Kunnon miestä ei löydy..

178

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tuollaiselle ikälopulle haaskalle tietenkään löydy.

      • Onkos sulle löytynyt?


    • Yleensä se ei ole kiinni miehestä vaan asemasta yhteiskunnassa ja siitä miltä näyttää...
      Sisin jätetään noteeraamatta jos takatasku ei pullota tarpeeksi.
      Olen nähnyt kyllä nämä niropanokat jotka luulevat itsestään ihan liikaa apinan jälkeläiseksi.

      • On sulla muuten pelottava profiilikuva...:) hui sentäs.

        Onko tuo sun oma?

        Anteeksi suorasukaisuuteni.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        On sulla muuten pelottava profiilikuva...:) hui sentäs.

        Onko tuo sun oma?

        Anteeksi suorasukaisuuteni.

        Kiitoksia , on toki :D


      • BabylonGetaway kirjoitti:

        Kiitoksia , on toki :D

        Jos olet sinkku ehkä sen pitää olla vähän pehmeämpi ja herttaisempi (voiko miehelle niin sanoa).

        Olet oikeasti aika katu-uskottavan näköinen ja kiltit naiseläjät kevätsinkkumarkkinoilla saattavat jopa liiaksi säikähtää (vaikka toki kuva on komea, mutta ehkä siinä on jo liikaa lihasta ja tatuointia, liikaa miestä:D).

        Tai sitten misun pitää olla tosi reipas ja rohkea!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        On sulla muuten pelottava profiilikuva...:) hui sentäs.

        Onko tuo sun oma?

        Anteeksi suorasukaisuuteni.

        Miälenvikanen kuva.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Jos olet sinkku ehkä sen pitää olla vähän pehmeämpi ja herttaisempi (voiko miehelle niin sanoa).

        Olet oikeasti aika katu-uskottavan näköinen ja kiltit naiseläjät kevätsinkkumarkkinoilla saattavat jopa liiaksi säikähtää (vaikka toki kuva on komea, mutta ehkä siinä on jo liikaa lihasta ja tatuointia, liikaa miestä:D).

        Tai sitten misun pitää olla tosi reipas ja rohkea!

        Eipä minulla mikään tarve ole mutta jos joskus tulee eteen niin se on juttu erikseen :)
        5 kertaa rengastettuna ja 3 lasta niin eiköhän tässä sovi miettiä aikaansa lasten kanssa eikä uusien vaimokkeiden:'D


      • BabylonGetaway kirjoitti:

        Eipä minulla mikään tarve ole mutta jos joskus tulee eteen niin se on juttu erikseen :)
        5 kertaa rengastettuna ja 3 lasta niin eiköhän tässä sovi miettiä aikaansa lasten kanssa eikä uusien vaimokkeiden:'D

        Jaa! Hauska kuulua historiasta! No ethän sinä sitten ole ollut pelottava, sähän olet isäpappakin :D

        Anteeksi harhaluuloni! Olin ennakkoluuloinen noita-akka:D

        Ja joo, lapset ensin jos niitä on, hyvää kevättä vain!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Jaa! Hauska kuulua historiasta! No ethän sinä sitten ole ollut pelottava, sähän olet isäpappakin :D

        Anteeksi harhaluuloni! Olin ennakkoluuloinen noita-akka:D

        Ja joo, lapset ensin jos niitä on, hyvää kevättä vain!

        Kuten mainitsin ensimmäisessä että yleensä sisin jätetään huomioimatta ;)
        Hyvää kevättä vaan kaikille :)


      • BabylonGetaway kirjoitti:

        Kuten mainitsin ensimmäisessä että yleensä sisin jätetään huomioimatta ;)
        Hyvää kevättä vaan kaikille :)

        Oletko uusi kaveri vai joku vanha?


      • BabylonGetaway kirjoitti:

        Kuten mainitsin ensimmäisessä että yleensä sisin jätetään huomioimatta ;)
        Hyvää kevättä vaan kaikille :)

        No oikeassa olet kyllä :)

        Ihmiset voi pitää jotain toista myös liian komeana tai kauniina ja sitä myöten liian ylpeänä & itseriittoisena vaikka sisältä ois täyttä kultaa!


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Oletko uusi kaveri vai joku vanha?

        Ajatukselta koen olevani kohtuullisen tuore ja uusi jokaisena hetkenä .
        Ikää on 34 ja olen minä täällä joskus aiemminkin kirjoitellut , lähinnä päästellyt höyryjäni uskonnollisissa keskusteluissa kun satun painottamaan elämääni sille puolelle.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No oikeassa olet kyllä :)

        Ihmiset voi pitää jotain toista myös liian komeana tai kauniina ja sitä myöten liian ylpeänä & itseriittoisena vaikka sisältä ois täyttä kultaa!

        Siksi sitä pyrkiikin nykyään tuomitsemattomuuteen niin näkee asiat selkeemmin ;)


      • Sittenhän olemme olleet napit vastakkain jossain välissä :D. Mutta tervetuloa.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Jos olet sinkku ehkä sen pitää olla vähän pehmeämpi ja herttaisempi (voiko miehelle niin sanoa).

        Olet oikeasti aika katu-uskottavan näköinen ja kiltit naiseläjät kevätsinkkumarkkinoilla saattavat jopa liiaksi säikähtää (vaikka toki kuva on komea, mutta ehkä siinä on jo liikaa lihasta ja tatuointia, liikaa miestä:D).

        Tai sitten misun pitää olla tosi reipas ja rohkea!

        Miks? Tosi makee tyyli. Tuollaiselle miehelle löytyy paljon seuraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks? Tosi makee tyyli. Tuollaiselle miehelle löytyy paljon seuraa.

        On, mutta sitähän sanoinkin, että onko jo liian paljon miestä :D

        Mutta hän saattaakin olla leppeä nallekarhu kaiken tosimiehisen alla heh.


      • BabylonGetaway kirjoitti:

        Siksi sitä pyrkiikin nykyään tuomitsemattomuuteen niin näkee asiat selkeemmin ;)

        Noin se pitäs mennä. Siksipä tämä netissä keskustelu ja ihmisten tutustuminenkin on ok kun tässähän mennään lähtökohtaisesti ensin aivopuolelle, että jutut merkkaa.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Sittenhän olemme olleet napit vastakkain jossain välissä :D. Mutta tervetuloa.

        Väittelihän filosofitkin näkemyseroistaan muinoin :) Kiitoksia :)


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Noin se pitäs mennä. Siksipä tämä netissä keskustelu ja ihmisten tutustuminenkin on ok kun tässähän mennään lähtökohtaisesti ensin aivopuolelle, että jutut merkkaa.

        Hehheh. Kaikki muut varoitteli pertistä ja nyt varoitellaan harmiksesta ettei tule mitään.
        Vaatii aivot päästä sisään aivopuolelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hehheh. Kaikki muut varoitteli pertistä ja nyt varoitellaan harmiksesta ettei tule mitään.
        Vaatii aivot päästä sisään aivopuolelle.

        Kyllä minä suuresti ihmettelen, että Harmiksesta varoitellaan.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä minä suuresti ihmettelen, että Harmiksesta varoitellaan.

        "Vois olla kauheeta elää ihmisen kanssa, joka alottaa riitelyn jos otan sen paskapaperirullastakin arkin. 🤣 "

        harmis oli se joka vei vierailta wc paperit piiloon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Vois olla kauheeta elää ihmisen kanssa, joka alottaa riitelyn jos otan sen paskapaperirullastakin arkin. 🤣 "

        harmis oli se joka vei vierailta wc paperit piiloon.

        Nohh *pärsk* nyth...nyt en voi muuta kuin nauraa vesissä silmin.

        Kylläpä se on nyt palstaa koetellut.

        Mutta mullepa se lupas ainakin yhden palasen sitä paperia

        *pyyhkii silmiä*


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Nohh *pärsk* nyth...nyt en voi muuta kuin nauraa vesissä silmin.

        Kylläpä se on nyt palstaa koetellut.

        Mutta mullepa se lupas ainakin yhden palasen sitä paperia

        *pyyhkii silmiä*

        Muistaakohan tuo edellinen nyt ihan oikein? Oli jo se joku ketju mutta minulla mielikuva että joku muu aikoi piilottaa? saatoin se kyllä olla minäkin joka läppänä niin sanoi, se vaan kyllä vähän vaikeaa kun tulee aina ostettua se iso paketti tuohon naulakkohyllyn alle (en oikein ymmärrä ihmisiä jotka ostaa vain pienissä erissä asioita joita kuluu jatkuvasti kun helpompi ostaa isossa erässä) niin voin luvata että paperi ei lopu jos naisvieras nenän puuteroinnissa sattuu paperia tarvitsemaan, Se onkin vähän eri asia kuin joku karvap..eäijävieras joka ensin ajaa satoja kilometrejä pantaten ja sitten kun "ohi kulkiessaan" tulee käymään kahvilla ja syöksyy ensimmäisenä vessaan tuottamaan sinne kauhean hajupommin, semmoisia olen ehkä tarkoittanut jos/kun olen paperin poiilottamisesta kirjoittanut ja semmoisille olen kyllä sanonutkin että eikä sitä voi käydä p..massa jossain huoltsikalla, ei siinä ole minusta mitään väärää.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Muistaakohan tuo edellinen nyt ihan oikein? Oli jo se joku ketju mutta minulla mielikuva että joku muu aikoi piilottaa? saatoin se kyllä olla minäkin joka läppänä niin sanoi, se vaan kyllä vähän vaikeaa kun tulee aina ostettua se iso paketti tuohon naulakkohyllyn alle (en oikein ymmärrä ihmisiä jotka ostaa vain pienissä erissä asioita joita kuluu jatkuvasti kun helpompi ostaa isossa erässä) niin voin luvata että paperi ei lopu jos naisvieras nenän puuteroinnissa sattuu paperia tarvitsemaan, Se onkin vähän eri asia kuin joku karvap..eäijävieras joka ensin ajaa satoja kilometrejä pantaten ja sitten kun "ohi kulkiessaan" tulee käymään kahvilla ja syöksyy ensimmäisenä vessaan tuottamaan sinne kauhean hajupommin, semmoisia olen ehkä tarkoittanut jos/kun olen paperin poiilottamisesta kirjoittanut ja semmoisille olen kyllä sanonutkin että eikä sitä voi käydä p..massa jossain huoltsikalla, ei siinä ole minusta mitään väärää.

        Hyvää päivää sinne.

        He vain kärjistävät. Sitä se on.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hyvää päivää sinne.

        He vain kärjistävät. Sitä se on.

        Päivää sinnekin :)

        Tarkistin kuitenkin asian, minulla näyttää olevan yli 20 rullaa paperia, niistä riittää vaikka koko rullallinen hienon naisen tarpeisiin, en välttämättä halua tietää tarkemmin mihin se paperi menee mutta takaan että kesken ei lopu :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Päivää sinnekin :)

        Tarkistin kuitenkin asian, minulla näyttää olevan yli 20 rullaa paperia, niistä riittää vaikka koko rullallinen hienon naisen tarpeisiin, en välttämättä halua tietää tarkemmin mihin se paperi menee mutta takaan että kesken ei lopu :D

        *naur* Teit inventaarion? Lukisivat nyt, sulla on sitä paperia jopa enemmän ku mulla.

        Nohh..heh..eipä lopu kesken ei :'D

        EI helv..näitä aiheita heh.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Päivää sinnekin :)

        Tarkistin kuitenkin asian, minulla näyttää olevan yli 20 rullaa paperia, niistä riittää vaikka koko rullallinen hienon naisen tarpeisiin, en välttämättä halua tietää tarkemmin mihin se paperi menee mutta takaan että kesken ei lopu :D

        *naur* Teit inventaarion? Lukisivat nyt, sulla on sitä paperia jopa enemmän ku mulla.

        Nohh..heh..eipä lopu kesken ei :'D

        EI helv..näitä aiheita heh.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        *naur* Teit inventaarion? Lukisivat nyt, sulla on sitä paperia jopa enemmän ku mulla.

        Nohh..heh..eipä lopu kesken ei :'D

        EI helv..näitä aiheita heh.

        Tuplarullat :'D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Päivää sinnekin :)

        Tarkistin kuitenkin asian, minulla näyttää olevan yli 20 rullaa paperia, niistä riittää vaikka koko rullallinen hienon naisen tarpeisiin, en välttämättä halua tietää tarkemmin mihin se paperi menee mutta takaan että kesken ei lopu :D

        Harmis, kaiken tämä vessapaperin keskellä, toimiiko sinulla tuo Suomi24 sposti, oletko aktivoinut sen? : )


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Harmis, kaiken tämä vessapaperin keskellä, toimiiko sinulla tuo Suomi24 sposti, oletko aktivoinut sen? : )

        Sehän taitaa ilmoittaa jos ei viesti mene perille? se vaan mitä kirjoitin siellä yhdessä viestissä aiemmin ihan tarkoitin sitä, toimiva sp-voi johtaa tapahtumiin jotka ei ole enää hallittavissa :D lisäksi kun siellä yhdessä pätkässä kommentoit reittiä niin kyllähän se kaukaa viistää :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sehän taitaa ilmoittaa jos ei viesti mene perille? se vaan mitä kirjoitin siellä yhdessä viestissä aiemmin ihan tarkoitin sitä, toimiva sp-voi johtaa tapahtumiin jotka ei ole enää hallittavissa :D lisäksi kun siellä yhdessä pätkässä kommentoit reittiä niin kyllähän se kaukaa viistää :)

        Ok (luin kyllä myös sen monitasoisen perustelun, juu, hyvinhän sinä sen siihen olit niputtanut; huolestuttavin kohta oli se, että jos palstaa joutuu laiminlyömään:)

        Ja huoli pois Harmis, ei se välttämättä tarkoita mitään.
        Olen ihan tervejärkinen nainen. Jalat aika syvällä maassa. Voi hyvinkin olla ettei niitä koskaan saa edes irti maasta. Korkeintaan postin verran.

        Minulla on aina kaikki hallinnassa (palstan perusteella et tietenkään sitä usko, mutta on). Aina. Vaikkei sulla oliskaan :)

        Mitä reittiä...?

        Mutta kattele nyt joku päivä...
        Osaan mie olla ihan vaan kaverikin eikä posti ole mikään kosinta tai osoitteenmuutosilmoitus ja voihan olla ettei tekniikka tuokaan koskaan perille mitään :D

        Mukavaa iltaa, seuraan Selviytyjien finaalia ja verohommat aika pahasti vaiheessa, siinä riittää sarkaa.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Sehän taitaa ilmoittaa jos ei viesti mene perille? se vaan mitä kirjoitin siellä yhdessä viestissä aiemmin ihan tarkoitin sitä, toimiva sp-voi johtaa tapahtumiin jotka ei ole enää hallittavissa :D lisäksi kun siellä yhdessä pätkässä kommentoit reittiä niin kyllähän se kaukaa viistää :)

        Ei ilmoita. Voit lähettää postia vaikka jo poistettuun suomi24 osotteeseen et saa ilmoitusta ettei posti mernnyt perille. Tai jos on tekinisiä ongelmia ei mene perille eikä saa mitään ilmoitusta. Mulla se on ollut käytössä niin kauan ja kaikki koettu.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Sehän taitaa ilmoittaa jos ei viesti mene perille? se vaan mitä kirjoitin siellä yhdessä viestissä aiemmin ihan tarkoitin sitä, toimiva sp-voi johtaa tapahtumiin jotka ei ole enää hallittavissa :D lisäksi kun siellä yhdessä pätkässä kommentoit reittiä niin kyllähän se kaukaa viistää :)

        Kai nyt voit herran jestas edes kirjoittaa ihmiselle joka noin kovasti haluaa kanssasi olla tekemisissä! Arvosta ihmisiä jotka haluavat olla edes ystäväsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai nyt voit herran jestas edes kirjoittaa ihmiselle joka noin kovasti haluaa kanssasi olla tekemisissä! Arvosta ihmisiä jotka haluavat olla edes ystäväsi.

        Ei puututa tähän...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai nyt voit herran jestas edes kirjoittaa ihmiselle joka noin kovasti haluaa kanssasi olla tekemisissä! Arvosta ihmisiä jotka haluavat olla edes ystäväsi.

        Minä oikeasti arvostan missp:tä ja siksi juurikin koetan jarrutella tässä asiassa :) En minä oikeastaan missp:tä pelkää vaan itseäni, viestittelyn siirtyessä yleiseltä foorumilta yksityiselle tasolle niinkin viehättävän naisen kuin missp:n kanssa se saaraa herättää minussa itsessä mielihaluja ja tunteita joita en välttämättä haluaisi herättää, ne kun voi tehdä asioista mutkikkaita, kohta sitä huomaa ajavansa kaasu pohjassa pohjois-karjalaan vaikkei pitäisi, joku joskus päätti ettei enää etäjuttuja:

        https://www.youtube.com/watch?v=enWoByIcXt4


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ok (luin kyllä myös sen monitasoisen perustelun, juu, hyvinhän sinä sen siihen olit niputtanut; huolestuttavin kohta oli se, että jos palstaa joutuu laiminlyömään:)

        Ja huoli pois Harmis, ei se välttämättä tarkoita mitään.
        Olen ihan tervejärkinen nainen. Jalat aika syvällä maassa. Voi hyvinkin olla ettei niitä koskaan saa edes irti maasta. Korkeintaan postin verran.

        Minulla on aina kaikki hallinnassa (palstan perusteella et tietenkään sitä usko, mutta on). Aina. Vaikkei sulla oliskaan :)

        Mitä reittiä...?

        Mutta kattele nyt joku päivä...
        Osaan mie olla ihan vaan kaverikin eikä posti ole mikään kosinta tai osoitteenmuutosilmoitus ja voihan olla ettei tekniikka tuokaan koskaan perille mitään :D

        Mukavaa iltaa, seuraan Selviytyjien finaalia ja verohommat aika pahasti vaiheessa, siinä riittää sarkaa.

        Niin sinä olet tervejörkinen, kyllä minä sen uskon :) mutta entäs minä sitten jos alatkin sekoittamaan, ihan tarkoittamattasi :D No pitää mennä nukkumaan, aikanen herätys :( Hyviä öitä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei puututa tähän...

        Kaikkea saa kommentoida mikä täällä julkisesti näkyy. Selvittäisivät sähköpostilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea saa kommentoida mikä täällä julkisesti näkyy. Selvittäisivät sähköpostilla.

        Siitähän ne näyttävät vääntävänkin selvittävätkö vai eivät sähköpostilla ja minusta pitäs meidän muiden antaa rauha siihen vaikka julkinenkin. Jos ymmärrät mitä tarkoitan.

        Täällä on hankala keskustella mielenkiintoisten ihmisten kanssa kaksin, koska moni haluaa säilyttää kuites sen anonyymiytensä. Jostain kuitenkin alku ja onnea toivois jokaiselle.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Kiitoksia , on toki :D

        Entinen biker ilmeisesti. Jooo.. Akka, AA tai jeesus voi ainoastaan noista piireistä pelastaa. Kunnioitan suuresti nykyistä vakaumustasi. Tulee kummasti elinvuosia lisää..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entinen biker ilmeisesti. Jooo.. Akka, AA tai jeesus voi ainoastaan noista piireistä pelastaa. Kunnioitan suuresti nykyistä vakaumustasi. Tulee kummasti elinvuosia lisää..

        Luoja ;)


    • Anonyymi

      Kyllähän se näin on.

      Toinen juttu sitten, että pitäisi olla useampi mies eri tarkoitusta varten. Yksi keskustelu seuraksi, toinen seksiin, kolmas harrastuskaveriksi. Jos vielä aikoisi lapsia tehtailla, siihen neljäs. Eiköhän viidennelle ja kuudennellekin käyttötarkoitus löytyisi :)

      xLiner

      • Niinhän täällä esitetään, että se olis se luonnollisin tapa, kun ei ytmejä kaikille riitä..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Niinhän täällä esitetään, että se olis se luonnollisin tapa, kun ei ytmejä kaikille riitä..

        Aina voit haaveilla, mutta siihen se jää koska olet niin paska ja vanha nainen.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Niinhän täällä esitetään, että se olis se luonnollisin tapa, kun ei ytmejä kaikille riitä..

        Olet niin ruma, mätä ja vanha, että joutaisit korppien nokittavaksi ja syötäväksi.


    • Anonyymi

      Eiiih: "Olen ihan kaunis, pitkähiuksinen, hoikka ja herttainen ja hemmottelen kumppaniani mielelläni esimerkiksi hieromalla hartioita, mutta kunnon miestä ei vaan löydy."

      Ja 47 vuotta vanha 'nainen'. Minun _hartiani_ eivät niinkään kipeästi kaipaa hierontaa sen kummemmin kuin hemmottelua.

      Kun mummolla on tuollaiset mainospuheet niin taustalla on selvästi jokin 'minäkuvan' 'häiriö'.

      • Kuinka niin?

        Et taida olla kunnon mies.


    • Ehkä vika on naisissa? Entisajan naiset osasivat kesyttää jännämiehenkin:

      https://yle.fi/uutiset/3-10721918?origin=rss

      " Hän kosi minua, ja minä sanoin että kyllä minä myönnyn, mutta tuu kysymään äitiltä ja isältä. Hän oli sellainen ryyppymies ollut ja huonoilla vilkkureilla vähän. Kyllä se oli niille varmasti kova isku alkuun.

      Niin se sitten onnistui, ei siinä mitään.

      Kun me kerran kävelimme Kokkolassa viinakaupan oven ohi, niin Vilho sanoi että hän ois kuule rikas poika, jos saisi takaisin ne rahat mitä on sinne vienyt.

      Minä en siitä kärsinyt, minä en milloinkaan nähnyt häntä juovuksissa, vaikka samalla kylällä asuttiin. Jumala pelasti hänet ja hänestä tuli uskovainen mies. Siinä jäi ryyppäämiset."

      • Anonyymi

        En lukenut linkkiä, mutta lainauksissasi kerrotaan Jumalan kesyttäneen kyseisen viinamäen miehen. Kesyttänäksi ei siis kyennyt nainen.

        Tavallisestihan tällä palstalla miehet (sinä muiden mukana) haukkuvat naisia siitä, että näillä on epärealistinen kuvitelma kyvyistään kesyttää jännis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En lukenut linkkiä, mutta lainauksissasi kerrotaan Jumalan kesyttäneen kyseisen viinamäen miehen. Kesyttänäksi ei siis kyennyt nainen.

        Tavallisestihan tällä palstalla miehet (sinä muiden mukana) haukkuvat naisia siitä, että näillä on epärealistinen kuvitelma kyvyistään kesyttää jännis.

        Mua ei kiinnostais alkaa kesyttää yhtään miesolentoa, eikä kyllä muutakaan villieläintä..


      • Anonyymi

        Taas nuo epärealistiset jännämiesjutut alkoivat, mutta pönttistä et uskaltanut tavata. Eikö 10v palstalla katkerana ja oman käden varassa riitä? Ei tapaaminen automaattisesti parisuhdetta tarkoita. Etäsuhteesta pääsee, jos muuttaa samalle paikkakunnalle. Ei silti yhteen tarvitse muuttaa. Raksamiehelle löytyy kyllä töitä. Veikkaan että oikea syy on se, että olet pitkälti yli kuusikymppinen. Ajatusmaailma sen ikäluokan.


      • Anonyymi

        Eipä muuttuneet entiset mies lapseni omatoimisiksi vaikka kuinka patistaisi vaihtamaan lampun. Sama koski suomalaisjuoppoja. Arabimiehen kanssa ei ole tätä ongelmaa koska Islam kieltää alkoholin. Nyt olen kuin prinsessa enkä äitihahmo miehelle.


    • Wuhweli muuten...

      Onko kaikki hyvin?

      • On, on...

        Pitää vähän härkkiä ja provosoida, kun on nii hiljasta..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        On, on...

        Pitää vähän härkkiä ja provosoida, kun on nii hiljasta..

        No kun mä ajattelin kun yksi päivä olit niin hermostunut ukkeliisi...ja olit niin ärtyneen oloinen..

        ettet häntä vallan ulos paiskannut...

        Mutta hyvä jos kaikki hyvin:)

        Hiljaista on, mulla on täällä sukua pyörinyt jaloissa ja nyt vähän väsyttää, pitäisi ottaa päivänokoset... idässä on ollut ukonilmaa ja ilmanala muutenkin väsyttävä/unettava.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No kun mä ajattelin kun yksi päivä olit niin hermostunut ukkeliisi...ja olit niin ärtyneen oloinen..

        ettet häntä vallan ulos paiskannut...

        Mutta hyvä jos kaikki hyvin:)

        Hiljaista on, mulla on täällä sukua pyörinyt jaloissa ja nyt vähän väsyttää, pitäisi ottaa päivänokoset... idässä on ollut ukonilmaa ja ilmanala muutenkin väsyttävä/unettava.

        Ei,ei..Mä kerroinkin, että se oli vain kotitöistä riitelyä, kun mä olen sen mielestä liian laiska. Vaikka äskenkin kunnostin yhden lipaston..kuin uusi! Vai eikö sitä lasketa kotitöiksi?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei,ei..Mä kerroinkin, että se oli vain kotitöistä riitelyä, kun mä olen sen mielestä liian laiska. Vaikka äskenkin kunnostin yhden lipaston..kuin uusi! Vai eikö sitä lasketa kotitöiksi?

        Ai se oli semmosta, meinaako se olla siivouspäällikkö :)

        Lipasto? Jos se nähdään puutöinä :D


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei,ei..Mä kerroinkin, että se oli vain kotitöistä riitelyä, kun mä olen sen mielestä liian laiska. Vaikka äskenkin kunnostin yhden lipaston..kuin uusi! Vai eikö sitä lasketa kotitöiksi?

        Niin taidat ollakin, teillä varmaan ukko tekee kaikki tylsät jutut palstajuttujen perusteella :) Sun pitää vaan alkaa tekemään kaikki kotityöt niin ei tarvitse riidellä:

        https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/ac705ca4-27d7-434d-a94b-9b747ba00dcb


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei,ei..Mä kerroinkin, että se oli vain kotitöistä riitelyä, kun mä olen sen mielestä liian laiska. Vaikka äskenkin kunnostin yhden lipaston..kuin uusi! Vai eikö sitä lasketa kotitöiksi?

        Kerran se sanoi, tästä on kyllä aikaa, että se on nyt viikon ajan katsellut jotain murusia pöydällä, että milloin mä oikein pyyhin ne pois! Mä tietysti siihen, että miksei se itse pyyhkinyt. No mitäs se siihen olis voinut sanoa. En mä koko murusiaedes noteerannut.


      • Anonyymi

        Ei oo todellista. Kun itse luin aloituksen arvasin että wuppis härnää taas tuttuun tyyliinsä. Pönttis ei tunne ketään vaikka asuu täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo todellista. Kun itse luin aloituksen arvasin että wuppis härnää taas tuttuun tyyliinsä. Pönttis ei tunne ketään vaikka asuu täällä.

        Ja nyt voittaja fiilis? Parempi kysyä kuin arvailla.



      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No kun mä ajattelin kun yksi päivä olit niin hermostunut ukkeliisi...ja olit niin ärtyneen oloinen..

        ettet häntä vallan ulos paiskannut...

        Mutta hyvä jos kaikki hyvin:)

        Hiljaista on, mulla on täällä sukua pyörinyt jaloissa ja nyt vähän väsyttää, pitäisi ottaa päivänokoset... idässä on ollut ukonilmaa ja ilmanala muutenkin väsyttävä/unettava.

        Hölmö siili. Ei nyt ole syksy. Tule pois sieltä lehtikasasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo todellista. Kun itse luin aloituksen arvasin että wuppis härnää taas tuttuun tyyliinsä. Pönttis ei tunne ketään vaikka asuu täällä.

        No mä olen nopeasti kaikista huolissani jos olen nähnyt vain yhden sivulauseen :D

        Ja Wuu oli yksi päivä niin syömmistynyt, oisko siinä sitten just ollut heillä meneillään tuo muruhässäkkä :D

        -pönttis


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mä olen nopeasti kaikista huolissani jos olen nähnyt vain yhden sivulauseen :D

        Ja Wuu oli yksi päivä niin syömmistynyt, oisko siinä sitten just ollut heillä meneillään tuo muruhässäkkä :D

        -pönttis

        Ei, kun siitä on vuosia, vuosia...Jäi vaan mun mieleen, kun olin niin äimänä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei, kun siitä on vuosia, vuosia...Jäi vaan mun mieleen, kun olin niin äimänä.

        Ok.

        Mutta hei, tuo on kyllä mieheltä yllättävän positiivista ja ovelaa silleen, että miehenä kiinnittää enemmän tuollasiin huomiota..

        Tuttava pariskunnalla mies on siitä porukasta hiilenä kun nainen ei läjää sanomalehtiä, säilöö niitä pinoiksi eikä vie lehtikeräykseen koskaan. Joka tasolla lehtiä ja monessa vinossa pinossa :)


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kerran se sanoi, tästä on kyllä aikaa, että se on nyt viikon ajan katsellut jotain murusia pöydällä, että milloin mä oikein pyyhin ne pois! Mä tietysti siihen, että miksei se itse pyyhkinyt. No mitäs se siihen olis voinut sanoa. En mä koko murusiaedes noteerannut.

        Yksi kaveri kerran valitti kun oli eronnut että xxxx ei saanut edes kuistilta lumia harjattua kun oli päivisin kotona, hän itse pimeällä lähti töihin ja pimeällä palasi ja aina oli ne lumet kuistilla. Onni on pienistä teoista kiinni. se kaveri kyllä itse onkin vähän siivousnatsi ja odottaa toisilta samaa sairautta kuin mitä itselllään on.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ok.

        Mutta hei, tuo on kyllä mieheltä yllättävän positiivista ja ovelaa silleen, että miehenä kiinnittää enemmän tuollasiin huomiota..

        Tuttava pariskunnalla mies on siitä porukasta hiilenä kun nainen ei läjää sanomalehtiä, säilöö niitä pinoiksi eikä vie lehtikeräykseen koskaan. Joka tasolla lehtiä ja monessa vinossa pinossa :)

        Meillä taas ukko noita lehtiä ja muuta ihme roinaa tuppaa säilömään.

        Mutta postilaatikkoon ilmoitus: Ei ilmaisjakelulehtiä, eikä mainoksia, kiitos!
        Lopettaa tuon hommelin..


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Yksi kaveri kerran valitti kun oli eronnut että xxxx ei saanut edes kuistilta lumia harjattua kun oli päivisin kotona, hän itse pimeällä lähti töihin ja pimeällä palasi ja aina oli ne lumet kuistilla. Onni on pienistä teoista kiinni. se kaveri kyllä itse onkin vähän siivousnatsi ja odottaa toisilta samaa sairautta kuin mitä itselllään on.

        Onni on kompromissejä. Monella eri tasoilla.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Onni on kompromissejä. Monella eri tasoilla.

        Muotoilen uudelleen..

        Onni on kompromissejä monilla eri tasoilla - myös itsensä kanssa.

        Noin. Eikö ole hieno..


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Yksi kaveri kerran valitti kun oli eronnut että xxxx ei saanut edes kuistilta lumia harjattua kun oli päivisin kotona, hän itse pimeällä lähti töihin ja pimeällä palasi ja aina oli ne lumet kuistilla. Onni on pienistä teoista kiinni. se kaveri kyllä itse onkin vähän siivousnatsi ja odottaa toisilta samaa sairautta kuin mitä itselllään on.

        Aika tiukkis ollu. Joskus sitä vaan ei muista ja keljuttaahan se sitten toista, mutta tuo on ollu kyllä aika pientä...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Muotoilen uudelleen..

        Onni on kompromissejä monilla eri tasoilla - myös itsensä kanssa.

        Noin. Eikö ole hieno..

        ...ja toiselle vapaus olla oma itsensä. Jompi kumpi kuitenkin jossain lipsuu :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Aika tiukkis ollu. Joskus sitä vaan ei muista ja keljuttaahan se sitten toista, mutta tuo on ollu kyllä aika pientä...

        Joo, niin minustakin. Ne oli kyllä luonteeltaan niin erilaisia että ero oli väistämätön muutenkin. Vähän vaan sivullisena aina ihmetyttää kun ihmiset suhteellisen pienistä jutuista tuntuu ottavan herneitä nenään ja sitten niistä tulee elämää isompia asioita.

        Minusta siinä Oksasen blogissa johon linkkin ylempänä kyllä ihan asiaa, luulen että melkein mikä tahansa asia jos menee parisuhteessa laskemiseksi aiheuttaa sitten ongelmia pitkässä juoksussa. Parempi jos kumpikin on siivousintoilijoita tai kumpikin vähän välinpitämättömämpiä kuin että toinen toista kun siitä väistämättä seuraa sanomista.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Ja nyt voittaja fiilis? Parempi kysyä kuin arvailla.

        Pönttis on kehuskellut miten osaa lukea palstalaisia kuin avointa kirjaa. Monta kertaa on nähty jo se "lukutaito" tässä yksi lisää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pönttis on kehuskellut miten osaa lukea palstalaisia kuin avointa kirjaa. Monta kertaa on nähty jo se "lukutaito" tässä yksi lisää.

        No se on kyllä huomattu. Sokea hän on kuin lepakko, mutta ainakin itseluottamus kohillaan 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pönttis on kehuskellut miten osaa lukea palstalaisia kuin avointa kirjaa. Monta kertaa on nähty jo se "lukutaito" tässä yksi lisää.

        No pieni muru, mitä asiaa sinulla nyt on? *myh*

        Jotain tuntuu taas olevan, tökit siihen malliin kylkeen :)..


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, niin minustakin. Ne oli kyllä luonteeltaan niin erilaisia että ero oli väistämätön muutenkin. Vähän vaan sivullisena aina ihmetyttää kun ihmiset suhteellisen pienistä jutuista tuntuu ottavan herneitä nenään ja sitten niistä tulee elämää isompia asioita.

        Minusta siinä Oksasen blogissa johon linkkin ylempänä kyllä ihan asiaa, luulen että melkein mikä tahansa asia jos menee parisuhteessa laskemiseksi aiheuttaa sitten ongelmia pitkässä juoksussa. Parempi jos kumpikin on siivousintoilijoita tai kumpikin vähän välinpitämättömämpiä kuin että toinen toista kun siitä väistämättä seuraa sanomista.

        No oon samaa mieltä tästäkin :D

        Mutta niin se vaan on, se siivouskäsitys ja opit siitä kun on suht samalla levelillä, niin yli 50% arjessa helpottaa.

        Tiedän ystäviä, jotka eivät koskaan parisuhteessa siivouksesta ota kierroksia ku ne on niin samanlaisia. Itse asiassa niitä kun sivusta katsoo, laskee omakin verenpaine kun heillä vaan hommat hoituu niin samaan tyyliin :)


      • Vihertäjä kirjoitti:

        No se on kyllä huomattu. Sokea hän on kuin lepakko, mutta ainakin itseluottamus kohillaan 😂

        Höh..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Höh..

        Kaikella rakkaudella, mutta sinä olet :D


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Kaikella rakkaudella, mutta sinä olet :D

        No ei ollu ku -2 toisessa silmässä, toinen oli - 1.75 :(

        Pitää vaan mennä sitten asioita lähemmäksi :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No ei ollu ku -2 toisessa silmässä, toinen oli - 1.75 :(

        Pitää vaan mennä sitten asioita lähemmäksi :)

        En ole tiennytkään sinun käyttävän laseja. Aina oppii jotain uutta.

        Ilmankos tuleekin välillä sellainen olo, että pitää kurkata olan yli. Hui.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No oon samaa mieltä tästäkin :D

        Mutta niin se vaan on, se siivouskäsitys ja opit siitä kun on suht samalla levelillä, niin yli 50% arjessa helpottaa.

        Tiedän ystäviä, jotka eivät koskaan parisuhteessa siivouksesta ota kierroksia ku ne on niin samanlaisia. Itse asiassa niitä kun sivusta katsoo, laskee omakin verenpaine kun heillä vaan hommat hoituu niin samaan tyyliin :)

        Mun kaveri kysy..Ai riiteletteks tekin..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ai se oli semmosta, meinaako se olla siivouspäällikkö :)

        Lipasto? Jos se nähdään puutöinä :D

        No nii..

        Just ruuvasin noi vetimet takas..
        https://aijaa.com/GBm2mn
        Alunperin toi oli semmonen vanha valkonen lipasto, jossa oli metalliset vetimet...Maalasin ja laitoin tommosia sisustustarroja päälle..
        Ehkä vähän levoton...noo..olkoon.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No nii..

        Just ruuvasin noi vetimet takas..
        https://aijaa.com/GBm2mn
        Alunperin toi oli semmonen vanha valkonen lipasto, jossa oli metalliset vetimet...Maalasin ja laitoin tommosia sisustustarroja päälle..
        Ehkä vähän levoton...noo..olkoon.

        Wau!! Hieno!

        Teethän sä siellä vaikka mitä!
        Tiedätkö, vähän tulee Indiskan jutut mieleen tuosta, tykkään siitä liikkeestä.

        Nuo ornamentti- ja aurinkokuviot liimasit itse? Mä luulin, että ne on suoraan puuhun veistetty!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Wau!! Hieno!

        Teethän sä siellä vaikka mitä!
        Tiedätkö, vähän tulee Indiskan jutut mieleen tuosta, tykkään siitä liikkeestä.

        Nuo ornamentti- ja aurinkokuviot liimasit itse? Mä luulin, että ne on suoraan puuhun veistetty!

        Juu.. Indiska, diggaan! En ole vuosiin käynytkään.

        Liimattu ne on, semmosia valokuvatarroja...

        ( Mä tei...eikun mun lipasto teki itsestään aloituksen.. Kun ei halunnut jäädä piiloon)


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Juu.. Indiska, diggaan! En ole vuosiin käynytkään.

        Liimattu ne on, semmosia valokuvatarroja...

        ( Mä tei...eikun mun lipasto teki itsestään aloituksen.. Kun ei halunnut jäädä piiloon)

        Eikö vaan, voisin jäädä mielelläni niiden myymälän esillepanoihin mallinukeksi, sen verta kiva paikka se on, täynnä väriä ja ornamentteja, lyhtyjä, puuleikkauksia

        Jo vain!


        Menin jo sinne sun aloitukseen :)


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ok.

        Mutta hei, tuo on kyllä mieheltä yllättävän positiivista ja ovelaa silleen, että miehenä kiinnittää enemmän tuollasiin huomiota..

        Tuttava pariskunnalla mies on siitä porukasta hiilenä kun nainen ei läjää sanomalehtiä, säilöö niitä pinoiksi eikä vie lehtikeräykseen koskaan. Joka tasolla lehtiä ja monessa vinossa pinossa :)

        Mies voisi myös viedä lehdet pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mies voisi myös viedä lehdet pois.

        No tuossa taloudessa nainen ei anna viedä niitä mihinkään (en tiedä miksi).


      • Jaha. Postilaatikko kilisee. Ketäs tässä nyt on p.ntu?

        Ota ihan rauhassa vaan. Aamulla 08 olet poistanut solvaavan viestisi.


    • mää olen kuullut et miehet on ku vessoja,
      varattuja tai paskaa täynnä.

      • No toi oli astetta rankempi...Vai oliko.. 😄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No toi oli astetta rankempi...Vai oliko.. 😄

        jaa-a..
        mun siskolla oli joskus ku oltiin teini-iän kynnyksellä joku "tyttöjen runokirja" mistä tuo on lainattu,
        oli siellä näin niinku tasa-arvon kannalta aika rankkaakin tekstiä miehistä,

        niinku yks (laitan sen tähän niin hyvin ku muistan)

        "jos otat miehen itselles,
        niin älä ota suurta, varjoon jäät.
        älä ota pientä, se hukkaan menee.
        älä ota rumaa, sitä lapset pelkää.
        älä ota komeaa, sen toinen vie.
        siis älä ota miestä ollenkaan."


      • Wwuwuw
        m.wurst kirjoitti:

        jaa-a..
        mun siskolla oli joskus ku oltiin teini-iän kynnyksellä joku "tyttöjen runokirja" mistä tuo on lainattu,
        oli siellä näin niinku tasa-arvon kannalta aika rankkaakin tekstiä miehistä,

        niinku yks (laitan sen tähän niin hyvin ku muistan)

        "jos otat miehen itselles,
        niin älä ota suurta, varjoon jäät.
        älä ota pientä, se hukkaan menee.
        älä ota rumaa, sitä lapset pelkää.
        älä ota komeaa, sen toinen vie.
        siis älä ota miestä ollenkaan."

        Mä en muista kuin tän..

        Wursti pieni, pesunieni
        Istui puussa, tutti suussa.
        Potta päässä, järki jäässä.

        😂


      • Anonyymi

        minkälainen wc sulla on jos on aina paskaa täynnä.

        ps kannattaa vetästä se pöttö jos kerta toimii..


      • Anonyymi kirjoitti:

        minkälainen wc sulla on jos on aina paskaa täynnä.

        ps kannattaa vetästä se pöttö jos kerta toimii..

        enpä minä sitä sanontaa oo keksiny.

        mut olen kyllä julkisia vessoja nähny, mikkä jo lähestulkoon ollu tuotteita täynnä,
        puhumattakaan festarien bajamajoista :/


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä en muista kuin tän..

        Wursti pieni, pesunieni
        Istui puussa, tutti suussa.
        Potta päässä, järki jäässä.

        😂

        "Wwuwwi puwwi pakana
        istui oven takana.
        Mitä siellä tekemässä?
        Kissanpoikia pesemässä."

        tuommosen muistan lapsuudesta,
        mitä en kyllä koskaan oo ymmärtäny et miks niitä kissanpoikia pitää pestä..


    • Aika rumasti kirjoitettu vammaisista.

      • Oho! Niimpäs olikin.


      • Vihreän irvikissan virnistys on puhunut. Miauurrr.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Vihreän irvikissan virnistys on puhunut. Miauurrr.

        Varo, voin innostua raapimaan.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Vihreän irvikissan virnistys on puhunut. Miauurrr.

        Olipas se tehokas uhkaus. Pitää alkaa sähisemään useamminkin 🐯


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Olipas se tehokas uhkaus. Pitää alkaa sähisemään useamminkin 🐯

        Pikku kisu kiltti...Senkus sähiset, kuhan et karvapalloja oksentele..


    • Anonyymi

      Eronneita kunnon miehiä on. Lähtijä ei ole aina nainen. Kivannäköinen oli jutussa ensin haussa. Ei kunnollinen.
      Kunnon naiset ovat harvassa. Pelkkä naisen uskollisuus ei taida riittää. Iloisuutta, mutkattomuutta, vaatimattomuutta.

    • Anonyymi

      Paskapuhetta ettei muka merkitsisi onko mies töissä, kumma ettei vielä väitä ettei ulkonäöllä ole merkitystä. Tossakin jutussa taas kerran ilmenee että nainen lankeaa komeaan pettäjään.

      Ja turha valittaa miehistä jos itsekin suostuu kihloihin parin viikon tai kuukausen heilastelun jälkeen, ei sillä lailla kukaan tasapainoinen ihminen tee.

    • Minkälainen on "kunnon" mies mielestäsi? Ihan uteliaisuudesta kyselen, saa toki muutkin vastata. :)

      Yleensä kun on lueskellut, että heataan "kunnon" miestä, niin pitäisi olla talo ja auto sun muuta. Mutta tuo "kunnon" kuullostaa pikemminkin: Haetaan miestä jolla on kunnon varanto. Aina ei haeta pelkästään sitä miestä. Sama kun miehet hakee naista, niin pitäisi olla sitä ja tätä sekä mökki ja vene.

      Poikkeuksiakin tietysti on tässäkin tapauksesa erinevissä määrin.

      • Anonyymi

      • Tuokin nainen antoi siinä toisessa jutussa onnistuneita kuvavinkkejä miehille, että eivät kuvaisi omaisuuttaan, kun miestä sitä haetaan, eikä omaisuutta. Tuo myyttielää lähinnä miesten omissa päissä.

        Kunnon mies= osaa pitää itsestään huolen, on itsenäinen ( ei mammanpoika, kirjaimellisesti otettuna) ei juoppo, ei väkivaltainen, ei sovinisti/ rasisti tai muutoinkaan muita syrjivä. Mieli ja fysiikka kunnossa.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Tuokin nainen antoi siinä toisessa jutussa onnistuneita kuvavinkkejä miehille, että eivät kuvaisi omaisuuttaan, kun miestä sitä haetaan, eikä omaisuutta. Tuo myyttielää lähinnä miesten omissa päissä.

        Kunnon mies= osaa pitää itsestään huolen, on itsenäinen ( ei mammanpoika, kirjaimellisesti otettuna) ei juoppo, ei väkivaltainen, ei sovinisti/ rasisti tai muutoinkaan muita syrjivä. Mieli ja fysiikka kunnossa.

        Osaa pitää itsestään huolen, fysiikka kunnossa = urheilullinen ja komea
        Itsenäinen = "tietää mitä tahtoo", eli hyvässä virassa tai menestyvä yrittäjä
        Ei väkivaltainen = mutta pitää silti olla miehekkään jännä


      • Kunnon mies on mun mielestä mm. näitä ja etunenässä näitä.

        - Rehellinen
        - Jämpti/luotettava
        - Ei satuta muita tahallaan
        - Ei ole ketku eikä konna
        -Pitää omistaan huolen
        - On järki ja tunteet kohillaan

        Muut seikat kuten työ, ulkonäkö, omaisuus yms. on sitten plussaa mahdollisesti. Mutta peruspohja olis mulla tuossa. Nojaa, omaisuus ei ole koskaan ollut mulle tärkeetä. Lähinnä itsenäisyys, että kykenee ominpäin elämään ja kantamaan vastuun itsestään ja asioistaan. Suhteessa sitten ottamaan vastuuta myös siitä suhteesta ja kumppanistaankin, niin ettei jätä toista hädässä heitteille ja pulaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osaa pitää itsestään huolen, fysiikka kunnossa = urheilullinen ja komea
        Itsenäinen = "tietää mitä tahtoo", eli hyvässä virassa tai menestyvä yrittäjä
        Ei väkivaltainen = mutta pitää silti olla miehekkään jännä

        Höpöhöpö


      • HortenMarket kirjoitti:

        Kunnon mies on mun mielestä mm. näitä ja etunenässä näitä.

        - Rehellinen
        - Jämpti/luotettava
        - Ei satuta muita tahallaan
        - Ei ole ketku eikä konna
        -Pitää omistaan huolen
        - On järki ja tunteet kohillaan

        Muut seikat kuten työ, ulkonäkö, omaisuus yms. on sitten plussaa mahdollisesti. Mutta peruspohja olis mulla tuossa. Nojaa, omaisuus ei ole koskaan ollut mulle tärkeetä. Lähinnä itsenäisyys, että kykenee ominpäin elämään ja kantamaan vastuun itsestään ja asioistaan. Suhteessa sitten ottamaan vastuuta myös siitä suhteesta ja kumppanistaankin, niin ettei jätä toista hädässä heitteille ja pulaan.

        Ja niin mulle kunnon mies ei myöskään ole mikään retku. Eli rappio holisti taikka muutenkaan moniongelmainen elämäntyyliltään ja asenteiltaan.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tuokin nainen antoi siinä toisessa jutussa onnistuneita kuvavinkkejä miehille, että eivät kuvaisi omaisuuttaan, kun miestä sitä haetaan, eikä omaisuutta. Tuo myyttielää lähinnä miesten omissa päissä.

        Kunnon mies= osaa pitää itsestään huolen, on itsenäinen ( ei mammanpoika, kirjaimellisesti otettuna) ei juoppo, ei väkivaltainen, ei sovinisti/ rasisti tai muutoinkaan muita syrjivä. Mieli ja fysiikka kunnossa.

        En sanoisi sitä myytiksi jos useammassakin hakuilmoituksessa tai palstoilla siitä mainitaan.

        Kunnon mies = Normaali ihminen. Tai ainakin tuommoisen oletuksen sain tuosta kuvauksesta.

        Luin tuota juttua. Onko nykypäivänä asiat niin huonosti, että tavallista uskollisuutta kutsutaan jo "Superuskolliseksi"? Ei itselläni ainakaan tulisi mieleen vikitellä muita, jos seurustelen. Juttelua tietenkin saa harrastaa. Mutta tuo "Superuskollinen" kuullostaa jo oudolta, saa semmoisen mielikuvan että nukut sohvalla jos juttelet vaikka kahvilan tädin kanssa kuulumisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osaa pitää itsestään huolen, fysiikka kunnossa = urheilullinen ja komea
        Itsenäinen = "tietää mitä tahtoo", eli hyvässä virassa tai menestyvä yrittäjä
        Ei väkivaltainen = mutta pitää silti olla miehekkään jännä

        Osaa pitää itsestään huolen, fysiikka kunnossa = ei ole sängyssään päivät jumittava kaljanlipittäjä, eikä sohvaperuna, tai nettiaddikti..riippuvainen mistään aineista yms.
        Itsenäinen = ei ole riippuvainen.
        Ei väkivaltainen = ei ole väkivaltainen ketään kohtaan.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Kunnon mies on mun mielestä mm. näitä ja etunenässä näitä.

        - Rehellinen
        - Jämpti/luotettava
        - Ei satuta muita tahallaan
        - Ei ole ketku eikä konna
        -Pitää omistaan huolen
        - On järki ja tunteet kohillaan

        Muut seikat kuten työ, ulkonäkö, omaisuus yms. on sitten plussaa mahdollisesti. Mutta peruspohja olis mulla tuossa. Nojaa, omaisuus ei ole koskaan ollut mulle tärkeetä. Lähinnä itsenäisyys, että kykenee ominpäin elämään ja kantamaan vastuun itsestään ja asioistaan. Suhteessa sitten ottamaan vastuuta myös siitä suhteesta ja kumppanistaankin, niin ettei jätä toista hädässä heitteille ja pulaan.

        Juu, mä sisällän nuo siihen, että on mieli kunnossa, niin ei tarvitse pettää ja valehdella yms.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Ja niin mulle kunnon mies ei myöskään ole mikään retku. Eli rappio holisti taikka muutenkaan moniongelmainen elämäntyyliltään ja asenteiltaan.

        Kunnon miehiä on varmasti paljon, mikä sitten ratkaisee kuka mies niistä kaikista kunnon miehistä on se jonka tahtoo puolisoksi. Niin siihen vaikuttaa hyvin paljon myös sattuma, harvalla on pitkää liutaa mistä valita samaan aikaan tarjolla. Ja aika usein henkilökemia sitten on se mikä homman ratkaisee. Ja toki molemminpuolinen mielenkiinto ja elämänarvot.

        Jossain määrin myös tempperamentit ja mielenkiinnonkohteetkin. Tottakai tuntuu luontevalle ottaa vaikka kahdesta hyvästä se, joka on enemmän sun kanssa samaan suuntaan pyrkivä, kun se jonka kanssa on ok mutta mikään ei oikeen tunnu kulkevan yks yhteen. Tai on hirveen hankalaa kaikki. Eli kait se jonka kanssa homma tuntuu luonnistuvan helposti ja kuin luonnostaan kuuluskin olla kimpassa?


      • Irvokas kirjoitti:

        En sanoisi sitä myytiksi jos useammassakin hakuilmoituksessa tai palstoilla siitä mainitaan.

        Kunnon mies = Normaali ihminen. Tai ainakin tuommoisen oletuksen sain tuosta kuvauksesta.

        Luin tuota juttua. Onko nykypäivänä asiat niin huonosti, että tavallista uskollisuutta kutsutaan jo "Superuskolliseksi"? Ei itselläni ainakaan tulisi mieleen vikitellä muita, jos seurustelen. Juttelua tietenkin saa harrastaa. Mutta tuo "Superuskollinen" kuullostaa jo oudolta, saa semmoisen mielikuvan että nukut sohvalla jos juttelet vaikka kahvilan tädin kanssa kuulumisia.

        Mainitaan mistä?

        Ettäkö miehellä pitäisi olla omistusasunto ja auto?

        Se on eri juttu jos hakee miestä, joka tulee omillaan toimeen, eli ei ole työtön.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mainitaan mistä?

        Ettäkö miehellä pitäisi olla omistusasunto ja auto?

        Se on eri juttu jos hakee miestä, joka tulee omillaan toimeen, eli ei ole työtön.

        Mainitaan juurikin siitä. Että pitää olla varallisuutta. Kuten sanoin, onhan niitä poikkeuksiakin.

        "Se on eri juttu jos hakee miestä, joka tulee omillaan toimeen, eli ei ole työtön."
        Ristiriitaista nyt tuo lause tuossa. Voihan työtönkin tulla toimeen omillaan. Työtön =/= Köyhä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mainitaan mistä?

        Ettäkö miehellä pitäisi olla omistusasunto ja auto?

        Se on eri juttu jos hakee miestä, joka tulee omillaan toimeen, eli ei ole työtön.

        Miksi ei muka työtön tulisi omillaan toimeen? omia ne on työlttömyyskorvauksetkin ja jos voi elää vähän vaatimatomammin ei se työtön välttämättä kuormita yhtään enempää kumppaniaan kuin joku kalliisti elävä työssä käyvä, monasti varmaan päinvastoin.

        Ajattele vaikka niin että seurustelet varakkaan miehen kanssa joka tykkää reissuta jatkuvasti, asua tasokkaissa hotelleissa jne. mutta on kuitenkin sen verran tasa-arvoinen että sinä maksat oman osuutesi reissuista. Eikös semmoinen varakas mies käy jo vähän kukkaron päällä jos verrataan vaikka mieheen joka on työtön mutta tykkää reissalla lähinnä kotimaan luontoreissuilla, ostaa itse kaiken tarvitsemansa, osallistuu yhteisen kodin kustannuksiin tasajaolla jne. luulen että työtön olisi paljon helpompi ja halvempi kumppani sellaisessa tapauksessa.


      • Irvokas kirjoitti:

        Mainitaan juurikin siitä. Että pitää olla varallisuutta. Kuten sanoin, onhan niitä poikkeuksiakin.

        "Se on eri juttu jos hakee miestä, joka tulee omillaan toimeen, eli ei ole työtön."
        Ristiriitaista nyt tuo lause tuossa. Voihan työtönkin tulla toimeen omillaan. Työtön =/= Köyhä.

        Wuppikselle lienee kunnia-asia että voi sanoa miehensä käyvän töissä eikä ole mikään laiska lotku, yhteiskunnan elätti. wuppiksen itsetunto ei kestäisi työtöntä miestä kun sitä saisi aina hävetä. Paitsi tietysti jos mise o voittanut eurojackpotissa 8miljoonaa, sitten se on eri juttu.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Kunnon mies on mun mielestä mm. näitä ja etunenässä näitä.

        - Rehellinen
        - Jämpti/luotettava
        - Ei satuta muita tahallaan
        - Ei ole ketku eikä konna
        -Pitää omistaan huolen
        - On järki ja tunteet kohillaan

        Muut seikat kuten työ, ulkonäkö, omaisuus yms. on sitten plussaa mahdollisesti. Mutta peruspohja olis mulla tuossa. Nojaa, omaisuus ei ole koskaan ollut mulle tärkeetä. Lähinnä itsenäisyys, että kykenee ominpäin elämään ja kantamaan vastuun itsestään ja asioistaan. Suhteessa sitten ottamaan vastuuta myös siitä suhteesta ja kumppanistaankin, niin ettei jätä toista hädässä heitteille ja pulaan.

        "Suhteessa sitten ottamaan vastuuta myös siitä suhteesta ja kumppanistaankin, niin ettei jätä toista hädässä heitteille ja pulaan." Tuo on hyvä. Vaikka toisella tulisi huonoja hetkiä niin ei hyljätä toista. Niin ylä- ja alamäessä ollaan samassa veneessä.

        Joskus luin jutun kun nainen joutui sairaalaan pidemmäksi aikaa ja oli vaikeaa, niin mies oli bongannut sitten sillä aikaa itselleen toisen naisen. Voin vain kuvitella sitä paskaa tunnetta siinä vaiheessa. Olet avuttomana ja toinen heivaa mäkeen sen takia. Nämä on näitä, kun pistää harkitsemaan taas sitä saunan rakentamista.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Miksi ei muka työtön tulisi omillaan toimeen? omia ne on työlttömyyskorvauksetkin ja jos voi elää vähän vaatimatomammin ei se työtön välttämättä kuormita yhtään enempää kumppaniaan kuin joku kalliisti elävä työssä käyvä, monasti varmaan päinvastoin.

        Ajattele vaikka niin että seurustelet varakkaan miehen kanssa joka tykkää reissuta jatkuvasti, asua tasokkaissa hotelleissa jne. mutta on kuitenkin sen verran tasa-arvoinen että sinä maksat oman osuutesi reissuista. Eikös semmoinen varakas mies käy jo vähän kukkaron päällä jos verrataan vaikka mieheen joka on työtön mutta tykkää reissalla lähinnä kotimaan luontoreissuilla, ostaa itse kaiken tarvitsemansa, osallistuu yhteisen kodin kustannuksiin tasajaolla jne. luulen että työtön olisi paljon helpompi ja halvempi kumppani sellaisessa tapauksessa.

        "Ajattele vaikka niin että seurustelet varakkaan miehen kanssa joka tykkää reissuta jatkuvasti, asua tasokkaissa hotelleissa jne. mutta on kuitenkin sen verran tasa-arvoinen että sinä maksat oman osuutesi reissuista. Eikös semmoinen varakas mies käy jo vähän kukkaron päällä jos verrataan vaikka mieheen joka on työtön mutta tykkää reissalla lähinnä kotimaan luontoreissuilla, ostaa itse kaiken tarvitsemansa, osallistuu yhteisen kodin kustannuksiin tasajaolla jne. luulen että työtön olisi paljon helpompi ja halvempi kumppani sellaisessa tapauksessa."

        - Et multa kysynyt mitään, mutta totta. Ei tulis mitään, jos toinen on kova polttaa rahaa jota sillä on paljon polttaakin. Ja itsellä ei ole joko tarvetta poltella samalla tavalla rahaa, tai sitä rahaa ei ole mitä poltella samalla tavalla. Vaikeeta olis. Mielummin joo suht samantasoinen siinä mielessä, että just kulkee samaan suuntaan eikä ole rahallisestikaan kauheen eri tasolla...jos nyt tasotellaan taas. Tai sitten ainakaan niin, että kulutustottumukset ei pitäs olla kauheen ristiriitaiset keskenään just vaikka varaa toisella enemmän oliskin.

        Tai sitten sen toisen pitäs reissata yksin. Kustantaa velaks matkoja. 😝


      • Irvokas kirjoitti:

        "Suhteessa sitten ottamaan vastuuta myös siitä suhteesta ja kumppanistaankin, niin ettei jätä toista hädässä heitteille ja pulaan." Tuo on hyvä. Vaikka toisella tulisi huonoja hetkiä niin ei hyljätä toista. Niin ylä- ja alamäessä ollaan samassa veneessä.

        Joskus luin jutun kun nainen joutui sairaalaan pidemmäksi aikaa ja oli vaikeaa, niin mies oli bongannut sitten sillä aikaa itselleen toisen naisen. Voin vain kuvitella sitä paskaa tunnetta siinä vaiheessa. Olet avuttomana ja toinen heivaa mäkeen sen takia. Nämä on näitä, kun pistää harkitsemaan taas sitä saunan rakentamista.

        Joo, itellekin aikas tuttujuttu. Olin joskus kans sairaalassa ja sillä välin silloinen poikakaveri piti yhtä toisen naisen kanssa. Ihmettelin kun ei ole koskaan mielenkiintoa eikä aikaa tulla käymään sairaalassa, no ei kai kun oli oiva tilaisuus olla sen toisen naisen kanssa. Kyllä se sapettaa...

        Mä olin intopinkona hommanu meille huushollin ja perustamassa jo tyyliin perhettä, mutta eihän semmosen kanssa mitään voi perustaa...kun kaikki perustuu pelkkään paskaan.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Joo, itellekin aikas tuttujuttu. Olin joskus kans sairaalassa ja sillä välin silloinen poikakaveri piti yhtä toisen naisen kanssa. Ihmettelin kun ei ole koskaan mielenkiintoa eikä aikaa tulla käymään sairaalassa, no ei kai kun oli oiva tilaisuus olla sen toisen naisen kanssa. Kyllä se sapettaa...

        Mä olin intopinkona hommanu meille huushollin ja perustamassa jo tyyliin perhettä, mutta eihän semmosen kanssa mitään voi perustaa...kun kaikki perustuu pelkkään paskaan.

        Mulla on kanssa semmonen periaate, että on mies tai nainen. Kumpikin pitää toisistaankin huolta, yhdessä kannetaan korsi samaan kekoon kykyjensä ja voimavarojensa mukaan. Ja jos joskus jompikumpi on heikommalla kykenemisellä, niin ei jätetä toista pulaan. Vaan autetaan ja tuetaan takas takas jaloilleen. Pidetään huolta.

        Hirmu usein ihmisten huomaan ajattelevan, että nainen olis aina se jota pitää tukea ja auttaa, kannaatella. Mutta yhtälailla miehillä on elämässä heikkoja hetkiä ja he tarvii sen kumppaninsa tukea ja apua. Jos oikeesti toista rakastaa sitä varmasti kaikin tavoin pyrkii auttamaan ja tukemaan viimiseen asti. Tekemään uhrauksiakin, jos tarvii.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Mulla on kanssa semmonen periaate, että on mies tai nainen. Kumpikin pitää toisistaankin huolta, yhdessä kannetaan korsi samaan kekoon kykyjensä ja voimavarojensa mukaan. Ja jos joskus jompikumpi on heikommalla kykenemisellä, niin ei jätetä toista pulaan. Vaan autetaan ja tuetaan takas takas jaloilleen. Pidetään huolta.

        Hirmu usein ihmisten huomaan ajattelevan, että nainen olis aina se jota pitää tukea ja auttaa, kannaatella. Mutta yhtälailla miehillä on elämässä heikkoja hetkiä ja he tarvii sen kumppaninsa tukea ja apua. Jos oikeesti toista rakastaa sitä varmasti kaikin tavoin pyrkii auttamaan ja tukemaan viimiseen asti. Tekemään uhrauksiakin, jos tarvii.

        Muistan yhden avioparin, joilla oli jääkapissa omat ruoat. Kumpikin siis osti omilla rahoilla omat ruoat. Eri hyllyille. No toiselta loppu vaikeen elämäntilanteen takia rahat, joutui työttömäksi ja oli siinä karenssiaikakin. Jääkaapin hyllyllä oli aika tyhjää sattuneesta syystä. Ja emäntä olis tarvinut ruokaa, mutta isäntä ei heltynyt. Mun ruokiin et koske. Ja rahaa ei antanut ees lainaksi.

        Että kuinka voi jättää muka rakkaan ihmisen vaikka kuolemaan nälkään ja ite vetää suupielet rasvassa??? Ei mee mun kaaliin, ei ollenkaan.

        Eipä ne kyllä muutenkaan kauheen välkky pari ollut, jos näin saa sanoa. Ero tuli kaikesta siitä johtuen kyllä.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Muistan yhden avioparin, joilla oli jääkapissa omat ruoat. Kumpikin siis osti omilla rahoilla omat ruoat. Eri hyllyille. No toiselta loppu vaikeen elämäntilanteen takia rahat, joutui työttömäksi ja oli siinä karenssiaikakin. Jääkaapin hyllyllä oli aika tyhjää sattuneesta syystä. Ja emäntä olis tarvinut ruokaa, mutta isäntä ei heltynyt. Mun ruokiin et koske. Ja rahaa ei antanut ees lainaksi.

        Että kuinka voi jättää muka rakkaan ihmisen vaikka kuolemaan nälkään ja ite vetää suupielet rasvassa??? Ei mee mun kaaliin, ei ollenkaan.

        Eipä ne kyllä muutenkaan kauheen välkky pari ollut, jos näin saa sanoa. Ero tuli kaikesta siitä johtuen kyllä.

        No on siinäkin ollut ”rakkaus” :(


      • Irvokas kirjoitti:

        Mainitaan juurikin siitä. Että pitää olla varallisuutta. Kuten sanoin, onhan niitä poikkeuksiakin.

        "Se on eri juttu jos hakee miestä, joka tulee omillaan toimeen, eli ei ole työtön."
        Ristiriitaista nyt tuo lause tuossa. Voihan työtönkin tulla toimeen omillaan. Työtön =/= Köyhä.

        Yleensä työssäkäyvät haluavat toisenkin käyvän työssä, eri juttu jos esim opiskelee, tai on eläkkeellä.

        Eli ei siinä mitään ristiriitaa ole. Työntekijäkin voi olla köyhä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Wuppikselle lienee kunnia-asia että voi sanoa miehensä käyvän töissä eikä ole mikään laiska lotku, yhteiskunnan elätti. wuppiksen itsetunto ei kestäisi työtöntä miestä kun sitä saisi aina hävetä. Paitsi tietysti jos mise o voittanut eurojackpotissa 8miljoonaa, sitten se on eri juttu.

        Taas täällä yritetään miesmäröidä.

        Enkä tosiaan usko Irviksen väitettä, että vain poikkeustapauksissa naiset eivät hakisi varakasta miestä.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Muistan yhden avioparin, joilla oli jääkapissa omat ruoat. Kumpikin siis osti omilla rahoilla omat ruoat. Eri hyllyille. No toiselta loppu vaikeen elämäntilanteen takia rahat, joutui työttömäksi ja oli siinä karenssiaikakin. Jääkaapin hyllyllä oli aika tyhjää sattuneesta syystä. Ja emäntä olis tarvinut ruokaa, mutta isäntä ei heltynyt. Mun ruokiin et koske. Ja rahaa ei antanut ees lainaksi.

        Että kuinka voi jättää muka rakkaan ihmisen vaikka kuolemaan nälkään ja ite vetää suupielet rasvassa??? Ei mee mun kaaliin, ei ollenkaan.

        Eipä ne kyllä muutenkaan kauheen välkky pari ollut, jos näin saa sanoa. Ero tuli kaikesta siitä johtuen kyllä.

        Ei helv..

        Tuli ihan oma lapsuus, tai pikemmin nuoruus mieleen.. Mun piti ostaa omat ruoat ja laittaa niihin nimi, kun asuin vanhempieni luona ja opiskelin. Muistan kun mun kaveri tuli meillä käymään ja nauro niin että hytky..

        Mä vihaan riitelyä rahasta ja...yök.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No on siinäkin ollut ”rakkaus” :(

        Nojuu, oikee vuosisadan rakkaustarina. No ne oli oikeesti aikamoisen moniongelmainen pariskuntakin.

        Just semmonen pari joilla on jo yksilönä kaikki vaikeeta ja hyrskyn myrskyn. Sitten nää menee yhteen ja syntyy hurrikaani..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei helv..

        Tuli ihan oma lapsuus, tai pikemmin nuoruus mieleen.. Mun piti ostaa omat ruoat ja laittaa niihin nimi, kun asuin vanhempieni luona ja opiskelin. Muistan kun mun kaveri tuli meillä käymään ja nauro niin että hytky..

        Mä vihaan riitelyä rahasta ja...yök.

        Aika rajua tosiaan. Yllättävän usein raha on riitelynaiheena. Siis pariskunnilla. Tuntuu, että jatkuvasti törmää ihmisiin, jotka sadattelee kumppanin rahankäyttöä tai ylipäänsä rahahuolista..

        Vois olla kauheeta elää ihmisen kanssa, joka alottaa riitelyn jos otan sen paskapaperirullastakin arkin. 🤣


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Taas täällä yritetään miesmäröidä.

        Enkä tosiaan usko Irviksen väitettä, että vain poikkeustapauksissa naiset eivät hakisi varakasta miestä.

        "Haetaan miestä jolla on kunnon varanto. Aina ei haeta pelkästään sitä miestä. Sama kun miehet hakee naista, niin pitäisi olla sitä ja tätä sekä mökki ja vene.

        Poikkeuksiakin tietysti on tässäkin tapauksesa erinevissä määrin."

        Tuohon varmaankin viittaat. Se on omakohtainen kokemus mitä olen lukenut ja silmiin osunut. En maininnut "Vain poikkeustapauksissa". Poikkeuksia erinevissä määrin. Eli ei kaikki hae pelkästään sitä ihmistä ihmisenä. Ja takerrut tuohonkin että "Naiset eivät hakisi varakasta miestä" Mainitsin myös että miehet hakee naista samalla tavalla. Mutta siihen et ottanut kantaa. Molemmat sukupuolet ovat ihan yhtä samanlaisia näissä asioissa.

        Sanoit myös "Tuokin nainen antoi siinä toisessa jutussa onnistuneita kuvavinkkejä miehille, että eivät kuvaisi omaisuuttaan, kun miestä sitä haetaan, eikä omaisuutta. Tuo myyttielää lähinnä miesten omissa päissä." Mutta eihän se ole pelkästään myytti, koska olen siihen useasti törmännyt.

        Sitten hoet tästä "Se on eri juttu jos hakee miestä, joka tulee omillaan toimeen, eli ei ole työtön."
        "Yleensä työssäkäyvät haluavat toisenkin käyvän työssä, eri juttu jos esim opiskelee, tai on eläkkeellä.

        Eli ei siinä mitään ristiriitaa ole. Työntekijäkin voi olla köyhä."

        Eli, opiskelija, eläkkeellä ja työssäkäyvä ainoastaan voi mielestäsi tulla toimeen omillaan, mutta työtön ei voi missään nimessä? Entä jos se työtön tekee elääkseen vaikka virapeliä, töitä pimeästi, on sijoittaja, omistaa kerrostalon? Silloinhan työtön voi tulla omillaan toimeen.

        Mielenkiintoista.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Aika rajua tosiaan. Yllättävän usein raha on riitelynaiheena. Siis pariskunnilla. Tuntuu, että jatkuvasti törmää ihmisiin, jotka sadattelee kumppanin rahankäyttöä tai ylipäänsä rahahuolista..

        Vois olla kauheeta elää ihmisen kanssa, joka alottaa riitelyn jos otan sen paskapaperirullastakin arkin. 🤣

        Se on kyllä tuo raha semmoinen. Outo vaikutus ihmisiin. On ollut itselläni aina tapana, jos on rahaa niin sitä on toisellakin, kavereille tarjoan kyllä kahvit ja pullat jos sattuu olemaan tiukkaa ja lainaan tarvittaessa. Jos itsellä ei ole rahaa, niin toivottavasti toinen ajattelee samalla tavalla. :D Kauemmin kun on yhdessä, niin eikös ne tavaratkin sitten ole yhteisiä.


      • Irvokas kirjoitti:

        Se on kyllä tuo raha semmoinen. Outo vaikutus ihmisiin. On ollut itselläni aina tapana, jos on rahaa niin sitä on toisellakin, kavereille tarjoan kyllä kahvit ja pullat jos sattuu olemaan tiukkaa ja lainaan tarvittaessa. Jos itsellä ei ole rahaa, niin toivottavasti toinen ajattelee samalla tavalla. :D Kauemmin kun on yhdessä, niin eikös ne tavaratkin sitten ole yhteisiä.

        Niin on. Raha nyt ei ole kun välttämätön paha, jos ilmanki tulis toimeen olisin iloinen.

        Juu, mulla kans. Mikä on mun on myös mun kumppanille yhtälailla. Ei oo kyllä mitään mun niin etteikö toinen saisi käyttää tai osansa multa. Jotenkin ittestäänselvää, että rakastettu on se jolle jakaa kaiken hyvänsä ilman mitään jupinoita.

        Kyllä meillä ainakin on kaikki yhteistä, ihan sama kumpi on ostanut tai maksanut tililtään ja rahaltaan. Yhteistä tiliä ei ole, eikä tilinumerotkaan tiedossa, ei oo ollu tarvetta kun on näinkin kaikki jaettu.

        Mut yhtähyvin voin lykkää pankkikortin miehelle käteen et hae mitä tarttet ja sama toisinpäin. ☺️

        Se on kyl kans aina ollut tärkeetä, että en siipeile...minkä rahan ikinä saankin sen kannan yhteiseen käyttöön. Iteki kulutan, niin maksan myös osani..


      • HortenMarket kirjoitti:

        Niin on. Raha nyt ei ole kun välttämätön paha, jos ilmanki tulis toimeen olisin iloinen.

        Juu, mulla kans. Mikä on mun on myös mun kumppanille yhtälailla. Ei oo kyllä mitään mun niin etteikö toinen saisi käyttää tai osansa multa. Jotenkin ittestäänselvää, että rakastettu on se jolle jakaa kaiken hyvänsä ilman mitään jupinoita.

        Kyllä meillä ainakin on kaikki yhteistä, ihan sama kumpi on ostanut tai maksanut tililtään ja rahaltaan. Yhteistä tiliä ei ole, eikä tilinumerotkaan tiedossa, ei oo ollu tarvetta kun on näinkin kaikki jaettu.

        Mut yhtähyvin voin lykkää pankkikortin miehelle käteen et hae mitä tarttet ja sama toisinpäin. ☺️

        Se on kyl kans aina ollut tärkeetä, että en siipeile...minkä rahan ikinä saankin sen kannan yhteiseen käyttöön. Iteki kulutan, niin maksan myös osani..

        Onhan niitä sit ihmisiä kummassakin sukupuolessa, jotka helposti hyväksikäyttääkin tätä mun on sun myös tyyppiä. 😣

        Miehissäkin, vaik monesti täällä naiset tästä pyrkyrin ja hyväksikäyttäjän metkuista saakin tuta..tai syyllistystä.


      • Wwuwuw
        Irvokas kirjoitti:

        "Haetaan miestä jolla on kunnon varanto. Aina ei haeta pelkästään sitä miestä. Sama kun miehet hakee naista, niin pitäisi olla sitä ja tätä sekä mökki ja vene.

        Poikkeuksiakin tietysti on tässäkin tapauksesa erinevissä määrin."

        Tuohon varmaankin viittaat. Se on omakohtainen kokemus mitä olen lukenut ja silmiin osunut. En maininnut "Vain poikkeustapauksissa". Poikkeuksia erinevissä määrin. Eli ei kaikki hae pelkästään sitä ihmistä ihmisenä. Ja takerrut tuohonkin että "Naiset eivät hakisi varakasta miestä" Mainitsin myös että miehet hakee naista samalla tavalla. Mutta siihen et ottanut kantaa. Molemmat sukupuolet ovat ihan yhtä samanlaisia näissä asioissa.

        Sanoit myös "Tuokin nainen antoi siinä toisessa jutussa onnistuneita kuvavinkkejä miehille, että eivät kuvaisi omaisuuttaan, kun miestä sitä haetaan, eikä omaisuutta. Tuo myyttielää lähinnä miesten omissa päissä." Mutta eihän se ole pelkästään myytti, koska olen siihen useasti törmännyt.

        Sitten hoet tästä "Se on eri juttu jos hakee miestä, joka tulee omillaan toimeen, eli ei ole työtön."
        "Yleensä työssäkäyvät haluavat toisenkin käyvän työssä, eri juttu jos esim opiskelee, tai on eläkkeellä.

        Eli ei siinä mitään ristiriitaa ole. Työntekijäkin voi olla köyhä."

        Eli, opiskelija, eläkkeellä ja työssäkäyvä ainoastaan voi mielestäsi tulla toimeen omillaan, mutta työtön ei voi missään nimessä? Entä jos se työtön tekee elääkseen vaikka virapeliä, töitä pimeästi, on sijoittaja, omistaa kerrostalon? Silloinhan työtön voi tulla omillaan toimeen.

        Mielenkiintoista.

        Tarkoitan omillaan toimeentulevalla sitä ettei elä tukien varassa toimettomana.
        Noin useimmiten ihmiset sen ajattelee..eikä se ole mun syytä.

        Ymmärrän, että tää on arka aihe, eikä ollut tarkoitus kiusata, tai ärsytellä. Sä olet kiva kundi ja komeakin vielä. Varmasti löydät oman kullan ja jätä kullanonkijat ( hah) oman onnensa varaan..🤗


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tarkoitan omillaan toimeentulevalla sitä ettei elä tukien varassa toimettomana.
        Noin useimmiten ihmiset sen ajattelee..eikä se ole mun syytä.

        Ymmärrän, että tää on arka aihe, eikä ollut tarkoitus kiusata, tai ärsytellä. Sä olet kiva kundi ja komeakin vielä. Varmasti löydät oman kullan ja jätä kullanonkijat ( hah) oman onnensa varaan..🤗

        Hui hai. Tässä mitään. :) Asiallista keskusteluahan tämä. Jos vaikuttaa että olen kärkkäinen, niin todennäköisesti se ei ole niin. Yritän vain selvitellä toisen ajatusmaailmaa.

        Mutta joo, se on kyllä ihmisillä tuo ennakkoluulo asiasta kuin asiasta taustoja tietämättä. Mikä laittaa kismittämään. On olemassa upeita ihmisiä, mutta sitten oletetaan että on spurguja jos ei ole sosiaalinen status kunnossa esimerkiksi.

        Paras esimerkki varmaan on tuo sormus mikä mulla on. Pari kertaa käynyt niin, että toinen keskustelun osapuoli näki sen. Siinä on hakaristi, se on veteraanien rautasorums, millä tuettiin Suomen puolustusta siviilien antamilla kultakoruilla sota-aikaan. Keskusteltiin ihan asiallisesti kunnes huomasi sen. Niin toinen rupesi natsiksi haukkumaan, artikuloinnilla ja faktoilla ei ollut enää mitään asiaa sen jälkeen. :D Koska oletti että olen natsi.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Tarkoitan omillaan toimeentulevalla sitä ettei elä tukien varassa toimettomana.
        Noin useimmiten ihmiset sen ajattelee..eikä se ole mun syytä.

        Ymmärrän, että tää on arka aihe, eikä ollut tarkoitus kiusata, tai ärsytellä. Sä olet kiva kundi ja komeakin vielä. Varmasti löydät oman kullan ja jätä kullanonkijat ( hah) oman onnensa varaan..🤗

        Niin koska ihmiset ovat niin helkatin pinnallisia ja ennakkoluuloisia, työtön on tietysti laiska typerys. Mutta kuinkas moni työläinen todellisuudessa on mukamas parempi, raahaudutaan johonkin paskaduuniin missä kärsitään, sitten raahaudutaan kaupan kautta kotiin jossa röhnätään sohvalla telkun ääressä töistä valittaen. Ja samat ihmiset kyllä ottavat kaikki mahdolliset tuet jos saavat, samalla ruikuttaen veroista.


      • Irvokas kirjoitti:

        Hui hai. Tässä mitään. :) Asiallista keskusteluahan tämä. Jos vaikuttaa että olen kärkkäinen, niin todennäköisesti se ei ole niin. Yritän vain selvitellä toisen ajatusmaailmaa.

        Mutta joo, se on kyllä ihmisillä tuo ennakkoluulo asiasta kuin asiasta taustoja tietämättä. Mikä laittaa kismittämään. On olemassa upeita ihmisiä, mutta sitten oletetaan että on spurguja jos ei ole sosiaalinen status kunnossa esimerkiksi.

        Paras esimerkki varmaan on tuo sormus mikä mulla on. Pari kertaa käynyt niin, että toinen keskustelun osapuoli näki sen. Siinä on hakaristi, se on veteraanien rautasorums, millä tuettiin Suomen puolustusta siviilien antamilla kultakoruilla sota-aikaan. Keskusteltiin ihan asiallisesti kunnes huomasi sen. Niin toinen rupesi natsiksi haukkumaan, artikuloinnilla ja faktoilla ei ollut enää mitään asiaa sen jälkeen. :D Koska oletti että olen natsi.

        No joo..Svastikahan on alunperin ollut onnen symboli, mutta juu..kyllä varmasti joutuu selittelyyn varautumaan. Jopa leijonakorujen pitäjät, mikä on harmi.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Onhan niitä sit ihmisiä kummassakin sukupuolessa, jotka helposti hyväksikäyttääkin tätä mun on sun myös tyyppiä. 😣

        Miehissäkin, vaik monesti täällä naiset tästä pyrkyrin ja hyväksikäyttäjän metkuista saakin tuta..tai syyllistystä.

        Teillä on hyvin tuo yhteisymmärrys. Hienoa! :) Juu ei siitä mitään tule jos koko ajan napitetaan muutamastakin eurosta.

        Omavaraisuus olisi kyllä hieno saavuttaa, kasvattaisi omat rehut ja miksei karjatkin tai kanoja. Ja saalistaisi lihat / kalat. Puut takamettästä. Myy sen verran että saa pakolliset ostettua.
        Tulee mieleen tämä sketsi: https://youtu.be/6A7bq1HFygs

        Jep, molemmissa sukupuolissa on omat mädät omenat, mutta sitten on myös niitä helmiä kanssa. Ei voi todeta kuin, "Ihmiset" :D Outo laji.


      • Irvokas kirjoitti:

        Teillä on hyvin tuo yhteisymmärrys. Hienoa! :) Juu ei siitä mitään tule jos koko ajan napitetaan muutamastakin eurosta.

        Omavaraisuus olisi kyllä hieno saavuttaa, kasvattaisi omat rehut ja miksei karjatkin tai kanoja. Ja saalistaisi lihat / kalat. Puut takamettästä. Myy sen verran että saa pakolliset ostettua.
        Tulee mieleen tämä sketsi: https://youtu.be/6A7bq1HFygs

        Jep, molemmissa sukupuolissa on omat mädät omenat, mutta sitten on myös niitä helmiä kanssa. Ei voi todeta kuin, "Ihmiset" :D Outo laji.

        Juu, ei ole kyllä rahasta tapeltu koskaan. Kerran on tapeltu tietokoneesta. Kumpikin halusi sen samaan aikaan käyttöönsä. 😅

        Lähinnä erimielisyydet on sitä, että jompi kumpi tahtoo tehä jotakin erilailla kun toinen. Ja nekin on lähinnä eipäs juupas, no miksikäs no siksikäs... mutta ei tosiaan olla taistelupari.

        Olis! Omavaraisuus on kiehtova ajatus. Haaveilen, että kun muksut joskus muuttaa omilleen ( onneks ei vielä, tykkään kun ovat kauan tässä kainalossa) , niin vois vaihtaa johonkin edulliseen asutukseen ja joku tontti missä vois kasvattaa purtavaa. Ei nyt eläimiä, mutta kasviksia, hedelmiä..

        Ehdotin jo ukolle, että ostetaan asuntoauto tai vaunu ja muutetaan semmoseen. 😆

        Kierretään eurooppaa...tai ollaan parkissa.

        Hyvä sketsi. 👍


        Niin on..ei ole sukupuoleen katsomista, molemmissa on ihan yhtälailla kaikkea.


      • Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

        Nojuu, oikee vuosisadan rakkaustarina. No ne oli oikeesti aikamoisen moniongelmainen pariskuntakin.

        Just semmonen pari joilla on jo yksilönä kaikki vaikeeta ja hyrskyn myrskyn. Sitten nää menee yhteen ja syntyy hurrikaani..

        " joilla on jo yksilönä kaikki vaikeeta"

        eikö tule harmis mieleen tuosta


      • Anonyymi kirjoitti:

        " joilla on jo yksilönä kaikki vaikeeta"

        eikö tule harmis mieleen tuosta

        Heh, ei välttämättä tuu. Mä luulen, ettei hänellä henkilökohtaisessa elämässä ole mikään vaikeeta, vain toisinaan sulattaa muiden henkilökohtaisia elämiä. 😒


        Nää tyypit oli ihmisiä jotka räpeltää koko elämänsä eikä etene mihinkään...pyörii kehää. Ei vaikka kaikki apu kannettas suoraan syliin ja pistettäs vielä kädet ympärille, tässä purista....


      • HortenMarket kirjoitti:

        Heh, ei välttämättä tuu. Mä luulen, ettei hänellä henkilökohtaisessa elämässä ole mikään vaikeeta, vain toisinaan sulattaa muiden henkilökohtaisia elämiä. 😒


        Nää tyypit oli ihmisiä jotka räpeltää koko elämänsä eikä etene mihinkään...pyörii kehää. Ei vaikka kaikki apu kannettas suoraan syliin ja pistettäs vielä kädet ympärille, tässä purista....

        Siis nämä tyypit joista kerroin aiemmin.


    • Anonyymi

      Naiset haluu jännämiehiä eikä meitä kunnollisia miehiä

    • Anonyymi

      Naisten on hyväksyttävä komeiden miesten rinnakaistyttöystävät.

      • Ei mun ole tarvinut hyväksyä. Eikä ole rinnakkaistyttöystäviä, vaikka pidän kyllä omaani varsin komeanakin,


      • Miesten on vaan hyväksyttävät naisten komeat poikaystävät.


      • Eipäs olekaan.


    • Anonyymi

      Sekin on totta, että järestään kaikki 35 vapaat naiset ovat lihavia ja yksinhuoltajia. Ei kiitos. Yksi vapaa, mukava, lapseton ja hoikka nainen kiitos. Muutoin yksin.

    • Kyllä siihen mahtuu useampiakin ryhmiä..
      Itse annan mahdollisuuden neitseelliselle / seurustelemattomalle naiselle.
      Itsekkään en ole lupautunut vielä kenellekkään parisuhteeseen, niin on ihan luonnollista, että sitä haluaa enemmän.
      Kiertolaisuus on mitä on... Miten kiinostua ihmisestä kenen menneisyydessä on parisuhteita ties kenen kanssa.

    • Anonyymi

      Hyvät miehet kulkevat omia polkujaan. Kolmannen aallon feminismi on tuhonnut miesten ja naisten välisen luonnollisen suhteen. Toki häntäheikkejä ja aisuriksi alistuvia soijapoikia on edelleen saatavissa, mutta selkärankaiset, itsekurin omaavat miehet eivät tähän leikkiin enää lähde.

      • Anonyymi

        juurikin noin on asia

        hyvä itsetunto se on oikeiden miesten tavaramerkki ja mikäs on ollessa on karismaa on pituutta
        sen kun vaan poimii parhaat päältä


      • Anonyymi

        näin on. naiset on parhaimmillaan lyhyessä suhteessa. kuntulee arki niin alkaa ankeus ja kätinä. luultavasti tällä menolla elän loppuelämäni yksin. siihen olen myös varautunut.


    • Anonyymi

      Ei ole kyllä ihan kaikki naisellakaan kotona jos noin äkkiä alkaa kihlautumaan.

    • Anonyymi

      Hyvä kysymys mutta jokseenkin itsestään selvä vastaus moiseen kysymykseen. Ei todellakaan ole mikään salaisuus että noin nykyisin on.

      Vastaus:

      Ei löydy ei koska naiset ovat tulleet erittäin vaativiksi Hieman kärjistäen voi todeta ettei nykynaisille riitä enää mikään ei ainakaan tavallinen, kunnollinen rehti mies.

      Millaista miestä naiset sitten tavoittelevat? JÄNNÄMIESTÄ !!!

      Semmosta hyvin rentoa etten sanoisi lähes retkua joka kuiskuttelee naisten korvaan mukavia ja joka on pitkä alle 180s miesten on lähes mahdoton saada naista. Ja pitää olla todella komea

      • Anonyymi

        Tylsämies taas valittaa sitä että on tylsä.


    • Suorilta en osaa vastausa antaa sillä en ole koskaan itselleni ollut miestä hakemassa. Sen verran mitä mailmaa olen seurannut niin sellainen mielikuva minulla on että monet naiset näin ajattelevat. Määrä ei iso ole mutta olen tuon väitteen myös henkilökohtaisesti saanut naisten suusta kuulla, on muuten melko kiusallinen tilanne.

      Luulen että tämä ajatus peilaa naisten vivioon siitä että heille sopiva eli kunnollinen mies olisi ajatusmailmaltaan ja arvoiltaan sellainen että laskiessa elämänverkot veteen niin verkoissa olisi samankokoiset silmäkoot. Tämä toki luonnollista sillä akateemiset liikkuu akateemisissa piireissä ja alemman koulutuksen ihmiset sitten omissaan. Lääkäriksi opiskeleva nainen katsoo että hänellä on enemmän yhteistä lakimiehetki lukevan miehen kuin logistiikka koulutuksen saaneen trukkikuskimiehen kanssa. Ulospäin tämä saattaa näyttää siltä että raha nai rahaa vaikka juurisyy on muualla.
      Ongelma vain on siinä että korkeakouluissa on enemmän naisia joten kaikille ei riitä miestä sieltä samasta kuplasta. Nämä ilman miestä olevat naiset on niitä sosiaalisen median äänitorvia joten heidän kantansa tulee kyllä kuuluville.

      No eivät kaikki naiset ole korkeastikoulutettuja joten he sitten kaivavat naisenvaistolla ne parhaat samalla koulutustasolla olevat. Eivät niitä julkisesti kehu sillä vanha viisaus on että kellä onni on se onnen kätkeköön.

      En tiedä kätteleekö tämä logiikka yhtään reaalimailman kanssa mutta ainakin se vahvistaisi tuon ajatusmallin ja jos miettii tuota turhankin julmaa sanontaa niin näinhän se sitten menee.

      • No nyt mulle tuli pikkasen paha miäli kun noin rumasti kirjoitin..mutta ihan pikkasen vaan..👋😄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No nyt mulle tuli pikkasen paha miäli kun noin rumasti kirjoitin..mutta ihan pikkasen vaan..👋😄

        Onneksi ihmiskohtalot ovat paljon monimutkaisemmat kuin me kirjoitellaan ja pohditaan.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        No nyt mulle tuli pikkasen paha miäli kun noin rumasti kirjoitin..mutta ihan pikkasen vaan..👋😄

        Minä puolestani nautin aina kun naiset kärsivät, oli kyse sitten psyykkisestä tai fyysisestä kidutuksesta, etenkin jos sinä olet kohteena. Niin, ihan pikkasen vaan, joo ihan pikkasen niin XD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä puolestani nautin aina kun naiset kärsivät, oli kyse sitten psyykkisestä tai fyysisestä kidutuksesta, etenkin jos sinä olet kohteena. Niin, ihan pikkasen vaan, joo ihan pikkasen niin XD

        Toisin sanoen olet mieleltäsi sairas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisin sanoen olet mieleltäsi sairas?

        Naisten kaksinaismoraali?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten kaksinaismoraali?

        En nyt ihan näe samana asiana tuota aloitusta kuin jos sanoo nauttivansa toisen henkisestä ja fyysisestä kärsimyksestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt ihan näe samana asiana tuota aloitusta kuin jos sanoo nauttivansa toisen henkisestä ja fyysisestä kärsimyksestä?

        Aloittaja provosoi vittuillakseen ja purkaakseen pahaa oloaan, joten muutama läimäisy päin näköä "sääntöjen" ulkopuolelta on se mitä rääväsuiset akat tarvitsee.

        Jos joku lyö sinua, niin älä käännä toista poskea vaan potkaise lyöjältä polvi paskaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja provosoi vittuillakseen ja purkaakseen pahaa oloaan, joten muutama läimäisy päin näköä "sääntöjen" ulkopuolelta on se mitä rääväsuiset akat tarvitsee.

        Jos joku lyö sinua, niin älä käännä toista poskea vaan potkaise lyöjältä polvi paskaksi.

        Ok, pitää muistaa tuo seuraavalla kerralla kun joku palstan mies tekee provo- ja vittuilualoituksen naisista. Vai onko se niin että naisen pitää niitä vaan ymmärtää ja poskea silittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, pitää muistaa tuo seuraavalla kerralla kun joku palstan mies tekee provo- ja vittuilualoituksen naisista. Vai onko se niin että naisen pitää niitä vaan ymmärtää ja poskea silittää?

        noniin lässynlässyn kun miehetkin, yhyy uhriutumis, pillukiukku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        noniin lässynlässyn kun miehetkin, yhyy uhriutumis, pillukiukku

        Mitä nyt? Itsehän tuohon ohjeistit. Kiitos vinkistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja provosoi vittuillakseen ja purkaakseen pahaa oloaan, joten muutama läimäisy päin näköä "sääntöjen" ulkopuolelta on se mitä rääväsuiset akat tarvitsee.

        Jos joku lyö sinua, niin älä käännä toista poskea vaan potkaise lyöjältä polvi paskaksi.

        Hyvä. Just niin. Rääväsuinen ja ilkeä akka, ansaitsee tuon.. Toivottavasti et kuitenkaan käy kenenkään mukavan naisen kimppuun ihan vaan sillä perusteella, että on nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Just niin. Rääväsuinen ja ilkeä akka, ansaitsee tuon.. Toivottavasti et kuitenkaan käy kenenkään mukavan naisen kimppuun ihan vaan sillä perusteella, että on nainen.

        Teille molemmille: miten ihmeessä tuossa jotenkin "annetaan takaisin" sanomalla että nauttii toisten henkisestä ja fyysisestä kärsimyksestä? Ei yhtään mitenkään. Enemmän tuo(kin) kirjoittaja vaan purki omaa pahaa oloaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teille molemmille: miten ihmeessä tuossa jotenkin "annetaan takaisin" sanomalla että nauttii toisten henkisestä ja fyysisestä kärsimyksestä? Ei yhtään mitenkään. Enemmän tuo(kin) kirjoittaja vaan purki omaa pahaa oloaan.

        Eikun se sanahan oli "kidutuksesta". Ei ihan täysin terve ja onnellinen ihminen kykene tuollaista sanomaan.


    • Anonyymi

      Harva mies parkissa on. Kyllä ne ennemminkin menossa on tai tekemässä itselleen mieluisia juttuja.
      Sitten ovat nämä ketkä ovat löytäneet itselleen kaverin rinnalleen.
      Vähemmistö on miehet jotka eivät ryhmäpainostuksen alla tee niin kuin on sopivaa tai päätetty.
      Rakastuneet parit käsi ylös?
      Parkissa ne kiltit ja herkät ihmiset ovat. Pysähtynyttä ihmistä kun ei kukaan huomaa eikä nykymaailmassa edea uskalleta huomata.

    • Anonyymi

      Ööööö.....eikös parhaat paikat ole varattu "vammaisille".

    • Pitää varmasti paikkansa, mutta se ei tarkoita, että hyviä parkkipaikkoja ei olisi.

      Tosi hyviä parkkipaikkoja on, mutta monet ovat liian kaukana naisille. Pitäisi saada parkkipaikka Helsingistä läheltä teatteria tai muita urbaaneja viihdytyksiä.

      Iso osa parkkipaikoista on myös naisille liian pieniä. Sen Toyota Yariksen parkkeeraamiseen riittäisi mainiosti vähän pienempikin parkkipaikka, mutta naisen pitää vaan saada iso.

      Eikä naiselle kelpaa parkkipaikka missään sorakentällä, vaan pitää olla nätisti asvaltoitu ja reunaviivat maalattu.

    • Anonyymi

      Me ollaan piilossa. Koita vaan ettiä paremmin. Ehkä vois itekin vihjata. Pitää vaan olla varovainen, ettei elämäntapafasistit kuule, ne on niin virheettömiä että geenitkin surkastuu ympäriltä...

    • Anonyymi

      Sen siitä saa kun yrittää venyttää sitä vapaata nuoruutta liian pitkäksi. Fiksummat naiset ennakoivat, että kohta alkaa kilpailu niistä parhaista miehistä, ja siksi nappaavat sen omansa ajoissa, ennen kuin kilpailu käy kovaksi.

    • Anonyymi

      Miksi änkeä itsensä suhteeseen jos tulee suhteellisen hyvin toimeen itsekseen=`? O.o

    • Anonyymi

      "kannattaa etsiä se parkkipaikka syrjempää niin eivät sivulliset kolhi kylkiä"

    • Anonyymi

      Varatut vapautuneita ja vapaat varautuneita......itse olen jälkimmäinen...varautunut ja empiväinen, en siis vapautunut ja lempiväinen

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe