Sama kaava toistuu aina vain tällä pertillä ja kumppaneilla...
        -Ja joo, samaa mieltä. Se tuhoaa palstan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On tässä nyt palstalla tapahtunut selvä jako.

        Näinpä.

        Nyt kun Pönttis ja Harmis ovat kimpassa, niin he ovat pois muiden kaaviluista. Mielestäni Pujis ja wanhaämmä ovat looginen palstapari, heidän välillään on aina kipinöinyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta osaako kumpikaan ajaa junaa?

        Ihminen ei ole koskaan liian wanha opettelemaan.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Näinpä.

        Nyt kun Pönttis ja Harmis ovat kimpassa, niin he ovat pois muiden kaaviluista. Mielestäni Pujis ja wanhaämmä ovat looginen palstapari, heidän välillään on aina kipinöinyt.

        Sulla on silmiinpistävä jankkaava pakkomielle naittaa muille niitä, jotka ovat antaneet sulle pakit. Tais jäädä kaivelemaan ihan kunnolla. Tee nyt vielä muutama aloitus Pönttiksestä ja Harmiksesta..

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on silmiinpistävä jankkaava pakkomielle naittaa muille niitä, jotka ovat antaneet sulle pakit. Tais jäädä kaivelemaan ihan kunnolla. Tee nyt vielä muutama aloitus Pönttiksestä ja Harmiksesta..

        xLiner

        Pertin käytös on ihan ymmärrettävää, tottakai kun on ihan itse ryssinyt homman tulee sitten puolustusrekatio "eipä olis kiinnostanutkaan" vaikka olisikin. Minusta vähän ikävää että misspönttis joutuu kärsimään sekä kiinnostus- että ei kiinnostus- vaiheessa sitten. Itse voin kyllä ihan myöntää että misspönttis kiinnostaa ja viehättää, ainoastaan maantieteelliset seikat, koska etäsuhteilun sudenkuopat jo tiedän, estää kiinnostumasta niin paljon että alkaisi vaatimaan erinäisiä toimenpiteitä misspönttiksen suhteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on silmiinpistävä jankkaava pakkomielle naittaa muille niitä, jotka ovat antaneet sulle pakit. Tais jäädä kaivelemaan ihan kunnolla. Tee nyt vielä muutama aloitus Pönttiksestä ja Harmiksesta..

        xLiner

        Onko Pönttiksestä tehty havaintoja? Ihan vaan mietin meidän pikku siiltä...


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Pertin käytös on ihan ymmärrettävää, tottakai kun on ihan itse ryssinyt homman tulee sitten puolustusrekatio "eipä olis kiinnostanutkaan" vaikka olisikin. Minusta vähän ikävää että misspönttis joutuu kärsimään sekä kiinnostus- että ei kiinnostus- vaiheessa sitten. Itse voin kyllä ihan myöntää että misspönttis kiinnostaa ja viehättää, ainoastaan maantieteelliset seikat, koska etäsuhteilun sudenkuopat jo tiedän, estää kiinnostumasta niin paljon että alkaisi vaatimaan erinäisiä toimenpiteitä misspönttiksen suhteen.

        Seli seli. Ihmiset ovat yhdessä vaikka asuvat eri maissa. Jokainen suhde on omanlaisensa, eikä etäsuhde ole automaattisesti tuomittu hankalaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seli seli. Ihmiset ovat yhdessä vaikka asuvat eri maissa. Jokainen suhde on omanlaisensa, eikä etäsuhde ole automaattisesti tuomittu hankalaksi.

        Joo ei automaattisesti mutta minä en ainakaan halua sitoa ketään itseeni sillä tavalla että rajoittaisin hänen muita mahdolisuuksia elämässä. Kukin tyylillään, joku voisi ajatella että olisipa mukava vaivaton etäsuhde jonka eteen ei tarvitse tehdä itse juuri mitään ja aloittaa sitten etäsuhteilun joka on tuhoon tuomittu jo lähdössä. Tai joku voisi syöksyä juurikaan harkitsematta ja tehdä kaikki vaadittavat liikkeet, sekin voi olla ihan ok hänelle mutta itse olen sen verran harkitsevainen ettei mulle oikein sovi, menisi kuitenkin jahkailuksi niin en oikein viitsi lähteä siihen.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Pertin käytös on ihan ymmärrettävää, tottakai kun on ihan itse ryssinyt homman tulee sitten puolustusrekatio "eipä olis kiinnostanutkaan" vaikka olisikin. Minusta vähän ikävää että misspönttis joutuu kärsimään sekä kiinnostus- että ei kiinnostus- vaiheessa sitten. Itse voin kyllä ihan myöntää että misspönttis kiinnostaa ja viehättää, ainoastaan maantieteelliset seikat, koska etäsuhteilun sudenkuopat jo tiedän, estää kiinnostumasta niin paljon että alkaisi vaatimaan erinäisiä toimenpiteitä misspönttiksen suhteen.

        Hyvää yötä Harmis..:)


        Äitienpäivä viikonloppu ja sukua pyörii ympärillä ja menoa riittää, mutta kun vähiten odotat, saatan ujuttaa sinulle jotain kautta sähköpostiosoitteen.

        Olen varmaan menettänyt viimeisetkin järjen rippeet, mutta saat osoitteen sadepäivien varalle. Teit sillä sitten jotain tai et, will see :D

        Sähköpostin kirjoittaminen ei aiheuta maanjäristystä eikä se ole kirjoittelua kummempaa eikä lupaus mistään, että silleen. No worries.

        Mutta en tänä iltana, katsotaan.. :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo ei automaattisesti mutta minä en ainakaan halua sitoa ketään itseeni sillä tavalla että rajoittaisin hänen muita mahdolisuuksia elämässä. Kukin tyylillään, joku voisi ajatella että olisipa mukava vaivaton etäsuhde jonka eteen ei tarvitse tehdä itse juuri mitään ja aloittaa sitten etäsuhteilun joka on tuhoon tuomittu jo lähdössä. Tai joku voisi syöksyä juurikaan harkitsematta ja tehdä kaikki vaadittavat liikkeet, sekin voi olla ihan ok hänelle mutta itse olen sen verran harkitsevainen ettei mulle oikein sovi, menisi kuitenkin jahkailuksi niin en oikein viitsi lähteä siihen.

        Ai tsinä olit vielä siinä. Noh sanoit kerran mulle, että älä nyt hötkyile niissä miesasioissa ja enhän mie hötkyile. Mihinkään kiire valmiissa maailmassa ja ystäviä ei koskaan ole liikaa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seli seli. Ihmiset ovat yhdessä vaikka asuvat eri maissa. Jokainen suhde on omanlaisensa, eikä etäsuhde ole automaattisesti tuomittu hankalaksi.

        Ajattelin sairaalassa, että nyt kun mä olen vielä elossa, pystyn jotain tekemään. Sitten kun henkeä ei enää ole, peli on menetetty.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hyvää yötä Harmis..:)


        Äitienpäivä viikonloppu ja sukua pyörii ympärillä ja menoa riittää, mutta kun vähiten odotat, saatan ujuttaa sinulle jotain kautta sähköpostiosoitteen.

        Olen varmaan menettänyt viimeisetkin järjen rippeet, mutta saat osoitteen sadepäivien varalle. Teit sillä sitten jotain tai et, will see :D

        Sähköpostin kirjoittaminen ei aiheuta maanjäristystä eikä se ole kirjoittelua kummempaa eikä lupaus mistään, että silleen. No worries.

        Mutta en tänä iltana, katsotaan.. :)

        Älä vaan tee sitä :D Ei kun minä oikeasti tiedän mitä se voi pahimmillaan olla ja mihin johtaa :) Pitkiä sähköpostirupatteluita, aamulla, päivällä ja illalla kaikkine söpöstelyineen, asiat johtaa toiseen ja kohta et saa enää nukuttuakaan kunnolla, ikävä kaihertaa rintaa ja odotat soittoa, puhelimessa jaarittelet tunteja ja naureskelet(te) ihan tyhmille jutuille, telkkarin kaikki hyvät leffatkin jää katsomatta, sinkut-palstallekaan ei oikein ehdi laittamaan huomioita, työpäivän jälkeen pitää liian lyhyeänä viikonloppuna lähteä ajamaan jonnekin helkkariin asti porisemaan niitä yhtä tyhmiä juttuja kuin puhelimessa ihan naamakkain, ruokakaan ei maistu sitä lyhyttä viikonloppua odotellessa, kaikki muut asiat jää hoitamatta, jne, jne jne. Harkitsehan yt vielä :D

        Juu, kai sitä nukkumaan pitää lähtä, oikein hyviä öitä misspönttikselle ;)


    • Kieltämättä nyt vähän ärsyttää kun tullut niin paljon asiaankuulumatonta keskustelua

      • Anonyymi

        Niin jotkut ottivat haltuun keskustelut kuten villissä lännessä, tehokkaammalla vallallaan, kuin vigilantet tappoivat sheriffit?

        Ei ole kovin hengenvaarallista jos joku varastaa palstaketjun... vain mielikuvitustahan kaikki palstakeskustelut ovat pääasiassa.

        Joku erikoinen musiikki, Iron Butterfly, rautainen perhonen: https://www.youtube.com/watch?v=UIVe-rZBcm4

        Tuosta kappaleesta oli joku haastattelu noilta aikoinaan, ei itsekään tiennyt mitä tarkoittaa "in a gadda da vida", joku sanayhdistelmä joka vain tuli päähän :D


      • Anonyymi

        Jatkan hieman niin tuolloin Iron Butterfly -laulaja myönsi että hieman kokapöllyssä tehty kappale tuo.


      • Anonyymi

        Muakin ärsytti sun puolesta.
        -flowersreally-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muakin ärsytti sun puolesta.
        -flowersreally-

        Niin ja ärsytti kyllä ihan omastakin puolesta. Ajattelin että tää ois hauska ketju (sun ketjut usein on), mutta vitut oli.
        -flowersreally-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja ärsytti kyllä ihan omastakin puolesta. Ajattelin että tää ois hauska ketju (sun ketjut usein on), mutta vitut oli.
        -flowersreally-

        Otatteko te palstan noin vakavasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otatteko te palstan noin vakavasti?

        Hyvänen aika, kysytkin vielä!
        -flowersreally-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja ärsytti kyllä ihan omastakin puolesta. Ajattelin että tää ois hauska ketju (sun ketjut usein on), mutta vitut oli.
        -flowersreally-

        Taisit haluta pujottelijan iskettäväksi, siksi ilmottauduit tähän ketjuun ja hermostuit kun aihetta ei käsiteltykään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit haluta pujottelijan iskettäväksi, siksi ilmottauduit tähän ketjuun ja hermostuit kun aihetta ei käsiteltykään?

        Ei kun hermostuin kun asiaa ei käsitelty ja sitten ilmoittauduin ketjuun. Hieman tarkkuutta nyt!
        -flowers-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja ärsytti kyllä ihan omastakin puolesta. Ajattelin että tää ois hauska ketju (sun ketjut usein on), mutta vitut oli.
        -flowersreally-

        Eli kun pujis haluaisi iskeä palstanaisen niin pidät sitä hauskana juttuna, et totena?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun hermostuin kun asiaa ei käsitelty ja sitten ilmoittauduin ketjuun. Hieman tarkkuutta nyt!
        -flowers-

        No kuitenkin jos asut täälläpäin niin voisimme tavata, ja suunnitella yhteistä Uuden-Seelannin matkaa


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        No kuitenkin jos asut täälläpäin niin voisimme tavata, ja suunnitella yhteistä Uuden-Seelannin matkaa

        Sillä ehdolla, että käveiltäisiin Te Araroa päästä päähän.
        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sillä ehdolla, että käveiltäisiin Te Araroa päästä päähän.
        -flowersreally-

        3000 km, toivoisin todellakin että sillä reissulla rakkaus ravitsisi, ja läheisyys lämmittäisi meitä, muuten mie varmaan hyytyisin


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        3000 km, toivoisin todellakin että sillä reissulla rakkaus ravitsisi, ja läheisyys lämmittäisi meitä, muuten mie varmaan hyytyisin

        Haha. Ainakin ehtisi tutustua.
        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haha. Ainakin ehtisi tutustua.
        -flowersreally-

        Niinpä, ei sitä nyt ainakaan kuukaudessa kävelisi


    • Anonyymi

      Tuollainen jos lääkärit eivät määrää lääkeitä kuin morfiinia, niin kaverit tarjoavat ilmaisekse sitten kokaa jotta voit parantua ja liikkua jotta parannut sitten paremmin, opioidit liian kevyitä, niin kokaa, jotta toimii, mutta niin koka on kova puudutusainekin sitten, pitää tietää miten käyttää.

    • Anonyymi

      Nyt palstatieteilijät lista pujikselle sopivista palstanaisista. Saadaan pujikselle heila helluntaiksi.

      Sitten valitaan neiti A, B ja C.

      Ja tuloksesta ei saa valittaa.

      • Anonyymi

        Harmi vaan, kun palstalla kirjoittavista naisista ei taida juuri kukaan olla täällä sellaista seuraa hakemassa :(. Tai jos joku on, saa ilmoittautua ettei jää väärää käsitystä. Pujis saa täältä varmasti monta suosittelijaa.

        Minkäslaisia matkoja sulla on tarjolla?

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi vaan, kun palstalla kirjoittavista naisista ei taida juuri kukaan olla täällä sellaista seuraa hakemassa :(. Tai jos joku on, saa ilmoittautua ettei jää väärää käsitystä. Pujis saa täältä varmasti monta suosittelijaa.

        Minkäslaisia matkoja sulla on tarjolla?

        xLiner

        Jos kaikki natsaa yhteen, heille elämänmittainen yhteinen taival.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaikki natsaa yhteen, heille elämänmittainen yhteinen taival.

        Sinkkunaiset nyt ainakin voisi höristellä korviaan. Tytöt ovat kauniita, kuin lumpeet lampeessa...auttakaa miestä nyt mäjessä.


        https://youtu.be/pDPy_4DsTa8


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmi vaan, kun palstalla kirjoittavista naisista ei taida juuri kukaan olla täällä sellaista seuraa hakemassa :(. Tai jos joku on, saa ilmoittautua ettei jää väärää käsitystä. Pujis saa täältä varmasti monta suosittelijaa.

        Minkäslaisia matkoja sulla on tarjolla?

        xLiner

        Kävisikö helluntaitreffit pururadalla?


      • Onko AinaNorsu sinkku?


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Onko AinaNorsu sinkku?

        Luulisin että on vietellyt Pohjanmaalaisen puukkojunkkarin


      • pujotteIija kirjoitti:

        Luulisin että on vietellyt Pohjanmaalaisen puukkojunkkarin

        Nyt keksin! Meidän palstan ujo pupu Peppis.


    • Anonyymi

      Öljyä kevyesti. Palstanainen on robotti.

    • Sus siunakkoon, tartteeko tässä jo piiloon mennä? Aiii, se oli väärä hälyytys. 😅

      Mutta laitetaan nyt lälly kumminkin kyytipojaksi.


      https://youtu.be/bX0zIR0RMcc

      • Pujis pistää hajua kainaloon ja vähän leukaankin, naaman ätiksi ja menee discoon! Nirtodiscoon saattaa olla tunkua... 😜


        Mä ainakin mee heti, kun tulee tilaisuus...Bad Boys Blue...


        https://youtu.be/J-Fu8AWt-0c


        Tuli joskus opeteltua nuo alun tanssiliikkeetkin niin hyvin, että osaan ne vielä 100-vuotiaanakin! 😁


      • Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

        Pujis pistää hajua kainaloon ja vähän leukaankin, naaman ätiksi ja menee discoon! Nirtodiscoon saattaa olla tunkua... 😜


        Mä ainakin mee heti, kun tulee tilaisuus...Bad Boys Blue...


        https://youtu.be/J-Fu8AWt-0c


        Tuli joskus opeteltua nuo alun tanssiliikkeetkin niin hyvin, että osaan ne vielä 100-vuotiaanakin! 😁

        Olipa piristävä aikamatka takaisin kulta-aikaan.

        Kiitos, HM.

        Nyt alkaa jääkiekkoa joten keskityn siihen, hjyvä Soomi!

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa piristävä aikamatka takaisin kulta-aikaan.

        Kiitos, HM.

        Nyt alkaa jääkiekkoa joten keskityn siihen, hjyvä Soomi!

        AsianVierestä

        Jääkiekkoa.. evvk. Minä haluaisin naista mieluummin tänä iltana.


      • Ei ainakaan kannata yksin mennä pihanne uima-altaaseen, joku viettelynhaluinen sukeltelija voi vaania :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ei ainakaan kannata yksin mennä pihanne uima-altaaseen, joku viettelynhaluinen sukeltelija voi vaania :D

        Iiiikkk!!!!!😱😳

        Täytyy ensin tökkiä ja hutkia harjanvarrella altaaseen..ennen kun kurottaa varpaita kohti.😬


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olipa piristävä aikamatka takaisin kulta-aikaan.

        Kiitos, HM.

        Nyt alkaa jääkiekkoa joten keskityn siihen, hjyvä Soomi!

        AsianVierestä

        Ollos hjyvä. Kiva et siä tykkäsit, niihän miäkii. 😉


      • Anonyymi

        Joo hyvä kun tuli voitto mutta alkupelejä vasta, mutta niin kanadaa vastaan ei tarvitse pelata vähään aikaan sitten. Aika jännittävä ottelu oli.


    • Anonyymi

      Panin jo yhtä palstan naista

    • Palstalla on pelkkiä kurppia.

      • Mjoo mut eiks kumminki aika kivoja kurppia kaikenkaikkiaan?😇


      • HortenMarket kirjoitti:

        Mjoo mut eiks kumminki aika kivoja kurppia kaikenkaikkiaan?😇

        Aika hemmetin kivoja :D

        *kurpsburbs*

        Mikään ei sulostuta päivää paremmin kuin pari pientä kurppaa, palstakin olisi kaoottinen ja sekasortoinen ilman

        Muutenkin ajattelin ettei tämä maailma ja miehet täällä selviäisi ilman naista. Millainen paikka maapallo olisi...

        Kurpan varassa on paljon.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Aika hemmetin kivoja :D

        *kurpsburbs*

        Mikään ei sulostuta päivää paremmin kuin pari pientä kurppaa, palstakin olisi kaoottinen ja sekasortoinen ilman

        Muutenkin ajattelin ettei tämä maailma ja miehet täällä selviäisi ilman naista. Millainen paikka maapallo olisi...

        Kurpan varassa on paljon.

        Sa muuta, kyllä kurpat vaan on tämänki palstan pelastus. Missä tääki palsta olis ilman kurppia? Ei niin missään. 🤣


    • Kurppaa kun panee niin ei kehtaa enää palstalla kirjoitella.

    • Anonyymi

      Noniin palstanaiset. Vapaat ja varatut. Joko tämä asia on otettu harkintaan?

      • Anonyymi

        Eihän tässä oo muuta tehtykään :D


    • No..Pitääkö tässä vielä kauankin odotella?

      *Naputtaa jalallaan lattiaan*

    • Anonyymi

      Tulikohan luvattua liikaa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1305
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      73
      861
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      787
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      668
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe