Olin onnekas kun elin 2000-luvun alun

Anonyymi

Pääsin just siihen panoboomiin 2000 luvun alussa. Chateissa oli kiimaisia naisia kaikista yhteiskuntaluokista. Uteliaita ja kiimaisia.

Ei puhuttu kroomingista ja taharrusgameista. Vaan PANTIIN. Seiväs seisoi ja puikotti laik nevö bifoooo

16

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taisi mennä niin, että perinteiset treffipalstat tuhottiin miesten osalta sillon kun saivat facebookin ja eritoten tinderin markkinoille..

• Anonyymi

Juurikin näin. Ennen facea ja tinderiä netistä irtosi helposti s-seuraa ihan tavallisen näköiselle janttarillekin.

• Anonyymi

Siitä on jo niin pikä aika, että te ootte vain vanhentuneet liikaa. Ei ne nuoret naiset mistään papsuista kiinnostu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä on jo niin pikä aika, että te ootte vain vanhentuneet liikaa. Ei ne nuoret naiset mistään papsuista kiinnostu.

Juuri näin. Nuori mies saa helposti yhden yön seksiseuraa. Jos vanhempana haluaa seksiä usein ja helposti, kannattaa hankkia parisuhde.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Nuori mies saa helposti yhden yön seksiseuraa. Jos vanhempana haluaa seksiä usein ja helposti, kannattaa hankkia parisuhde.

Ei tarvitse vilkaista kuin parisuhdepalstaa niin huomaa joissain tapauksissa asian olevan ihan päinvastoin 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Chatista löyti parisuhteitakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele nolosti itsellesi. 20v finninaama ei saa mitään seksiseuraa, ei edes vanhasta kurppanaisesta.

Sen sijaan keski-ikäiselle komistukselle seksiseuran saanti ei ole mikään ongelma.

Jos väität muuta niin näytä minulle 20v mies joka saa helposti seksiseuraa edes rumista naisista.

• Anonyymi

Aika kultaa muistot

• Anonyymi

Olin lapsi sillo ja trollattiin ukkoja paikalle eikä koskaan menty paikalle naureskeltiin mitä luusereita. Ällöt vanhat Suomi ukot.

• Tehtiin tuota samaa kaverien kanssa. Oltiin ala-asteella ja esiinnyttiin koulutyttöinä. Pedarit kurvailivat pitkin Suomea :D

• En mä ainakaan ois chatistä harkinnutkaan lähteväni treffeille yhden tai kahden vonkauskerran jälkeen, kun valinnanvaraa oli fiksuista ja keskustelutaitoisista Aikuisista naisista riittämiin.

• Anonyymi

Itse pääsin 2000-luvun alussa perusjolppina pumppaamaan sen näköistä naista, että tänä itsetietoisena aikana saman näköinen mirkku ei kuuna kullan valkeana lankeaisi kaltaiseni syliin, vaan valkkaisi Tinderistä jonkun korkeamman tason kollin.

• Anonyymi

Jep! Sillon kyllä sai ihan tavallinen hemmokin aivan upeaa böönää!

• Anonyymi

"...tänä itsetietoisena aikana saman näköinen mirkku ei kuuna kullan valkeana lankeaisi kaltaiseni syliin, vaan valkkaisi Tinderistä jonkun korkeamman tason kollin. "

Naisilla on maku parantunut. Enää ei kuka tahansa juippi kelpaa.

• Anonyymi

Paitsi, että se mirkku on nyt rupsahtanut ja vonkaa epätoivoisesti pultsareita jossain lähiräkälässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"...tänä itsetietoisena aikana saman näköinen mirkku ei kuuna kullan valkeana lankeaisi kaltaiseni syliin, vaan valkkaisi Tinderistä jonkun korkeamman tason kollin. "

Naisilla on maku parantunut. Enää ei kuka tahansa juippi kelpaa.

Ei ole parantunut vaan Tinder antaa tavisnaiselle helpon pääsyn YT-miehen kyrpään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2416
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      2021
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1657
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1513
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1457
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1055
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      996
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      945
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      939
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      937
    Aihe