Kolme hyvää puolta

Näin äitienpäivänä jokainen voisi kertoa itsestään kolme parhainta puolta, (ja se tarkoittaa luonteessa sitten sisko- ja velikullat, ei takapuoli eikä etupuoli eikä kengurutasku).

Mikä sinussa on sellaista, mikä pomppaa ensimmäisenä esille (edelleenkään ei mikään ruumiinosa)?

Mitä pidät itsessäsi parhaimpina ominaisuuksina?
Kolme asiaa? Onko niistä ollut hyötyä ihmissuhteissa?

Harkitse tarkkaan.

88

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen uskollinen, luotettava ja empaattinen.

      Noilla ominaisuuksilla on saanut tällainen outo erakkokin läheisiä ishmisiä elämäänsä.

      • Itsekin olen juuri noita🙂


      • valtakunta kirjoitti:

        Itsekin olen juuri noita🙂

        Onneksi tässä ei kysytty huonoja puolia. Se lista olisi sitten jo vähän pitempi...


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Onneksi tässä ei kysytty huonoja puolia. Se lista olisi sitten jo vähän pitempi...

        Huonoja puolia ei ole minusta riippuvaisia ja se että olen pyrkinyt aina pääsemään heikkoudesta eroon ettei minulle ole kasaantunut huonoja puolia paljoa.

        Mutta ADD on yksi pahimmista pitää olla aina motivoitunut ja sitä motivaatiota tukee taas älykkyys kun on paljon huoletta ja kun etsii helpottavia keinoja sitä joutuu itseänsä jämäköittää ja oon taas pojan motivaattori.

        https://adhdtutuksi.fi/add-tarkkaavuushairio-nuorella/

        Ihmisellä pitää olla selvänä määränpää se tukee motivaatiota ja estää luovuttamasta.
        Itse taas toimin toisen puolesta mutta itseni eteen on ollut vaikeampi tehdä työtä nyt se on pakollista että korjaannun.
        😁


      • Anonyymi

        Aika ympäripyöreää. Kaikki ovat tuollaisia. Ollaan uskollisia puolisolle tai olutmerkille, luottokelpoisia pankille tai kaveri voi luottaa siihen että olet aina pummimassa rahaa viikkoa ennen palkanmaksua, empaattinen ja auttavainen kaikkia samalla tavalla ajattelevia kohtaan tai myös elintasopakolaisia kohtaan.

        V*ttu mitä jeesustelua... 😝

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika ympäripyöreää. Kaikki ovat tuollaisia. Ollaan uskollisia puolisolle tai olutmerkille, luottokelpoisia pankille tai kaveri voi luottaa siihen että olet aina pummimassa rahaa viikkoa ennen palkanmaksua, empaattinen ja auttavainen kaikkia samalla tavalla ajattelevia kohtaan tai myös elintasopakolaisia kohtaan.

        V*ttu mitä jeesustelua... 😝

        xLiner

        Nuo ovat sellaisia ominaisuuksia mitä olen läheisilleni, ja ne ajatuksella kirjoitin, vaikka en aiheesta romaania vääntänytkään. Muulle maailmalle olen sitten kylmempi. Tosin täällä on alkanut tulemaan porukka tutuksi, jonka myötä nuo positiivset tunteet ovat alkaneet heräämään palstalaisiakin kohtaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika ympäripyöreää. Kaikki ovat tuollaisia. Ollaan uskollisia puolisolle tai olutmerkille, luottokelpoisia pankille tai kaveri voi luottaa siihen että olet aina pummimassa rahaa viikkoa ennen palkanmaksua, empaattinen ja auttavainen kaikkia samalla tavalla ajattelevia kohtaan tai myös elintasopakolaisia kohtaan.

        V*ttu mitä jeesustelua... 😝

        xLiner

        tuo on täysin sinulta jeesustelua, ei meiltä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        tuo on täysin sinulta jeesustelua, ei meiltä.

        Oliko tuo osoitus empaattisuudestasi?

        xL


      • valtakunta kirjoitti:

        tuo on täysin sinulta jeesustelua, ei meiltä.

        Elä välitä, se on xLiner.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tuo osoitus empaattisuudestasi?

        xL

        Empaattisuutta on täysin koska käytöksesi kertoo sinusta jeesustelusta enemmän kuin meistä.
        Puolustus ei ole jeesustelua vaan kieroilu.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Empaattisuutta on täysin koska käytöksesi kertoo sinusta jeesustelusta enemmän kuin meistä.
        Puolustus ei ole jeesustelua vaan kieroilu.

        Täh? Anteeksi, mutta tuosta tekstistä ei saa mitään tolkkua.

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täh? Anteeksi, mutta tuosta tekstistä ei saa mitään tolkkua.

        xL

        xL:llä ei taida olla hormoonit ihan kohillaan :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täh? Anteeksi, mutta tuosta tekstistä ei saa mitään tolkkua.

        xL

        se Siitä sun empaattisuudesta.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        se Siitä sun empaattisuudesta.

        Samoin, kultaseni 😇

        xL


      • Vihertäjä kirjoitti:

        xL:llä ei taida olla hormoonit ihan kohillaan :D

        Se että syyttää muista jeesustelusta kun on itse kertomalla , kieroilemalla miten leimaa kaikki muut samankaltaiseksi.
        Se että ei osaa lukea tekstini kumminkin vastaa aiempaa

        tuon exliner kyllä nyt leimasi täysin itsensä tajuamatta asiaa ettemme kieroile kuin jeesustelijat.

        Vaan täysin puhtain sydämin sanottuna.


      • Siis xliner.


      • valtakunta kirjoitti:

        Se että syyttää muista jeesustelusta kun on itse kertomalla , kieroilemalla miten leimaa kaikki muut samankaltaiseksi.
        Se että ei osaa lukea tekstini kumminkin vastaa aiempaa

        tuon exliner kyllä nyt leimasi täysin itsensä tajuamatta asiaa ettemme kieroile kuin jeesustelijat.

        Vaan täysin puhtain sydämin sanottuna.

        Elä Valtakunta välitä siitä. xLinerilla flippaa välillä. Se on kehonrakentaja, niin sillä heittää välillä hormoonit häränpyllyä ja sitten se on tommonen.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Elä Valtakunta välitä siitä. xLinerilla flippaa välillä. Se on kehonrakentaja, niin sillä heittää välillä hormoonit häränpyllyä ja sitten se on tommonen.

        En välitä vaan välitän meistä

        Itsensä kehuminen luo paremmat fiilikset itselleen ja muille totuus on olemme jokainen tärkeitä enemmän minua haittaa, että yritetään leimata.


      • valtakunta kirjoitti:

        En välitä vaan välitän meistä

        Itsensä kehuminen luo paremmat fiilikset itselleen ja muille totuus on olemme jokainen tärkeitä enemmän minua haittaa, että yritetään leimata.

        Ei kukaan ota xLinerin juttuja tosissaan, joten ei se onnistu ketään leimaamaan. Kunhan vaan päästelee hormoonihuuruja. Hyvä vaan jos se hänen oloaan helpottaa.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Ei kukaan ota xLinerin juttuja tosissaan, joten ei se onnistu ketään leimaamaan. Kunhan vaan päästelee hormoonihuuruja. Hyvä vaan jos se hänen oloaan helpottaa.

        Olen sitten ei kukaan😁


      • valtakunta kirjoitti:

        Olen sitten ei kukaan😁

        Sinä olet niin viaton ja puhtoinen, ettet osaa eläytyä nettitrollien ajatusmaailmaan.


    • No nyt ne miettii kyllä tosi tarkkaan...

      Odotan muutaman tunnin.

      • Muutama tunti odotusta tekemättä mitään.
        Hassua kun on nyt kolme ihmistä tuntunut että on samoja piirteitä kuin itsessäni täällä.
        Tuo vihertäjä, sinä ja eräkettu.


      • Mutta tuskin oot tekemättä mitään, en minä ainakaan ole.


      • Anonyymi

        Nyt pitää muistuttaa että Sumen Selviytyjíssä viimeimen jakso alkaa 2000, itsellleni hauska "puoli-tosi.TV -sarja" :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt pitää muistuttaa että Sumen Selviytyjíssä viimeimen jakso alkaa 2000, itsellleni hauska "puoli-tosi.TV -sarja" :D

        Täytyy muuten katsoa. Vaikka noista kukaan ei mun suosikki olekaan..Toivon vaan, että Wallu ei voittais...Taitaa olla turhaa.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Täytyy muuten katsoa. Vaikka noista kukaan ei mun suosikki olekaan..Toivon vaan, että Wallu ei voittais...Taitaa olla turhaa.

        Noista kukaan ei ansaitse voittoa. Antaisivat paljon kärsineelle juontajalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt pitää muistuttaa että Sumen Selviytyjíssä viimeimen jakso alkaa 2000, itsellleni hauska "puoli-tosi.TV -sarja" :D

        Sitähän sitä tässä odotetaan...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Täytyy muuten katsoa. Vaikka noista kukaan ei mun suosikki olekaan..Toivon vaan, että Wallu ei voittais...Taitaa olla turhaa.

        Olee ole oleo lee, Vallu ulkona, Wuu, Vallu ulkona!


    • Anonyymi

      Lähtökohtaisesti mulla ei ole hyviä puolia.

      Jos multa kysyy mielipidettä, luultavasti saa rehellisen ja suoran vastauksen. Töks ja auts 😇.
      Autan ja olen se joka vetää rassukoita perässä ja pitää niiden puolia, töissä ja vapaalla. Täällä saatte multa selkäänne. 😈
      Pidän ihmisistä. Oikeassa elämässä 😂.

      xLiner

      • Onpas meillä erilaiset ajatukset elämästä. Minä en vedä ketään perässä. Jos jäävät, niin jääkööt sinne paskaan makaamaan.

        Taidat olla varsinainen domina. Minua saa piiskata, nautin kivusta 😍


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Onpas meillä erilaiset ajatukset elämästä. Minä en vedä ketään perässä. Jos jäävät, niin jääkööt sinne paskaan makaamaan.

        Taidat olla varsinainen domina. Minua saa piiskata, nautin kivusta 😍

        Hehee... ja just kirjoitit olevasti luotettava ja empaattinen. Ilmesesti kuitenkin hyvin rajoittuneesti 🤣

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hehee... ja just kirjoitit olevasti luotettava ja empaattinen. Ilmesesti kuitenkin hyvin rajoittuneesti 🤣

        xL

        Lue aikaisemmat viestini aiheesta, niistä löydät vastauksen.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Lue aikaisemmat viestini aiheesta, niistä löydät vastauksen.

        Eli hyvin rajoittuneesti 😊

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli hyvin rajoittuneesti 😊

        xL

        Kyllä :)


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Kyllä :)

        Mitä hyviä puolia susta löytyy tuntemattomia ihmisiä kohdatessa?

        Minä vastasin tuohon kysymykseen.. Kaikkihan me ollaan maailman hyvimpiä, jaloimpia ja yli kaikkien muiden joka saralla niille omille rakkaillemme.

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hyviä puolia susta löytyy tuntemattomia ihmisiä kohdatessa?

        Minä vastasin tuohon kysymykseen.. Kaikkihan me ollaan maailman hyvimpiä, jaloimpia ja yli kaikkien muiden joka saralla niille omille rakkaillemme.

        xL

        Kohtelen niitä niin kuin haluaisin heidän kohtelevan itseäni. Eli lähinnä että jätän ne rauhaan, enkä puutu niiden asioihin. Poikkeuksena ovat lapset ja vanhukset, joita autan tilanteesta riippumatta, vaikka siitä voisi olla haittaa itselleni.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Kohtelen niitä niin kuin haluaisin heidän kohtelevan itseäni. Eli lähinnä että jätän ne rauhaan, enkä puutu niiden asioihin. Poikkeuksena ovat lapset ja vanhukset, joita autan tilanteesta riippumatta, vaikka siitä voisi olla haittaa itselleni.

        Mulla on vähän väliä mielenkiintoisia kohtaamisia tuntemattomien ihmisten kanssa, siitä huolimatta että olen luonteeltani introvertti erakko. Kolmas kohta, pidän ihmisistä.. :)

        Kävin taannoin silittelemässä venettäni talven jäljiltä, ja tapasin siinä venerannassa vanhemman paapan. Oli käynyt kalassa ja saanut komean kuhan.. Mutta joo, juttelimme pitkät pätkät maailman menosta, ihana tapaus, sain myös hyviä ohjeita telojen tekoon ja pieniin korjauksiin mitä veneeseen täytyy nyt tehdä... Ihan huippu kohtaaminen, taas kerran! :)

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on vähän väliä mielenkiintoisia kohtaamisia tuntemattomien ihmisten kanssa, siitä huolimatta että olen luonteeltani introvertti erakko. Kolmas kohta, pidän ihmisistä.. :)

        Kävin taannoin silittelemässä venettäni talven jäljiltä, ja tapasin siinä venerannassa vanhemman paapan. Oli käynyt kalassa ja saanut komean kuhan.. Mutta joo, juttelimme pitkät pätkät maailman menosta, ihana tapaus, sain myös hyviä ohjeita telojen tekoon ja pieniin korjauksiin mitä veneeseen täytyy nyt tehdä... Ihan huippu kohtaaminen, taas kerran! :)

        xLiner

        Entä jos olisit vähän armeliaampi itsellesi? Ei aina tarvitse ylittää itseään. Relaa välillä.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Entä jos olisit vähän armeliaampi itsellesi? Ei aina tarvitse ylittää itseään. Relaa välillä.

        Ööh.. missä olen ylittänyt itseni?

        Just tuollainen ystävällismielinen höpöttely ihan yllättäin toisen kanssa on myös mulle "armeliasta" ja rentoa.

        Menenpä vetämään vähän pidemmät rennot, koittakaas pärjäillä :)

        xL

        Ps. En treenaa ulkonäköä, vieläkään..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ööh.. missä olen ylittänyt itseni?

        Just tuollainen ystävällismielinen höpöttely ihan yllättäin toisen kanssa on myös mulle "armeliasta" ja rentoa.

        Menenpä vetämään vähän pidemmät rennot, koittakaas pärjäillä :)

        xL

        Ps. En treenaa ulkonäköä, vieläkään..

        Hyvä. Lepäile vähän, niin kyllä se siitä.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Hyvä. Lepäile vähän, niin kyllä se siitä.

        Opin varmasti hieroglyfeja nukkuessani.

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Opin varmasti hieroglyfeja nukkuessani.

        xL

        Väännetään taas joskus. Tämä hommahan me osataan :D

        Kauniita unia.


    • Eikös sitä itse ole aika jäävi tuommoisiin vastaamaan? No voihan sitä jotain laittaa eli varmaankin rehellisyys niin ettei halua k..settaa muita, jonkinlainen empaattisuus ja hienotunteisuus henkilökohtaisella tasolla ihmisiä kohtaan sekä ehkä myös toisaalta suoruus asioiden suhteen niin ettei isommin viitsi vehkeillä mitään salamyhkäisiä koukkuja muille.

      • Hurmaavia piirteitä..

        Totta kai itsestään voi sanoa, liian paljon me itseämme väheksymme.


      • Juuri noin.


    • Anonyymi

      Sanoisin, että citius, altius, fortius.
      Ja jos vaatimattomammin niin kaunis, älykäs ja vahva.

    • Kolme?

      Hiukset. Ne eivät ole ruumiinosa, vaan eräänlainen Dalimainen valuva kehys ruumiinosajärjestelmälle.

      Muuta ei tule mieleen. Olen vähän kuin tyhjä maitotölkki.


      (Naurua)

      • Mjoo

        Lisäksi on mainittava, että oli harvinaisen raskas luokkakokous.

        Kuinka vitussa mä olen joutunut tollasten kanssa saman katon alle?

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Lisäksi on mainittava, että oli harvinaisen raskas luokkakokous.

        Kuinka vitussa mä olen joutunut tollasten kanssa saman katon alle?

        (Reps)

        Mjoo

        Hetkellisen pohdinnan tuloksena tulen palaamaan asiaan.

        I was taught

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Hetkellisen pohdinnan tuloksena tulen palaamaan asiaan.

        I was taught

        (Hihitystä)

        Ja sinä pikku kissa siinä, kiva nähdä kommentoimassa :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ja sinä pikku kissa siinä, kiva nähdä kommentoimassa :D

        Okke

        No problemos. Mä vaan sitä, että voihan olla niin että ihminen on vain hiuksensa.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Okke

        No problemos. Mä vaan sitä, että voihan olla niin että ihminen on vain hiuksensa.

        (Hihitystä)

        Hiukset ovat mielestäni yksi naisen seksikkäimmistä ominaisuuksista.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Hiukset ovat mielestäni yksi naisen seksikkäimmistä ominaisuuksista.

        Hiukset ovat naisen kruunu.


    • Vai kolme parhainta? Nyt pistit kyllä aika pahan. En ole koskaan niitä parhausjärjestykseen laittanut. Epäitsekkyys, hötkyilemättömyys ja fundeeraaminen.

    • Anonyymi

      Kyyninen, hapan, ilkeä.

      Näillä mennään.

      • Se mitä sanotaan sitruunoista.


    • Anonyymi

      1. Olen sinut itseni kanssa.
      2. Olen huumorintajuinen huumori on elämän suola.
      3. Olen erittäin hyvä laiskottelemaan. Niin ja olen muuten SS.

      • Anonyymi

        Ai ihmissuhteissa! Mitä ne on? Heittäydyn kyllä juttusille suurin piirtein jokaisen vastaantulijan kanssa. Onko ne ihmissuhteita? Olen kohdannut liian monta hyväksikäyttäjää tai hyväksikäytön yritystä. Siksi en kovin pitkiin suhteisiin ryhdy. VArsinkaan jos ilmenee manipulointia.


      • Mikä ihmeen SS?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mikä ihmeen SS?

        Sitä minäkin jäin miettimään.

        Onko sosiaalinen ja sympaattinen?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sitä minäkin jäin miettimään.

        Onko sosiaalinen ja sympaattinen?

        Natsi?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Natsi?

        Ikä 55?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ikä 55?

        S.ksikäs ja sofistikoitunut?

        Vastaisi nyt, että mitenkä :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        S.ksikäs ja sofistikoitunut?

        Vastaisi nyt, että mitenkä :)

        Joskus olen kuullut että tuo tarkoittaisi Sisukkaasti Siivellä. Tässä kohtaa se on mainittu laiskottelun yhteydessä, joten voisi olla juuri siitä kyse.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        S.ksikäs ja sofistikoitunut?

        Vastaisi nyt, että mitenkä :)

        Saksofoni ja sukkahiki?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mikä ihmeen SS?

        Seksikäs saatana?
        -flowersreally-


    • Nyt tuli paha kysymys. Tekisi mieleni kysyä täsmentävänä kysymyksenä kenen kannalta parhaita puolia?

      Mielestäni minun omalta kannalta katsottuna parhaat puoleni ovat iloisuus heittäytymiskyky ja taito nauttia hetkestä. Nuo ominaisuudet ovat hyödyllisiä lyhkäisissä ihmissuhteissa, mutta vakiintuneempiin ihmissuhteisiin nuo luovat tietenkin vahvoja jännitteitä.

      • En ole huomannut noita sinussa vielä jospa joskus yllätät mutta varmaan läheisissä ihmissuhteissa eikä täällä.


      • Olen piirtänyt mielessäni kuvan vakavan ilmeettömästä laskelmoivasta ihmisestä. Katseessa jotain eläimellistä.

        Olenko ihan hakoteillä?


    • Anonyymi

      En löydä itsestäni noin montaa hyvää puolta, huonoja voisin luetella vaikka tuplamäärän

      AsianVierestä

      • Löydät. Nyt yrität.

        Klo 20 aikaa (sitten alkaa Selviytyjien finaali).


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Löydät. Nyt yrität.

        Klo 20 aikaa (sitten alkaa Selviytyjien finaali).

        1. Isona miehenä olen hyvä tuulensuoja, lämmönlähde, nukkumisalusta kivikossa
        2. En osaa sanoa
        3. En osaa sanoa

        Ei nyt irtoo, ei millään.

        AsianVierestä


      • Minä voin luokitella loput puolestasi
        Olet tunnollinen isä
        Älykäs


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Minä voin luokitella loput puolestasi
        Olet tunnollinen isä
        Älykäs

        Kiitos, tuosta älykkyydestä en ole ihan varma.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, tuosta älykkyydestä en ole ihan varma.

        AsianVierestä

        Sinulla on nasevia kommentteja, joten sosiaalista älyä ainakin löytyy.


    • Asiat, joista itse tykkään itsessäni:
      1. Mielikuvitus. Mä viihdyn itseksekseni ja keksin aina jotain tekemistä. Luovuus.
      2. Positiivinen asenne. Mä osaan olla ihan oikeasti kiitollinen siitä mitä mulla on, en ole katkera.Aina ei ole ollut noin
      3. Osaan rentoutua. Pysähtyä.

      Sano sä myös!

      • Tässä on nyt esimerkkivastaus. Tätä minä tarkoitin!

        (sanon kun olen saanut verot tehtyä ja katottua finaalin).


      • Sinulla on kaksi eri puolta. Välillä sirkutat kuin pikkulintu, ja sitten taas osaat keskustella vakavistakin aiheista. Tykkään.


    • Rauhallisuus
      Luotettavuus
      Korjaustaitoisuus

    • Anonyymi

      Rumissa miehissä ei ole mitään hyvää. Naiset ei koskaan sano rumille miehille mitään hyvää.

    • Mjaa-a, mitähän ne olis. Hmm uskaltaako sanoa, että ainakin irl toista kunnioittava kohtaaminen?

      Toisena ehkäpä iloinen ja hyväntuulinen asenne?

      Kolmantena, osaan olla myös hiljaa ja kuunnellamuita, antaa muille tilaa.. ainakin irl.😬😀

      • Asenne tai ehkäpä olemus kuitenkin. Joka toki on asennettakin. 😃


    • Peloton, järkkymätön, sitkeä sissi..

      :D

    • Anonyymi

      Pidän itse itsessäni
      - uteliaisuudesta
      - sinnikkyydestä
      - rauhallisuudesta
      -flowersreally-

    • Olen hyvä kuuntelija. Enkä tarkoita että olisin pelkästään kuulolla vaan ihan oikesti kuuntelen. Kun kuuntelee ja lisäkysymyksillä antaa ymmärtää että asia kiinnostaa niin antaahan se toiselle hyvän tunteen. Treffeillä toisinaan naiset innostuvat kertomaan työelämästään ja yleensä vielä termeillä joita ei ole kuullutkaan niin ei niihin yksityiskohtiin kannata jäädä kiinni. Siinä neljän minuutin kohdalla kun nainen vetää ensimmäisen kerran happea voi sitten kysyä että miksi valitsi tämän alan. Onpahan jatkojutustelulle ehkä molemmille tutumpi rajapinta.
      Tämä ominaisuus on ehdottomasti vahvuus.

      Toinen hyvä puoli on arkisuus. Tämä sisältää ymmärryksen että arki on se mitä elämä suurimmalta osin tarjoaa sekä sen että asiat pyörii tiettyjen rutiinien mukaan. Emäntää etsiessä tämä ominaisuus menee ehkä niin että 84 % katsoo sen negatiivisena, 12% posittivisena ja loput on suu auki kuin ahven rannalla. Tämän päivän miehen kun pitäisi olla impusiivinen, sponttaani hetkessäeläjä joka taitavasti luovii ajan hermolla elämän eri osaalueilla niin tällainen mies jolla ei edes verenpaineen ala-arvo tahdo nousta ei ehkä vastaa nykynaisen vaatimuksia. Toki itse nautin tuosta arkisuudesta kovasti.

      Kolmas hyvä puoli on se että 175 cm pitkänä ja hieman yli 80 kiloisena vaatteiden, harrastusvälineiden sekä esim. työkalujen valikoima ja mitoitukset ovat yleensä valmiiksi aika kohdillaan. Hyvä puoli tietysti että valikoimaa löytyy ja ainoa mihin pitää kiinnittää huomiota on nämä jalkapohjan suolevikkeet jotka toivovat leveämpää lestiä. Huono puoli tietysti se että kaupasta tullessa jos lapset toteaa että taas tuli ostettua mustat farkut ei pysty sanomaan että tämän kokoiselle ei löydy muita värejä.

    • -ei voimakkaita tunteiden vaihteluita puoleen taikka toiseen. eli kaiketi rauhallinen
      -kuuntelee
      -miettii ja pohtii


      Montaa mieltä sitten voidaan olla ovatko nuo niitä "parhaita puolia" ja ovatko nuo sellaisia joita omaan todellisuudessa.

    • Mielenkiintoinen, uskollinen, hyvä rakastaja. Siksi mun suhteet on melko pitkäikäisiä eikä seksissä ole yksikään nainen pihtaillut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1593
    2. 44
      963
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      921
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      909
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      859
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      55
      820
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      50
      701
    Aihe