Venäjällä yli 10 miljoonaa homoa!

Tunnetun Kinseyn raportin mukaan ihmisistä 7 % on homoseksuaaleja.

1960-luvulla me suomalaiset ajattelimme, että Ruotsissa on enemmän homoja kuin Suomessa. Syynä oli se, että Ruotsissa asiaan suhtauduttiin avoimemmin.

Venäjällä suhtautuminen homoihin on samanlaista kuin Suomessa 50 vuotta sitten. He ajattelevat, että lännessä on homoja enemmän kuin heillä. He kutsuvat Euroopan Unionia Gayroopaksi.

Myös muissa asioissa venäläiset kieltävät tosiasiat.

- Puna-armeija ei raiskannut ja ryöstänyt
- Krimin anastaminen oli täysin laillista
- Venäjä ei tue Itä-Ukrainan kapinallisia
- venäläiset eivät ampuneet alas Malesian Airlinesin lentoa 370
- Venäjän valtio ei sekaantunut Skripalien murhahankkeeseen
- Venäjän valtio ei sekaantunut USA:n presidentin vaaleihin
jne

Venäjällä jaetaan törkeän vääristeltyä tietoa elinolosuhteista länsimaissa. Tarkoituksena on saada venäläiset tuntemaan itsensä tyytyväisemmiksi köyhyydessään.

Tiedotusvälineet on pakotettu kertomaan vain hallituksen näkemyksiä asioihin.

Miksi meidän pitäisi myötäillä tällaista valhevaltiota?

9

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin? Arvion mukaan n. 10% ihmisistä on homoseksuaaleja. Toisaalta 100%:ia heteroja tai homoja ei ole olemassakaan. Kyse on aina prosenteista.

      Joten en parhaalla tahdollanikaan ymmärrä, miksi yhdistät Venäjän homosekuaalisuuteen? Kulostaa epätoivoiselta ja sekopäiseltä.

      Ihan kuin yrittäisit vain kaikin tavoin parjata Venäjää ja venäläisiä.

    • Halusin kiinnittää huomion siihen, että Venäjällä on homokulttuurin näkyminen estetty lainsäädännöllä. Se on osoitus venäläisen yhteiskunnan taantumuksellisuudesta ja ja epätasa-arvosta.

      Lisäksi halusin nostaa esille sen, että sananvapauden puuttuessa valtion kontrollissa oleva media voi levittää vapaasti valheuutisia.

      • Anonyymi

        Te kulttuurimarxistit eli arvomädättäjät haluatte poistaa kaikki kunnolliset perinteiset arvot maailmasta. Te luotte dystopiaa utopianne sijasta!


      • Anonyymi

        Onneksi sinulle jönäshomo, että et asu Venäjällä. Baltiantiltu voi kihelmöidä homoudellaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te kulttuurimarxistit eli arvomädättäjät haluatte poistaa kaikki kunnolliset perinteiset arvot maailmasta. Te luotte dystopiaa utopianne sijasta!

        "Kulttuurimarxilaisuus" on jotain akkojen juttuja.

        Homoseksuaaleihin ja "homoliittoihin" kannattaa suhtautua pragmaattisesti. Homoseksuaalien oikeus saada siviilivihkiminen ja juridisesti tasa-arvoinen avioliitto ei ole meiltä muilta pois, mutta homoseksuaaleille se voi olla tärkeää. Muutama vuosikymmen sitten tullut tasa-arvoinen avioliittolaki ei muuttanut sinun elämääsi mitenkään, joten eletään ja annetaan homojenkin elää rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kulttuurimarxilaisuus" on jotain akkojen juttuja.

        Homoseksuaaleihin ja "homoliittoihin" kannattaa suhtautua pragmaattisesti. Homoseksuaalien oikeus saada siviilivihkiminen ja juridisesti tasa-arvoinen avioliitto ei ole meiltä muilta pois, mutta homoseksuaaleille se voi olla tärkeää. Muutama vuosikymmen sitten tullut tasa-arvoinen avioliittolaki ei muuttanut sinun elämääsi mitenkään, joten eletään ja annetaan homojenkin elää rauhassa.

        Huomautan.

        Sokealle typerykselle KAIKKI hänen pienen tiedostavuutensa ulkopuolella olevat asiat ovat "akkojen jutttuja"... ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomautan.

        Sokealle typerykselle KAIKKI hänen pienen tiedostavuutensa ulkopuolella olevat asiat ovat "akkojen jutttuja"... ;-)

        Lässyn lässyn. Käsite "kulttuurimarxilaisuus" on höttöä, akkojen juttuja. Piste.


    • Anonyymi

      Höpö Höpö Ei Venäjällä ole Homoja koska siellä on homous
      lailla kielletty ja lisäksi siellä Tapetaan homot

    • Anonyymi

      Ei ne ole välttämättä homoja, vaan naisia jotka on syntyneet miehen kehoon. Eli siis miesoletettuja jotka on miestenkanssa mutta identifoituu naiseksi ja ovat siksi nais-sukupuolisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe