Olin kaverin kanssa s-marketissa kun pari tummaa miestä tuli juttusille. Pudistimme päätä, ettei heidän seuraa tarvita. Tulivat ihan lähelle "hello hello beaytiful" Ahdistavaa oli!
Kaupassa uskalla käydä enää!
15
67
Vastaukset
- Anonyymi
Tuohan on iso kohteliaisuus, mitä he sanoivat! Olisit hymyillyt ja sanonut: "thank you very much!" Teidän suomalaisten naisten on jo syytä opetella ottamaan huomaavaisuuksia vastaan, kun täällä asuu muitakin kuin juntteja suomalaisia miehiä!
- Anonyymi
Tuohan on iso kohteliaisuus, mitä he sanoivat! Olisit hymyillyt ja sanonut: "thank you very much!" Teidän suomalaisten naisten on jo syytä opetella ottamaan huomaavaisuuksia vastaan, kun täällä asuu muitakin kuin juntteja suomalaisia miehiä!
- Anonyymi
En usko, että tämän kyseisen keskustelun aloittajat olivat ihan oikeasti edes ja ylipäätään naisia.
Tekstin ja kirjoituksen sävyn perusteella.
Pysytäänpä kaikki sentään jossakin totuudessa ja yritetään edes olla rehellisiä. - Anonyymi
Vittuko siinä ahdisti?
- Anonyymi
Niinpä...
Olen samaa mieltä.
Joku voisi ottaa kyseisen asian pelkkänä kohteliaisuutena.
Jos ei tulla ihan liki ja lähelle, niin silloin se on selkeästi sek*uaalista häiritsemistä.
- Muutoin ei.
Tietyt rajat ja niiden kunnioittaminen pitää tottakai olla käytössä ja pitää voimassa.
Mikä koskee tottakai jokaista, oli mistä tahansa päin maasta ja kulttuurista päin kotoisin.
Silti tämän kyseisen keskustelun aloitus saa edelleenkin heräämään sen epäilyksen, että onkohan kyseessä edes todella oikeasti tapahtunut asia.
Ja onko kyseisen kirjoituksen tekijät edes naispuolisia henkilöitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä...
Olen samaa mieltä.
Joku voisi ottaa kyseisen asian pelkkänä kohteliaisuutena.
Jos ei tulla ihan liki ja lähelle, niin silloin se on selkeästi sek*uaalista häiritsemistä.
- Muutoin ei.
Tietyt rajat ja niiden kunnioittaminen pitää tottakai olla käytössä ja pitää voimassa.
Mikä koskee tottakai jokaista, oli mistä tahansa päin maasta ja kulttuurista päin kotoisin.
Silti tämän kyseisen keskustelun aloitus saa edelleenkin heräämään sen epäilyksen, että onkohan kyseessä edes todella oikeasti tapahtunut asia.
Ja onko kyseisen kirjoituksen tekijät edes naispuolisia henkilöitä.Eihän aloittaja tietenkään ole nainen, vaan peräkammarinpoika, joka äänestää persuja, eikä ole koskaan käynyt Kuopiota kauempana.
- Anonyymi
Tyhmempikin ymmärtää, kun siijat ja sunnit on olleet talven samassa huoneessa, toistensa nivushikeä haistellen. Alkaa näin keväällä jo hormoonit hyrräämään. Onneksi kysyivät, saattavat olla kysymättäkin.
- Anonyymi
Käytiin kaverini kaa rillissä, siellä se myyjä kysyi ihan suoraan meiltä että "mitä mausteita"! Kyllä nolotti ja pelotti, meikät hyppäsi mopojen selkään ja lähettiin meneen.
- Anonyymi
Naispuolinen työkaveri sanoi mulle huomenta, soitin poliisille ja nostin syytteen seksuaalisesta ahdistelusta. #metoo
- Anonyymi
Olisin ennemminkin enemmän huolissani tällä kyseisellä alueella liehuvasta eläinten taivaaseen pikaisemmasta lähettämisestä.
Siilinjärven, tarkemmin Jälän, Kasurilanmäen ja Säyneenjoen väliseltä alueelta on kadonnut lukuisia ja useita lemmikkejä. Samoin naapuristosta on kuollut, tai sairastunut lyhyen ajan sisällä useita koiria.
-Eikö tämä yhtään huolestuta, tai herätä kysymysmerkkejä, että mistä tässä kaikessa on kyse, ja kuka tämän takana oikein on? - Anonyymi
Ahdistavaa on kun puhutaan suoraan ja kohteliaasti?! No halla-aholainen propaganda tekee näköjään senkin tehtävänsä, että mykkäkoulussa ikipimeydessä eletään ... Eikö voisi vastata, vaikka "kiitos, ei kiitos" (jos ei lähempää tuttavuutta halua) ...
- Anonyymi
Ei ole ihan noin kevyttä useinkaan tuo etelän pojan lähentely. Ja pahinta, ettei uskota useampaakaan kieltoa. Ei siihen Halla-ahoa tarvita... ennemminkin Andersson silmien ummistamiseen.
- Anonyymi
"Ei ole ihan noin kevyttä useinkaan tuo etelän pojan lähentely. Ja pahinta, ettei uskota useampaakaan kieltoa. Ei siihen Halla-ahoa tarvita... ennemminkin Andersson silmien ummistamiseen. "
Tuskinpa siihen tarvitsee niin yhtään mitään poliittista taka-ajatusta taakse.
Mutta eri asiahan se on tässä, kuin jos pimeällä polulla saman ajatuksen joku sanoisi yksin kävelijälle.
Kulttuurierot on tietenkin tosiasioita, eikä suomessa ylipäätänsä olla totuttu mitään sanomaan vapaasti ja ääneen. Saati että julkisesti lähenneltäisiin, oli se sävy sitten mikä hyvänsä.- Anonyymi
Niin on, kyllä tämä maa on vihoviimeinen takapajula.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm35615- 39610
- 86537
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446