PÄIVÄN YLIALARMI::

Anonyymi

Pelottaako?
Jos ei heti ryhdytä toimenpiteisiin niin...
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/ulkomaat/ilmakehän-hiilidioksiditasot-ovat-korkeammalla-kuin-koskaan-ihmiskunnan-historian-aikana-–-tilanne-on-nyt-pahin-800-000-vuoteen/ar-AABiCn3?ocid=spartandhp

Kuva on jostain Aasiasta. Pitäisikö Aasialaisten rajoittaa väestönkasvua ja autoilua.

Entäs teollisuus näissä maissa? rajoitetaanko päästöjä? Miten ilmastoverot?

13

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • “The planet is fine. The people are fucked.”

      ― George Carlin

      Toisinsanoen, ei huoleta.

    • Anonyymi

      Tilanne oli pahempi ainakin viimeisimmän Jääkauden aikaan ja jopa Pienellä jääkaudella jolloin suuri osa ihmisistä kuoli Suomessa nälkään ja kylmyyteen.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      No pelottaa niin perkulesti ja varsinkin ne viherfasistit jotka riehuvat mediassa ja politiikassa.

    • Anonyymi

      Miten se hiilen taso ilmassa oli Keskiajan lämpimällä kaudella. Jos oli korkea niin se ei johtunut ihmisestä jos ei ollut korkea taso niin ilmasto lämpenee ilman hiilidiksidiakin vallan mainiosti.

      Vain kaksi vaihtoehtoa ja kummassakin varoittelija häviää.

      Olenko nero?
      huutomerkki!

      • Anonyymi

        Väärä kartta . Se ei näytä todellista tilannetta jossa lapissakin kasvoi tiheitä tukkimetsiä.

        Keskiajalla oli noin asteen C lämpimämpi ja kesällä vielä lämpimämpi 2.5C astetta.
        Sitten lämpö putosi n 2 C astetta ja siitä 1900 luvulla noustiin n 0,5 C astetta ja taasen putosi ja noustiin 0,3C astetta ja taasen putoaaaaa..


      • Anonyymi

        Ehti kopioimaan ennen kuin kato tulee. Nyt on aivan turha enää lässyttää väärillä kartoilla ja

        Keskiajan lämpökauden paikallisuuksista. Kiitos tuosta!


    • Anonyymi

      Melkoista hömppää koko aloituksen "uutinen".
      Onko alaarmin aiheet jo noin vähissä?

    • Anonyymi

      Kyllä tuo ontotta ja huolestuttaa. Ainakin siinä tapauksessa että jöns tulee väitteellään todistamaan.

    • Anonyymi

      30 vuotta on jauhettu, että jos nyt heti ei tehdä jotain, niin maailmanloppu tulee. Mitään ei ole kuitenkaan tapahtunut. Ainoastaan tietokoneet ovat lämmenneet ilmasto ennusteiden teossa.

      • Anonyymi

        Niinpä, kaikkia pystyy kusettamaan jonkun aikaa, joitakin kaiken aikaa, mutta ei kaikkia kaiken aikaa.
        Ei tuo ilmastohömppä sen kummempaa ole.


    • Anonyymi

      No mitä enemmän hiilidioksidia on sitä nopeammin kasvit kasvaa ja saadaan paljon enemmän ruokaa ja happea.

      Eli viherkasvit yhteyttävät hiilidioksidia auringon valon avulla hapeksi.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe