Pelkkien miesten kylät

tätä koskeva aloitus oli näköjään poistunut täältä

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6cce343d-8b33-4217-83b0-10a70f0d2f5b

nii että minäpä sit haastan sillä et mun mielestä ihmiskunta on tosiaan lähtenyt menemään vinksalleen ja pahasti siinä vaiheessa kun naissukupuolta on keksitty alkaa pitää miestä vähempiarvoisena.
enkä tarkoita tällä pelkästään miehiä syyllistää, kyllä naiset itsekin pitävät näitä iänikuisia naisvihamielisiä asenteita voimissaan.

mää olen entistä vahvemmin sitä mieltä et uskonnot ja uskomukset pilaa kaiken.

56

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naissukupuoli ei tietenkään ole miessukupuolta vähempiarvoinen, kummatkin ovat yhtä arvokkaita mutta eri tavoin. Nainen on etevä synnyttämään, hoitamaan lapsia, siivomamaan kotia, laittamaan ruokaa, viihdyttämään miestä, yms. Mies on etevä siittämään lapsia ja ylläpitämään kotia taloudellisesti, kehittämään tekniikka ja tieteitä jne. Evoluutio on muokannut naisen ja miehen biologisesti valtavan erilaiseksi, hyvästä syystä.

      • en ole täysin samaa mieltä noista sukupuolirooleista, paitsi tietty lisääntymisen osalta.
        koska sukupuolten sisällä on vielä vaihtelua yksilöiden välillä osaamisissa ja kiinnostusten kohteissa.

        mut se mikä mulla ehkä kaikkein eniten johti raivoon tuossa jutussa, oli kun sanottiin et tyttölapsia abortoidaan jo sen pelossa et he voivat joutua raiskatuiksi.
        musta tuollainen on jo niinku se häntäänsä syövä käärme; naisia on erittäin vähän, miehille ei ole kumppaneita, miehet turhautuu ja syrjäytyy ja koska heidät vieläpä on kasvatettu siihen uskoon et nainen on kotieläimestä seuraava, he raiskaavat minkä tahansa naista muistuttavan minkä kiinni saavat, koska ketäpä se kiinnostaa, sehän on "vain" nainen..
        ja niinpä tyttölapsia abortoidaan taas lisää, jolloin naisia on entistä vähemmän ja tilanne pahenee entisestään..


      • Anonyymi

        Olet väärässä.
        Nuo mitä luettelet, ovat vain pelkkiä rooleja mitä vuosituhansia on annettu naisille ja miehille. Synnyttäminen ja siittäminen ovat ainoat seikat mitkä pitää paikkansa. Kaikki muut ovat kuin teatterirooleja elämän näytelmässä. Eli valhetta.


    • Onhan se tuokin yksi keino vähentää väestönkasvua..🤮

      • Sinähän haluat tänne samaa.


      • Wwuwuw
        Vihertäjä kirjoitti:

        Sinähän haluat tänne samaa.

        Ja miten niin..

        Hohhoijaa..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ja miten niin..

        Hohhoijaa..

        Aina olet paasaamassa kuinka noita sortokulttuurin edustaja miehiä pitää saada tänne lisää.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Aina olet paasaamassa kuinka noita sortokulttuurin edustaja miehiä pitää saada tänne lisää.

        Esim milloin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Esim milloin.

        En jaksa kaivaa vanhoja keskusteluja, mutta kaikkihan tuntevat sinut palstan pahimpana suvakkina. Ehkä et kirjoita suoranaista naisvihaa, mutta mokkakikkelin suosiminen sodan jalkoihin jäävien naisten ja lasten kustannuksella on aika paksua.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        En jaksa kaivaa vanhoja keskusteluja, mutta kaikkihan tuntevat sinut palstan pahimpana suvakkina. Ehkä et kirjoita suoranaista naisvihaa, mutta mokkakikkelin suosiminen sodan jalkoihin jäävien naisten ja lasten kustannuksella on aika paksua.

        Höpötystä. En ole ikinä sanonut maahanmuutosta muuta kuin sen, että mun puolesta sopii oikein hyvin, että tänne otettaisiin vain naisia ja lapsia. Mä olen "suvakki" täällä siksi, kun en kannata persuja.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Höpötystä. En ole ikinä sanonut maahanmuutosta muuta kuin sen, että mun puolesta sopii oikein hyvin, että tänne otettaisiin vain naisia ja lapsia. Mä olen "suvakki" täällä siksi, kun en kannata persuja.

        Kannatat kuitenkin nykyistä maahantulopolitiikkaa, joka suosii isisveteraaneja. Yksi sharia tilattu kiitos.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Kannatat kuitenkin nykyistä maahantulopolitiikkaa, joka suosii isisveteraaneja. Yksi sharia tilattu kiitos.

        Mun mielestä noita lupahakemuksia pitää käsitellä nopeammin, rikoksiin syyllistyneet pois..Niin, eli noinhan jo tehdään, tai ainakin pyritään tekemään.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Kannatat kuitenkin nykyistä maahantulopolitiikkaa, joka suosii isisveteraaneja. Yksi sharia tilattu kiitos.

        Joko sä olet äitiis käynyt katsomassa?

        Ai, niin voiskin soittaa..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mun mielestä noita lupahakemuksia pitää käsitellä nopeammin, rikoksiin syyllistyneet pois..Niin, eli noinhan jo tehdään, tai ainakin pyritään tekemään.

        Eli edelleen sinusta on ok, että naiset ja lapset jätetään sotimaan. Ja se puhe kaikkien taustojen tuntemisesta oli vaan kansan harhauttamista. Ei niistä tiedetä sen enempää kuin ne kertoo. Iät heittelee 20:llä vuodella, nimistä ei tietoakaan. Ja järjestäen kaikki miehiä, joiden pitäisi olla puolustamassa isänmaataan jos eivät ole isiksen riveissä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Joko sä olet äitiis käynyt katsomassa?

        Ai, niin voiskin soittaa..

        En ole vielä. Meinasin kakun leipoa ja käydä tervehtimässä, vaikka toivoi ettei mitään juhlallisuuksia :)


      • Vihertäjä kirjoitti:

        En ole vielä. Meinasin kakun leipoa ja käydä tervehtimässä, vaikka toivoi ettei mitään juhlallisuuksia :)

        Sulle tulee sitten aika kiire..

        Mä meen vasta ens viikonloppuna. Soitin kyllä äsken, mutta eipä mutsi enää tätä päivää elä. Ens viikolla mutsi täyttääkin 80 vuotta.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        En ole vielä. Meinasin kakun leipoa ja käydä tervehtimässä, vaikka toivoi ettei mitään juhlallisuuksia :)

        Kukkia viet ainakin.


      • no kieltämättä,
        ehkä se jossain kohtaa iskee sinne takapajuisempienkin oppien pilaamaan mieleen et ei ne pelkät kullit ja pallit riitä siihen suvunjatkamiseen.


    • Anonyymi

      Voi joo soitella terveiset äidille.... sitten soittaa joku: "stanan hullu operatiivinen johtaja jossain järjestöissäkin". puhelimella onnittelut.

    • Anonyymi
    • Tässä muuten on toisenlainen "miesten kylä"

      https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005933827.html

      Joskus aikoinaanhan tuollaiset häiriköt ja rikolliset voitiin vain yksinkertaisesti häätää yhteisöistä pois. Nyt ne lukitaan yhteisöjen sisälle vankiloihin ja toivotaan parasta kun vapautuvat.

      • tervaa ja höyheniä ja takaperin hevosen taikka muun juhdan selkään ja tervemenoa mettään taikka aavikolle, takasi ei oo tulemista.

        (mää en tota hesarin juttua päässy lukemaan, mulla oli jo yks maksuton 2 viikon kausi, mut saakohan niitä useempia.. enkä mää kyllä muista mun tunnuksiakaan sinne..)


      • m.wurst kirjoitti:

        tervaa ja höyheniä ja takaperin hevosen taikka muun juhdan selkään ja tervemenoa mettään taikka aavikolle, takasi ei oo tulemista.

        (mää en tota hesarin juttua päässy lukemaan, mulla oli jo yks maksuton 2 viikon kausi, mut saakohan niitä useempia.. enkä mää kyllä muista mun tunnuksiakaan sinne..)

