Mikä keltainen lintu?

Anonyymi

8

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veikkaisin että joku sirkkulaji. En kyllä kovin hyvin tunne lintuja. Mutta kyllä joku lintubongari noista kuvista lajin voisi luultavasti tunnistaa helpostikin.

• Anonyymi

• Anonyymi

Kyllähän se varmastikin tuo on. Saksalaista alkuperää olevassa lintukirjassa se on hieman eri näköinen, mikä vaikeutti tunnistamista. Ehkäpä saksalainen kanta on sitten hieman eri näköinen...

• Anonyymi

En minäkään mitään tiedä. Kiva vastata.

• Anonyymi

"En kyllä kovin hyvin tunne lintuja. "
        Minä en tunne lintuja senkään vertaa. Minulla on kuitenkin sisäinen pakko vastata varsinkin sellaisiin kysymyksiin, joista en tiedä hönkäsen pöläystä. Voihan aina selittää jotain, joka ei varsinaisesti liity asiaan ja sillä tavalla peittellä omaa tietämättömyyttään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"En kyllä kovin hyvin tunne lintuja. "
        Minä en tunne lintuja senkään vertaa. Minulla on kuitenkin sisäinen pakko vastata varsinkin sellaisiin kysymyksiin, joista en tiedä hönkäsen pöläystä. Voihan aina selittää jotain, joka ei varsinaisesti liity asiaan ja sillä tavalla peittellä omaa tietämättömyyttään.

Mulla on toi sama ongelma että pitää viisastella ihmisille vaikka ei ole itse aiheesta mitään sanottavaa. Tästä syystä välttelen esim. nakkikioskien jonoja. Ihmiset ei tajua että tiedän paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on toi sama ongelma että pitää viisastella ihmisille vaikka ei ole itse aiheesta mitään sanottavaa. Tästä syystä välttelen esim. nakkikioskien jonoja. Ihmiset ei tajua että tiedän paremmin.

Nakkikioskin jonossa kuuluu yöllä joutuvan helposti tappeluun.

• Selvä vihervarpunen, vaikka naaraslintu on kuvassa mennyt ihmeellisen siniseksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe