Meillä on ollut miehen kanssa ristiriitaa. Nyt hän on loukkaantunut (minä myös muttei hän pysty sitä näkemään). En jaksaisi tätä kun haluan miestäni! Suoraan sanoen haluan häntä siten (seksi/rakastelu) ja kaikin tavoin!
Millä saan hoidettua kuntoon sen, että hän/mieheni pääsee yli loukkaantumisestaan ristiriidassamme (typerää riitaa sukulaisista ollut. Ilman sitä/heitä välimme olisi ok).
Miten autan miestäni olemaan ok ja lämmittelen/sytyttelen hänet läheisyydelle?
Vinkkejä olisiko? Mitä te miehet luulette että mikä auttaisi.
..Saa naisetkin tietysti vastata.
Millä lämmitän miehen seksiin/lle/läheisyydelle
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nöyryydellä ja kuuliaisuudella. Kaikki miehet siitä sulaa mutta aniharva kehtaa tunnustaa.
- Anonyymi
Voi ei oikeasti. Tuo on juuri se mitä oon pelännyt. Kun koiraksi ei pitäisi kenenkään alkaa.
Mä en ihan ymmärrä varmuudella meidän suhteemme dynamiikkaa. Mutta se huolestuttaa mua kyllä et mikä se on. Jos kyse on siitä että toista alistetaan ni se on mulle kyllä "No no".
Käyn itse puhumassa itse asiassa ammattilaisella parisuhteestamme. Täytynee selvitellä tilannetta myös sen avuin, että onko suhteemme edes ihan "terve".. tiedä sitten..
Mut kiitti ajatuksestasi/näkemyksestäsi..
- Anonyymi
"Jos kyse on siitä että toista alistetaan ni se on mulle kyllä "No no". "
Alistaminen on ehdottomasti väärin, sehän on väkivaltaa riippumatta siitä kumpi siihen syyllistyy. Se että nainen antaa miehensä olla mies puolestaan on lähtökohta hyvälle parisuhteelle.- Anonyymi
Kyllä.. on eri asia antaako olla mies ja arvostaa miestä, vai onko jotain muuta kyseessä.
Molemmin puolinen arvostus tekee suhteelle hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2362624- 611418
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621197Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137- 1001102
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871098Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221068Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153992Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985