        Saa niitä vaikka kuinka monta..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Saa niitä vaikka kuinka monta..

        aa, okei. tänks


    • Kiinassahan vähän sama juttu.

      • jep. sekin mua jaksaa ihmetyttää et ei edes äidit tunnu pitävän tyttäriään minään..


      • m.wurst kirjoitti:

        jep. sekin mua jaksaa ihmetyttää et ei edes äidit tunnu pitävän tyttäriään minään..

        Siellä tosin ainakin kaupungeissa on jutut vähän muuttuneet kun yhdenlapsen politiikasta on luovuttu. Monet haluavat sekä tytön että pojan, ja ne naiset vieläpä koulutetaan mahdollisuuksien mukaan mahdollisimman pitkälle.


    • Anonyymi

      No kun sit on tämmöstäkin et abortit kielletään ko ennenku nainen tietää edes olevansa raskaana. Heja usa. Miehet on täyspässejä kyllä.
      Minäkin alan seksilakkoon myötätunnosta!

      https://www.is.fi/viihde/art-2000006102944.html

      • "Miehet on täyspässejä kyllä."

        Ei nyt kaikki miehet, mutta republikaanit ja muut arvokonservatiivit kyllä.
        Kohta persut varman alkaa ajaa samoja lakeja.


      • Anonyymi

        "Minäkin alan seksilakkoon myötätunnosta!"

        Ei todennäköisesti muuta nykytilaa.


      • Anonyymi

        Ei ole olemassa mitään yllätysraskautta. Jos nainen antaa reikää hän tietää kyllä tulevansa raskaaksi. Kyseessä on yllätys vain jos nainen ei ole antanut reikäänsä.

        On oikein, ettei naisella ole oikeus tappaa lastaan, mielestäni nainen jolle on tehty abortti pitäisi polttaa elävältä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole olemassa mitään yllätysraskautta. Jos nainen antaa reikää hän tietää kyllä tulevansa raskaaksi. Kyseessä on yllätys vain jos nainen ei ole antanut reikäänsä.

        On oikein, ettei naisella ole oikeus tappaa lastaan, mielestäni nainen jolle on tehty abortti pitäisi polttaa elävältä.

        luitko edes tuota linkkiä mitä kommentoit?
        6 viikkoa raskaana on suunnilleen yhtäkuin kuukautiset pari viikkoa myöhässä, jos on vieläpä kovin epäsäännölliset menkat niin ei edes välttämättä epäile vielä olevansa raskaana.
        ja varminkin ehkäisy voi pettää. riski on varsin pieni, mutta silti olemassa..

        minä en hyväksy aborttia kovin kevein perustein, mutta en hyväksy myöskään täyskieltoa.
        kai tiesit et monessa abortin täysin kieltävissä maissa tyttö tai nainen voi joutua vankilaan saatuaan keskenmenon? koska milläpä sitä todistat ettei kyseessä ole "kotitekoinen" abortti..?
        onko se mielestäsi oikein? entä jos iältään vielä lapsi itsekin tulee raskaaksi jouduttuaan raiskatuksi? syntymättömän lapsen oikeuksia kyllä jaksetaan puolustaa, mutta entä tämän jo olemassa olevan lapsen oikeudet?
        entä se, että lukematon määrä naisia kuolee joka vuosi näissä maissa "kotitekoisten" taikka puoskarien suorittamien aborttien aiheuttamiin vammoihin?

        haista vittu!


      • m.wurst kirjoitti:

        luitko edes tuota linkkiä mitä kommentoit?
        6 viikkoa raskaana on suunnilleen yhtäkuin kuukautiset pari viikkoa myöhässä, jos on vieläpä kovin epäsäännölliset menkat niin ei edes välttämättä epäile vielä olevansa raskaana.
        ja varminkin ehkäisy voi pettää. riski on varsin pieni, mutta silti olemassa..

        minä en hyväksy aborttia kovin kevein perustein, mutta en hyväksy myöskään täyskieltoa.
        kai tiesit et monessa abortin täysin kieltävissä maissa tyttö tai nainen voi joutua vankilaan saatuaan keskenmenon? koska milläpä sitä todistat ettei kyseessä ole "kotitekoinen" abortti..?
        onko se mielestäsi oikein? entä jos iältään vielä lapsi itsekin tulee raskaaksi jouduttuaan raiskatuksi? syntymättömän lapsen oikeuksia kyllä jaksetaan puolustaa, mutta entä tämän jo olemassa olevan lapsen oikeudet?
        entä se, että lukematon määrä naisia kuolee joka vuosi näissä maissa "kotitekoisten" taikka puoskarien suorittamien aborttien aiheuttamiin vammoihin?

        haista vittu!

        Ei kannata välittää ton edellisen lantaperseaivon typeristä kommenteista, sillä hän on palstan pahin häirikkö, eli naisasialuuseri Hänen nimimerkkinsä kertoo jo kaiken miehen tasosta ja siitä, että hän onkin kärsinyt ikänsä siitä naisettomuudesta ja se on sitten hänen mielenterveytensä kokonaan pilannut.

        Turhaan se naisasialuuseri niitä naisia siitä hänen omasta naisettomuudesta syyttää, kun syyttäisi mieluummin niitä omia huonoja sosiaalisia taitojaan.


    • Anonyymi

      Tuohan edistää vaan Intialaisten sukupuuttoon kuolemista. Suomesta pitäisi estää matkailu Intiaan, naisten matkat siis ettei lisää intialaisia syntyisi. Tietysti muihinkin mulattimaihin.

      • En mä ainakaan pannu ketään Intiassa käydessäni.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        En mä ainakaan pannu ketään Intiassa käydessäni.

        niin mut säähän oletkin mies,
        kato ku kyllähän mies saa aina panna ketä vaan ja missä vaan (paitsi tietysti toisia miehiä..)


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        En mä ainakaan pannu ketään Intiassa käydessäni.

        Oot sitten erilainen nainen kun et niin tehnyt.


      • m.wurst kirjoitti:

        niin mut säähän oletkin mies,
        kato ku kyllähän mies saa aina panna ketä vaan ja missä vaan (paitsi tietysti toisia miehiä..)

        "kyllähän mies saa aina panna ketä vaan ja missä vaan (paitsi tietysti toisia miehiä..)"

        Jaa empä tiedä. Intiassa puolet vuodesta asuva kaverini kertoi, että kun siellä on miesten ja naisten väliset hellyydenosoitukset (jopa kädestä pitäminen) kielletty, miehet — kun ne eivät kuitenkaan löydä naista itselleen — kävelevät aivan avoimesti käsi kädessä poikaystäviensä kanssa. Ja eikös kumppanin kanssa tehdä muutakin (vaikkei se kai siellä sallittua olekaan.

        Ihmetyttää kyllä miten Intiassa ylipäätään voi olla niin paljon ihmisiä, siellä kun seksikin on täys tabu. Paitsi ehkä joukkoraiskaukset vaikka linja-autossa.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        "kyllähän mies saa aina panna ketä vaan ja missä vaan (paitsi tietysti toisia miehiä..)"

        Jaa empä tiedä. Intiassa puolet vuodesta asuva kaverini kertoi, että kun siellä on miesten ja naisten väliset hellyydenosoitukset (jopa kädestä pitäminen) kielletty, miehet — kun ne eivät kuitenkaan löydä naista itselleen — kävelevät aivan avoimesti käsi kädessä poikaystäviensä kanssa. Ja eikös kumppanin kanssa tehdä muutakin (vaikkei se kai siellä sallittua olekaan.

        Ihmetyttää kyllä miten Intiassa ylipäätään voi olla niin paljon ihmisiä, siellä kun seksikin on täys tabu. Paitsi ehkä joukkoraiskaukset vaikka linja-autossa.

        joo no, tossa mun kommentissa oli myös pientä koukkua siihen aiempaan vastaukseen, mitä olit kommentoinut, sekä niinku muutenki erityisesti tämän palstan käsityksiä kohtaan..


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        "kyllähän mies saa aina panna ketä vaan ja missä vaan (paitsi tietysti toisia miehiä..)"

        Jaa empä tiedä. Intiassa puolet vuodesta asuva kaverini kertoi, että kun siellä on miesten ja naisten väliset hellyydenosoitukset (jopa kädestä pitäminen) kielletty, miehet — kun ne eivät kuitenkaan löydä naista itselleen — kävelevät aivan avoimesti käsi kädessä poikaystäviensä kanssa. Ja eikös kumppanin kanssa tehdä muutakin (vaikkei se kai siellä sallittua olekaan.

        Ihmetyttää kyllä miten Intiassa ylipäätään voi olla niin paljon ihmisiä, siellä kun seksikin on täys tabu. Paitsi ehkä joukkoraiskaukset vaikka linja-autossa.

        Intiassahan miehetkin synnyttää myös, siksi sitä väkeä on enemmän kuin meressä mutaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Intiassahan miehetkin synnyttää myös, siksi sitä väkeä on enemmän kuin meressä mutaa.

        Haha.


    • Siis joo....Intiat ja vastaavat perslävet...Siellä on omat uskonnot ja tavat.
      Mä oon sitä mieltä, et maailma olis parempi paikka kun nää kehitysmaat laitettais ydinpommilla nurin ilmastoa rasittamasta..Sitten kylvää maaperä vaikkapa metsää kasvamaan.. Nää ihmiset mitä siellä on tuskin koskaan tulevat kehittymään ihmisen tasolle. Pelkkää paskaa nää valtiot alusta loppuun..

    • Anonyymi

      "Heidän odotetaan myös jatkavan sukua ja pitävän suvun nimen elossa"
      Mitenköhän mies jatkaa sukua, jollei ole naisia, kun kaikki naiset halutaan abortoida.

      • Sitä mäkin ihmettelen.


      • Anonyymi

        Ne tulee Suomeen nussimaan...

        Eli jossain pitää olla hölmölä joka kasvattaa naisia näitä miehiä varten


      • mää katoin eilen illalla tuon dokkarin,
        siinä oli ne kolme poikamies-veljestä, joista vanhin oli jo sitä mieltä et ei häntä avioliitto eikä aviollinen elämä edes kiinnosta, kaks nuorempaa pohtivat vaimon "ostamista" naapurikyliltä, mut tulivat lopulta siihen tulokseen et vaimon pitäis tulla samalta kylältä kui hekin, koska se on perinteellistä..
        et tuskimpa nuo suomalaistakaan huolis,


      • m.wurst kirjoitti:

        mää katoin eilen illalla tuon dokkarin,
        siinä oli ne kolme poikamies-veljestä, joista vanhin oli jo sitä mieltä et ei häntä avioliitto eikä aviollinen elämä edes kiinnosta, kaks nuorempaa pohtivat vaimon "ostamista" naapurikyliltä, mut tulivat lopulta siihen tulokseen et vaimon pitäis tulla samalta kylältä kui hekin, koska se on perinteellistä..
        et tuskimpa nuo suomalaistakaan huolis,

        Mä katsoin sen just äsken (olen kotona).

        Kovin joutilailta nuo ukot vaikuttivat..vesipiippu höyrysi ja korttia lätkittiin..Äiti teki ruokaa...Vaan mites kun ne äidit kuolevat pois?

        Ja se joku kyläkokous jäi mieleen, jossa ne ukot istuivat ja moittivat sitä kätilöä, kun tämä oli tasa-arvon puolesta puhunut..Ukkoja huoletti että kuka sitten tekee ruokaa, jos tyttö lähtee opiskelemaan ja menee kaupunkiin töihin..

        Kuka nyt ruokkii Intian miehet!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä katsoin sen just äsken (olen kotona).

        Kovin joutilailta nuo ukot vaikuttivat..vesipiippu höyrysi ja korttia lätkittiin..Äiti teki ruokaa...Vaan mites kun ne äidit kuolevat pois?

        Ja se joku kyläkokous jäi mieleen, jossa ne ukot istuivat ja moittivat sitä kätilöä, kun tämä oli tasa-arvon puolesta puhunut..Ukkoja huoletti että kuka sitten tekee ruokaa, jos tyttö lähtee opiskelemaan ja menee kaupunkiin töihin..

        Kuka nyt ruokkii Intian miehet!

        Niin ja kun sen emännän pitäis alla vielä samasta kastista. Olikohan he itse kovin korkeakastisia..

        Ja sit jos nyt ostaiskin vaimon, niin entä jos se synnyttääkin tytön!
        Jos joku sattu olemaan raskaana, niin kaikki toivo et vauva olis poika.


        Se tais olla eri kaupungissa sit jossa juhlittiin aina jos syntyi tyttö. Istutti puita sen synttärinä jne.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Niin ja kun sen emännän pitäis alla vielä samasta kastista. Olikohan he itse kovin korkeakastisia..

        Ja sit jos nyt ostaiskin vaimon, niin entä jos se synnyttääkin tytön!
        Jos joku sattu olemaan raskaana, niin kaikki toivo et vauva olis poika.


        Se tais olla eri kaupungissa sit jossa juhlittiin aina jos syntyi tyttö. Istutti puita sen synttärinä jne.

        Sillä ostovaimolla voi myös kuitata omia velkoja..
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/isa-myi-leskeksi-jaaneen-tyttarensa-130-eurolla-ostaja-kuittasi-velkojaan-antamalla-naista-raiskattavaksi-yritti-paeta-helvetista-polttamalla-itsensa/7404692#gs.bmgwvj


      • Anonyymi

      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä katsoin sen just äsken (olen kotona).

        Kovin joutilailta nuo ukot vaikuttivat..vesipiippu höyrysi ja korttia lätkittiin..Äiti teki ruokaa...Vaan mites kun ne äidit kuolevat pois?

        Ja se joku kyläkokous jäi mieleen, jossa ne ukot istuivat ja moittivat sitä kätilöä, kun tämä oli tasa-arvon puolesta puhunut..Ukkoja huoletti että kuka sitten tekee ruokaa, jos tyttö lähtee opiskelemaan ja menee kaupunkiin töihin..

        Kuka nyt ruokkii Intian miehet!

        Joo, aikamiespojat istuivat tuoleilla/sohvalla ja polttelivat vesipiippua. Vanha äitimuori istui lattialla ruuanlaitossa tms. taloustöissä.
        Sit se joku mies siinä keräs pellolta jotain ja laittoi kotieläimille jotain rehupöperöä, valitellen et tämäkin on oikeestaan naisten työtä..
        Tyttöjä ja naisia ei arvosteta, mut jos ei heitä ole niin joutuu miesväkikin nostamaan perseensä ylös ja tekemäänkin jotain. Voi voi "poikaparkoja".

        Ja joo se kyläkokous! En tiiä oisko pitäny itkee vai nauraa.. Se kätilö oli kyllä loistava. Siinä alussa jo kun se jututti raskaana olevaa naista ja kysyi tämän nimeä, ku naisen mies kerkes vastaamaan hänen puolestaan, nii kätilö sano vaan että hiljaa siellä ja kysyi sitten naiselta vastavuoroisesti et mikä miehensä nimi on.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Niin ja kun sen emännän pitäis alla vielä samasta kastista. Olikohan he itse kovin korkeakastisia..

        Ja sit jos nyt ostaiskin vaimon, niin entä jos se synnyttääkin tytön!
        Jos joku sattu olemaan raskaana, niin kaikki toivo et vauva olis poika.


        Se tais olla eri kaupungissa sit jossa juhlittiin aina jos syntyi tyttö. Istutti puita sen synttärinä jne.

        Joo se oli eri kaupunki/kylä missä istutettiin ainakin mangopuita jokaista syntynyttä tytärtä vastaan ja perhe sai sitten vielä tuottoa puistaan kun myivät niiden hedelmiä.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Täällä kun ätmit ruikuttavat etteivät saa naista niin eivät tiedä sen vaikeudesta mitään verratessa intialaisiin ätmeihin. Täällä ei sentään ole 75 miljoonaa ätmiä kilpailemassa.

    • Anonyymi

      On aikas erikoinen ratkaisu yrittää estää raiskauksia hylkäämällä ja abortoimalla tyttöjä, suunnilleen persuslaisten tasoista logiikkaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe